huh?quote:Op zondag 27 april 2008 19:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
............
Gast die game zit in de soundtrack op de radio :p
Just made me a happy man!!!quote:Op zondag 27 april 2008 19:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
............
Gast die game zit in de soundtrack op de radio :p
Je geeft het antwoord zelf al. Koop een consolequote:Op zondag 27 april 2008 19:07 schreef Saekerhett het volgende:
Damn, ik heb niet eens een Xbox 360 of PS3, maar dit spel is zooo verschrikkelijk mooi.... Maarja ik kan een eeuwigheid wachten tot hij voor de pc komt
PC versie komt er niet eens volgens de laatste geruchten.quote:Op zondag 27 april 2008 19:07 schreef Saekerhett het volgende:
Damn, ik heb niet eens een Xbox 360 of PS3, maar dit spel is zooo verschrikkelijk mooi.... Maarja ik kan een eeuwigheid wachten tot hij voor de pc komt
R* heeft zelf al aangegeven dat ze hem op dit moment niet aan het developen zijn voor de PC. Geen interesse in waarschijnlijk.quote:Op zondag 27 april 2008 19:07 schreef Saekerhett het volgende:
de echte leecher heeft geen tijd om te posten.quote:Op zondag 27 april 2008 19:14 schreef ScarFace- het volgende:
Ze melden niet dat ze eraan werken, zodat de twijfelaars toch een console gaan halen met gta.
De echte leechers weten wel beter
Klikquote:Op zondag 27 april 2008 19:13 schreef dragonbulls het volgende:
iemand stream van Multiplayer? ben wel heel erg benieuwd !!!
Duimen dat BS en Intertoys hem gaan verkopen ( als dat zo is gaat de rest ook zeker!!) en anders gewoon ff wachten!quote:Op zondag 27 april 2008 19:15 schreef J.Herrer het volgende:
Tvp
Wie gaat er morgen nog meer alle winkels langs om te kijken of ie al binnen is?
Ga maar weer effe stream kijken, dankjequote:Op zondag 27 april 2008 19:17 schreef dragonbulls het volgende:
voor een gewone stream http://www.justin.tv/reignofchaotic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |