quote:Op maandag 28 april 2008 21:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
De 72% chocolade die ik van m'n zusje kreeg gelukkig wel!![]()
Je lekker laten verwennen is ook best okay! Mannen die kunnen koken, dat heeft wel wat vind ik!quote:Op maandag 28 april 2008 22:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zin om morgen eens even lekker in de keuken te staan, maar vriendlief zou koken voor ons
Ik twijfel nog tussen "uitslapen en niksen" en "naar de Boothstraat in Utrecht" maar neig naar het 1e....quote:Op maandag 28 april 2008 22:13 schreef SeaOfLove het volgende:
Wat gaan jullie allemaal doen met Koninginnedag?
Wij in Dordt naar dancetour Dordrecht waar o.a. Marco V, Bennie Rodigues, Erick E en Ferry Corsten draaien
Koninginnenach is alleen in Den Haagquote:Op maandag 28 april 2008 22:19 schreef AKnynke het volgende:
k heb ook nog geen plannen voor koninginnedag SoL!
Vriendinnen van me gaan morgen koninginnenach in Utrecht vieren, en ze vroegen of ik mee ging. Lijkt me wel leuk, maar als ik weer zo'n dag heb als vandaag trek ik dat echt niet!
och och och, okay okayquote:Op maandag 28 april 2008 22:22 schreef latislos het volgende:
[..]
Koniginnenach is alleen in Den Haag
4 km file. Bij Leiden, vanmiddag.quote:Op maandag 28 april 2008 22:13 schreef Pandorah het volgende:
Zo, ik ben ook weer terug van de sauna uit het hoge noorden met Isa, CF en freecell.
Was gezellig, lekkere gegeten daar en mijn hoest is weer wat minder geworden![]()
Maar man o man wat een files vandaag. Minstens 3 files onderweg tegengekomen: eentje bij Amersfoort (gewoon druk), eentje voor Assen (een heftig ongeluk) en eentje voor Groningen (waarom was ons niet duidelijk). Ben jij die files nog tegengekomen Liejannuh?
Pas op, Koninginnenach, dat is alleen in Den Haag hoor!quote:Op maandag 28 april 2008 22:25 schreef Pandorah het volgende:
Ik ga met vrienden lekker de vrijmarkt op tijdens Koninnenach in Utrecht. Als je lekker vroeg gaat, zijn er nog veel leuke koopjes. Overdag doe ik niets, dan ga ik het achterstallige huishouden wegwerken.
Hoe zou het met Steer's date met haar rode jurkje zijn?
Laat die Hagenezen lekker zeurenquote:Op maandag 28 april 2008 22:26 schreef AKnynke het volgende:
Pas op, Koninginnenach, dat is alleen in Den Haag hoor!
JAAAAAAAAAAA! En volgende week komt Frederique, dan wordt het vast oorlog!quote:Op maandag 28 april 2008 22:29 schreef Liejannuh het volgende:
Leonoor!!! Ze hebben het gedaan!!!!
Hoe voorspelbaar zeg!
Steers date gaat vast geweldig.
Ik weet trouwens nog steeds niet of ik wel of niet naar de koninginnenach ga.
Ow!! Dat takkewijf!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |