NPC`s niet geloof ik, al een tijd niet meer gedaan, of maar een paar, alsof je die nodig hebt op een volle server.quote:Op zondag 27 april 2008 17:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Klopt, maar SA ziet er niet uit. Heb je daar uberhaupt wel NPC's terwijl je online bent? Politie?
Alle details? Radio?
Waarschijnlijk niet..
Je bent al de derde persoon die het hier aan me uit probeert te leggen ofzo, en ja ik snap het. Maar zo werkt het dus niet. Ten eerste verlagen ze de prijs niet permanent, ten tweede is het geen vaste prijs in het middenfiliaal dus daar hoeven ze zich niet aan aan te passen.quote:Op zondag 27 april 2008 17:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?
Ik zal het effe simpel uitleggen.
MM Zoetermeer 44 euro.
MM Alexandrium laagste prijsgarantie -> verlagen naar 44 euro.
MM Centrum (binnen 15 km van Alexandrium) laagste prijsgarantie -> 44 euro.
Hoe simpel wil je het hebben?
quote:360 Achievements are difficult to obtain. We played for 25 hours and got about 200 Gamerpoints.
Die zwarte wagen is vetquote:Op zondag 27 april 2008 18:16 schreef Sackboy het volgende:
Eurogamer heeft ook de review online, plus nieuwe screens!
[ afbeelding ]
mierenneuker, iedereen kan wel eens een typvoudje maken hoor.quote:Op zondag 27 april 2008 18:33 schreef MMaRsu het volgende:
time wat?
Ik heb anders wel een aantal games gekocht op basis van hun reviews.quote:Op zondag 27 april 2008 18:35 schreef MMaRsu het volgende:
PU suckt toch zwaar. Who cares wat hun die game geven...
lefgozerquote:Op zondag 27 april 2008 18:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb anders wel een aantal games gekocht op basis van hun reviews.
Oké oké NFL street 2 was een miskoop. Maar NFL street 1 was zooooo vet!!quote:
Van de PU?quote:Op zondag 27 april 2008 18:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb anders wel een aantal games gekocht op basis van hun reviews.
ik geloof niet dat je echt anders bent vd standaard gamer als je pu leest :p. Dat fok alternatief is.. tjaquote:Op zondag 27 april 2008 18:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Oké oké NFL street 2 was een miskoop. Maar NFL street 1 was zooooo vet!!
Ik wou gewoon ff anders zijn
Oh nee! Een typo...quote:Op zondag 27 april 2008 18:33 schreef MMaRsu het volgende:
time wat?
Als je mijn copie maar laat liggen daarquote:Op zondag 27 april 2008 16:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hey trouwens, Alphen a/d Rijn is toch minder dan 15 km bij Zoetermeer vandaan? Dus dan zou ik hem bij MM Alphen a/d Rijn ook voor 44 euro mee kunnen krijgen?
Ach, misschien is het wel logisch. Ik had toen nog een Gamecube. Internet had ik niet altijd tot mijn beschikking. Maar dan praten over over 4 tot 5 jaar terug. Toen was ik 14.quote:Op zondag 27 april 2008 18:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Van de PU?
holy shit man
Als ik jou was zou ik gewoon reviews van professionele gamesites ipv een website gemaakt door een stel 30/40 jarigen gericht op 16 jarige jochies.
Eurogamer.net bijvoorbeeld
Ik heb gewoon mijn eigen smaak hoorquote:Op zondag 27 april 2008 18:39 schreef Huskybe het volgende:
[..]
ik geloof niet dat je echt anders bent vd standaard gamer als je pu leest :p. Dat fok alternatief is.. tja
WOW! Super.quote:Op zondag 27 april 2008 18:10 schreef Sackboy het volgende:
Directe link naar Gametrailers review (HD versie kan ik nog niet vinden)
Ja okay, toen ik 14/15 was kocht ik ook wel games op aanraden van de PU ja :p.quote:Op zondag 27 april 2008 18:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ach, misschien is het wel logisch. Ik had toen nog een Gamecube. Internet had ik niet altijd tot mijn beschikking. Maar dan praten over over 4 tot 5 jaar terug. Toen was ik 14.
Omg, al dat gezeik over 15 euro ofzo.quote:Op zondag 27 april 2008 18:46 schreef Lampie_ het volgende:
Ik begrijp nog niet helemaal hoe het zit. Ik woon in Rijswijk en daar word GTAIV dus 50 euro. Terwijl Zoetermeer nog geen 15 km hier vandaan is zou ik dus in Rijswijk kunnen zeggen; "In Zoetermeer is GTAIV 44,-" en dan zou ik hem in Rijswijk dus kunnen meenemen voor ¤44,- ?
Zo zit hetquote:Op zondag 27 april 2008 18:46 schreef Lampie_ het volgende:
Ik begrijp nog niet helemaal hoe het zit. Ik woon in Rijswijk en daar word GTAIV dus 50 euro. Terwijl Zoetermeer nog geen 15 km hier vandaan is zou ik dus in Rijswijk kunnen zeggen; "In Zoetermeer is GTAIV 44,-" en dan zou ik hem in Rijswijk dus kunnen meenemen voor ¤44,- ?
Hee lullo, blijf je iedereen hier een mierenneuker noemen?quote:Op zondag 27 april 2008 18:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
mierenneuker, iedereen kan wel eens een typvoudje maken hoor.
Een, ik snap het ook niet voor die paar euro's. Ik weet niet eens wat ik ervoor ga betalen bij Gamemania, ik ben al bij dat mijn preorder aanwezig isquote:Op zondag 27 april 2008 18:50 schreef Un4 het volgende:
[..]
Omg, al dat gezeik over 15 euro ofzo.
Denk dat je blij mag zijn als je dinsdag één exemplaar in je handen hebt.
Ja.quote:Op zondag 27 april 2008 18:52 schreef Sackboy het volgende:
Hee lullo, blijf je iedereen hier een mierenneuker noemen?
Zo werkt dat dus.quote:Op zondag 27 april 2008 18:46 schreef Lampie_ het volgende:
............quote:Op zondag 27 april 2008 18:57 schreef dragonbulls het volgende:
Kanye west met Flashing Lights in de IGN review ( eerste track die je hoort) is nu voor mij de GTA4 track ( weet niet waarom maar heeft nogal wat indruk op mij gemaakt samen met de montage ofc.)
..........Jammer dat die niet ingame zit!!
huh?quote:Op zondag 27 april 2008 19:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
............
Gast die game zit in de soundtrack op de radio :p
Just made me a happy man!!!quote:Op zondag 27 april 2008 19:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
............
Gast die game zit in de soundtrack op de radio :p
Je geeft het antwoord zelf al. Koop een consolequote:Op zondag 27 april 2008 19:07 schreef Saekerhett het volgende:
Damn, ik heb niet eens een Xbox 360 of PS3, maar dit spel is zooo verschrikkelijk mooi.... Maarja ik kan een eeuwigheid wachten tot hij voor de pc komt
PC versie komt er niet eens volgens de laatste geruchten.quote:Op zondag 27 april 2008 19:07 schreef Saekerhett het volgende:
Damn, ik heb niet eens een Xbox 360 of PS3, maar dit spel is zooo verschrikkelijk mooi.... Maarja ik kan een eeuwigheid wachten tot hij voor de pc komt
R* heeft zelf al aangegeven dat ze hem op dit moment niet aan het developen zijn voor de PC. Geen interesse in waarschijnlijk.quote:Op zondag 27 april 2008 19:07 schreef Saekerhett het volgende:
de echte leecher heeft geen tijd om te posten.quote:Op zondag 27 april 2008 19:14 schreef ScarFace- het volgende:
Ze melden niet dat ze eraan werken, zodat de twijfelaars toch een console gaan halen met gta.
De echte leechers weten wel beter
Klikquote:Op zondag 27 april 2008 19:13 schreef dragonbulls het volgende:
iemand stream van Multiplayer? ben wel heel erg benieuwd !!!
Duimen dat BS en Intertoys hem gaan verkopen ( als dat zo is gaat de rest ook zeker!!) en anders gewoon ff wachten!quote:Op zondag 27 april 2008 19:15 schreef J.Herrer het volgende:
Tvp
Wie gaat er morgen nog meer alle winkels langs om te kijken of ie al binnen is?
Ga maar weer effe stream kijken, dankjequote:Op zondag 27 april 2008 19:17 schreef dragonbulls het volgende:
voor een gewone stream http://www.justin.tv/reignofchaotic
H4x0r!quote:Op zondag 27 april 2008 19:26 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb net geteld, het duurt precies 5 seconden van tot je dood bent en weer kan beginnen. En het was op de 360 ja
Gezien op een stream, gespeeld op een demo-pod, gezien bij een vriend. Hoeft niet meteen h4x0r te zijn.quote:Op zondag 27 april 2008 19:31 schreef Blinker het volgende:
Je mag er wel direct een verklaring bij neerzetten hoor
Watch my last broadcast.quote:
He verrek Gamespot weer als laatste?quote:Op zondag 27 april 2008 18:55 schreef MMaRsu het volgende:
1UP.com: A+
Empire: 5/5
Eurogamer: 10/10
GameInformer: 10/10
GameSpy: 5/5
GamesRadar (360): 10/10
GamesRadar (PS3): 10/10
IGN UK: 10/10
IGN US: 10/10
LEVEL: 10/10
OPM UK: 10/10
OPM US: 5/5
OXM UK: 10/10
PSM3 France: 20/20
PSW: 10/10
TeamXbox: 10/10
EGM: A+, A+, A
GameTrailers: 9.8/10
Xbox World 360: 98%
CVG: 9.5/10
OXM US: 9.5/10
duh!quote:Op zondag 27 april 2008 19:52 schreef 7nightwing7 het volgende:
Omg, het regent tienen. bijft dat ook zo ?
Krijg je he als je mensen ontslaat en de rest opstaptquote:Op zondag 27 april 2008 19:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
He verrek Gamespot weer als laatste?![]()
Niet dat ze over een paar maanden weer "opeens" nieuwe reviews uitbrengen enzo. In hoever gaan ze mee met de hype op dit moment ?quote:
Je kan niet ontkennen dat die hoge cijfers terecht zijnquote:Op zondag 27 april 2008 20:06 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Niet dat ze over een paar maanden weer "opeens" nieuwe reviews uitbrengen enzo. In hoever gaan ze mee met de hype op dit moment ?
Mjah, als ik moest kiezen tussen de 360 en de PS3 is de keuze overduidelijk -> PS3.quote:Op zondag 27 april 2008 19:08 schreef Blinker het volgende:
[..]
Je geeft het antwoord zelf al. Koop een console
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |