abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58382691
Wat een teringzooi zeg. Als Piet de Visser daadwerkelijk naar Ajax gaat (en Bassie niet eens meer met Arsenal hoeft te onderhandelen omdat hij Ajax tot nieuwe satellietclub van Chelsea weet te promoveren), dan is Reker daar de enige verantwoordelijke voor.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58382783
Zo'n vaart zal het wel niet lopen. Het feit dat je weggaat bij PSV wil niet zeggen dat je dan maar meteen de concurrent gaat versterken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_58383216
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:22 schreef Suijk het volgende:
Zo'n vaart zal het wel niet lopen. Het feit dat je weggaat bij PSV wil niet zeggen dat je dan maar meteen de concurrent gaat versterken.
Ik zie het best gebeuren.

Die Reker is een machtsgeile schreeuwlelijk en ondanks de vele quasi-intellectuelen op internet die het wel interessant vonden om de RvC en Reker met holle woorden en slecht onderbouwde aannames te verdedigen, sta ik vierkant achter clubmensen als Valckx (die weliswaar onkundig is, maar niet achterbaks) en De Visser.

Simpele ziel Reker denkt dat ie god is, maar de feiten zijn dat deze man nauwelijks enige opleiding heeft genoten (iets wat je van een AD toch wel zou mogen verwachten), impulsief handelt en mede daardoor niet professioneel genoeg is om zijn werkzaamheden te beperken tot die van AD.

De RvC zou er verstandig aan doen om Reker er uit te trappen, om vervolgens z.s.m. de lijntjes met Lemic, De Visser en Gomes proberen te lijmen. Die kans acht ik echter erg klein, omdat Reker een vriendje is van veel leden van de RvC .

[ Bericht 0% gewijzigd door cultheld op 29-04-2008 16:51:49 ]
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58383365
Edit: Geen ziektes, etc. svp...

[ Bericht 81% gewijzigd door Blawh op 29-04-2008 17:19:35 ]
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58383514
Geweldig dat Reker nou ook naar Latijns-Amerika is om te scouten . Zie je dat van Raaij al doen? Het lijkt erop dat de kritiek op Reker niet ongegrond is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 29 april 2008 @ 17:01:40 #106
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_58383541
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het lijkt erop dat de kritiek op Reker niet ongegrond is.
Dat lijkt me ondertussen wel duidelijk ja
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_58383812
quote:
Degene die de terugkomt van Alex naar Eindhoven tegen zou hebben gehouden, is volgens het Brabants Dagblad Vlado Lemic, de veelbesproken zaakwaarnemer van onder meer de Braziliaanse international.

pi_58383826
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:46 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik zie het best gebeuren.

Die Reker is een machtsgeile schreeuwlelijk en ondanks de vele quasi-intellectuelen op internet die het wel interessant vonden om de RvC en Reker met holle woorden en slecht onderbouwde aannames te verdedigen, sta ik vierkant achter clubmensen als Valckx (die weliswaar onkundig is, maar niet achterbaks) en De Visser.

Simpele ziel Reker denkt dat ie god is, maar de feiten zijn dat deze man nauwelijks enige opleiding heeft genoten (iets wat je van een AD toch wel zou mogen verwachten), impulsief handelt en mede daardoor niet professioneel genoeg is om zijn werkzaamheden te beperken tot die van AD.

De RvC zou er verstandig aan doen om Reker er uit te trappen, om vervolgens z.s.m. de lijntjes met Lemic, De Visser en Gomes proberen te lijmen. Die kans acht ik echter erg klein, omdat Reker een vriendje is van veel leden van de RvC .
Dat Reker niet helemaal spoort is wel duidelijk, maar zo'n De Visser is volgens mij teveel een PSV man om dan opeens bij Ajax aan de slag te gaan. Die gaat gewoon lekker wedstrijdjes kijken en af en toe bij Chelsea wat zakgeld ophalen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 29 april 2008 @ 17:18:49 #109
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_58383879
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:16 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dat Reker niet helemaal spoort is wel duidelijk, maar zo'n De Visser is volgens mij teveel een PSV man om dan opeens bij Ajax aan de slag te gaan. Die gaat gewoon lekker wedstrijdjes kijken en af en toe bij Chelsea wat zakgeld ophalen.
Denk dat je daarin wel gelijk hebt ja Sucre.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_58384229
  dinsdag 29 april 2008 @ 17:51:22 #111
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_58384468
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Geweldig dat Reker nou ook naar Latijns-Amerika is om te scouten . Zie je dat van Raaij al doen? Het lijkt erop dat de kritiek op Reker niet ongegrond is.
Riemer van der Velde deed het wel altijd, en dat was toch geen on-succesvolle voorzitter...
  dinsdag 29 april 2008 @ 17:55:32 #112
188665 Wurdsje
High Times
pi_58384537
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 13:32 schreef PyTh het volgende:
lees en huiver artikel met de Visser in de VI van deze week

Lijkt me wel duidelijk dat ook de positie van Reker nu onhoudbaar is
mja dat mag je nu inmiddels toch wel verwachten.. Dat de boel zo ge-escaleerd is is natuurlijk niet enkel de schuld van Reker, maar de rotzooi die hij er van maakt is wel gigantisch natuurlijk..

Als zelfs clubmensen de club al de rug toekeren vanwege Reker is toch wel een teken aan de wand lijkt.. en ik mag toch hopen dat de RvC eindelijk eens actie onderneemt, voordat PSV helemaal kapot gemaakt wordt door deze toestand..
pi_58384580
Heerlijk! Volgend jaar weer lekker als vanouds Feyenoord en Ajax die strijden om het kampioenschap
pi_58384628
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heerlijk! Volgend jaar weer lekker als vanouds Feyenoord en Ajax die strijden om het kampioenschap
  dinsdag 29 april 2008 @ 18:12:13 #115
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_58384825
Eerst zien, dan geloven.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_58384826
quote:
Ik feliciteer Ajax al vast even met de titel als je het niet erg vindt!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_58384889
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 18:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zou die post-icon maar weglaten als Reker en consorten daadwerkelijk de macht hebben voor het volgende seizoen. Zeker als Ajax in zee gaat met Chelsea, gaan het zware tijden worden voor PSV.

Dat Reker die houthakker van een Rodriguez (een matige versie van Alcides in het centrum) wil gaan halen, zegt mij genoeg.
pi_58384929
Donderdagochtend vindt er een training van PSV plaats. Er zijn plannen om daar te gaan demonstreren.
pi_58385084
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 18:14 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik zou die post-icon maar weglaten als Reker en consorten daadwerkelijk de macht hebben voor het volgende seizoen. Zeker als Ajax in zee gaat met Chelsea, gaan het zware tijden worden voor PSV.

Dat Reker die houthakker van een Rodriguez (een matige versie van Alcides in het centrum) wil gaan halen, zegt mij genoeg.
Of Ajax wel of niet een samenwerkingsverband krijgt met Chelsea staat of valt echt niet met het vertrek van De Visser (alhoewel hij natuurlijk ook een belangrijke connectie is). Dat verband is ontstaan uit de goede verstandhouding tussen Van Raaij en Kenyon en bovendien heeft Arnesen er een officiele functie.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_58385110

mijn god, iedereen die ook nog maar enigzins twijfelde aan Gomes, moet nu toch wel compleet om zijn na dat artikel van de Visser, tering zeg

Reker bemoeit zich dus echt op het technische vlak de vuile rat, optyfen moet ie
pi_58385123
lekker zooitje is het aan het worden zo
pi_58385129
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 18:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

020 heeft bassie, compenseert een hoop
pi_58385182
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Pinokkio Reker

Visser is trouwens meer dan welkom bij Ajax
pi_58385244
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 18:25 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Of Ajax wel of niet een samenwerkingsverband krijgt met Chelsea staat of valt echt niet met het vertrek van De Visser (alhoewel hij natuurlijk ook een belangrijke connectie is). Dat verband is ontstaan uit de goede verstandhouding tussen Van Raaij en Kenyon en bovendien heeft Arnesen er een officiele functie.
Chelsea wilde PSV vooral als partner vanwege de goede scoutingsreputatie. Arnesen werkt net zo lief samen met Ajax als met PSV.
  dinsdag 29 april 2008 @ 18:52:32 #125
188665 Wurdsje
High Times
pi_58385571
quote:
als vanouds? ik kan me al niet eens meer herinneren wanneer Feyenoord voor het laatst voor de titel gestreden heeft..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')