abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58404159
quote:
Op woensdag 30 april 2008 20:31 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
pff zelfs Guus Hiddink ist niet eens met Reker.. .gaat lekker!
Schuitema wel. Held.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_58406123
op radio 1 hebben ze het er nu over dat alex maar een strafschop moet nemen als het zover komt, want dat deed ie bij psv ook wel eens...

laat mijn geheugen me in de steek of zijn het gewoon een stelletje zendamateurs daarzo
pi_58406899
Alex staat toch niet in het veld?
pi_58407784
quote:
Op woensdag 30 april 2008 14:47 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. Als je zoals in het geval van Valckx een stroman bemerkt, dan moet je klokluiden. En zonder zijn loze beloftes had Gomes deze titel niet meegevierd
Gomes heeft idd een stroman bemerkt en de klok geluid. Hulde daarvoor. Zoals alle klokkenluiders in Nederland krijgt hij daar nu de rekening voor gepresenteerd. Mede mogelijk gemaakt door fascistoide figuren die blind achter de RvC aanlopen. De club hat immer recht! *insert smiley met snor en scheiding*
quote:
Op woensdag 30 april 2008 14:46 schreef okee6 het volgende:

[..]

Om zijn (zakelijk) verhaal te doen, niet om iets van PSV-zijde aan te horen. Nothing for free.
Reker was plots doofstom geworden?

[ Bericht 18% gewijzigd door Grrrrrrrr op 30-04-2008 23:54:09 ]
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_58407903
quote:
Op woensdag 30 april 2008 17:59 schreef okee6 het volgende:

[..]

Gewoon netjes zeggen "dat je moet gaan", omdat er geen zaken worden opgelost, zoals je dat voor je ziet. Deed Gomes niet, 'loser'. Er is geen groter contrast dan met de schaal (van een team en club) die hij in zijn handen had ter illustratie. Buitengewoon grof en met een boete feitelijk niet afgedaan. VI maakte er stinkend gebruik van.
Precies wat Gomes gedaan heeft dus. Hij heeft aangegeven niet onder Reker te kunnen werken, net zoals Stan en Piet, dat er door door Reker, de RvC en bepaalde forumkneuzen gedaan wordt alsof er een broedermoord gepleegd is bewijst mijn gelijk alleen maar.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 1 mei 2008 @ 01:02:20 #231
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_58409199
quote:
The Viking schreef:

Opstelling 2008-2009:

Algemeen directeur: Jan Reker
Technisch directeur: Jan Reker
hoofd scouting: Jan Reker
Hoofd opleiding: Jan Reker
Coach: Jan Reker
Assistent coach: Jan Reker
keepers trainer: Jan Reker

-------------------------Jan Reker-------------------------
Jan Reker--------Jan Reker--------Jan Reker-------Jan Reker
---------Jan Reker-----------------------Jan Reker---------
-----------------Jan Reker-------Jan Reker-----------------
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_58409621
Kan niet wachten op Rekers kant van het verhaal.
pi_58409948
quote:
Op woensdag 30 april 2008 20:31 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
pff zelfs Guus Hiddink ist niet eens met Reker.. .gaat lekker!
En jij noemt je PSV-supporter? Chelsea = De Visser = Hiddink = Lemic = "dus niet PSV" en als gevolg "anti-Reker", want met hem valt geen zaken te doen. Gomes is gebruikt als pressiemiddel, vanuit hetzelfde kamp.

Reker zit dat kamp dwars. De vraag is of PSV mét dit Lemickamp het tweede van Chelsea mag/kan worden? Het lijkt me dat Valckx daarvoor teveel stroman was, hij had 0,0 invloed, niet daar en ook niet intern bij PSV. De Nederlandse competitie vereist het bovendien niet om meer waardevolle spelers te stallen. Als PSV-supporter geloof je dan in net zulke sprookjes als die Gomes verteld werden. De Eindhovense heuvels zijn niet van goud, ook al omdat daar een parkeerterrein was.
  donderdag 1 mei 2008 @ 02:15:40 #234
188665 Wurdsje
High Times
pi_58410004
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 01:30 schreef Radegast het volgende:
Kan niet wachten op Rekers kant van het verhaal.
ik ook niet.. ben zeer benieuwd..
pi_58410027
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 02:06 schreef okee6 het volgende:

[..]

En jij noemt je PSV-supporter? Chelsea = De Visser
dude, de visser = psv. Dat hij sinds een aantal jaar ook voor chelsea scout is mooi meegenomen voor hem
pi_58411361
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 02:15 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

ik ook niet.. ben zeer benieuwd..
Ik niet echt eerlijk gezegd, je weet wat er komen gaat min of meer.
  donderdag 1 mei 2008 @ 10:52:03 #237
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_58412099
quote:
Op woensdag 30 april 2008 23:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Precies wat Gomes gedaan heeft dus. Hij heeft aangegeven niet onder Reker te kunnen werken, net zoals Stan en Piet, dat er door door Reker, de RvC en bepaalde forumkneuzen gedaan wordt alsof er een broedermoord gepleegd is bewijst mijn gelijk alleen maar.
Ik vind niet dat Gomes netjes een probleem aan de kaak heeft gesteld. Er zijn ook fatsoenlijke manieren om de waarheid te vertellen. Om te beginnen: niet in de VI (2 maal al !). Sowieso is dit niet iets wat je uitvecht in de media.
Ik blijf me de volgende dingen afvragen:
- Waarom bemoeit hij zich met een (afgeketste) transfer van Méndez? En waarom wordt hij er boos over? Ik zie niet in wat Reker voor onredelijks heeft gedaan. Voor een schappelijk bedrag mocht hij terug naar Ecuador. Voor andere landen gold dit niet.
- Waarom gaat hij bij Reker klagen over Vergoossen die Aissati terugzette naar het tweede, als hij al lang wist dat hij niks aan Reker heeft? Waarom gaat onze self-proclaimed held niet naar Vergoossen zelf?
- Waarom denkt hij dat Reker spelers speeltijd kan beloven?
- Waarom verlengt Gomes zijn contract in deze situatie?
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_58413272
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 02:20 schreef WooZ het volgende:

[..]

dude, de visser = psv. Dat hij sinds een aantal jaar ook voor chelsea scout is mooi meegenomen voor hem
De Visser werkte samen met PSV, maar hij was in dienst van Abramovic, niet van Schuitema. Laat je geen zand in de ogen strooien.

Was ook mooi hoe Hiddink gister zijn woorden koos over de kanshebbers in de CL: de Spaanse markt is ook interessant. 'Clubs onderhandelen zo langzamerhand over toegang tot de finale'.
pi_58414627
quote:
Verklaring Raad van Commissarissen PSV
01 mei 2008 12:00
BOUWEN AAN VERTROUWEN

PSV sluit trots het seizoen 2007-2008 af. Een seizoen dat, met het vierde landskampioenschap op rij en het bereiken van de kwartfinale van de UEFA Cup, niet alleen sportieve resultaten opleverde, maar ook solide resultaten met het derde financiële winstjaar in successie.

Tegelijkertijd sluiten de Raad van Commissarissen en directie er niet de ogen voor dat kritische geluiden hebben geleid tot onrust binnen en rondom de club. De mate en vorm van commentaar doen schade aan de club en betrokkenen hetgeen door ons wordt betreurd. De kritische kanttekeningen en voorbeelden worden met name toegespitst op algemeen directeur Jan Reker. Enerzijds is dat begrijpelijk, hij is als algemeen directeur immers eindverantwoordelijk, maar anderzijds niet eerlijk. Het gaat bijvoorbeeld te ver om hem aan te spreken op specifieke voetbalzaken die immers de verantwoordelijkheid van de trainer en zijn staf betreffen.

Het is zeer wel mogelijk dat de directie in haar eerste jaar fouten heeft gemaakt. De tijdelijke onrust en onduidelijkheden door diverse trainerswisselingen midden in het seizoen maakten het werkklimaat zeker niet eenvoudig. Niettemin deden zich situaties voor waaruit lering getrokken moet worden voor de toekomst.

De Raad van Commissarissen staat volledig achter de belangrijke beslissingen die de directie heeft genomen. Wel zal in het vervolg extra aandacht worden besteed aan communicatieve aspecten en zullen meer duidelijke werkafspraken worden gemaakt om te voorkomen dat onnodige misverstanden ontstaan.

PSV betreurt het dat personen met een lang en waardevol clubverleden tot de slotsom zijn gekomen dat er geen vertrouwensbasis meer bestaat, maar respecteert dit. PSV is een grote club, maar bestaat ook uit een relatief kleine organisatie, waarin wederzijds vertrouwen een absolute vereiste is om te kunnen opereren. De directie, onder leiding van Jan Reker, zet zich volledig in voor gezonde verhoudingen binnen de club: op sportief, financieel, commercieel en organisatorisch gebied. Dit beleid wordt breed gedragen binnen de club en we rekenen er dan ook op dat het vertrouwen binnen de club op korte termijn volledig hersteld wordt.

De Raad van Commissarissen, directie en haar medewerkers richten de blik op het nieuwe seizoen in het besef dat het collectief belangrijk is, niet alleen op het veld, maar ook op bestuurlijk niveau. Met de nieuwe hoofdcoach Huub Stevens streven we ernaar om op zo kort mogelijke termijn de technische organisatie en selectie rond te krijgen. Onze ambitie is om in het seizoen 2008-2009 opnieuw in de strijd om het landkampioenschap mee te doen en daarnaast te overwinteren in de Champions League. De Raad van Commissarissen steunt de directie en wenst hen tezamen met de technische staf een goede voorbereiding op het nieuwe seizoen.

De Raad van Commissarissen
PSV NV.
Eindhoven
PSV.nl

Ik liep trouwens gisteren Alcides met z'n posse tegen het lijf in downtown Eindhoven (waar K-dag weer een succes was overigens!! ). Stelletje gangstah's...
pi_58416170
Dag Gomes dan maar...

Ik hoop toch wel dat er nog iets gaat gebeuren, ik kan me niet voorstellen dat deze hele zooi eindigt met dit bericht.
  donderdag 1 mei 2008 @ 14:39:22 #241
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_58416224
Ik blijf erbij dat Reker teveel fouten heeft gemaakt en dat hij dat in de toekomst weer gaat doen. Maar goed ik kan de reactie van de RvC goed begrijpen want die zouden zichzelf belachelijk en ongeloofwaardig maken als ze Reker nu al weg zouden stampen.

Eerst er maar voor zorgen dat Reker zich niet teveel met andermans zaken gaat bemoeien en zijn macht enigzins proberen te beperken...
Patat Friet
pi_58416250
Hoe chill is het dat we nou niet in die play-offs hoeven te spelen
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58416738
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 14:39 schreef ganzenherder het volgende:
Ik blijf erbij dat Reker teveel fouten heeft gemaakt en dat hij dat in de toekomst weer gaat doen. Maar goed ik kan de reactie van de RvC goed begrijpen want die zouden zichzelf belachelijk en ongeloofwaardig maken als ze Reker nu al weg zouden stampen.

Eerst er maar voor zorgen dat Reker zich niet teveel met andermans zaken gaat bemoeien en zijn macht enigzins proberen te beperken...
Mijn idee ook, de man is gewoon niet competent. Maar goed, als de RvC aan hem vasthoudt is het van het grootste belang om iig weer zo snel mogelijk de rust terug te hebben.
pi_58418845
dan gaat het dus idd zoals borst al zei. Reker blijft aan, psv naar de klote en met een slechte seizoensstart volgend jaar vliegt Reker er alsnog uit
pi_58419356
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 16:58 schreef WooZ het volgende:
dan gaat het dus idd zoals borst al zei. Reker blijft aan, psv naar de klote en met een slechte seizoensstart volgend jaar vliegt Reker er alsnog uit
Zo ging ook Koeman en we werden weer kampioen
  donderdag 1 mei 2008 @ 17:43:03 #246
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_58419549
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 17:32 schreef okee6 het volgende:

[..]

Het enige goede wat Reker heeft gedaan is Koeman laten gaan ja
Patat Friet
pi_58419574
quote:
Het gaat bijvoorbeeld te ver om hem aan te spreken op specifieke voetbalzaken die immers de verantwoordelijkheid van de trainer en zijn staf betreffen.
Dit slaat nergens op, Reker bemoeide zich juist met technische zaken en dus is het ook logisch als mensen hem daarop aanspreken
quote:
Het is zeer wel mogelijk dat de directie in haar eerste jaar fouten heeft gemaakt
Nou dan, ontslaan die teringlijer
quote:
Wel zal in het vervolg extra aandacht worden besteed aan communicatieve aspecten en zullen meer duidelijke werkafspraken worden gemaakt om te voorkomen dat onnodige misverstanden ontstaan
Het bewijs dat er het afgelopen jaar dus grote fouten gemaakt zijn, anders zouden veranderingen niet nodig zijn
quote:
PSV is een grote club, maar bestaat ook uit een relatief kleine organisatie, waarin wederzijds vertrouwen een absolute vereiste is om te kunnen opereren
En laat dat fokking vertrouwen nou net ontbreken in die rat, dan valt er toch niet meer te opereren
quote:
Onze ambitie is om in het seizoen 2008-2009 opnieuw in de strijd om het landkampioenschap mee te doen en daarnaast te overwinteren in de Champions League
Wat hebben we hier nou aan gvd. Als je iets ambieert zal je der gvd ook voor moeten werken en dus niet op deze weg doorgaan
pi_58419635
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 17:32 schreef okee6 het volgende:

[..]

reker had koeman nooit moeten laten gaan, koeman had zich ook goed op z'n gemak gevoeld als hij in eindhoven was gebleven, dat heeft hij zelf gezegd. Reker dacht echter Jol al binnen te hebben en zei daarom maar gelijk gaat u maar tegen koeman.

Koeman heeft het gemiddeld per wedstrijd verreweg het beste gedaan afgelopen jaar bij psv, dus het scheelt echt wel of er 3 trainerswisselingen zijn of niet
  donderdag 1 mei 2008 @ 18:22:27 #249
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_58420237
Ze bestaan dus wel, mensen die Koeman een goede trainer vinden
Patat Friet
pi_58420567
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 18:22 schreef ganzenherder het volgende:
Ze bestaan dus wel, mensen die Koeman een goede trainer vinden
ik zeg niet dat koeman een goeie trainer is, ik zeg dat hij het het verreweg beste gedaan heeft gemiddeld per wedstrijd afgelopen jaar, statistiek heet dat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')