Wat is dat nou weer voor argument? Jij vond al die argumenten niet tellen omdat je andere dingen kon doen tijdens het wachten, ik stel dat dit evenzo is tijdens het laden van het spel bij de X360.quote:
Dus je gaat een normale editie kopen?quote:
nog meer dan een dag hoorquote:
In 5 seconden is die trage overlay nog niet eens tevoorschijn gekomen. Maar het punt is, als ik eenmaal ben begonnen aan GTA IV, wil ik het ook blijven doen. Een ononderbroken ervaring.quote:Op zondag 27 april 2008 14:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor argument? Jij vond al die argumenten niet tellen omdat je andere dingen kon doen tijdens het wachten, ik stel dat dit evenzo is tijdens het laden van het spel bij de X360.
http://www.justin.tv/meet_nikoquote:
Ik herhaal nog even: rijswijk ligt binnen 15 kilometer van Zoetermeer, waar de game 44 euro kost. Als je dat zegt tegen een medewerker in rijskwijk, bespaar je nog 5 euro.quote:Op zondag 27 april 2008 14:42 schreef Sackboy het volgende:
Voor Rijswijk en Eindhoven:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 april 2008 14:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dus je gaat een normale editie kopen?
You failed!quote:Op zondag 27 april 2008 14:45 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
In 5 seconden is die trage overlay nog niet eens tevoorschijn gekomen. Maar het punt is, als ik eenmaal ben begonnen aan GTA IV, wil ik het ook blijven doen. Een ononderbroken ervaring.
Deze stelling is waanzin!quote:
Zet straks me webcam weer aan, of dan is me tv kaart wel overgezet kun je weer meekijkenquote:Op zondag 27 april 2008 14:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik peer em weer.
Tot vanavond iedereen.
Doen we weer een nacht-slowchat?
quote:Op zondag 27 april 2008 14:49 schreef MMaRsu het volgende:
Maar gasten komop er moet toch wel iemand weten hoe duur de normale GTAIV is bij de MM groningen
No thanks, we willen alleen de goedlopende (legale) versie zien, zonder bugs en framerateproblemen.quote:Op zondag 27 april 2008 14:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zet straks me webcam weer aan, of dan is me tv kaart wel overgezet kun je weer meekijken
Vet filmpjequote:Op zondag 27 april 2008 14:48 schreef MMaRsu het volgende:
Gameplay van Cops N Crooks, waarschijnlijk de vetste MP mode die er is
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |