quote:no darts, bowling, pool, no drinking, dating, going to comedy clubs, vigilante missions. Only driving and shooting in all modes!
Waar gekocht?quote:Op maandag 28 april 2008 11:48 schreef Un4 het volgende:
3 maal raden wat ik nu naast me heb liggen.![]()
Alleen een beetje jammer dat ik moet werken tot 17:30.
waar gekocht? scan ff de kassabon in en de game zal overal in NL verkocht worden... tot die tijd: WORTHLESS WITHOUT PICSquote:Op maandag 28 april 2008 11:48 schreef Un4 het volgende:
3 maal raden wat ik nu naast me heb liggen.![]()
Alleen een beetje jammer dat ik moet werken tot 17:30.
quote:Net gebeld naar FRS en Bart Smit in Zoetermeer en kreeg bij beide "morgen ligt hij in de winkel". Helaas....
Wat is het nouquote:BART SMIT in Sittard gaat hem vandaag niet in de handel gooien en worden ook niet achter de balie verkocht heb ik me net laten vertellen GODVERDOMME ben ik in de regen naar die kut winkel gegaan
overal is een beetje sterkquote:Op maandag 28 april 2008 11:50 schreef Pwnie het volgende:
[..]
waar gekocht? scan ff de kassabon in en de game zal overal in NL verkocht worden... tot die tijd: WORTHLESS WITHOUT PICS
Nog maar een keertje hier posten dan...quote:Op maandag 28 april 2008 11:34 schreef Wootism het volgende:
[..]
latin_LiZzY Waar heb je hem gereserveerd?
Ik ga hem nu ook reserveren, en als mijn filiaal het niet doet kan ik altijd zeggen dat jou filiaal het wel heeft gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier stond trouwens niks bijzonders tussen de tagsDuidelijk?
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
zoals alles in dit topicquote:
quote:Op maandag 28 april 2008 11:54 schreef RaymanNL het volgende:
In het vorige topic is er een belangrijke spoiler geplaatst over het eind van de game, de user heeft hierbij wel spoiler tags gebruikt. Misschien is het in vervolg handig dat wanneer je een spoiler plaatst, dat je wel boven de spoiler zet wat voor een spoiler het is (en nee, niet de totale spoiler) Dus zoals ik het zei in het vorige topic, voorbeeld:
Let op belangrijke spoiler over het eind van de gameidd handig, blij dat ik m niet gelezen hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier stond trouwens niks bijzonders tussen de tagsDuidelijk?
![]()
Ja Un4 .. wil je niet bekend staan als de persoon die de gamers redde van de wanhoop toen de beste game ooit uitkwam? Lijkt me een hele grote eer! Nou mag je zeggen dat je het bij een grote filiaal hebt gekocht!quote:Op maandag 28 april 2008 11:54 schreef Pwnie het volgende:
[..]
zoals alles in dit topickan me niet verrotten.. wil gewoon een scan van die bon en dan rij ik zo ff naar de plaatselijke gameshop/bs/trus or what ever
ik moet die game hebben hahahahah
Iemand die lijst van tweakers al getjekked ?quote:Op maandag 28 april 2008 11:59 schreef J.Herrer het volgende:
toch MOETEN er gewoon winkels zijn die hem al verkopen![]()
Als je dan naar BS gaat moet je een MM bon hebben & andersom.. haha nja opzich..quote:Op maandag 28 april 2008 12:02 schreef Pwnie het volgende:
We kunnen natuurlijk weer een fakebon maken... wellicht dat dit helpt?
jawel dat kan wel... maar als het een dag eerder kan dan is dat uiteraard ook prima...quote:Op maandag 28 april 2008 11:58 schreef bigore het volgende:
kom op mensen,die ene dag kunnen we nog wel wachten toch?
Beste game ooit, echt niet. Game van het jaar oké, maar er zijn games die veel vernieuwender etc zijn. Ook de framedrops, gare besturing (realistischquote:Op maandag 28 april 2008 12:00 schreef Huskybe het volgende:
[..]
Ja Un4 .. wil je niet bekend staan als de persoon die de gamers redde van de wanhoop toen de beste game ooit uitkwam? Lijkt me een hele grote eer! Nou mag je zeggen dat je het bij een grote filiaal hebt gekocht!
Whehequote:Op maandag 28 april 2008 11:52 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nog maar een keertje hier posten dan...
Laat maar zitten, in Eindhoven reserveren ze hem niet
" Dan zal u toch echt naar dat andere filiaal moeten, waar ze hem wel reserveren"
Aargh!
yup die doos die ik net aan de lijn had zag hem nog niet liggen, anders kon ik em zo ophalen (tilburg)quote:
hallo, ik probeer iemand te motiveren.. ga jij er tegeninquote:Op maandag 28 april 2008 12:05 schreef Timmai het volgende:
[..]
Beste game ooit, echt niet. Game van het jaar oké, maar er zijn games die veel vernieuwender etc zijn. Ook de framedrops, gare besturing (realistischwel zwabberend door de bocht, maar wel 200 meter door de lucht bij een heuvel
![]()
Al me al een leuke game, maar IMHO té overhyped
waar baseer je dit op. Op een paar reviews ? GTA kennende zijn we gewoon weer allemaal 5 maanden zoet met dit spel.quote:Op maandag 28 april 2008 12:05 schreef Timmai het volgende:
[..]
Beste game ooit, echt niet. Game van het jaar oké, maar er zijn games die veel vernieuwender etc zijn. Ook de framedrops, gare besturing (realistischwel zwabberend door de bocht, maar wel 200 meter door de lucht bij een heuvel
![]()
Al me al een leuke game, maar IMHO té overhyped
Dat is maf, bijna alle winkels in Den Haag hebben ze zaterdag al binnen gekregen. De BS had ze ook al liggen.quote:Op maandag 28 april 2008 12:07 schreef nytram het volgende:
[..]
yup die doos die ik net aan de lijn had zag hem nog niet liggen, anders kon ik em zo ophalen (tilburg)
lijkt me dus wel dat ze hem vandaag gaan binnenkrijgen en dus ga ik om 5u wel effe checken
Ja best wel kans dat wat later op de dag de game wel in de verkoop gaat, want, interne memo's rondgestuurd, embargo hier en daar verbroken, plaatsen waar geen nightlaunch is (lopen anders omzet mis). Te veel zeurende mensen in de winkel geweest etc etc.quote:Op maandag 28 april 2008 12:07 schreef nytram het volgende:
[..]
yup die doos die ik net aan de lijn had zag hem nog niet liggen, anders kon ik em zo ophalen (tilburg)
lijkt me dus wel dat ze hem vandaag gaan binnenkrijgen en dus ga ik om 5u wel effe checken
nope.quote:Op maandag 28 april 2008 11:58 schreef bigore het volgende:
kom op mensen,die ene dag kunnen we nog wel wachten toch?
quote:Op maandag 28 april 2008 12:09 schreef Static-NL het volgende:
[..]
nope.
Het begon allemaal al toen die naakte vent en die naakte meid zo nodig van die appel moesten eten.
Vreemd ik heb ze net gebeld maar ze verkopen pas morgen zei die knakkerquote:Op maandag 28 april 2008 12:06 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Whehe
Toysrus in Grunn
Vanochtend om 9:05
Suc7!
Mocht je bericht hebben wil je dan zo aardig zijn om het ook hier te posten?quote:Op maandag 28 april 2008 12:11 schreef Pwnie het volgende:
Ik heb net met BS in Enschede (MIRO) gebeld en reserveren geen probleem, op de vraag of ik m vandaag al kon ophalen zei ze dat ze nog wachtte op een spoedbericht van het hoofdkantoor! Mn nummer achter gelaten en afwachten dus.. (na werk ff langs want woon er tegenover)
ja sommige shops wel.quote:Op maandag 28 april 2008 12:12 schreef J.Herrer het volgende:
Wat is een nightlaunch dan? Dat woord kom ik zo'n beetje op elke site tegen
Verkopen ze dan 's avonds wel?
Dan had het een avond lunch geheten!quote:Op maandag 28 april 2008 12:12 schreef J.Herrer het volgende:
Wat is een nightlaunch dan? Dat woord kom ik zo'n beetje op elke site tegen
Verkopen ze dan 's avonds wel?
Volgens mij lunch je per definitie niet 's avondsquote:Op maandag 28 april 2008 12:14 schreef dragonbulls het volgende:
[..]
Dan had het een avond lunch geheten!nee officieel 12 uur pas ( dan is het 29 april)
Ik snap dat BS en FRS nu doorkrijgen dat ze een hoop omzet gaan mislopen ( athans diegene die niet hebben nagedacht om een nachtvergunning aan te vragen) dus gaan ze wat dingen afwegen!!!
Als ik de game morgenochtend heb denk ik dat mijn lunch pas in de avond is !!!!!quote:Op maandag 28 april 2008 12:15 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
[..]
Volgens mij lunch je per definitie niet 's avonds
quote:Op maandag 28 april 2008 12:16 schreef dragonbulls het volgende:
[..]
Als ik de game morgenochtend heb denk ik dat mijn lunch pas in de avond is !!!!!
Uiteraard.. maar ga niet wachten tot ze mij bellen. Ik bel om 15.00 uur nog een keerquote:Op maandag 28 april 2008 12:13 schreef Blinker het volgende:
[..]
Mocht je bericht hebben wil je dan zo aardig zijn om het ook hier te posten?
Puur voor GTA 4 had ik geen console gekocht. Dus dan had ik hem niet gelijk gekocht deze week..quote:Op maandag 28 april 2008 12:17 schreef Evil_Jur het volgende:
Lijkt me dat een hoop zaken het vandaag al verkopen, zo ging het bij de vorige launches ook,
Moet ik hem trouwens ook kopen? Ik heb hier wel een X-box staan maar die doet het niet geweldig en is niet van mij. Volgende week is ie weer weg, en als ik nu GTA koop moet ik dan dus zelf ook een Xbox kopen
quote:Op maandag 28 april 2008 11:54 schreef RaymanNL het volgende:Bier is anders behoorlijk belangrijk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier stond trouwens niks bijzonders tussen de tagsDuidelijk?
![]()
![]()
Goh, exact 't zelfde bij mij gebeurd bij BS zaterdagquote:Op maandag 28 april 2008 12:11 schreef Pwnie het volgende:
Ik heb net met BS in Enschede (MIRO) gebeld en reserveren geen probleem, op de vraag of ik m vandaag al kon ophalen zei ze dat ze nog wachtte op een spoedbericht van het hoofdkantoor! Mn nummer achter gelaten en afwachten dus.. (na werk ff langs want woon er tegenover)
Enschede reserveert ook niet, Hengelo wel. Nou ja dan 10 minuutjes knallen naar die. Ook beter parkerenquote:Op maandag 28 april 2008 12:06 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Whehe
Toysrus in Grunn
Vanochtend om 9:05
Suc7!
quote:Op maandag 28 april 2008 12:23 schreef Blinker het volgende:
Op die Tweakers-beschikbaarheidsite staat trouwens dat er dat de game al in Hoogvliet wordt verkocht bij BS en Dixons?
Is er toch nog hoop?!
URL van die site? Bedanktquote:Op maandag 28 april 2008 12:23 schreef Blinker het volgende:
Op die Tweakers-beschikbaarheidsite staat trouwens dat er dat de game al in Hoogvliet wordt verkocht bij BS en Dixons?
Is er toch nog hoop?!
aah damn, die verkoopster probeert me te Rickrollen denk ik :| damnit...quote:Op maandag 28 april 2008 12:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Goh, exact 't zelfde bij mij gebeurd bij BS zaterdagAlleen ben ik toen niet teruggebeld...
Vroeger had ik dat wel gedaan, maar nu twijfel ik inderdaad ernstig. Aan de andere kant, gezien hoeveel uren lol ik alleen al met GTA SA heb gehad, is het niet eens zo heel overdreven veel geld.quote:Op maandag 28 april 2008 12:19 schreef Huskybe het volgende:
[..]
Puur voor GTA 4 had ik geen console gekocht. Dus dan had ik hem niet gelijk gekocht deze week..
Copy Paste op xboxworld? hahaquote:Op maandag 28 april 2008 12:25 schreef -Dries- het volgende:
Morgen heb ik in ieder geval zoiezo een exemplaar. Ben net zelf gebeld door de Bart Smit.
Ik heb hem daar gereserbeerd. Ze hebben de game binnen, maar mag hem morgenochtend pas ophalen. Ze hebben hem voor me apart gelegd. Ik vroeg nog of ik em vandaag zou mogen ophalen, maar nee
Oh maar bij mij is het zeker dat ik hem koop hoor, maargoed.. ik heb dan al een xbox 360 (ook een ps3 alleen ik koop de xbox360-versie)quote:Op maandag 28 april 2008 12:25 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Vroeger had ik dat wel gedaan, maar nu twijfel ik inderdaad ernstig. Aan de andere kant, gezien hoeveel uren lol ik alleen al met GTA SA heb gehad, is het niet eens zo heel overdreven veel geld.
Ik koop het spel denk ik wel. Heb nu toch een week vakantie, en dan kan ik daarna bepalen of het een console waard is. Zo niet, verpats ik hem weer.
FAIL!quote:Op maandag 28 april 2008 12:30 schreef R_B het volgende:
Het combopakket GTAIV plus PS3 is pas vanaf vrijdag in de winkels (waarschijnlijk), dus niet morgen al.
Mediamarkt alexandrium zojuist gebeld ervoor.
Hoe kunnen ze dat nou weten, de winkels zijn daar volgens mij niet eens open.quote:Op maandag 28 april 2008 12:26 schreef Blinker het volgende:
http://lighteye.nl/gta-iv/beschikbaarheid/
pauper, wtf is een anna paulowna?quote:Op maandag 28 april 2008 12:26 schreef Blinker het volgende:
http://lighteye.nl/gta-iv/beschikbaarheid/
Kun jij niet ff gaan checken daaro?quote:Op maandag 28 april 2008 12:25 schreef Bastard het volgende:
tvp ... als iemand in de verkoop ziet bij de MM in Alphen aan de rijn hoor ik het wel he
MM gaat rond een uur of 9 open en veel andere winkels op de Maandag al om 11 uur.quote:Op maandag 28 april 2008 12:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dat nou weten, de winkels zijn daar volgens mij niet eens open.
Ja, maar de Dixons en de BS in Hoogvliet niet.quote:Op maandag 28 april 2008 12:36 schreef Static-NL het volgende:
[..]
MM gaat rodn een uur of 9 open en veel andere winkels op de Maandag al om 11 uur.
ahaha kansloos.. voor degene die kan wachten...quote:Op maandag 28 april 2008 12:36 schreef Gamer_V het volgende:
Ik zie trouwens net dat die media markt aanbieding van 44 euro blijkbaar pas de 30e in gaat.
Grote Verjaardag - 30 april t/m 4 mei
de meeste nachtlaunches zijn toch voor pre orders... kun je er wel gaan staan... allemaal blije gezichten en jij gaat met lege handen naar huis... (althans die kans is aanwezig)quote:Op maandag 28 april 2008 12:37 schreef Edwinuss het volgende:
waarom gaat er echt niemand naar de nachtlaunches?
Iemand een lijst met nachtlaunch winkels, per stad?quote:Op maandag 28 april 2008 12:37 schreef Edwinuss het volgende:
het weer ziet er niet echt mooi uit en ik denk dat veel mensen dinsdag nog moeten werken. DUs al zouden ze naar een night launch gaan dan zou het slecht voor ze zijn om dan die hele avond te gamene n de dag erna weer te werken of naar school te gaan.quote:Op maandag 28 april 2008 12:37 schreef Edwinuss het volgende:
Het is een reserveringquote:Op maandag 28 april 2008 12:13 schreef pmponer het volgende:
[..]
Vreemd ik heb ze net gebeld maar ze verkopen pas morgen zei die knakker
quote:
K denk dat ze hem morgen ook wel voor die prijs meegeven toch?quote:Op maandag 28 april 2008 12:36 schreef Gamer_V het volgende:
Ik zie trouwens net dat die media markt aanbieding van 44 euro blijkbaar pas de 30e in gaat.
Grote Verjaardag - 30 april t/m 4 mei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |