quote:Op maandag 28 april 2008 21:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
De 72% chocolade die ik van m'n zusje kreeg gelukkig wel!![]()
Je lekker laten verwennen is ook best okay! Mannen die kunnen koken, dat heeft wel wat vind ik!quote:Op maandag 28 april 2008 22:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zin om morgen eens even lekker in de keuken te staan, maar vriendlief zou koken voor ons
Ik twijfel nog tussen "uitslapen en niksen" en "naar de Boothstraat in Utrecht" maar neig naar het 1e....quote:Op maandag 28 april 2008 22:13 schreef SeaOfLove het volgende:
Wat gaan jullie allemaal doen met Koninginnedag?
Wij in Dordt naar dancetour Dordrecht waar o.a. Marco V, Bennie Rodigues, Erick E en Ferry Corsten draaien
Koninginnenach is alleen in Den Haagquote:Op maandag 28 april 2008 22:19 schreef AKnynke het volgende:
k heb ook nog geen plannen voor koninginnedag SoL!
Vriendinnen van me gaan morgen koninginnenach in Utrecht vieren, en ze vroegen of ik mee ging. Lijkt me wel leuk, maar als ik weer zo'n dag heb als vandaag trek ik dat echt niet!
och och och, okay okayquote:Op maandag 28 april 2008 22:22 schreef latislos het volgende:
[..]
Koniginnenach is alleen in Den Haag
4 km file. Bij Leiden, vanmiddag.quote:Op maandag 28 april 2008 22:13 schreef Pandorah het volgende:
Zo, ik ben ook weer terug van de sauna uit het hoge noorden met Isa, CF en freecell.
Was gezellig, lekkere gegeten daar en mijn hoest is weer wat minder geworden![]()
Maar man o man wat een files vandaag. Minstens 3 files onderweg tegengekomen: eentje bij Amersfoort (gewoon druk), eentje voor Assen (een heftig ongeluk) en eentje voor Groningen (waarom was ons niet duidelijk). Ben jij die files nog tegengekomen Liejannuh?
Pas op, Koninginnenach, dat is alleen in Den Haag hoor!quote:Op maandag 28 april 2008 22:25 schreef Pandorah het volgende:
Ik ga met vrienden lekker de vrijmarkt op tijdens Koninnenach in Utrecht. Als je lekker vroeg gaat, zijn er nog veel leuke koopjes. Overdag doe ik niets, dan ga ik het achterstallige huishouden wegwerken.
Hoe zou het met Steer's date met haar rode jurkje zijn?
Laat die Hagenezen lekker zeurenquote:Op maandag 28 april 2008 22:26 schreef AKnynke het volgende:
Pas op, Koninginnenach, dat is alleen in Den Haag hoor!
JAAAAAAAAAAA! En volgende week komt Frederique, dan wordt het vast oorlog!quote:Op maandag 28 april 2008 22:29 schreef Liejannuh het volgende:
Leonoor!!! Ze hebben het gedaan!!!!
Hoe voorspelbaar zeg!
Steers date gaat vast geweldig.
Ik weet trouwens nog steeds niet of ik wel of niet naar de koninginnenach ga.
Ow!! Dat takkewijf!quote:
Ben om eerlijk te zeggen ook wel erg blij dat ik na 12 jaar eens een man heb die zijn weg in de keuken kan vindenquote:Op maandag 28 april 2008 22:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je lekker laten verwennen is ook best okay! Mannen die kunnen koken, dat heeft wel wat vind ik!
Tof! Hoe lang ga je?quote:Op maandag 28 april 2008 22:23 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
4 km file. Bij Leiden, vanmiddag.Om een uur of 5. Normaal staat er dan minstens het dubbele.
Maar afijn, ik ben natuurlijk ook fijn door de polder gereden.
Sauna is wel lekker hoor!
Ik ga op koninginnedag op vakantie.Naar NY.
Rot he?!
Als ie maar eventjes bloot is is ie maar half zo lekker?quote:Op maandag 28 april 2008 22:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tof! Hoe lang ga je?
Sauna is echt heeeeeeeeeerlijk, tijdje terug met vriendlief zo'n saunadag gehad....damzz wat is hij toch lekker om te zien een hele dag in zijn blootje
concertenquote:Op maandag 28 april 2008 22:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
jason is leuk
ik hou van muziek
niet van concerten
zelfs met kleren aan vind ik hem prachtigquote:Op maandag 28 april 2008 22:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Als ie maar eventjes bloot is is ie maar half zo lekker?
Goed idee trouwens, de sauna, daar heb ik zin in! En een lekkere vent, die in z'n blootje meegaat, ook!quote:Op maandag 28 april 2008 22:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zelfs met kleren aan vind ik hem prachtig![]()
maargoed ik maak het maar zelden mee dat ik zolang zonder kleren van hem kan genieten zonder dat er dekens en nachtrust aan te pas komen
Yeah!!quote:
Klinkt leukquote:Op maandag 28 april 2008 22:13 schreef SeaOfLove het volgende:
Wij in Dordt naar dancetour Dordrecht waar o.a. Marco V, Bennie Rodigues, Erick E en Ferry Corsten draaien
Dat klinkt wel goed. Hoop dat ik na de Koninginnenach nog een beetje uit bed kan komen. Vorig jaar was het 8uquote:Op maandag 28 april 2008 22:13 schreef SeaOfLove het volgende:
Dat is idd mooi jaquote:Op maandag 28 april 2008 18:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
weet nog niet, eerst sparen
zo its simpels vind ik mooi: Pimp hier met je horloge(s) [deel 18]
Heb wel een kelderbox vrijquote:Op maandag 28 april 2008 22:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
huhuhuhik wil leuke huisgenoten
heeft iemand niet toevallig een kamer vrij
maakt me niet uit waar - ik verhuis wel.
http://www.restaurantsizzling.nl/webcamresto.phpquote:Op maandag 28 april 2008 23:30 schreef golfer het volgende:
Zijn er al live-beelden beschikbaar vanuit Sizzlers
In combinatie met het nieuws van de dag uit Oostenrijk lijkt mij dit een wat ongelukkige opmerking.quote:
jahh wel tegenvaller van Steer, normaal houdt hij ons vanalles op de hoogte met zjn foon, en nu horen we al uren niks meer van hem, terwijl dit toch een onwijze hapening is voor onshem....quote:Op maandag 28 april 2008 23:30 schreef golfer het volgende:
Zijn er al live-beelden beschikbaar vanuit Sizzlers
Gets zag een stukje bij NOVA, echt te gruwelijkquote:Op maandag 28 april 2008 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
In combinatie met het nieuws van de dag uit Oostenrijk lijkt mij dit een wat ongelukkige opmerking.
Hij is vast nu samen met haar bezig met de bijbelstudie.quote:Op maandag 28 april 2008 23:34 schreef SeaOfLove het volgende:
jahh wel tegenvaller van Steer, normaal houdt hij ons vanalles op de hoogte met zjn foon, en nu horen we al uren niks meer van hem, terwijl dit toch een onwijze hapening is voor onshem....
Truste meisquote:Op maandag 28 april 2008 23:32 schreef DarkElf het volgende:
Fijne nacht allemaal, ik trek me terug voor de nacht, met als gezelschap, hoe kan het ook anders, mr DE
ja vastquote:Op maandag 28 april 2008 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is vast nu samen met haar bezig met de bijbelstudie.
Bij mooi weer; in het park*, liggend tegen een boom in het zonnetjequote:Op maandag 28 april 2008 23:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
weet iemand een goede plek om te studeren
thuis lukt niet echt
bibliotheek oid is ook niet echt een optie
quote:Op maandag 28 april 2008 23:34 schreef SeaOfLove het volgende:
Durf te wedden dat hij het luchtje van Chanel op heeft vanaaf, genaamd Egoïste
Dat zal ff schrikken zijn geweest, zeker omdat je hem nog maar zo kort hebtquote:Op maandag 28 april 2008 23:38 schreef Anthraxx het volgende:
Onze kever stond net langs de snelweg, op de parkeerplaats, stil. De spanningsregelar (om de accu op te laden is overleden). Dus met een verse Accu spanning even naar Zeist gereden. Morgen garage bellen. Op internet zijn richtprijzen tussen de 10 en 30 euro, dus dat boeit verder niet. Nou ja, lullig, maar petje af voor de wegenwacht. Binnen 10 minuten waren ze er en na 30 minuten konden wij verder. En geen kosten (we zijn net lid
).
Lief kevertje, dat wel. Motorisch gezien 100% in orde. Elektronisch gezien blijkbaar niet (nou ja, 1 onderdeel op dit moment
).
ik dacht meer aan een plek binnenquote:Op maandag 28 april 2008 23:37 schreef Euc- het volgende:
[..]
Bij mooi weer; in het park*, liggend tegen een boom in het zonnetje![]()
Wat studeer je eigenlijk?
*Eventueel te vervangen door strand indien dit een optie is ivm bereikbaarheid
Nou ja, we konden er erg om lachen eigenlijk. We vermoeden al de accu. We kregen gelijk ookquote:Op maandag 28 april 2008 23:40 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dat zal ff schrikken zijn geweest, zeker omdat je hem nog maar zo kort hebt![]()
Gelukkig is het iets kleins
Je kan het ook zien als een beetje morbide humor. En nu slapenquote:Op maandag 28 april 2008 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
In combinatie met het nieuws van de dag uit Oostenrijk lijkt mij dit een wat ongelukkige opmerking.
Eucquote:
Jawel, maar om hem nou een sms te gaan sturen onder de date waar ie al sinds donderdag door op springen staatquote:Op maandag 28 april 2008 23:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Heeft iemand niet zijn nummer of zo
Ik dacht al waarom is dat nummer van Acda&de Munnik zo een kutlied. Nu weet ik het.quote:
!!!!quote:Op maandag 28 april 2008 23:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
EucGaan we dan nu toch eindelijk eens echt connecten?
Zoek 's, kun je ook een filmpje vinden van JoJo? Mooi nummer is dat
Wat zij zegt dus.quote:Op maandag 28 april 2008 23:41 schreef ColdFeet het volgende:
Hoi! Onder luid gepiep van de cavia en het genot van een wijntje zitten wij hier te snakken naar een update van Steer! We hebben de hele dag aan je gedacht. In ons blootje
Leuk! Ik laat het morgen even weten.quote:Op maandag 28 april 2008 23:42 schreef ColdFeet het volgende:
Oh BTW Lianne: ik denk dat wij morgenavond wel de stad ingaan, ga je mee?
quote:Op maandag 28 april 2008 23:41 schreef ColdFeet het volgende:
Hoi! Onder luid gepiep van de cavia en het genot van een wijntje zitten wij hier te snakken naar een update van Steer! We hebben de hele dag aan je gedacht. In ons blootje
Als ie een jaar of 83 mag zijn weet ik er nog wel een paar te wonen in ons dorp Bloemendaal voor je.quote:Op maandag 28 april 2008 23:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben helemaal relaxten ik wil een waterbed. En een sauna. En eigenlijk ook een zwembad. Ergo: een rijke vent.
Ik ga m straks voor het slapengaan luisterenquote:Op maandag 28 april 2008 23:45 schreef Euc- het volgende:
[..]
!!!!
Het is niet waar?!
Eindelijk![]()
U vraagt wij draaien:
Ik denk dat we met wat gasten van de kerk gaan. Maar die zijn heel leukquote:Op maandag 28 april 2008 23:46 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Leuk! Ik laat het morgen even weten.
Eerst nog een paar mailtjes beantwoorden over baseball kaartjes en of ik wel of niet ben veranderd sinds mn 17e.
Owja, en dan slapen.
Neequote:
Klinkt leuk.quote:Op maandag 28 april 2008 23:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk dat we met wat gasten van de kerk gaan. Maar die zijn heel leuk
karel en ik willen met je praten! over zondag!quote:Op maandag 28 april 2008 23:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee![]()
En golfer: met of zonder hartkwaal?
In alle vormen verkrijgbaar.quote:
Ik wil eerst iets horen over die date van vandaagquote:Op maandag 28 april 2008 23:54 schreef AKnynke het volgende:
karel en ik willen met je praten! over zondag!
Ja, maar karel en ik zitten nu te skypen, en dan zouden we kunnen conference-skypen!quote:Op maandag 28 april 2008 23:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil eerst iets horen over die date van vandaag
Enne, we hebben ook nog PM, e-mail, FOK, telefoon, GSM, MSN...kies maar uit
Ik gooi hem dicht, Bluezz opent een nieuwe.quote:Op maandag 28 april 2008 23:58 schreef Isabeau het volgende:
Heb je geen rijke vrijgezelle mannen die ook leuk zijn en dik onder de 80 in de aanbieding, golfer? Ja, ik weet het, veeleisend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |