Bot kun je nou eenmaal niet minder breed maken. Je zult er dus de aandacht van af moeten leiden door je heupen te accentueren.quote:Op maandag 28 april 2008 20:28 schreef Magenta het volgende:
Korsetten zijn prachtig en zitten heerlijk maar ik heb het meer over de schouderpartij.
Overal, lijkt me. De spieren die je het minst gebruikt, gaan het snelst.quote:Op maandag 28 april 2008 21:14 schreef Magenta het volgende:
Nog niet maar ik ben wel benieuwd op welke plekken en dan sprake van is. Dat kan ik zo nergens echt vinden.
Ik weet niet, ik draag er nu eentje en zou er niet over nadenken het nog langer te dragen als het oncomfortabel zatquote:Op maandag 28 april 2008 21:17 schreef Meike26 het volgende:
Trouwens, een corset kan heel mooi staan en je een heel vrouwelijk figuurtje geven, maar dat ze heerlijk zitten, denk dat je eerder bedoelt dat het een heerlijk gevoel is zo'n figuurtje te hebben, want lekker zitten ze allerminst.
Ik zou het ook ooit nog wel eens willen proberen, gewoon om te kijken hoe het staat. Maar ik kan me echt amper voorstellen dat het lekker zit.quote:Op woensdag 30 april 2008 12:27 schreef Magenta het volgende:
Dat zal dan inderdaad per persoon verschillen. Als ik mijn korset aansnoer vind ik dat een geweldig gevoel geven. Natuurlijk verschilt pas na verloop van tijd de mate waarop je lichaam zich aan moeten passen.
Vergeet je je last.fm accountje niet?quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:22 schreef MuteZukini het volgende:
Verder ben ik online bepaald niet anoniem met een weblog, youtube-kanaal, en profielen op de bekende community-websites.
De bovenarm raak je de spieren wel kwijt, en ook wel bij de schouder en schouderbladen, het eerste heeft naar mijn idee meer tijd nodig dan dat tweede. En daarnaast krijg je er bij je bovenarmen ook wat vet bij, dus veel kleiner worden ze niet, wel wat vrouwelijker dus.quote:Op maandag 28 april 2008 20:42 schreef Magenta het volgende:
Dat snap ik maar had gehoopt wellicht wat spiermassa kwijt te raken? (bovenarm bv)
Okeequote:Op donderdag 1 mei 2008 23:58 schreef MuteZukini het volgende:
[..]
De bovenarm raak je de spieren wel kwijt, en ook wel bij de schouder en schouderbladen, het eerste heeft naar mijn idee meer tijd nodig dan dat tweede. En daarnaast krijg je er bij je bovenarmen ook wat vet bij, dus veel kleiner worden ze niet, wel wat vrouwelijker dus.
Die homomannen zijn wel vaker wat verfijnderquote:Op zondag 4 mei 2008 22:32 schreef Twinky het volgende:
en wat heb je slanke handen voor een manmet mooie nagels
Hai Magenta, ik ben zelf ook wat breder bovenin dan ik zou willen. Ik zou mijn figuur willen omschrijven als recht. Een goeie tip om je schouders wat smaller te laten lijken is: werken aan je houding. Ik weet niet in hoe verre je dat al gedaan hebt natuurlijk maar het is volgens mij, naast de hulp van hormonen, de sleutel om daar bovenin (maar eigenlijk over je hele lichaam) toch iets vrouwelijker te lijken.quote:Op maandag 28 april 2008 18:22 schreef Magenta het volgende:
Iemand nog tips om wat minder 'breed' te lijken?
+tvp.
Ja, inderdaad. Het hebben van een heteroseksuele relatie met een man is natuurlijk ook de ultieme bevestiging van je vrouw-zijn. Dus misschien dat dat ook meespeelt...quote:Op maandag 5 mei 2008 16:03 schreef wonderer het volgende:
Het kan ook betekenen dat je straks als alles achter de rug is een zo normaal leven voor een vrouw wil leiden, en daar hoort (nog steeds) een man bij.
Ja, ik vind vrouwen ook knap en aantrekkelijk en leuk om mee om te gaan enzo. Alleen, ik krijg er de kriebels niet van. Die krijg ik weer van (ietsjes oudere) mannen; daar wil ik dan lekker dicht tegenaan kruipen etcetera. Ik weet ook niet waarom, want knap vind ik ze bepaald niet (al dat haarquote:Op maandag 5 mei 2008 13:12 schreef Eline2602 het volgende:
Overigens vindt ik vrouwen ook nog steeds erg mooi en spannend hoor.Dat is het niet... maar die mannen
Wat ik daar toch mee moet?
Waarschijnlijk heeft 't altijd in je gezeten, maar hield je dat deel van jezelf achter je "mannelijke masker" verborgen. Nu ben je langzamerhand dat masker aan 't afbreken en komen dit soort gevoelens boven.quote:Naja, om een lang verhaal kort te maken. Ik denk dat ik een bi-seksuele transseksueel ben. Kan dat zonder dat ik ook maar ooit een intieme ervaring met een man heb gehad? En ben ik de enige die die gevoelens pas 'onderweg' heeft ontwikkeld?
Uit m'n hoofd heeft 30% van de man-naar-vrouw transseksuelen een lesbische relatie.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:09 schreef wonderer het volgende:
Toch heb ik het idee dat homoseksuele transseksuelen in de minderheid zijn, klopt dat?
Maak daar maar ongeveer 7 maanden van. En volgens Luc Gijs die ik gesproken had, na de intake nog eens 1 maand wachten of dat ze je willen "hebben" of niet, en na dát bericht 3 - 6 maanden wachten op een gesprek met een psycholoog voor diagnose traject...........quote:Op maandag 5 mei 2008 15:26 schreef Eline2602 het volgende:
Vanochtend nog eens even het VUmc gebeld om te informeren waarom ik nog steeds geen informatiepakketje van ze heb ontvangen. Het bleek vrijdag verstuurd te zijn, dus hopelijk valt het in de loop van de week eens in mijn brievenbus. De wachttijd voor het eerste gesprek is overigens zoals magenta al zei, 4 á 5 maanden. Inmiddels zijn er bijna 2,5 om dus dat schiet al een beetje op.
Dat zou ik wel fijn vinden ja. Een tweede informatiebron is erg handig!quote:Op maandag 5 mei 2008 20:46 schreef NoktetMort het volgende:
Maja, ik zal men op de hoogte van de actuele wachttijden. (Misschien valt het ook alsnog mee.)
Normaal voor een biovrouw. En zo rechtlijnig zijn dromen natuurlijk nietquote:Op maandag 5 mei 2008 19:55 schreef Eline2602 het volgende:
@ Wonderer: Ik weet niet of het wel is omdat ik straks een 'zo normaal mogelijk leven' wil hebben. Ik heb juist (in de therapie die ik nu zo'n 10 maanden volg) weten te accepteren dat ik nooit een 'normaal' leven zal hebben en dat ook helemaal niet erg meer vinden. Normaal is ook maar zo saai.Misschien is het wel omgekeerd. Voorheen wilde ik een zo normaal mogelijk leven leiden en nu ik erachter ben dat dat helemaal niet hoeft... naja, de zin afmaken hoef ik denk ik niet.
Het wordt met de week langer. De huisarts zei 3-4 maanden, toen ik belde naar het VUMC was het 4-5 maanden en nu wellicht 7 maanden.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:24 schreef NoktetMort het volgende:
[..]
Maak daar maar ongeveer 7 maanden van. En volgens Luc Gijs die ik gesproken had, na de intake nog eens 1 maand wachten of dat ze je willen "hebben" of niet, en na dát bericht 3 - 6 maanden wachten op een gesprek met een psycholoog voor diagnose traject...........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |