Wat maakt het uit hoe duur die is? zal nooit veel schelenquote:Op zondag 27 april 2008 14:49 schreef MMaRsu het volgende:
Maar gasten komop er moet toch wel iemand weten hoe duur de normale GTAIV is bij de MM groningen
Zo werkte het in de multiplayer van San Andreas iig.quote:Op zondag 27 april 2008 14:53 schreef robbolo het volgende:
[..]
Vet filmpje
Kan iemand mij vertellen hoe t schieten vanuit de auto werkt? Mikken door de camra te draaien ofzo?
Mooie video! Ik vond Cops n Robbers sowieso gaaf in MTA, dus deze moet ook goed zijnquote:Op zondag 27 april 2008 14:48 schreef MMaRsu het volgende:
Gameplay van Cops N Crooks, waarschijnlijk de vetste MP mode die er is
Bekijk deze YouTube-video
geniaal, die crook springt zo die brug af en die cop er gelijk achteraanquote:Op zondag 27 april 2008 14:48 schreef MMaRsu het volgende:
De 70 euro adviesprijs van games tegenwoordig vs de 44 euro die het hier gaat kosten scheelt nogal wat.quote:Op zondag 27 april 2008 14:55 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Wat maakt het uit hoe duur die is? zal nooit veel schelen
Ik had het niet tegen jouquote:Op zondag 27 april 2008 14:53 schreef Sackboy het volgende:
[..]
No thanks, we willen alleen de goedlopende (legale) versie zien, zonder bugs en framerateproblemen.
Ok, dat scheelt best veel, maarja bij gta maakt het me niet echt uitquote:Op zondag 27 april 2008 14:56 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
De 70 euro adviesprijs van games tegenwoordig vs de 44 euro die het hier gaat kosten scheelt nogal wat.
Dat heb ik me ook al een tijd afgevraagdquote:Op zondag 27 april 2008 14:58 schreef SuperKnurft het volgende:
Enne hoe kan je eigenlijk meerdere posts quoten?
Ik dacht dat gewoon cpu verkeer ook mee deed maar op deze filmpje zie ik niksquote:Op zondag 27 april 2008 14:48 schreef MMaRsu het volgende:
Nachtelijke openingen zijn bij volgende zaken:quote:Op zondag 27 april 2008 14:59 schreef Sackboy het volgende:
Weet iemand welke MM's een maandagochtendlaunch doen?
Dat worden veel boetesquote:Op zondag 27 april 2008 15:00 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Nachtelijke openingen zijn bij volgende zaken:
Mediamarkt Einhoven
Mediamarkt Bergen op Zoom
Mediamarkt Leeuwarden
Gameshop Twente (Hengelo, Enschede)
Replay (Einhoven, Breda)
Foregames (Tilburg)
Gameplayer (Gouda)
Gamemania (leeuwarden)
In de ochtend vanaf 8.00 open
Zinkorellis (Maastricht)
Gameshop Den Haag (euhm Den haag?)
Waren je ogen dicht?quote:Op zondag 27 april 2008 14:59 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ik dacht dat gewoon cpu verkeer ook mee deed maar op deze filmpje zie ik niks
Met de quickquote knop, dat zijn deze " rode haakjes. Of gewoon een normale quote kopiëren en plakken.quote:Op zondag 27 april 2008 14:58 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Ok, dat scheelt best veel, maarja bij gta maakt het me niet echt uit
Komt die video review van gametrailers echt al over 20 minuten?
Enne hoe kan je eigenlijk meerdere posts quoten?
Je ziet geen CPU verkeerd? Misschien moet je je bril op doen?quote:Op zondag 27 april 2008 14:59 schreef Slappy het volgende:
[..]
Sorry, ik las je vraag verkeerd.quote:
Wat bedoel je? Ik zie gewoon andere auto's rondrijden hoor. Die gast rijdt zelfs nog gewoon een motorrijder van z'n motor af.quote:Op zondag 27 april 2008 14:59 schreef Slappy het volgende:
[..]
Dit vind ik trouwens zo speciaal.quote:In de ochtend vanaf 8.00 open
Mijn S.E. staat sinds juli 2007 in de pre-order bij Dynabyte. Ik mag toch hopen dat ik em dinsdag heb.quote:Op zondag 27 april 2008 14:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik belde net even naar Dynabyte om te vragen of ze ook tekorten verwachten rondom de levering van het spel. Zegt ie: ''daar kan ik op dit moment nog geen concrete uitspraak over doen, maar we verwachten wel tekorten ja''. Oftewel ik ben nog lang niet zo zeker van de SE. Dat terwijl ik 'm al maanden geleden in de pre-order heb gezet
Kortom: Media Markt & nightlaunch here i come
Hoe kom je erbij dat ForeGames snachts open gaat? Op hun site staat namelijk dat ze sochtends om 8uur open gaan om ons tegemoed te komen, niet dat het me veel uitmaakt dan ga ik snachts wel even langs hoorquote:Op zondag 27 april 2008 15:00 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Nachtelijke openingen zijn bij volgende zaken:
Mediamarkt Einhoven
Mediamarkt Bergen op Zoom
Mediamarkt Leeuwarden
Gameshop Twente (Hengelo, Enschede)
Replay (Einhoven, Breda)
Foregames (Tilburg)
Gameplayer (Gouda)
Gamemania (leeuwarden)
In de ochtend vanaf 8.00 open
Zinkorellis (Maastricht)
Gameshop Den Haag (euhm Den haag?)
quote:Doordat er een streetdate staat voor GTA4 kunnen we de game niet eerder gaan verkopen dan de 29ste van April. Maar om iedereen een beetje tegemoet te komen gaan we die dinsdag om 8 uur in de ochtend al open. Vanaf 8 uur en 1 seconde kun jij al in het bezit zijn van een exemplaartje GTA4.
Vreemde wereld leef jij in dan. In mijn wereld heet het dan 0:01quote:Op zondag 27 april 2008 15:06 schreef dragonbulls het volgende:
[..]
??? hoezo??? maandagnacht 12:01 is het tog 29 april? ( athans in mijn wereld!!)
quote:Op zondag 27 april 2008 15:08 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Vreemde wereld leef jij in dan. In mijn wereld heet het dan 0:01
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |