Die Church is een flinke meid geworden.quote:
Van wie was/is het orgineel dan?quote:Op zondag 27 april 2008 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook nog gejat (lees: totaal muzikaal verkracht tot op het bot) ook...
quote:Op woensdag 30 april 2008 17:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Van wie was/is het orgineel dan?
Nou, ik vraag me gewoon af waarom dit op een podium gegooid wordt. En waarom er überhaupt mensen zijn die hier enige bewondering voor kunnen opbrengen. Klappen voor een junk. Nou, geweldig!quote:
Ach er staan ik weet niet hoeveel mensen daar nu voor haar te juichen enzo, ze zal dus vast wel iets kunnen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, ik vraag me gewoon af waarom dit op een podium gegooid wordt. En waarom er überhaupt mensen zijn die hier enige bewondering voor kunnen opbrengen. Klappen voor een junk. Nou, geweldig!
Het zal wel vooral leedvermaak zijn, vrees ik. Voor je 't weet, is het haar laatste optreden geweest.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ach er staan ik weet niet hoeveel mensen daar nu voor haar te juichen enzo, ze zal dus vast wel iets kunnen.
Gelukkig heb jij dit slechte grapje al gemaaktquote:Op zondag 27 april 2008 15:43 schreef -SG- het volgende:
Viking je was toch doof?
Dan kan je idd geen liedje van haar horen.
haar muziek is uitermate heersendquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:38 schreef Maisnon het volgende:
Nou, dan zal ik het maar zijn die wel goeie nummers van Amy post:
Zoiets
Dat lijkt me in een KLB-topic volstrekt overbodig.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:38 schreef Maisnon het volgende:
Nou, dan zal ik het maar zijn die wel goeie nummers van Amy post:
==
Zoiets
Leuk dat jij ook een mening hebtquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat lijkt me in een KLB-topic volstrekt overbodig.
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Leuk dat jij ook een mening hebt
Het ging toch over of dr muziek kut is, en toen alleen maar over datzelfde kutnummer, dan is het toch niet raar als ik wat beters laat horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |