en een bepaalde man ook? gaat dat ontbijtje er vna komen?quote:Op maandag 28 april 2008 17:58 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, een bepaald meisje gaat heel gelukkig worden vanavond.
Oh ja! Nou veel plezier he?quote:Op maandag 28 april 2008 17:58 schreef Stereotomy het volgende:
straks? morgenmiddag bedoel je, als ze uitgeslapen zijn!quote:Op maandag 28 april 2008 18:04 schreef Tezz het volgende:
Lieve, lieve Steer. Ontzettend veel plezier op je date! Vergeet er van de zenuwen niet van te genieten he!
We staan standby hier om je verhalen aan te horen straks!!!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 28 april 2008 17:58 schreef Stereotomy het volgende:
Wauw, hij krijgt zeker een lekkere bonus vanavondquote:Op maandag 28 april 2008 18:06 schreef Tezz het volgende:
Mijn man was trouwens errug creatief geweest in de keuken! Hij had alles zelf bedacht en het was heerlijk! Wat had de schat gedaan?
Rundergehakt gekruid met verse basilicum, peper, zout en een eitje voor de smeuigheid. Daar had ie koftes van gemaakt die hij gevuld had met feta. Toen heeft ie aubergines gegrild en die plakken om de kofte heen gedraaid en dat toen terug op de grill en daarna nog in de oven om het gehakt door te garen. Echt heel lekker!
En daarbij een tomatensalade en gebakken aardappels.
Tis toch wat he, met die man van mij. De enige dag serveert hij bruine bonen met biefstuk en de volgende dag krijg ik gegrilde koftes met aubergine!
Hij heeft nog last van zijn drankgebruik van gister dus ik gok dat hij rond half negen op de bank in slaap valt en niet meer wakker wordt voor morgenvroeg. Bonus zit wat mij betreft in de planning, maar dan moet de schat wel wakker blijven.......quote:Op maandag 28 april 2008 18:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wauw, hij krijgt zeker een lekkere bonus vanavond
ik wil ook bonussen vanavond.quote:Op maandag 28 april 2008 18:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hij heeft nog last van zijn drankgebruik van gister dus ik gok dat hij rond half negen op de bank in slaap valt en niet meer wakker wordt voor morgenvroeg. Bonus zit wat mij betreft in de planning, maar dan moet de schat wel wakker blijven.......
Lieve Nyn, geef vanavond gewoon jezelf een bonus!quote:Op maandag 28 april 2008 18:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik wil ook bonussen vanavond.
Eerst maar eens zien of ik uberhaupt wat te eten krijg, ben nog steeds op t werk!
das o ok zo saai!quote:Op maandag 28 april 2008 18:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Lieve Nyn, geef vanavond gewoon jezelf een bonus!![]()
![]()
Wat? Dat eten van meneer Tezz of dat zelluf-bonussen???quote:
Aloha.. Ik wilde je eik PM-en, maar aangezien je PM box vol is maar even hier.quote:Op maandag 28 april 2008 08:23 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb ook nog wel leuke regenfoto'sRegen in de stad, tof joh. Fijn voor de hooikoortsigen onder ons!
geen idee, wat jij wilt johquote:Op maandag 28 april 2008 18:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat? Dat eten van meneer Tezz of dat zelluf-bonussen???
quote:Op maandag 28 april 2008 16:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb een doel gevonden om te sparen ()
Horloges!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb een horlogetikWat voor rolex?
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
De combinatie lijkt me goddelijk.quote:Op maandag 28 april 2008 18:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat? Dat eten van meneer Tezz of dat zelluf-bonussen???
have fun!quote:Op maandag 28 april 2008 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
bla....bla...
Stereotomy
bla....bla...
Stereotomy
bla....bla...
![]()
Googlen op 'sour sherbat' en zelf zoeken wat je ermee moetquote:Op maandag 28 april 2008 17:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat moet ik doen met een zure vleermuis
quote:Op maandag 28 april 2008 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
Diamond eyes
That burn me and turn me to stone
Crystalise
And freeze me in clear monochrome
Turn me to stone; do anything you want with me
Turn me to stone; do anything you want
Stereotomy
We can make it together
Do anything you want with me
Do anything you want
Stereotomy
We can make it together
Do anything you want with me
Do anything you want
Stereotomy
We can make it forever
It's always the same
It's always the same![]()
quote:Op maandag 28 april 2008 10:08 schreef Den_Haag het volgende:
Lianne, ik ben in de stad voor het nachie. Ons liedje was trouwens ook op de radio vanochtend
weet nog niet, eerst sparenquote:Op maandag 28 april 2008 18:31 schreef Euc- het volgende:
[..]
Horloges!
Heb een horlogetikWat voor rolex?
Woei spannend!quote:Op maandag 28 april 2008 18:55 schreef AKnynke het volgende:
Z'n tentamen ging wel goed zei die, maar 'zn date start over 5 minuten!![]()
Gaat hij je ook per sms op de hoogte houden vanaf de wc?quote:Op maandag 28 april 2008 19:03 schreef AKnynke het volgende:
Live-verslag: z'n date begint NU
Had Steer net aan de foon, en ze kwam er net aan!
oeh, dat zou tof zijn! Dan kan ik hier gelijk updaten!quote:Op maandag 28 april 2008 19:11 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Gaat hij je ook per sms op de hoogte houden vanaf de wc?
Ja, en als ze dan opeens tegenvalt (as ifquote:Op maandag 28 april 2008 19:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oeh, dat zou tof zijn! Dan kan ik hier gelijk updaten!![]()
gateverdarrie, ik heb zooooo'n honger! maar nog maar even werken. Het word iig niet volleyballen vanavond.
quote:Op maandag 28 april 2008 19:15 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ja, en als ze dan opeens tegenvalt (as if), dat jij hem dan kunt bellen omdat er zogenaamd een "spoedgeval" is en hij helaas nu toch echt weg moet, sorry sorry sorry, het was gezellig, tot snel etc...
Nooit gedaan
1x was het zo erg, en niemand ging mij redden, toen heb ik zelf maar iemand opgebeld en gezegd "ooooh echt, heeft hij je gedumpt? Wat een eikel, wil je dat ik naar je toe kom? Maakt niet uit hoor!"
Ja, achteraf was het natuurlijk ook gewoon genant, maar ik was toen vooral blij dat ik van hem af was. En verstandige vrouwen zeggen natuurlijk gewoon netjes dat ze het stom vinden, ik weet het.quote:Op maandag 28 april 2008 19:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]Wat erg!
Dates from hell!Achteraf zijn ze hilarisch.
Zo had ik ooit een date met een man met een linnen tasje. EEN LINNEN TASJE!!!! En hij was echt bizar saai. Heb maar geen 2e drankje genomen.
Ohh das ernstigquote:Op maandag 28 april 2008 19:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]Wat erg!
Dates from hell!Achteraf zijn ze hilarisch.
Zo had ik ooit een date met een man met een linnen tasje. EEN LINNEN TASJE!!!! En hij was echt bizar saai. Heb maar geen 2e drankje genomen.
quote:Op maandag 28 april 2008 19:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohh das ernstig![]()
Ik had een keer een date met een man die had gelogen over zijn lengte, en toen had ik heel de tijd kabouterliedjes in mijn hoofd![]()
Een andere date from hell, heb ik ooit in Rotterdam in een kroeg achtergelaten. Kwam mijn zusje en haar toenmalige vriend tegen, en heb gezegd dat ik naar de wc moest en toen zijn we snel naar een andere tent gegaan
Mannen die liegen over hun lengtequote:Op maandag 28 april 2008 19:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohh das ernstig![]()
Ik had een keer een date met een man die had gelogen over zijn lengte, en toen had ik heel de tijd kabouterliedjes in mijn hoofd![]()
Een andere date from hell, heb ik ooit in Rotterdam in een kroeg achtergelaten. Kwam mijn zusje en haar toenmalige vriend tegen, en heb gezegd dat ik naar de wc moest en toen zijn we snel naar een andere tent gegaan
Maatje Emiel?quote:Op maandag 28 april 2008 19:47 schreef Liejannuh het volgende:
Die van mij kwam wel uit een echt rood nest.Lekker boeiend zeg.
Hoe klein was die kleinere man SoL?1.30 ofzo>?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |