Ik zie het best gebeuren.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:22 schreef Suijk het volgende:
Zo'n vaart zal het wel niet lopen. Het feit dat je weggaat bij PSV wil niet zeggen dat je dan maar meteen de concurrent gaat versterken.
Dat lijkt me ondertussen wel duidelijk jaquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het lijkt erop dat de kritiek op Reker niet ongegrond is.
quote:Degene die de terugkomt van Alex naar Eindhoven tegen zou hebben gehouden, is volgens het Brabants Dagblad Vlado Lemic, de veelbesproken zaakwaarnemer van onder meer de Braziliaanse international.
Dat Reker niet helemaal spoort is wel duidelijk, maar zo'n De Visser is volgens mij teveel een PSV man om dan opeens bij Ajax aan de slag te gaan. Die gaat gewoon lekker wedstrijdjes kijken en af en toe bij Chelsea wat zakgeld ophalen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zie het best gebeuren.
Die Reker is een machtsgeile schreeuwlelijk en ondanks de vele quasi-intellectuelen op internet die het wel interessant vonden om de RvC en Reker met holle woorden en slecht onderbouwde aannames te verdedigen, sta ik vierkant achter clubmensen als Valckx (die weliswaar onkundig is, maar niet achterbaks) en De Visser.
Simpele ziel Reker denkt dat ie god is, maar de feiten zijn dat deze man nauwelijks enige opleiding heeft genoten (iets wat je van een AD toch wel zou mogen verwachten), impulsief handelt en mede daardoor niet professioneel genoeg is om zijn werkzaamheden te beperken tot die van AD.
De RvC zou er verstandig aan doen om Reker er uit te trappen, om vervolgens z.s.m. de lijntjes met Lemic, De Visser en Gomes proberen te lijmen. Die kans acht ik echter erg klein, omdat Reker een vriendje is van veel leden van de RvC.
Denk dat je daarin wel gelijk hebt ja Sucre.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat Reker niet helemaal spoort is wel duidelijk, maar zo'n De Visser is volgens mij teveel een PSV man om dan opeens bij Ajax aan de slag te gaan. Die gaat gewoon lekker wedstrijdjes kijken en af en toe bij Chelsea wat zakgeld ophalen.
Riemer van der Velde deed het wel altijd, en dat was toch geen on-succesvolle voorzitter...quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Geweldig dat Reker nou ook naar Latijns-Amerika is om te scouten. Zie je dat van Raaij al doen? Het lijkt erop dat de kritiek op Reker niet ongegrond is.
mja dat mag je nu inmiddels toch wel verwachten.. Dat de boel zo ge-escaleerd is is natuurlijk niet enkel de schuld van Reker, maar de rotzooi die hij er van maakt is wel gigantisch natuurlijk..quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:32 schreef PyTh het volgende:
lees en huiver artikel met de Visser in de VI van deze week
Lijkt me wel duidelijk dat ook de positie van Reker nu onhoudbaar is![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heerlijk! Volgend jaar weer lekker als vanouds Feyenoord en Ajax die strijden om het kampioenschap
Ik feliciteer Ajax al vast even met de titel als je het niet erg vindt!quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heerlijk! Volgend jaar weer lekker als vanouds Feyenoord en Ajax die strijden om het kampioenschap
Ik zou die post-icon maar weglaten als Reker en consorten daadwerkelijk de macht hebben voor het volgende seizoen. Zeker als Ajax in zee gaat met Chelsea, gaan het zware tijden worden voor PSV.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik feliciteer Ajax al vast even met de titel als je het niet erg vindt!
Of Ajax wel of niet een samenwerkingsverband krijgt met Chelsea staat of valt echt niet met het vertrek van De Visser (alhoewel hij natuurlijk ook een belangrijke connectie is). Dat verband is ontstaan uit de goede verstandhouding tussen Van Raaij en Kenyon en bovendien heeft Arnesen er een officiele functie.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zou die post-icon maar weglaten als Reker en consorten daadwerkelijk de macht hebben voor het volgende seizoen. Zeker als Ajax in zee gaat met Chelsea, gaan het zware tijden worden voor PSV.
Dat Reker die houthakker van een Rodriguez (een matige versie van Alcides in het centrum) wil gaan halen, zegt mij genoeg.
020 heeft bassie, compenseert een hoopquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik feliciteer Ajax al vast even met de titel als je het niet erg vindt!
Chelsea wilde PSV vooral als partner vanwege de goede scoutingsreputatie. Arnesen werkt net zo lief samen met Ajax als met PSV.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:25 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Of Ajax wel of niet een samenwerkingsverband krijgt met Chelsea staat of valt echt niet met het vertrek van De Visser (alhoewel hij natuurlijk ook een belangrijke connectie is). Dat verband is ontstaan uit de goede verstandhouding tussen Van Raaij en Kenyon en bovendien heeft Arnesen er een officiele functie.
als vanouds? ik kan me al niet eens meer herinneren wanneer Feyenoord voor het laatst voor de titel gestreden heeft..quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord?quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als ze goede scouts willen, plukken ze die wel weg zoals Gillhaus bij PSV. Denk dat het vooral gaat om een club te vinden waar spelers net onder de top ervaring op kunnen doen en zolang de warme relatie blijft tussen beide clubs, zie ik niet in waarom dat zou veranderen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Chelsea wilde PSV vooral als partner vanwege de goede scoutingsreputatie. Arnesen werkt net zo lief samen met Ajax als met PSV.
Wehequote:Op dinsdag 29 april 2008 18:52 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
als vanouds? ik kan me al niet eens meer herinneren wanneer Feyenoord voor het laatst voor de titel gestreden heeft..
Sssssht! Je verstoort zijn droom!quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:52 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
als vanouds? ik kan me al niet eens meer herinneren wanneer Feyenoord voor het laatst voor de titel gestreden heeft..
Zozo 10 jaarquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wehe![]()
Die tijden gaan er nu aankomen. De aankomende 10 jaar zal PSV een grote stap terug gaan doen.
Reker
Jemig. Vaarwel PSV. Als je zo'n goedaardige man als Piet al tegen je in het harnas werkt...quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:32 schreef PyTh het volgende:
lees en huiver artikel met de Visser in de VI van deze week
Lijkt me wel duidelijk dat ook de positie van Reker nu onhoudbaar is![]()
met welke spelers dan?quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wehe![]()
Die tijden gaan er nu aankomen. De aankomende 10 jaar zal PSV een grote stap terug gaan doen.
Reker
Goedaardig? Vind hem altijd maar verdomd arrogant en zelfgenoegzaam overkomen...quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:07 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jemig. Vaarwel PSV. Als je zo'n goedaardige man als Piet al tegen je in het harnas werkt...
Dan ben je vast een verzuurd iemand.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:09 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Goedaardig? Vind hem altijd maar verdomd arrogant en zelfgenoegzaam overkomen...
Hij is gewoon goed in zn vak.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:09 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Goedaardig? Vind hem altijd maar verdomd arrogant en zelfgenoegzaam overkomen...
Volgens mij is het zuiver enthousiasme.quote:
Nee hoor, valt reuze meequote:Op dinsdag 29 april 2008 19:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan ben je vast een verzuurd iemand.
Zuiver?quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij is het zuiver enthousiasme.
The bad (Lemic), the ugly (Reker) & the keeper (Gomes)quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Jezus, je zou d'r haast een film van kunnen maken.
Er zit geen Van Gaaltje in Piet de Visser dat zegt dat hij de grote Piet de Visser is; Neerlands enige scoutingshoop in bange dagen. Piet de Visser is gewoon een 'vakidioot' en komt op sommigen wellicht arrogant over, maar m.i. is dat enthousiasme, zonder dat er verder iets achter zit.quote:
Inderdaad. Die kerel straalt nog geen arrogantie uit al hedde t graag. Zie hem daar staan op z'n gympies tussen gomes en alexquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er zit geen Van Gaaltje in Piet de Visser dat zegt dat hij de grote Piet de Visser is; Neerlands enige scoutingshoop in bange dagen. Piet de Visser is gewoon een 'vakidioot' en komt op sommigen wellicht arrogant over, maar m.i. is dat enthousiasme, zonder dat er verder iets achter zit.
Geen tijd om dat intervieuw te lezen, maar wat staat erin?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:26 schreef WooZ het volgende:![]()
![]()
mijn god, iedereen die ook nog maar enigzins twijfelde aan Gomes, moet nu toch wel compleet om zijn na dat artikel van de Visser, tering zeg
Reker bemoeit zich dus echt op het technische vlak de vuile rat, optyfen moet ie
Dat De Visser opstapt, omdat hij niet meer met Reker kan samenwerken. Dat Reker zich te veel bemoeit met de technische zaken. De rest moet je maar gewoon lezen. Kost je 10 minuten van je kostbare levenquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geen tijd om dat intervieuw te lezen, maar wat staat erin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |