Ketter!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mijn twijfels of het goed gaat werken maar anders kan het tof zijn!quote:Op zondag 27 april 2008 17:12 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar de uitwerking ervan is wel geniaalquote:Op zondag 27 april 2008 18:58 schreef ach het volgende:
die cijfers voor gta4 zijn echt belachelijk, ik heb een tijdje naar die livestreams gekeken en het is gewoon een standaard freeroam/gta spel
En de graphics zijn veel beter dan je op de streams zietquote:Op zondag 27 april 2008 19:06 schreef Blinker het volgende:
[..]
Maar de uitwerking ervan is wel geniaal
Ehm ja streams, waar geen missies gespeeld worden, waar je het verhaal niet meekrijgt, geen filmpjes. Niks.quote:Op zondag 27 april 2008 18:58 schreef ach het volgende:
die cijfers voor gta4 zijn echt belachelijk, ik heb een tijdje naar die livestreams gekeken en het is gewoon een standaard freeroam/gta spel
Leugens!quote:Op zondag 27 april 2008 19:24 schreef Blinker het volgende:
Ik speelde Gears of War pas een jaar later dan de hype, maar ik vond het spel eigenlijk best tegenvallen.
Wel vermakelijk, maar niet meer dan dat..
Volgens mij wordt Postal 3 een redelijke kutgame (3rde persoon, dus niet meer first personquote:Op zondag 27 april 2008 15:55 schreef Sackboy het volgende:
Naast toppers als Far Cry 2, Alan Wake en BiA Hells Highway ben ik vooral benieuwd naar de titels waar nog bijna niks van bekend is, zoals Mirror's Edge. Operation Flashpoint 2, Postal 3, HAWX en Kart Attack. Hoe staat het trouwens met 2 Days To Vegas?
Die was toch altijd al kut?quote:Op zondag 27 april 2008 20:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Postal 3 een redelijke kutgame (3rde persoon, dus niet meer first person)
Hmmmmm oké! Thanks a lot for the info!quote:Op zondag 27 april 2008 19:38 schreef MMaRsu het volgende:
Hij kan gewoon die Xbox terugzetten naar fabrieksinstelling, ja je kunt gewoon je eigen gamertag aanmaken.
Tenzij hij al 3 verschillende gamertags heeft aangemaakt krijg je bij het aanmaken van een nieuwe GT ook een maand gratis Xbox Live Gold.
Live kun je opzich goedkoop krijgen, het beste is om een pakket te vinden met 2 van die oude Xbox games + een jaar gratis live, die zijn soms wel te vinden voor 30 euro ofzo. Anders kun je het ook via internet bestellen, goedkoopste wat ik heb gezien was 33 euro, maar daar heb ik geen link van.
Overigens zou ik persoonlijk nooit een 2e hands Xbox 360 kopen, je weet niet wat er mee is gebeurd en de garantie is minder lang. Waarschijnlijk heb je dan ook geen 175watt ( dus nieuw model met nieuwe koeling + mobo ). Nieuwe Xbox 360 modellen hebben veeeeel minder kans op een RROD. Koop je een nieuwe in de winkel ben je 269 kwijt, heb je een harde schijf, 3 jaar garantie op RROD en 2 jaar standaard garantie.
Hier moet je wezen!quote:
Ohja shit, wordt die echt 3rd person? Dat kan niet goed gaan zou je zeggen..quote:Op zondag 27 april 2008 20:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Postal 3 een redelijke kutgame (3rde persoon, dus niet meer first person)
Na de patch was Postal 2 geweldig..lekker van die homo's in de fik steken met hun leren broekjesquote:Op zondag 27 april 2008 20:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb mij enigszins vermaakt met postal 2
Hij wordt echt third person ja, alhoewel al een tijd geen nieuwe gameplay meer van gezien, misschien hebben ze het verandert. Zag er iniedergeval niet hoopvol uitquote:Op zondag 27 april 2008 20:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ohja shit, wordt die echt 3rd person? Dat kan niet goed gaan zou je zeggen..![]()
@Aquila: Postal II was qua graphics en verhaal best slecht ja, maar de grofheid van Postal is gewoon zo over-the-top tof dat je er nog heel veel lol aan beleefdOok al die maffe dingen die je kan doen, zoals brandjes stichten en vervolgens weer uitpissen, mensen met een hamer bewerken, dieren mishandelen etc.
Bioshock vind ik achteraf die hoge score's niet waard! Vind dat wat GTA doet er toch wel dik over heen walst!quote:Op zondag 27 april 2008 22:03 schreef Scarface2004 het volgende:
Zieke scores hoor, GTA4.
Bioshock zit in de buurt
GTA4 kan achteraf evengoed tegenvallen natuurlijkquote:Op zondag 27 april 2008 22:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bioshock vind ik achteraf die hoge score's niet waard! Vind dat wat GTA doet er toch wel dik over heen walst!
Na 9 uur (legalequote:Op zondag 27 april 2008 22:21 schreef kepler het volgende:
[..]
GTA4 kan achteraf evengoed tegenvallen natuurlijk![]()
quote:Op zondag 27 april 2008 22:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Na 9 uur (legale) gameplay wil ik het nomineren als het beste spel wat ik ooit heb gespeeld!
Eensch.quote:Op zondag 27 april 2008 22:23 schreef Wessiej het volgende:
Na 9 uur (legale) gameplay wil ik het nomineren als het beste spel wat ik ooit heb gespeeld!
dat is godverdomme toch echt wel een foto?quote:
Wie wat waar hoe?quote:Op zondag 27 april 2008 19:38 schreef MMaRsu het volgende:
Live kun je opzich goedkoop krijgen, het beste is om een pakket te vinden met 2 van die oude Xbox games + een jaar gratis live, die zijn soms wel te vinden voor 30 euro ofzo. Anders kun je het ook via internet bestellen, goedkoopste wat ik heb gezien was 33 euro, maar daar heb ik geen link van.
Kanker h4xz0r kneusjequote:Op zondag 27 april 2008 22:30 schreef AmsterDamnImFine het volgende:
[..]
Eensch.Ik speel het nu al 3 dagen en heb nog nooit zo'n goed spel gespeeld
Ik kan niet wachten op de cheats. Ik wil de stad namelijk veranderen in een oorlogszone. De missies kunnen mij gestolen worden.
dit wordt de shit samen met prototypequote:Op zondag 27 april 2008 17:12 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
360 kopen, dan als die ermee kapt de ps3 versie kopen...quote:Op zondag 27 april 2008 23:17 schreef Gamedemon het volgende:
Ik twijfel nog steeds tussen de 360 versie en de PS3 versie...
PS3 schijnt net iets lekkerder te lopen, maar heeft een mindere online modus, niet de episodic content en geen achievements.
Maar ik ben fucking huiverig voor die klote xbox.. straks begeeft dat ding het als ik GTA erin stop...
Was met Halo 3 toen precies hetzelfde verhaal, ook hyped achter je tv zitten, klaar om te gamen.. knipper knipper knipper..
Dilemma!
Of gewoon direct de PS3 versie kopen en het gezeik voorkomen natuurlijk.quote:Op zondag 27 april 2008 23:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
360 kopen, dan als die ermee kapt de ps3 versie kopen...
Het is niet alsof elke dag je 360 ermee kapt
Ik doe precies hetzelfde, heb nu de 360 versie maar als die kapt meteen een ps3 versie kopen.
En de extra's missenquote:Op zondag 27 april 2008 23:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Of gewoon direct de PS3 versie kopen en het gezeik voorkomen natuurlijk.
En na 2 retourtjes Duitsland ben ik redelijk klaar met die MS Hardware.
Ik weet ook gewoon zeker dat ik einde van het jaar een nieuwe kan gaan kopen als me garantie verlopen is.
Tsja ik weet niet om wat voor extra's het gaat.quote:Op zondag 27 april 2008 23:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En de extra's missen![]()
Tja moet je zelf kiezen, ik zou eerst voor de 360 versie gaan.
Wat is er mis met de PS3 multiplayer.quote:Op zondag 27 april 2008 23:34 schreef Sackboy het volgende:
Tja, de meeste mensen verklaren me hier voor gek, maar ik neem gewoon beide versies. Eerst de PS3 versie voor de singleplayer (¤44 bij MM) en volgende week krijg ik de X360 versie voor de multiplayer (¤33 bij Gamehubs). En wat is nou ¤77 voor een game als GTA IV?! Ik zeg: the best of both worlds!
Geen private chat om maar te beginnen...quote:Op zondag 27 april 2008 23:40 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Wat is er mis met de PS3 multiplayer.
En bij spellen zoals MLB 08 the show maken ze het nog triester door er geen chat in te doen, kan je niet eens iemand vernederen (dit is ook bij meerdere spellen)quote:Op zondag 27 april 2008 23:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Geen private chat om maar te beginnen...
Overdrachtssnelheid:quote:Op zondag 27 april 2008 23:53 schreef MMaRsu het volgende:
Ja psies kun je hem ff op megaupload gooien voor me alsjeblieft?
Dan ben je echt mijn held
Misschien een noobvraag, maar hoe kun je zo'n .cda bestand afspelen?quote:
Bij mij gewoon met WMP 11quote:Op maandag 28 april 2008 00:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Misschien een noobvraag, maar hoe kun je zo'n .cda bestand afspelen?
Wat denk je zelf.quote:Op maandag 28 april 2008 00:02 schreef MMaRsu het volgende:
Wacht ff...Bestandsgrootte: 44 Bytes dat kan niet goed zijn toch?
Kun je hem niet rippen naar mp3 via winamp ofzo?
Ok over 10 min.quote:Op maandag 28 april 2008 00:06 schreef MMaRsu het volgende:
Geen idee beste man, maar dat bestand werkt niet...44 bytes is gewoon een snelkoppeling naar dat nummer op die cd volgens mij.
please wessiej doe me een pleziertje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |