Ja diequote:Op maandag 28 april 2008 14:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Welke slak? Een Sour Shellybean? Die moet je een apple seed voeren, dan is ie niet meer zuur
Ik mag eigenlijk helemaal niet posten tijdens werktijd, maar verveel me ro en heb even niks te doenFoei heh...
Als ie rood is (zuur, dus) moet je een appelzaadje in je tuil leggen (niet planten) op een gegeven moment vreet ie m op en dan is ie genezen. Dan wordt ie geel met een blauw huisje.quote:Op maandag 28 april 2008 14:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja dieIk dacht dat ie slecht was en dood moest totdat ie keihard begon te huilen
![]()
Dus appelzaadjes kopen en niet planten?
Ik had een appel gekocht maar die is helemaal zwart geworden
Dus je bent bijna jarigquote:Op maandag 28 april 2008 14:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je bent 2 maanden en 1 dag ouder dan ik
Ik eerder dan zij hoorquote:
Das toch bijna?quote:Op maandag 28 april 2008 14:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
uh, 4 maanden en een week of zo
Sziget! Dat lijkt me zooooo vet!quote:Op maandag 28 april 2008 14:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ga je dit jaar naar sziget?
Ik wil dit jaar met een trein door Oost Europa gehen en dan daar heen
als er vrijwilligers zijn..
Ik zit nog te twijfelen, of naar Sziget, of treinen door Europa, of rugzakken door Azie, of naar het buitenland met een studieopdracht. Maar misschien valt er wat te combineren.quote:Op maandag 28 april 2008 14:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ga je dit jaar naar sziget?
Ik wil dit jaar met een trein door Oost Europa gehen en dan daar heen
als er vrijwilligers zijn..
Het eigenlijke plan was Thailandquote:Op maandag 28 april 2008 14:48 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen, of naar Sziget, of treinen door Europa, of rugzakken door Azie, of naar het buitenland met een studieopdracht. Maar misschien valt er wat te combineren.
Sziget is zoooooooo gruwelijk vet. Zelfs het festivalvoer was culinair verantwoord. Nog nooit zo'n lekkere gegrilde kip gegetenquote:Op maandag 28 april 2008 14:47 schreef Euc- het volgende:
[..]
Sziget! Dat lijkt me zooooo vet!![]()
Helaas kan ik dit jaar niet
Treinen naar Sziget, vanuit daar het vliegtuig pakken naar je studieopdracht in Azie, heb je alles toch?quote:Op maandag 28 april 2008 14:48 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen, of naar Sziget, of treinen door Europa, of rugzakken door Azie, of naar het buitenland met een studieopdracht. Maar misschien valt er wat te combineren.
Ik zou eigenlijk in Z/O-Azie gaan backpacken, van Bangkok richting Singapore, en vanuit daar naar mijn stage. Tickets waren al geboekt en de hele ratteplan, helaas heb ik de stage af moeten zeggen en kon ik de tickets annulerenquote:Op maandag 28 april 2008 14:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het eigenlijke plan was Thailand
maar dat ging niet echt door
Moet ook gebeurenquote:Op maandag 28 april 2008 14:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Of misschien ga ik wel drie maanden werken
Of een studieopdracht doen op Sizget over treinen naar Aziequote:Op maandag 28 april 2008 14:50 schreef Euc- het volgende:
[..]
Treinen naar Sziget, vanuit daar het vliegtuig pakken naar je studieopdracht in Azie, heb je alles toch?
Ja, tegenwoordig heb je veel meer keus. 5 dagen reizen binnen 10 dagen, 10 dagen reizen binnen 22 dagen, 22 dagen reizen of een maand reizen. Erg leukquote:Op maandag 28 april 2008 14:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja dat is verandert he
eerst was het zomertour en nu iets anders
Ja, duh. Dit is toch de CUL-SC? We doen hier niks andersquote:Op maandag 28 april 2008 15:01 schreef AKnynke het volgende:
T lijkt hier wel relatieplanet. PF en FW!
Hoeveel geld kost Sziget eigenlijk? Dan bedoel ik dus niet alleen het kaartje, maar inclusief alles.quote:Op maandag 28 april 2008 14:49 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Sziget is zoooooooo gruwelijk vet. Zelfs het festivalvoer was culinair verantwoord. Nog nooit zo'n lekkere gegrilde kip gegeten
Kaartje inclusief camping: 120 euro.quote:Op maandag 28 april 2008 15:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hoeveel geld kost Sziget eigenlijk? Dan bedoel ik dus niet alleen het kaartje, maar inclusief alles.
oh ja onderzoekjes, ben je er ook zo dol op?quote:Op maandag 28 april 2008 15:39 schreef Den_Haag het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_orgasmeproblee.html
dames?
O dat is het dusquote:Op maandag 28 april 2008 15:39 schreef Den_Haag het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_orgasmeproblee.html
dames?
dan kom je toch een keer langs in Leuven (ook een beetje vakantie danquote:Op maandag 28 april 2008 15:03 schreef AKnynke het volgende:
oh, en ik ga niet op vakantie dit jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Jammer is dat hè. Ik heb best genoeg aan een lekkere salade of een soepje met een crostini o.i.d. maar die vent mot zo nodig fleisch en dan sta je zo weer een tijdje langer in de keuken. Ik ben ook wel gek op vlees hoor, maar het hoeft voor mij niet iedere dag.quote:Op maandag 28 april 2008 16:20 schreef DarkElf het volgende:
Oh jij hebt ook zo'n mr... ik ook
vind mijn vegetarische dingen wel lekker hoor maar er mist dan toch écht iets voor hem
dan laat je het hem toch zelf maken?quote:Op maandag 28 april 2008 17:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jammer is dat hè. Ik heb best genoeg aan een lekkere salade of een soepje met een crostini o.i.d. maar die vent mot zo nodig fleisch en dan sta je zo weer een tijdje langer in de keuken. Ik ben ook wel gek op vlees hoor, maar het hoeft voor mij niet iedere dag.
Oh hij eet wat de pot schaft en anders doet ie t zelf maar hoorquote:Op maandag 28 april 2008 17:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jammer is dat hè. Ik heb best genoeg aan een lekkere salade of een soepje met een crostini o.i.d. maar die vent mot zo nodig fleisch en dan sta je zo weer een tijdje langer in de keuken. Ik ben ook wel gek op vlees hoor, maar het hoeft voor mij niet iedere dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |