quote:Op woensdag 30 april 2008 13:43 schreef -SG- het volgende:
Ja laten we talent weggooien.
Komop zeg. Denk is na. Mensen als Reeker heb je nodig, maar niet te dicht bij het technische beleid van de club.
Ja dat we mensen als Lemic nodig hebben heb ik nu al 1000 keer gehoord. Maar argumenten daarvoor hoor ik niet.quote:Op woensdag 30 april 2008 13:43 schreef -SG- het volgende:
Komop zeg. Denk is na. Mensen als Lemic heb je nodig, maar niet te dicht bij de club.
Inderdaad, als Lemic teveel invloed had moet je dat gewoon wat terugdringen. Maar Jan stampt liever als een olifant door de porseleinkast.quote:Op woensdag 30 april 2008 13:43 schreef -SG- het volgende:
Komop zeg. Denk is na. Mensen als Lemic heb je nodig, maar niet te dicht bij de club.
Ik zou zeggen, lees het interview met de Visser nog eens door, daar kan je vast wel wat argumentenquote:Op woensdag 30 april 2008 13:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja dat we mensen als Lemic nodig hebben heb ik nu al 1000 keer gehoord. Maar argumenten daarvoor hoor ik niet.
Wat ik wel zie is dat we op dit moment een grote verzameling nutteloze spelers hebben die via hem zijn gekomen en dat hij een ongezonde situatie bij PSV creëert. Of vind je het wel 'gewoon bij het voetbal horen', dat de aanvoerder wordt gechanteerd?
Dat er zonder Lemic nooit meer goede voetballers naar PSV zullen komen is nergens op gebaseerd. Die man is echt niet onvervangbaar, laat staan dat met hem de aantrekkelijkheid van PSV verdwijnt.
Zachte heelmeesters...quote:Op woensdag 30 april 2008 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Inderdaad, als Lemic teveel invloed had moet je dat gewoon wat terugdringen. Maar Jan stampt liever als een olifant door de porseleinkast.
Nee laten we Reker lekker houden. De man de vergeten was door te geven dat M. Da Costa geschorst was (ja dat reken ik Reker aan), de man de Koeman zo makkelijk weg liet gaan, de man die ons een belofte deed dat hij binnen een bepaalde periode (dacht dat hij een week had gezegt) een nieuwe externe trainer voor ons had, die Wouters voor een aantal wedstrijden hoofdcoach liet zijn terwijl hij toch echt veldtrainer is.quote:Op woensdag 30 april 2008 13:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja dat we mensen als Lemic nodig hebben heb ik nu al 1000 keer gehoord. Maar argumenten daarvoor hoor ik niet.
Wat ik wel zie is dat we op dit moment een grote verzameling nutteloze spelers hebben die via hem zijn gekomen en dat hij een ongezonde situatie bij PSV creëert. Of vind je het wel 'gewoon bij het voetbal horen', dat de aanvoerder wordt gechanteerd?
Dat er zonder Lemic nooit meer goede voetballers naar PSV zullen komen is nergens op gebaseerd. Die man is echt niet onvervangbaar, laat staan dat met hem de aantrekkelijkheid van PSV verdwijnt.
Dooddoener, zo kan je alles goedpraten, al zou Reker de hele club ontmantelen.quote:
Nogmaals: je moet hem dus niet laten wegkomen met dingen die niet kunnen. Overigens twijfel ik nogal sterk aan het verhaal uit het kamp Reker. Het zal allemaal wel meegevallen zijn met die "chantage". Alsof Gomes 4 wedstrijden niet onder de lat zou gaan staan met de kans de titel mis te lopen? Als je dat gelooft ben je wel verschrikkelijk stomquote:Als je die Lemic laat wegkomen met de dingen die hij deed, zal hij ze nogmaals doen wanneer hem dat uitkomt. Nogmaals: die man heeft geld als drijfveer en hoeft zich tegenover niemand te verantwoorden.
Uitstekend, zet jij hier dan maar even hoe dat in z'n werk gaat. Lemic komt een bakkie doen á 1 miljoen/uur instaptarief. Aangezien hem dat nooit geboden zal worden, liet hij knecht Gomes op z'n Braziliaans de heldenrol uitspelen. Alleen is dit Nederland, jammer niet?quote:Op woensdag 30 april 2008 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Inderdaad, als Lemic teveel invloed had moet je dat gewoon wat terugdringen. Maar Jan stampt liever als een olifant door de porseleinkast.
Nee dat zou Gomes inderdaad nooit gedaan hebben. Of die chantage echt heeft plaats gevonden, kunnen we eigenlijk alleen van Simons horen. En die heeft nog niks gezegd.quote:Op woensdag 30 april 2008 14:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dooddoener, zo kan je alles goedpraten, al zou Reker de hele club ontmantelen.
[..]
Nogmaals: je moet hem dus niet laten wegkomen met dingen die niet kunnen. Overigens twijfel ik nogal sterk aan het verhaal uit het kamp Reker. Het zal allemaal wel meegevallen zijn met die "chantage". Alsof Gomes 4 wedstrijden niet onder de lat zou gaan staan met de kans de titel mis te lopen? Als je dat gelooft ben je wel verschrikkelijk stom
Hij liep toch "altijd" rond op de herdgang/stadion?quote:Op woensdag 30 april 2008 14:17 schreef okee6 het volgende:
[..]
Uitstekend, zet jij hier dan maar even hoe dat in z'n werk gaat. Lemic komt een bakkie doen á 1 miljoen/uur instaptarief. Aangezien hem dat nooit geboden zal worden, liet hij knecht Gomes op z'n Braziliaans de heldenrol uitspelen. Alleen is dit Nederland, jammer niet?
eigenlijk.. heb je hier een heel goed punt en ben ik het met je eens..quote:Op woensdag 30 april 2008 14:25 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee dat zou Gomes inderdaad nooit gedaan hebben. Of die chantage echt heeft plaats gevonden, kunnen we eigenlijk alleen van Simons horen. En die heeft nog niks gezegd.
Kijk, Reker heeft een aantal fouten gemaakt, dat zal ik echt niet ontkennen. Dingen beloven die je niet waar kan maken is stom. Dit vind ik echter geen doodzonde. Zijn grootste fout vind ik zaken beloven aan de één (de technische staf) en deze belofte vervolgens breken om iemand anders (Koeman) blij te maken. Dat kan je echt niet maken. (En het was helemaal niet tactisch, omdat Koeman al sinds eind vorig seizoen op de wip zat.)
Maar het is niet zijn schuld dat Koeman weg ging. Koeman moest en zou naar Valencia. Bovendien was PSV Koeman toch al liever kwijt dan rijk. Hoppa, zak geld, mooie oplossing. Dat hij vervolgens te simpel over een nieuwe coach dacht is slordig, maar uiteindelijk was het naar mijn mening gezien de omstandigheden geen slechte oplossing. Stevens komt nu naar PSV, dat heeft hij toch maar mooi geregeld. Net als de contractverlengingen van Gomes, Afellay, Aissati, Simons en Salcido. Het is voor het eerst in heel veel jaren dat PSV zijn beste spelers langer dan 3 jaar weet te behouden. Dat vind ik een heel belangrijke prestatie.
Neemt niet weg dat Reker zich niet moet bemoeien met zaken waarvan hij geen verstand heeft. Zoals scouten. En dus moet de RvC hem op dat punt terugfluiten. Dat De Visser opstapt is op zijn minst een hint dat er iets niet helemaal goed gaat...
Maar hij hoeft dus wat mij betreft niet op te rotten. En ik blijf erbij dat ik de reactie van Gomes kinderachtig vind. Over een paar maanden staat er een nieuwe trainer en is er rust. Die paar maanden kan je ook uitzitten.
En dat doen ze dus niet, het is dit seizoen al vaker aangekaard en de RvC heeft er blijkbaar niks mee gedaan. Zoals ik al voorspelde gaan ze met de hakken in het zand achter Reker staan en laten ze hem doorblunderen. Waarmee ze ook hun eigen incompetentie pijnlijk tentoonstellen.quote:Op woensdag 30 april 2008 14:25 schreef ErikT het volgende:
Neemt niet weg dat Reker zich niet moet bemoeien met zaken waarvan hij geen verstand heeft. Zoals scouten. En dus moet de RvC hem op dat punt terugfluiten. Dat De Visser opstapt is op zijn minst een hint dat er iets niet helemaal goed gaat...
Maar hij hoeft dus wat mij betreft niet op te rotten. En ik blijf erbij dat ik de reactie van Gomes kinderachtig vind. Over een paar maanden staat er een nieuwe trainer en is er rust. Die paar maanden kan je ook uitzitten.
Daar heb je gelijk in. Daar klopt iets niet.quote:Op woensdag 30 april 2008 14:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat doen ze dus niet, het is dit seizoen al vaker aangekaard en de RvC heeft er blijkbaar niks mee gedaan. Zoals ik al voorspelde gaan ze met de hakken in het zand achter Reker staan en laten ze hem doorblunderen. Waarmee ze ook hun eigen incompetentie pijnlijk tentoonstellen.
Om zijn (zakelijk) verhaal te doen, niet om iets van PSV-zijde aan te horen. Nothing for free.quote:Op woensdag 30 april 2008 14:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij liep toch "altijd" rond op de herdgang/stadion?
Ben ik het niet mee eens. Als je zoals in het geval van Valckx een stroman bemerkt, dan moet je klokluiden. En zonder zijn loze beloftes had Gomes deze titel niet meegevierdquote:Op woensdag 30 april 2008 14:40 schreef ErikT het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Daar klopt iets niet.
Ja, maar je moet niet mensen met expertise wegjagen door op hun stoel te gaan zitten. Daar had ik het over.quote:Op woensdag 30 april 2008 14:47 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Als je zoals in het geval van Valckx een stroman bemerkt, dan moet je klokluiden.
Eerlijkheid duurt het langst. Gomes wil sowieso bij PSV spelen, dus ik denk niet dat daar loze beloftes voor nodig zijn.quote:En zonder zijn loze beloftes had Gomes deze titel niet meegevierd
Eergisteren zat Reker nog in Mexico om een speler te scouten. Dat is toch voor het scoutingteam / Stan Valckx?quote:Op woensdag 30 april 2008 15:07 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja, maar je moet niet mensen met expertise wegjagen door op hun stoel te gaan zitten. Daar had ik het over.
Een AD moet delegeren en erop vertrouwen dat mensen zelf het beste weten hoe ze hun werk moeten doen, al helemaal als ze dat al decennia goed doen.
Dat verhaal van Piet de Visser, dat Reker naast hem gaat zitten en de scout gaat spelen. Dat kan je toch niet maken, dan voelt zo iemand zich toch niet meer serieus genomen?
ach boeiend, heb je hiele niet gehoord bij studio voetbal? al die spelersmakelaren lopen gewoon in het spelershome rond, niemand heeft een probleem met die lemic. Alleen hij mag zich dan weer geen officiele spelersmakelaar noemenquote:Op woensdag 30 april 2008 13:43 schreef -SG- het volgende:
En nu moet je even uit de Nederlandse cultuur stappen en in het Braziliaans denken. Gomes wenste driemaal contractverbetering, terwijl ie op zich heel gelukkig was in Nederland. En nu gebruikt hij de publieke steun in zijn rug om publiekelijk de voetbalorganisatie te ontwrichten. Is niet eerlijk en bevordert de duurzaamheid ook geenszins.quote:Op woensdag 30 april 2008 15:07 schreef ErikT het volgende:
Eerlijkheid duurt het langst. Gomes wil sowieso bij PSV spelen, dus ik denk niet dat daar loze beloftes voor nodig zijn.
Het intern oplossen was geen oplossing, dus blijft er maar 1 mogelijkheid overquote:Op woensdag 30 april 2008 17:28 schreef okee6 het volgende:
[..]
En nu gebruikt hij de publieke steun in zijn rug om publiekelijk de voetbalorganisatie te ontwrichten. Is niet eerlijk en bevordert de duurzaamheid ook geenszins.
Gewoon netjes zeggen "dat je moet gaan", omdat er geen zaken worden opgelost, zoals je dat voor je ziet. Deed Gomes niet, 'loser'. Er is geen groter contrast dan met de schaal (van een team en club) die hij in zijn handen had ter illustratie. Buitengewoon grof en met een boete feitelijk niet afgedaan. VI maakte er stinkend gebruik van.quote:Op woensdag 30 april 2008 17:46 schreef WooZ het volgende:
[..]
Het intern oplossen was geen oplossing, dus blijft er maar 1 mogelijkheid over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |