Jan,Yolanthe,Dries,Gordon,Gerard,Paris,Yort,Gorgina ben ik er nog vergetenquote:Op zondag 27 april 2008 12:23 schreef Afwazig het volgende:
Lekker boeiend, ik lees toch selectief het nieuws. Woorden als Britney, Beatrix, Amy etc. filter ik eruit.
Inderdaad, ik zag gisteravond een concert van haar ofzo, klonk wel goed.quote:Op zondag 27 april 2008 12:21 schreef pussydeluxe het volgende:
Amy Winehouse is als artiest zo goed! Jammer dat ze zo van het pad af is.
Ook nog gejat (lees: totaal muzikaal verkracht tot op het bot) ook...quote:Op zondag 27 april 2008 13:47 schreef afcajos het volgende:
valerieeeee!!! balbla
Blame Mark Ronson dan, Amy zingt alleen mee op die track.quote:Op zondag 27 april 2008 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook nog gejat (lees: totaal muzikaal verkracht tot op het bot) ook...
Bwhahahahaquote:
quote:Op zondag 27 april 2008 15:43 schreef -SG- het volgende:
Viking je was toch doof?
Dan kan je idd geen liedje van haar horen.
idd, lager dan de gemiddelde fok!kerquote:Op zondag 27 april 2008 16:10 schreef Beach het volgende:
Kutmuziek. Wat een zeurderige stem heeft zij; net zoiets als Anastacia.
quote:Op zondag 27 april 2008 12:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog nooit ook maar één nummer van Amy Winehouse gehoord
Niet doof, maar slechthorendquote:Op zondag 27 april 2008 15:43 schreef -SG- het volgende:
Viking je was toch doof?
Sshjjj.quote:Op zondag 27 april 2008 19:17 schreef TNA het volgende:
[..]
Overigens: zeuren over Amy Winehouse als je Barbie Girl in je signature hebt staan?
Dat is Wickey de Viking, druiloor!quote:Op zondag 27 april 2008 19:17 schreef TNA het volgende:
[..]
Overigens: zeuren over Amy Winehouse als je Barbie Girl in je signature hebt staan?
Altijd leuk als het "beste" nummer van zo;n talentloze grafhoer ook nog een een schaamteloze typhus cover is...quote:Op zondag 27 april 2008 18:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Deze ook niet? Zonder twijfel 1 van de meest gedraaide nummers op de radio van de laatste maanden. En terecht.
Maar misschien luister je nooit radio.
Goed bezig dan, aan de radio mis je toch nietsquote:
Vind je dit ook zo kut?quote:Op maandag 28 april 2008 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Altijd leuk als het "beste" nummer van zo;n talentloze grafhoer ook nog een een schaamteloze typhus cover is...
Duidelijk waar ze dr talent vandaan heeft, jat-ten!
Kapot moet ze, en snel...
Dan blijft er weinig over van het FP nieuwsquote:Op zondag 27 april 2008 12:32 schreef Afwazig het volgende:
Hollands next topmodel, Gouden Kooi, Idols, FOK! Radio
Maar de tekst goed meezingen wil nog niet echt vlotten?quote:Op maandag 28 april 2008 11:25 schreef Suga_Mama het volgende:
Amy Winehouse![]()
THEY WANT I GO TO REHAB BUT I SAID NOOO NOOO NOOO![]()
Heb al twee ceeedeees
Ik zie het nu pas.quote:Op maandag 28 april 2008 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar de tekst goed meezingen wil nog niet echt vlotten?
quote:Op maandag 28 april 2008 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsof dat vercrackte brein het zelf nog weetquote:Op maandag 28 april 2008 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die Church is een flinke meid geworden.quote:
Van wie was/is het orgineel dan?quote:Op zondag 27 april 2008 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 april 2008 17:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Van wie was/is het orgineel dan?
Nou, ik vraag me gewoon af waarom dit op een podium gegooid wordt. En waarom er überhaupt mensen zijn die hier enige bewondering voor kunnen opbrengen. Klappen voor een junk. Nou, geweldig!quote:
Ach er staan ik weet niet hoeveel mensen daar nu voor haar te juichen enzo, ze zal dus vast wel iets kunnen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, ik vraag me gewoon af waarom dit op een podium gegooid wordt. En waarom er überhaupt mensen zijn die hier enige bewondering voor kunnen opbrengen. Klappen voor een junk. Nou, geweldig!
Het zal wel vooral leedvermaak zijn, vrees ik. Voor je 't weet, is het haar laatste optreden geweest.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ach er staan ik weet niet hoeveel mensen daar nu voor haar te juichen enzo, ze zal dus vast wel iets kunnen.
Gelukkig heb jij dit slechte grapje al gemaaktquote:Op zondag 27 april 2008 15:43 schreef -SG- het volgende:
Viking je was toch doof?
haar muziek is uitermate heersendquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:38 schreef Maisnon het volgende:
Nou, dan zal ik het maar zijn die wel goeie nummers van Amy post:
Zoiets
Dat lijkt me in een KLB-topic volstrekt overbodig.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:38 schreef Maisnon het volgende:
Nou, dan zal ik het maar zijn die wel goeie nummers van Amy post:
==
Zoiets
Leuk dat jij ook een mening hebtquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat lijkt me in een KLB-topic volstrekt overbodig.
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Leuk dat jij ook een mening hebt
Het ging toch over of dr muziek kut is, en toen alleen maar over datzelfde kutnummer, dan is het toch niet raar als ik wat beters laat horen.
Beiden hebben gewoon zangstemmen lopen jatten bij soulzangeressen!quote:Op zondag 27 april 2008 16:10 schreef Beach het volgende:
Kutmuziek. Wat een zeurderige stem heeft zij; net zoiets als Anastacia.
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Beiden hebben gewoon zangstemmen lopen jatten bij soulzangeressen!
Ongelooflijk!
Lees nou, hondenlul. Die gast trok aan d'r haren, nogal dom om dat te doen bij iemand als Amyquote:Op zondag 29 juni 2008 11:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Amy Winehouse haalt uit naar fan
Ow, ow, ow, wat is ze toch 'geweldig'! Echt schitterend hoe ze als een echte artiest handelt. En hoe ze het opneemt voor haar 'liefdevolle' fan. Ontroerend gewoon.
Nou, fans, kom er maar in!.
Heel logisch ook, om dan uit te halenquote:Op zondag 29 juni 2008 11:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Lees nou, hondenlul. Die gast trok aan d'r haren, nogal dom om dat te doen bij iemand als Amy
Ze zegt toch "How are you, Glastonbury?"quote:Op zondag 29 juni 2008 12:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heel logisch ook, om dan uit te halen
Maar goed, ga gerust door met het verdedigen van deze snuivende, spuitende, slikkende crackhoer die niet eens weet dát ze op een podium staat, laat staan in welk land.
Alles wat tegen jouw mening ingaat is volstrekt overbodig?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat lijkt me in een KLB-topic volstrekt overbodig.
Ja, volgend jaar krijgt ze een uitnodiging van 'The Club of 27' in de brievenbus.quote:Op zondag 29 juni 2008 14:51 schreef RickoKun het volgende:
Dat zeggen ze ook om het jaar over britney spears
Jaja, classic rock is de ubermuzieksoort en iedereen die niet van jouw muziek houdt heeft geen verstand van muziek.quote:Op zondag 27 april 2008 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Snel goed leren zingen
Mooier zuiverder en beter zingen? Dat kan nu met deze online cursus!
www.leerzingen.com
Moet je eens zien hoe die Fergie/Black Eyes Pies ordinair liedjes jattenquote:Op zondag 29 juni 2008 00:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Beiden hebben gewoon zangstemmen lopen jatten bij soulzangeressen!
Ongelooflijk!
ze heeft een goede stem:quote:Op zondag 29 juni 2008 11:41 schreef floris.exe het volgende:
Ik vind dat ze erg mooie muziek maakt. Jammer dat het zo'n junk is.
Godsallejezus, anno 2008 is echt alles dat de eerst ronde idols doorkomt een talent geloof ik. Ze kan net een toon houden, zingt met een walgelijk nasale grafstem en dan is het nummer OOK nog gejat!quote:
Inderdaad, het is een vervelende dopefiend en het geluid dat ze produceert met haar door het vele (crack)roken verneukte stembanden is nou ook niet echt om over naar huis te schrijven. En die lyrics van haarquote:Op zondag 29 juni 2008 14:38 schreef Sigmund666 het volgende:
Sterf, gore aftandse kankerhoer met je krentenbaard, kutschurft en je lelijke jaren '60 huisvrouwenkapsel.
Dat wijf moet gewoon oprotten, voor de trein springen of gestenigd worden.
Net zo als jij mensen in hun waard laat, zekerquote:Op zondag 29 juni 2008 15:47 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Jaja, classic rock is de ubermuzieksoort en iedereen die niet van jouw muziek houdt heeft geen verstand van muziek.
Leer nou eens je eigen mening wat betreft muziek niet zo irritant op te dringen. Jij hebt, naar wat ik van je lees, een hele beperkte smaak. Prima, maar laat anderen in hun waarde dan.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:50 schreef schatje het volgende:
Het wordt van kwaad tot erger.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Ik ben Meta en ik ben een man! "quote:
Poeh, ze mag weleens ff gaan douchen. Dr gezicht ziet er echt vuil uit. Of is dr make-up zo uitgelopen?quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:50 schreef schatje het volgende:
Het wordt van kwaad tot erger.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |