Kaartje inclusief camping: 120 euro.quote:Op maandag 28 april 2008 15:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hoeveel geld kost Sziget eigenlijk? Dan bedoel ik dus niet alleen het kaartje, maar inclusief alles.
oh ja onderzoekjes, ben je er ook zo dol op?quote:Op maandag 28 april 2008 15:39 schreef Den_Haag het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_orgasmeproblee.html
dames?
O dat is het dusquote:Op maandag 28 april 2008 15:39 schreef Den_Haag het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_orgasmeproblee.html
dames?
dan kom je toch een keer langs in Leuven (ook een beetje vakantie danquote:Op maandag 28 april 2008 15:03 schreef AKnynke het volgende:
oh, en ik ga niet op vakantie dit jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Jammer is dat hè. Ik heb best genoeg aan een lekkere salade of een soepje met een crostini o.i.d. maar die vent mot zo nodig fleisch en dan sta je zo weer een tijdje langer in de keuken. Ik ben ook wel gek op vlees hoor, maar het hoeft voor mij niet iedere dag.quote:Op maandag 28 april 2008 16:20 schreef DarkElf het volgende:
Oh jij hebt ook zo'n mr... ik ook
vind mijn vegetarische dingen wel lekker hoor maar er mist dan toch écht iets voor hem
dan laat je het hem toch zelf maken?quote:Op maandag 28 april 2008 17:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jammer is dat hè. Ik heb best genoeg aan een lekkere salade of een soepje met een crostini o.i.d. maar die vent mot zo nodig fleisch en dan sta je zo weer een tijdje langer in de keuken. Ik ben ook wel gek op vlees hoor, maar het hoeft voor mij niet iedere dag.
Oh hij eet wat de pot schaft en anders doet ie t zelf maar hoorquote:Op maandag 28 april 2008 17:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jammer is dat hè. Ik heb best genoeg aan een lekkere salade of een soepje met een crostini o.i.d. maar die vent mot zo nodig fleisch en dan sta je zo weer een tijdje langer in de keuken. Ik ben ook wel gek op vlees hoor, maar het hoeft voor mij niet iedere dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |