abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 13 december 2006 @ 05:45:31 #1
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
  woensdag 13 december 2006 @ 05:49:18 #2
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_44381647
quote:
Op woensdag 13 december 2006 00:37 schreef AnnaB het volgende:
ik ben van plan om ook een goedkope mp3 speler mee te nemen, met genoeg muziek, en audioboeken. Iets duurs als een portable dvd-speler weet ik niet of ik dat durf, maar dn hoef ik me helemaal niet te vervelen.....

Weer iets nieuws, proscar. Ik gebruik nu al een aantal jaren geen anti-manlijke hormonen meer, lichaamsbeharing is compleet vrouwlijk, alleen ben ik nog niet klaar met epileren, laatste jaren helaas geen geld voor gehad, misschien dat dat weer gaat komen komende jaren, ik zie het wel, 1a2 minuten scheren per dag is in prive omstandigheden geen ramp.

15 cm diepte is mooi genoeg hoor. Ik heb 9, en dat vindt dr. Karim al voldoende, heb hem gevraagd of het mogelijk is om evt, ook iets aan de diepte te doen, in 6 uur tijd moet je toch wel het een en ander kunnen doen.
Ik heb dikke 12 weken zonder hormonen gezeten waardoor er weer in mijn ogen genoeg is bijgekomen. Hij wilt de eerste 6 maanden dat ik dit goedje gebruik, een half pilletje in 2 dagen.

en dan langzaam afbouwen en kijken of de beharing weg is. voordeel is dat ook mijn baardgroei langzamer gaat worden, waardoor het laseren weer wat sneller gaat.

Ben nu ook overgestapt van zorgverzekeraar, van unive waar je eenmalig 500 euro krijgt naar vgz waar ieder jaar 570 krijgt.

dus kan weer even vooruit straks

nou enigste waar je mee zit, is de dag operatie, dan moet je geen waardevolle spullen hebben. daarna lig je toch alleen maar op bed, dus geen hond die aan je spulletjes kan komen zonder dat jij het merkt.

Ik had de lap gewoon, nou die heb ik nog steeds
een vriendin van mij wordt 19 dec opereert door dr karim, neemt ook een dvd spelertje mee, maar die komt ook pas op de kamer als ze op bed ligt en erbij kan blijven
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_44381788
ik wil niemand beledigen, dat voorop gesteld

stel je bent omgebouwd (kan er ff geen net woord voor bedenken) en je wordt in de kroeg versiert door deze of geen. Vertel je diegene voor er iets gebeurt over hoe en wat of niet?

Ik zou het namelijk niet zo flex vinden als ik met iemand zou zoenen/meer zou doen en ik er later achter kwam hoe het eigenlijk zit...

ik hoop dat je me goed begrijpt
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 13 december 2006 @ 10:08:34 #4
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_44384064
ik vertel mijn verleden pas als het echt een serieuze relatie zou worden
een one night stand of flirt hoeft niks te weten.

Ik ga er nu ook bepaald niet te koop meelopen dat ik een trans ben als ik ga stappen.
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_44392915
Jeuj een nieuwe.

Volgende week maandag heb ik een gesprek met mijn chirurg.
pi_44392974
quote:
Op woensdag 13 december 2006 07:11 schreef Catch22- het volgende:
ik wil niemand beledigen, dat voorop gesteld

stel je bent omgebouwd (kan er ff geen net woord voor bedenken) en je wordt in de kroeg versiert door deze of geen. Vertel je diegene voor er iets gebeurt over hoe en wat of niet?

Ik zou het namelijk niet zo flex vinden als ik met iemand zou zoenen/meer zou doen en ik er later achter kwam hoe het eigenlijk zit...

ik hoop dat je me goed begrijpt
Ik heb 1x iemand gezoent (tongzoen) met het uitgaan, hij wist er dus niets vanaf, nu heb ik meer dan 5 maand een relatie, en dat gaat prima!

Ombouwen = transformeren.
pi_44393787
quote:
Op woensdag 13 december 2006 07:11 schreef Catch22- het volgende:
ik wil niemand beledigen, dat voorop gesteld

stel je bent omgebouwd (kan er ff geen net woord voor bedenken) en je wordt in de kroeg versiert door deze of geen. Vertel je diegene voor er iets gebeurt over hoe en wat of niet?
Nee, dat is voor later, wanneer blijkt dat het goed klikt en je persoonlijke dingen met elkaar gaat delen. Je gaat toch ook niet je hele levensgeschiedenis aan iemand vertellen die je in de kroeg versiert?
quote:
Ik zou het namelijk niet zo flex vinden als ik met iemand zou zoenen/meer zou doen en ik er later achter kwam hoe het eigenlijk zit...
Waarschijnlijk zul je er in dat geval ook later niet achter komen, want het feit dat je de medische conditie van iemand belangrijker vindt dan iemands persoonlijkheid zul je waarschijnlijk ook uitstralen, waardoor ik in ieder geval sowieso niet met jou verder zou gaan.

Hoezo "hoe het eigenlijk zit"? Zoiets zeg je wanneer iemand je voor de gek houdt.
quote:
ik hoop dat je me goed begrijpt
Niet helemaal eigenlijk, maar ik begrijp ook racisten, homofoben en xenofoben niet. Mijn verstand zal op dat gebied wel onderontwikkeld zijn.
  vrijdag 15 december 2006 @ 00:13:54 #8
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_44444705
je moet het niet verkeerd opvatten, maar zulke dingen vroeg ik me gewoon af. Ik denk dat 9/10 mannen het gevoel zou hebben met een man gezoend te hebben, wanneer ze met een tot vrouw getransformeerde man zouden zoenen..
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_44445386
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 00:13 schreef Catch22- het volgende:
je moet het niet verkeerd opvatten, maar zulke dingen vroeg ik me gewoon af. Ik denk dat 9/10 mannen het gevoel zou hebben met een man gezoend te hebben, wanneer ze met een tot vrouw getransformeerde man zouden zoenen..
Heb je dan met een man getongd om het verschil te kunnen voelen?
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 15 december 2006 @ 07:17:42 #10
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_44447043
wat niet weet, wat niet deert

maar meestal weet je wel waarmee je zoent hoor, ik ga echt niet zoenen met iemand die kortzichtig is, en daar kom je heel snel achter ook op one night stands, wat iemand voor ideeen heeft
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_44451050
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 00:13 schreef Catch22- het volgende:
je moet het niet verkeerd opvatten, maar zulke dingen vroeg ik me gewoon af. Ik denk dat 9/10 mannen het gevoel zou hebben met een man gezoend te hebben, wanneer ze met een tot vrouw getransformeerde man zouden zoenen..
Het probleem zit hem denk ik in je definitie van geslacht. Gezien je het hebt over een "tot vrouw getransformeerde man" lijkt het er op dat je haar nog steeds als man ziet.

Wat maakt voor jou iemand tot man of vrouw vraag ik me dan af?
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:27:34 #12
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_44451234
Deze week nog een interessante documentaire gezien over transseksuelen in Iran. Ik was erg verbaast dat dit zo openlijk kan in Iran.
Iran een paradijs voor transseksuelen
pi_44451581
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:27 schreef Monus het volgende:
Deze week nog een interessante documentaire gezien over transseksuelen in Iran. Ik was erg verbaast dat dit zo openlijk kan in Iran.
Iran een paradijs voor transseksuelen
Ik heb wel eens ergens gelezen dat de ayatollah tot dat besluit is gekomen doordat hij zelf op een of andere manier te maken kreeg met transseksuelen...
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:48:26 #14
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_44451838
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:38 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

Ik heb wel eens ergens gelezen dat de ayatollah tot dat besluit is gekomen doordat hij zelf op een of andere manier te maken kreeg met transseksuelen...
Dat komt ook aan bod in die documentaire, ook de vrouw die dit mogelijk heeft gemaakt vertelt hier over. Ik wist al dat het mogelijk was in Iran maar was toch erg verbaast hoe de familie hier mee omging.
  vrijdag 15 december 2006 @ 13:14:40 #15
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_44454555
kan je nagaan dat het in zo'n land gewoon accepteerd wordt en er hier nog altijd mensen/instanties, werkgevers zijn die best moeilijk doen
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_44454892
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 13:14 schreef danielluh het volgende:
kan je nagaan dat het in zo'n land gewoon accepteerd wordt en er hier nog altijd mensen/instanties, werkgevers zijn die best moeilijk doen
Je weet natuurlijk niet hoe de bevolking gemiddeld genomen er daar mee omgaat, ik denk ook dat dat heel moeilijk vergelijkbaar is... Culturen en landen zijn niet op een lineaire schaal te vergelijken met elkaar.
  vrijdag 15 december 2006 @ 15:39:16 #17
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_44459198
in thailand is het zeker weten
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_44461924
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 13:22 schreef BetaWolff het volgende:
Je weet natuurlijk niet hoe de bevolking gemiddeld genomen er daar mee omgaat, ik denk ook dat dat heel moeilijk vergelijkbaar is... Culturen en landen zijn niet op een lineaire schaal te vergelijken met elkaar.
Plus dat het, bot gezegd, in Iran volledig te verbergen is. Trek een sluier over je hoofd, en niemand zal ook maar kunnen raden of jij man of vrouw bent.
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:21 schreef BetaWolff het volgende:
Het probleem zit hem denk ik in je definitie van geslacht. Gezien je het hebt over een "tot vrouw getransformeerde man" lijkt het er op dat je haar nog steeds als man ziet.

Wat maakt voor jou iemand tot man of vrouw vraag ik me dan af?
Waarschijnlijk chromosomen... Waarmee vrouwen met een androgyn ongevoeligheidssyndroom dus ook mannen zijn, terwijl die nog nooit ook maar 1 sec. van hun leven als man door het leven gegaan zijn. Maar ja, XY he?
pi_44462208
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:55 schreef innovative het volgende:

[..]

Plus dat het, bot gezegd, in Iran volledig te verbergen is. Trek een sluier over je hoofd, en niemand zal ook maar kunnen raden of jij man of vrouw bent.
[..]

Waarschijnlijk chromosomen... Waarmee vrouwen met een androgyn ongevoeligheidssyndroom dus ook mannen zijn, terwijl die nog nooit ook maar 1 sec. van hun leven als man door het leven gegaan zijn. Maar ja, XY he?
Of wat te denken van trisomie.
  vrijdag 15 december 2006 @ 22:46:42 #20
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_44471135
ik word hier gedemoniseerd...

maar om niemand te kwetsen zal ik maar zeggen dat ik kortzichtig ben enzo
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_44472592
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 22:46 schreef Catch22- het volgende:
ik word hier gedemoniseerd...

maar om niemand te kwetsen zal ik maar zeggen dat ik kortzichtig ben enzo
Wil je ondanks dat nog ingaan op mijn vraag?
pi_44472626
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 15:39 schreef danielluh het volgende:
in thailand is het zeker weten
Qua bevolking zekers. Maar Thailand is sowieso een heel erg vriendelijk land.
  zaterdag 16 december 2006 @ 06:10:32 #23
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_44476927
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 22:46 schreef Catch22- het volgende:
ik word hier gedemoniseerd...

maar om niemand te kwetsen zal ik maar zeggen dat ik kortzichtig ben enzo


ieder zijn mening toch, zolang je maar respect hebt voor een ander, dat is belangrijker. Want ook wij hebben rood bloed
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
  zaterdag 16 december 2006 @ 10:58:19 #24
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_44477927
ik heb zeker wel respect voor jullie, daar gaat het niet om. Maar het is nog wel zo dat veel mensen je als man blijven zien na de transformatie. Dat heeft niets met disrespect te maken, maar gewoon met 'het idee'.

Ik vind het zelfs tof als je je beter voelt door een transformatie. Als je daardoor beter in je vel zit, prima.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_44479866
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 10:58 schreef Catch22- het volgende:
ik heb zeker wel respect voor jullie, daar gaat het niet om. Maar het is nog wel zo dat veel mensen je als man blijven zien na de transformatie. Dat heeft niets met disrespect te maken, maar gewoon met 'het idee'.
Ik weet niet of veel mensen dat hebben. Als je bijvoorbeeld Kelly neemt, veel mensen noemen haar een "domme muts", en dat ze niet kon auto rijden kwam ook doordat "vrouwen niet auto kunnen rijden".

Houd dit soort argumentatie bij jezelf. Jij zei dat jij er problemen mee zou hebben. Wat maakt iemand dan man of vrouw voor jóú?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')