abonnement Unibet Coolblue
pi_37211087
Dit topic gaat over genderdysforie

Vorige deel : Niet kunnen zijn wie je werkelijk bent..
pi_37211129
quote:
Op zondag 23 april 2006 13:46 schreef Doagere het volgende:
Ruim 5 weken aan de hormonen, zachtere huid, zachter haar, al best wat borstgroei, en een super relaxd gevoel.
Geen last van bijwerkingen?
pi_37211173
Zou een blauwe of rode misschien een link naar dit topic willen zetten in Niet kunnen zijn wie je werkelijk bent.. ?
pi_37211300
Interessant topic, even meegluren
  zondag 23 april 2006 @ 13:58:01 #5
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37211427
quote:
Op zondag 23 april 2006 13:51 schreef BetaWolff het volgende:
Zou een blauwe of rode misschien een link naar dit topic willen zetten in Niet kunnen zijn wie je werkelijk bent.. ?
Done.
pi_37211470
quote:
Op zondag 23 april 2006 13:50 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

Geen last van bijwerkingen?
Ja wel bijwerkingen grotere tepels en borsten Minder haar groei zachtere huid enzo.

Maar ik heb nergens last van verder.
pi_37211540
quote:
Op zondag 23 april 2006 13:59 schreef Doagere het volgende:

[..]

Ja wel bijwerkingen grotere tepels en borsten Minder haar groei zachtere huid enzo.

Maar ik heb nergens last van verder.
Mooi zo!

Ik heb zelf ook in de beginfase geen bijwerkingen gehad, maar ik ken ze ook wel die wekenlang hebben gelopen met hoofdpijn, misselijkheid, etcetera. Gaat dus goed tot nu toe!
pi_37212670
quote:
Op zondag 23 april 2006 14:01 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

Mooi zo!

Ik heb zelf ook in de beginfase geen bijwerkingen gehad, maar ik ken ze ook wel die wekenlang hebben gelopen met hoofdpijn, misselijkheid, etcetera. Gaat dus goed tot nu toe!
Nee, daar heb ik absoluut geen last van.
  zondag 23 april 2006 @ 16:15:58 #9
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37216113
Hi Doagere,

Ik heb nogal een beetje lullig gereageerd op je foto in het topic US-Lookalikes..dat lag deels aan mijn beetje melige bui. Ik heb net deze topique en het vorige gelezen en ik moet zeggen dat ik het erg knap van je vind dat je dit zo open durft te vertellen.

Wat ik je nog wel na wil geven is dat ik je op de foto meteen als vrouw zag, ms dat dat die lullige remark een beetje verzacht (mijn opmerking kwam eigenlijk vrnml. door de belichting van je hoofd zeg maar )

Ik wens je veel succes met alles
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_37218381
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:15 schreef Vivi het volgende:
Hi Doagere,

Ik heb nogal een beetje lullig gereageerd op je foto in het topic US-Lookalikes..dat lag deels aan mijn beetje melige bui. Ik heb net deze topique en het vorige gelezen en ik moet zeggen dat ik het erg knap van je vind dat je dit zo open durft te vertellen.

Wat ik je nog wel na wil geven is dat ik je op de foto meteen als vrouw zag, ms dat dat die lullige remark een beetje verzacht (mijn opmerking kwam eigenlijk vrnml. door de belichting van je hoofd zeg maar )

Ik wens je veel succes met alles
Geeft niet, ik zie er ook een beetje eng uit!
  maandag 24 april 2006 @ 15:06:28 #11
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_37245474
mijn tepels zijn gelukkig klein gebleven
vriendinnen van mij zijn er iig jaloers op

voor de rest ben ik blij dat ik nu op het einde loop van het traject.
nog 5 maandjes voor mij

sterkte verder ermee doa.
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_37250439
Hee, komt me bekend voor. Een voormalig nichtje van mijn moeder is tegenwoordig een neef. Ging een jarenlang proces aan vooraf, uiteindelijk rond z'n 40ste alsnog zijn geslacht laten veranderen. Voor die tijd had hij een vriendin, die heeft ie niet meer maar hij heeft volgens mij nu wel een vriendin. Hij was altijd al een halve vent, heeft jarenlang op het randje van anorexia geleefd omdat hij de rondingen van zijn vrouwenlichaam niet wilde. Ik sprak hem 2 jaar geleden nog, mooie zware stem heeft hij gekregen. Eigenlijk is hij helemaal niet verandert, op de baardgroei en zware stem na (en andere dingen natuurlijk die je niet te zien krijgt). HIj is er in ieder geval veel gelukkiger door geworden.

Succes!
pi_37252760
quote:
Op maandag 24 april 2006 15:06 schreef danielluh het volgende:

voor de rest ben ik blij dat ik nu op het einde loop van het traject.
nog 5 maandjes voor mij
Houd er wel rekening mee dat het iets langer duurt eer je, zowel lichamelijk als psychisch, er weer tegenaan kan na SRS.. Maar ben blij voor je dat het einde in zicht is!
pi_37279723
Mag eigelijk niet meer roken maar doe het nog wel.. (paar per dag maar hoor, niet zoveel)


  dinsdag 25 april 2006 @ 14:41:35 #15
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37279774
Ow, die zijn al een stuk mooier

Ik vind je toch echt een meisje hoor!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_37280351
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:41 schreef Vivi het volgende:
Ow, die zijn al een stuk mooier

Ik vind je toch echt een meisje hoor!
Overdag is het hier inderdaad veel lichter dan snachts

Je bent niet de enige die me ziet als meisje.
  dinsdag 25 april 2006 @ 16:01:30 #17
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37282264
Ja, die belichting was gewoon nogal creepy, zeg maar
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 25 april 2006 @ 16:17:18 #18
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_37282731
quote:
Op maandag 24 april 2006 19:07 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

Houd er wel rekening mee dat het iets langer duurt eer je, zowel lichamelijk als psychisch, er weer tegenaan kan na SRS.. Maar ben blij voor je dat het einde in zicht is!
neee dat kan echt nie, moet na 2 maanden echt were aan het werk hoor.
natraject komt wel. de werkgever kan mij max 2 maanden missen

ik zie het verder wel na de srs, als de wonden goed geheeld zijn, ben ik tevree, psychisch komt wel later. kan niet veroorloven om deze baan te gaan verliezen.

me borsten waren ook goed geheeld na 1 week, gelukkig genees ik snel
dus zal de srs ook wel goed gaan verlopen, en geestelijk, sjah heb al 30 jr moeten vechten, dan kunnen die paar maandjes na mijn srs er ook nog bij
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
  dinsdag 25 april 2006 @ 16:18:58 #19
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_37282778
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:39 schreef Doagere het volgende:
Mag eigelijk niet meer roken maar doe het nog wel.. (paar per dag maar hoor, niet zoveel)

[afbeelding]
[afbeelding]
roken beinvloed te werking van de hormonen
daarbij loop je ook nog eens meer kans op trombose op

alleen al voor die eerste zou ik stoppe ermee
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_37284048
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:18 schreef danielluh het volgende:

[..]

roken beinvloed te werking van de hormonen
daarbij loop je ook nog eens meer kans op trombose op

alleen al voor die eerste zou ik stoppe ermee
Moet ook stoppen, maarja ik wil volgende week niet super sjagerijnig zijn op vakantie..
pi_37285220
Ik vind je voorhoofd en dan met name de haarlijn nog een beetje mannelijk, met een ander kapsel heel makkelijk te verhelpen maar verder ben je zeker zeer vrouwelijk om te zien. En mooi ook!
pi_37286249
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik vind je voorhoofd en dan met name de haarlijn nog een beetje mannelijk, met een ander kapsel heel makkelijk te verhelpen maar verder ben je zeker zeer vrouwelijk om te zien. En mooi ook!
Sja, de meeste mannen hebben een mannelijke haarlijn, maar ik ben nog jong en dan wordt het weer zoals het ooit was, zonder inhammen enzo.

Een ander kapsel wil ik wel, daar was ik al over aan het na denken.
pi_37286704
Interresant
Als je al je operaties hebt ondergaan, enz bedacht ik me dan kun je geen kinderen meer krijgen. of wel?

Laat je je sperma invriezen (want dat heb je nog neem ik aan) en omdat je op vrouwen valt dacht ik te lezen kan je zo kinderen krijgen toch ? Nou ja.. Als je dat al wil natuurlijk maar daar moest ik opeens aan denken !

En ojaa Ik vind je al best een meisje op die foto's! Vooral je ogen en je wenkbrauwen
pi_37287423
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 18:25 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Interresant
Als je al je operaties hebt ondergaan, enz bedacht ik me dan kun je geen kinderen meer krijgen. of wel?

Laat je je sperma invriezen (want dat heb je nog neem ik aan) en omdat je op vrouwen valt dacht ik te lezen kan je zo kinderen krijgen toch ? Nou ja.. Als je dat al wil natuurlijk maar daar moest ik opeens aan denken !

En ojaa Ik vind je al best een meisje op die foto's! Vooral je ogen en je wenkbrauwen
Dat kon ik inderdaad doen, maar dit heb ik niet gedaan. Nu kan dat niet meer.

Dan heb je altijd nog een 'kwakkie' achter de hand, nee dat leek me niks.
pi_37288597
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 18:47 schreef Doagere het volgende:

[..]

Dat kon ik inderdaad doen, maar dit heb ik niet gedaan. Nu kan dat niet meer.

Dan heb je altijd nog een 'kwakkie' achter de hand, nee dat leek me niks.
O wel jammer Nou ja.. Zou ik denken maar moet je zelf weten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')