Neequote:
Je kunt altijd zelf roddels startenquote:Op zondag 27 april 2008 10:56 schreef Yesse het volgende:Op naar mijn 100ste SC
![]()
[..]
NeeMaar het is skihut. Dan mag dat
![]()
![]()
Oja en ze hadden wel 2 leuke barmannen
![]()
Alleen is er helemaal geen schandaal geweest gisterenMeestal hebben we wel goede roddels na de skihut.. Maar wie weet wat er allemaal nog op de foto's verschijnt
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zondag 27 april 2008 10:56 schreef Yesse het volgende:Op naar mijn 100ste SC
![]()
[..]
NeeMaar het is skihut. Dan mag dat
![]()
![]()
Oja en ze hadden wel 2 leuke barmannen
![]()
Alleen is er helemaal geen schandaal geweest gisterenMeestal hebben we wel goede roddels na de skihut.. Maar wie weet wat er allemaal nog op de foto's verschijnt
Ook altijd leuk jaquote:
Ooh dat zeker.quote:Op zondag 27 april 2008 10:57 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog
2000 foto's? Hoeveel Japanners hadden jullie in het gezelschap?quote:Op zondag 27 april 2008 11:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ooh dat zeker.Ik gok op in totaal een stuk of 2000
Met een paar filmpjes
Netjesquote:Op zondag 27 april 2008 11:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ooh dat zeker.Ik gok op in totaal een stuk of 1500
Met een paar filmpjes
Ik heb het al verlaagd naar 1500. Maar we hebben dus altijd minimaal 3 camera's mee.. (3 fotogekken) die camera's maken elke minuut zowat wel een foto omdat er elke keer iemand anders mee rondloopt... En vorige keren was het ook zo achterlijk veel.. Maar de helft van de foto's is van de grond of van een stuk trui of van iemands ingezoomde hoofdquote:Op zondag 27 april 2008 11:01 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
2000 foto's? Hoeveel Japanners hadden jullie in het gezelschap?
quote:Op zondag 27 april 2008 11:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb het al verlaagd naar 1500. Maar we hebben dus altijd minimaal 3 camera's mee.. (3 fotogekken) die camera's maken elke minuut zowat wel een foto omdat er elke keer iemand anders mee rondloopt... En vorige keren was het ook zo achterlijk veel.. Maar de helft van de foto's is van de grond of van een stuk trui of van iemands ingezoomde hoofd
De laatste keer heb ik mijn camera meegenomen naar FoR. Ook daar vond ik het een last... Ik ben gewoon te lui waarschijnlijkquote:Op zondag 27 april 2008 11:08 schreef Deansensitized het volgende:
Heb ook altijd een camera bij me hoor
Maar ben dan ook een fervent autospotter, dus
thats te spiritquote:Op zondag 27 april 2008 11:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Neem nooit een fototoestel mee als ik ga stappen....ga gewoon voor de gezelligheid....![]()
Ja maar dit is wel wat anders dan gewoon stappen met vriendenquote:Op zondag 27 april 2008 11:05 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben nooit zo van foto's ik heb liever een goede avond zeg maar dan goede foto's. En ik ben niet zo snel met een camera
Met concerten neem ik hem vaak ook even mee, maar maak niet altijd foto's, hangt van de pit afquote:Op zondag 27 april 2008 11:10 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
De laatste keer heb ik mijn camera meegenomen naar FoR. Ook daar vond ik het een last... Ik ben gewoon te lui waarschijnlijk
Okequote:Op zondag 27 april 2008 11:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar dit is wel wat anders dan gewoon stappen met vrienden![]()
Dit is met de AH naar de skihut en dan zijn foto's gewoon een must
Wees een vent, ga werkenquote:Op zondag 27 april 2008 11:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik wil niet werkenSomebody shoot me
Fucking toffe foto's!! Welke camera heb je gebruikt?quote:Op zondag 27 april 2008 11:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Met concerten neem ik hem vaak ook even mee, maar maak niet altijd foto's, hangt van de pit af
Als ik foto's maak is het tijdens een paar nummers, voor de rest lekker kijken en genieten.
Laatste keer was van Ill Niño:
Heb wel meer, maar wil hier ook niet overladen met foto's![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga ook wel werken. Mijn moeder zegt altijd: 's Avonds een vent 's ochtends een ventquote:
Gewoon goedkope compact hoor, Canon Powershot 460.quote:Op zondag 27 april 2008 11:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Fucking toffe foto's!! Welke camera heb je gebruikt?
Als ik dat soort foto's zou kunnen maken zou ik misschien ook wel sneller een camera meenemen
dat zegt mijn moeder ook altijdquote:Op zondag 27 april 2008 11:19 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ga ook wel werken. Mijn moeder zegt altijd: 's Avonds een vent 's ochtends een vent
Hier zijn de wolkjes nog een beetjequote:Op zondag 27 april 2008 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Wat is het al warm zeg
Deze maken op zich ook goede foto'squote:Op zondag 27 april 2008 11:22 schreef Deansensitized het volgende:
Ben trouwens aan het sparen voor een goede spiegelreflex. Canon Eos 450D, of Nikon D40 ofzo
quote:Op zondag 27 april 2008 11:28 schreef G.Fawkes het volgende:
D40 kost nog maar 400 euro bij fotoklein.
Ik ben weg
werkzequote:Op zondag 27 april 2008 11:28 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben weg
Hier zijn er ook wel wolkjes, maar daar merk je que temperatuur niks van. Heb mijn korte broek alweer aangetrokkenquote:
Ja hoor, niks mis meequote:Op zondag 27 april 2008 11:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Deze maken op zich ook goede foto's(toch ?)
Ik was om 9 uur al wakkerquote:
quote:Op zondag 27 april 2008 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier zijn er ook wel wolkjes, maar daar merk je que temperatuur niks van. Heb mijn korte broek alweer aangetrokken
Dat is ook wel leukquote:Op zondag 27 april 2008 11:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja hoor, niks mis mee
Maar wil graag nog mooiere
Ben gek op foto's maken
Succes dudequote:Op zondag 27 april 2008 11:28 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben weg
Doe je goedquote:Op zondag 27 april 2008 11:38 schreef Yesse het volgende:
[..]Ik ga straks ook maar even lekker in de tuin zitten met mn laptopje
bikstelquote:Op zondag 27 april 2008 11:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was om 9 uur al wakkerMaar ik ben nog maar wel even blijven liggen tot 10 uur
quote:Op zondag 27 april 2008 11:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Doe je goed
Zou het zo ook doen, maar mijn internetkabel reikt niet zover
Ik wil ook wel draadloos hier, ben nu afhankelijk van ouders of broertje die achter de pc zitten [één aansluiting die we moeten delen]...quote:Op zondag 27 april 2008 11:50 schreef Yesse het volgende:
[..]Draadloos
![]()
Ik heb nu Orange, en die heeft gewoon goed bereik buitenin tegenstelling tot mn Planet Internet die ik eerst had
Jij ook man!quote:
Dat is inderdaad wel irritant. Wij hebben 3 computers op dezelfde aansluiting.. Ik zit nu op mn PC en die heeft het draadjequote:Op zondag 27 april 2008 11:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik wil ook wel draadloos hier, ben nu afhankelijk van ouders of broertje die achter de pc zitten [één aansluiting die we moeten delen]...
Meestal gaat het wel, maar soms moeten ze er net bij als ik hier zit
Haal gewoon ff routertje danquote:Op zondag 27 april 2008 11:54 schreef Deansensitized het volgende:
Ik wil ook wel draadloos hier, ben nu afhankelijk van ouders of broertje die achter de pc zitten [één aansluiting die we moeten delen]...
Meestal gaat het wel, maar soms moeten ze er net bij als ik hier zit
Inderdaadquote:Op zondag 27 april 2008 12:32 schreef Piles het volgende:
Wat zijn jullie er vroeg bij vandaag
Maar goed dat ik om 12 ipv 3 uur uit bed gekomen ben
quote:Op zondag 27 april 2008 12:32 schreef Piles het volgende:
Wat zijn jullie er vroeg bij vandaag
Maar goed dat ik om 12 ipv 3 uur uit bed gekomen ben
quote:Op zondag 27 april 2008 12:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
400
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tvp voor deze mooie zondag morgen waar ik toch een beste kater heb na gisteravond, nou ja gisteravond, vanochtend 6 uur...
Wat is er mis aan 6 uurquote:Op zondag 27 april 2008 12:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
400
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tvp voor deze mooie zondag morgen waar ik toch een beste kater heb na gisteravond, nou ja gisteravond, vanochtend 6 uur...
het grote probleem is... dat ik nu al wakker ben doordat de fucking zon in mn kamer schijnt...!quote:Op zondag 27 april 2008 12:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat is er mis aan 6 uurDat is een teken dat het gezellig was
![]()
Ik lag er half 6 in en ik was 9 uur wakker door de zonquote:Op zondag 27 april 2008 12:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het grote probleem is... dat ik nu al wakker ben doordat de fucking zon in mn kamer schijnt...!en ik dus niet meer kan slapen...
en dat ik nog steeds het gevoel heb dat ik dronken ben...
daar is dus het verschil al he...quote:Op zondag 27 april 2008 12:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik lag er half 6 in en ik was 9 uur wakker door de zondus niet zeuren Ik ben alleen niet dronken
Ja daar kun je goed lazerus van worden jahquote:Op zondag 27 april 2008 12:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daar is dus het verschil al he...ik had gewoon af moeten blijven van die laatste fles wodka...
jepquote:Op zondag 27 april 2008 12:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja daar kun je goed lazerus van worden jah
Ben je er tochquote:Op zondag 27 april 2008 13:02 schreef Bravebart het volgende:
TVP vanuit RomeHeerlijk die onbeveiligde netwerken op het vliegveld
Zometeen door naar Athene
Ja voor rechtstreeks kwamen we om 4 uur 's nachts aan in Athene, dat is ook niksquote:
quote:Op zondag 27 april 2008 13:19 schreef Bravebart het volgende:
Maargoed ik ga weer boarden, eens kijken of ik straks in Athene ook weer een open netwerkje kan vinden![]()
Iedereen zit buiten blijkbaarquote:Op zondag 27 april 2008 13:46 schreef Californium het volgende:
stil hier zeg!
Ik ook nietquote:Op zondag 27 april 2008 13:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedereen zit buiten blijkbaar
Ik niet natuurlijk
Altijd die laatste fles die het hem doet hé, is het geen biertje, dan is het wel wodkaquote:Op zondag 27 april 2008 12:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daar is dus het verschil al he...ik had gewoon af moeten blijven van die laatste fles wodka...
Formule 1quote:Op zondag 27 april 2008 13:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Altijd die laatste fles die het hem doet hé, is het geen biertje, dan is het wel wodka
Goeiemorgen Kuno
En ik zit ook binnen, Formule 1
Windows media centerquote:Op zondag 27 april 2008 14:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Formule 1ik kijk vanuit mn bed! windows media center op mn laptop en een tv kaartje er in!
Signaaltje uit de lucht pakken en lekker relaxen met een facking koppijn...!
Vroeger was het inderdaad dat laatste biertje wat het hem deed.. nu is het die laatste fles wodka...
zooo relaxed...! ik kan hier alleen de kabel niet goedkrijgen, maar lekker een signaaltje uit de lucht pakken is ook goed voor een relaxed middagje in bed...!quote:Op zondag 27 april 2008 14:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Windows media center![]()
Ik ben alleen maar moeNooooo headache.. Maar ik leef met je mee
![]()
quote:Op zondag 27 april 2008 14:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zooo relaxed...! ik kan hier alleen de kabel niet goedkrijgen, maar lekker een signaaltje uit de lucht pakken is ook goed voor een relaxed middagje in bed...!
Vanavond maar vroeg op bed!
ik heb dat dus allemaal in mn laptopje zittenquote:Op zondag 27 april 2008 14:24 schreef Yesse het volgende:
[..]de reden waarom ik m'n PC heb gekocht.. TV-kaart en media center
![]()
![]()
Hou je het nog een beetje vol
Joahwelquote:Op zondag 27 april 2008 14:09 schreef Piles het volgende:
Lang geleden dat ik dit gekeken heb zeg
Is de spanning al een beetje terug?
Ja maar laptopje had ik alquote:Op zondag 27 april 2008 14:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb dat dus allemaal in mn laptopje zitten
Nou het is zwaar... maar gelukkig ga ik strax met 2-3 anderen even een ontbijtje scoren bij Mc Donalds om van de kater af te komen...!
Hier hetzelfde. 22" inch breedbeeldquote:Op zondag 27 april 2008 14:30 schreef Yesse het volgende:
Ja maar laptopje had ik alIk wilde een mooi groot scherm voor op mijn bureau
![]()
Ik heb ook 22"quote:Op zondag 27 april 2008 14:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. 22" inch breedbeeld![]()
Moet alleen nog opzoek naar een goede tvkaart
Ik vond het te duur allemaal, maar achteraf had ik m best gelijk kunnen kopenquote:Op zondag 27 april 2008 14:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb ook 22"maar ik heb wel al tvkaart
Die had ik al aan mn laptop (500GB)quote:Op zondag 27 april 2008 14:42 schreef Yesse het volgende:
Ik zou eigenlijk een externe hardeschijf kopen
Big Mac of 1 van de nieuwe specials die ze hebben, ik hoorde van een vriend dat een nieuwe burger met kip bij de Maccie D best te eten is...quote:
Bijna alles bij de Mac is te etenquote:Op zondag 27 april 2008 14:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Big Mac of 1 van de nieuwe specials die ze hebben, ik hoorde van een vriend dat een nieuwe burger met kip bij de Maccie D best te eten is...
Jaquote:Op zondag 27 april 2008 14:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Je lust bijna niks, maar wel de Mac
Vreemde smaak heb je
Blijft er nog genoeg over hoorquote:Op zondag 27 april 2008 14:51 schreef Yesse het volgende:
Jamaar ik hou niet van rood vlees, niet van oesters enzo en niet te heet voedsel
that's Mc Donalds!quote:
Verveel me na een kwartier aan tafel zitten ook alquote:Op zondag 27 april 2008 14:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan ook niet lang stilzitten enzooo ik vind het altijd saai
burger kingquote:Op zondag 27 april 2008 14:56 schreef Deansensitized het volgende:
Mexicaans
Maar McDonalds is vaak prima te doen ja
Al is de Burger King veel beter
En heb ook 500GB externe HD, heerlijk ideaal
Ik moet zeggen dat ik anders wel weer een keer gezellig met mn ouders aan tafel wil zitten, gewoon lekker eten, bij kletsen enzo...!quote:Op zondag 27 april 2008 14:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Verveel me na een kwartier aan tafel zitten ook al
Behalve met een gezellige groep in de McD of pizzeria ofzo, dan is het niet meteen saai
KFCquote:
In Rusland was het juist de goedkoopste van de grote 3quote:
Inderdaadquote:Op zondag 27 april 2008 15:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
daarnaast kan ik ook hier waar ik nu woon met 2-3 mensen gezellig anderhalf uur aan tafel zitten met eten en koffie en drinken enzo. Heerlijk slap lullen
Absoluut. Veel vlees en goed gekruid. Met kerst nog bij de Mexicaan gegeten, was weer zeer geslaagd.quote:
Op naar Rusland dan maarquote:Op zondag 27 april 2008 15:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
In Rusland was het juist de goedkoopste van de grote 3
Maar boeiend? als het lekker is vind ik het niet erg om ietsjes pietsjes meer te betalen...!smaak gaat voor de portemonnee!
Ik ga zo mee! kom maar langsrijden met je auto! ik weet de weg!quote:
Don't tempt me!quote:Op zondag 27 april 2008 16:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik ga zo mee! kom maar langsrijden met je auto! ik weet de weg!![]()
Kommmmm maar, deantje...! Kom maar!quote:
Ik neem me altijd voor om te kijken, maar dan zet ik de tv aan, kijk ik met een half oog en tussendoor zit ik op internet. Na 5 minuten gaat dan meestal het geluid uit en muziek aan en enige tijd later valt me op dat de race alweer voorbij is, en dan heb ik alles bij elkaar anderhalf rondje gezien misschien.quote:
Nee, pannenkoeken werd het toch. Anders lust Yesse het nietquote:Op zondag 27 april 2008 15:54 schreef Deansensitized het volgende:
Dat word dus een meet bij een Mexicaans Restaurant in de buurt
Ja klopt, dat was toen Schumacher altijd fier vooraan reedquote:Op zondag 27 april 2008 16:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik neem me altijd voor om te kijken, maar dan zet ik de tv aan, kijk ik met een half oog en tussendoor zit ik op internet. Na 5 minuten gaat dan meestal het geluid uit en muziek aan en enige tijd later valt me op dat de race alweer voorbij is, en dan heb ik alles bij elkaar anderhalf rondje gezien misschien.
Maar het was wel leuk dus? De laatste keren dat ik keek, vond ik de races erg saai (jaar of 2 geleden denk ik).
Ohjaquote:Op zondag 27 april 2008 16:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, pannenkoeken werd het toch. Anders lust Yesse het niet
Pannekoekenquote:Op zondag 27 april 2008 16:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, pannenkoeken werd het toch. Anders lust Yesse het niet
Op Lowlands, met suiker en kaneel. Of met spek en kaas.quote:
Batavieren race...Begon dat niet in Nijmegen(mooiste stad van Nederland en plek waar de meet gehouden moet wordenquote:Op zondag 27 april 2008 16:45 schreef KaheemSaid het volgende:
Pfff, ik ben weer terug uit Enschede, wel leuk zo'n batavierenrace!
Ja, dat van dat begin klopt. Voor de rest zit je wat dom te lullen...quote:Op zondag 27 april 2008 16:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Batavieren race...Begon dat niet in Nijmegen(mooiste stad van Nederland en plek waar de meet gehouden moet worden)
quote:Op zondag 27 april 2008 16:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ja, dat van dat begin klopt. Voor de rest zit je wat dom te lullen...
quote:Op zondag 27 april 2008 16:50 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik erger me alltijd dood als ik in nijmegen uit de trein stap. waarom kunnen mensen daar niet gewoon nederlands.
Maar verder vind ik het geen rare stad.
quote:
Goffertpark met festivals.quote:Op zondag 27 april 2008 16:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik spreek ook achterhoeks...
Maar verder valt dat toch best mee
Nijmegen
Vierdaagsefeesten
Weinig van gezien, maar wat ik gezien heb wel best leuk hoorquote:
Zo laatquote:Op zondag 27 april 2008 16:44 schreef Piles het volgende:
Het is dat ik net gegeten heb, maar heb nu al weer bijna honger
Zo laat?quote:Op zondag 27 april 2008 17:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet je nog toen ik zei dat ik net mn ontbijt had
Ojaaquote:Op zondag 27 april 2008 17:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet je nog toen ik zei dat ik net mn ontbijt had
Ook laatquote:Op zondag 27 april 2008 17:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was om een uur of 1, dus dan vind ik de lunch mooi optijd
Vroeg voor mijn doen op zondagquote:
Dat zou ik echt niet reddenquote:Op zondag 27 april 2008 17:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Vroeg voor mijn doen op zondag
Het was al uitzonderlijk dat ik voor 12en uit bed was. Hield het weleens tot half 5 uit
Heiliger Scheisse dude!quote:Op zondag 27 april 2008 17:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Vroeg voor mijn doen op zondag
Het was al uitzonderlijk dat ik voor 12en uit bed was. Hield het weleens tot half 5 uit
Inderdaad! Had eigenlijk de hele week vrij, maar ga gewoon maandag en dinsdag heenquote:Op zondag 27 april 2008 17:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar is de zondag toch voor
Komende week gelukkig maar 2 dagen stage
Lekker toch? Zondag manquote:
Ja, maar op zondag mag datquote:Op zondag 27 april 2008 17:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaa maar dan voel ik me zo nutteloos hahaha
Nou, als ze nou nog een paar doelpunten maken is het veilig. Anders moeten ze nog de hele tijd uitkijken voor de 1-1quote:
Iddquote:Op zondag 27 april 2008 18:23 schreef Yesse het volgende:
Dat haar van Mols is eigenlijk echt hilarisch, doet me denken aan die reclame van "gebruik niet de shampoo van je vriendin"![]()
Dat snappen ze niet in VBLquote:Op zondag 27 april 2008 18:25 schreef Yesse het volgende:
Eigenlijk is dat best wel raar. (ook andersom)
Je kaarten annuleren en weer opnieuw bestellenquote:Op zondag 27 april 2008 18:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Godver, bestel ik kaarten voor Wâldrock, vergeet ik het vinkje bij de annuleringsverzekering weg te halen, zonde van de 5 euro die ik nu extra betaald heb.
Dat kan natuurlijk niet. Die verzekering is kut en keert alleen in bepaalde gevallen uit.quote:Op zondag 27 april 2008 18:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kaarten annuleren en weer opnieuw bestellen
Heb je toch nog iets met die 5 euro gedaan
Oh, ik dacht juist dat je met een annuleringsverzekering altijd mocht annuleren, en zonder verzekering in speciale gevallenquote:Op zondag 27 april 2008 18:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat kan natuurlijk niet. Die verzekering is kut en keert alleen in bepaalde gevallen uit.
Zelfgemaakte patat uit de oven en koude krootjesquote:Op zondag 27 april 2008 19:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Waren de pannenkoeken lekker, of was het iets anders
Spannend....!!quote:Op zondag 27 april 2008 20:06 schreef Yesse het volgende:
Feyenoord - Roda JC
De bekerfilnale. 2-0 geworden
Nee, en niet om aan te zien, en saai.quote:
quote:Op zondag 27 april 2008 20:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, en niet om aan te zien, en saai.
Dat is juist het mooiste van voetbalquote:Op zondag 27 april 2008 20:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En de reactie van het publiek, daar kijk ik niet voor.
Dat dacht ik zelf ook...vandaar dat het ook sarcastisch was....quote:Op zondag 27 april 2008 20:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, en niet om aan te zien, en saai.
Ga dan in het stadion kijken, dan kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar op tv kijken hoe in het stadion gereageerd wordt op een wedstrijd... nee, niet mijn ding.quote:
Zou ik ook wel willen maar ik ken niet zoveel Feyenoordersquote:Op zondag 27 april 2008 20:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ga dan in het stadion kijken, dan kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar op tv kijken hoe in het stadion gereageerd wordt op een wedstrijd... nee, niet mijn ding.
Je hoeft er toch ook maar 1 te kennen?quote:Op zondag 27 april 2008 20:31 schreef Yesse het volgende:
Zou ik ook wel willen maar ik ken niet zoveel Feyenoorders
Dat stadion is een prima plek om er meer te leren kennen.quote:Op zondag 27 april 2008 20:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen maar ik ken niet zoveel Feyenoorders
inderdaad!!quote:Op zondag 27 april 2008 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En laten we het over de scheids maar niet hebben
Neequote:
Bwhehequote:
Geen burenquote:Op zondag 27 april 2008 21:14 schreef Yesse het volgende:
De zomer komt er weer aan, gaan de buren weer in de tuin zitten![]()
Je zeurt er hier toch overm is dat geenn gezeur.quote:Op zondag 27 april 2008 21:31 schreef Yesse het volgende:
Wij zeuren niet tegen de burenIk vind het alleen irritant
Wij schorpi's mogen zeurenquote:Op zondag 27 april 2008 21:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je zeurt er hier toch overm is dat geenn gezeur.
Jij bent mn buurman toch nietquote:Op zondag 27 april 2008 21:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je zeurt er hier toch overm is dat geenn gezeur.
Uuuuuuuuh jawel.quote:
Zo praat ik niet hoorquote:Op zondag 27 april 2008 21:54 schreef G.Fawkes het volgende:
hallo!
alle feyenoorders gefeliciteerd!
wel even plaatsvervangend schaamte om deze heren:
Zo praat ik ook niet heurquote:Op zondag 27 april 2008 21:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zo praat ik niet hoor
Ohja wel mooie plaatjes zitten erbij
Gister Textures, Bossk en Mindscanquote:
Die heb ik al gesproken vanuit Dortmund, Rome en nu zit ie in Athenequote:Op zondag 27 april 2008 22:03 schreef G.Fawkes het volgende:
Moest Bart niet op vakantie trouwens?
Maar ik kom ook niet uit Rotterdamquote:Op zondag 27 april 2008 22:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Zo praat ik ook niet heur
Moest Bart niet op vakantie trouwens?
Frankfurt toch?quote:Op zondag 27 april 2008 22:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Die heb ik al gesproken vanuit Dortmund, Rome en nu zit ie in Athene
net op tijdquote:Op zondag 27 april 2008 22:07 schreef PieterBas het volgende:
Kan ik vandaag toch nog numero 400 mee pakken..
Ben de hele dag op pad geweest.. nu lekker in bad en in bedquote:
Dus als ik het goed begrijp is hij aan het reageren op vakantie?quote:Op zondag 27 april 2008 22:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar ik kom ook niet uit Rotterdam![]()
Die zit al in AtheneHeeft ie denk ik 3 pagina's geleden gezegd
gehackt?quote:Op zondag 27 april 2008 22:08 schreef Bravebart het volgende:
Hihi, router gehackt en WLAN enabled![]()
Jullie zijn nog niet van me af![]()
Mwa, semi gehackt.quote:
Eigenlijk niet zo netjesquote:Op zondag 27 april 2008 22:08 schreef Bravebart het volgende:
Hihi, router gehackt en WLAN enabled![]()
Jullie zijn nog niet van me af![]()
je hebt het wachtwoord gehad van een ober?quote:
Ajawelquote:
Ja, die van de vrachtwagen was gevallen...quote:Op zondag 27 april 2008 22:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
je hebt het wachtwoord gehad van een ober?
Valt nog steeds onder computervredebreukquote:
Ik snap het nietquote:Op zondag 27 april 2008 22:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
AjawelWant de afspraak was niet dat er een wachtwoord op zou staan, dus als dat wel zo is, fix ik het zelf wel
de ober was van de vrachtwagen gevallen?quote:Op zondag 27 april 2008 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, die van de vrachtwagen was gevallen...
quote:
quote:Op zondag 27 april 2008 22:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
de ober was van de vrachtwagen gevallen?
Ik ben maar een domme toerist, ik snap dat allemaal niet...quote:Op zondag 27 april 2008 22:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Valt nog steeds onder computervredebreuk
Dat zeiden die vliegtuigspotters in Griekenland toen ook jaquote:Op zondag 27 april 2008 22:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben maar een domme toerist, ik snap dat allemaal niet...
Dat wordt brommen in een Griekse celquote:Op zondag 27 april 2008 22:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]Bij de huurovereenkomst staat dat er wireless internet aanwezig was. Dat was ook zo, maar beveiligd en nergens was het wachtwoord te vinden. Dus ik heb mn macje even bedraad aan de router gehangen, configuratie aangepast zodat de WLAN enabled was, zodat ik nu wel wireless kan internetten, zoals de afspraak was
Doen we daar de meet welquote:Op zondag 27 april 2008 22:21 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat wordt brommen in een Griekse cel
Ik snap hetquote:Op zondag 27 april 2008 22:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]Bij de huurovereenkomst staat dat er wireless internet aanwezig was. Dat was ook zo, maar beveiligd en nergens was het wachtwoord te vinden. Dus ik heb mn macje even bedraad aan de router gehangen, configuratie aangepast zodat de WLAN enabled was, zodat ik nu wel wireless kan internetten, zoals de afspraak was
Dat wordt idd omrijden met de roadtrip maarja athene is ook gezelligquote:
en nu moet je het nog even afkeurenquote:
quote:Op zondag 27 april 2008 22:20 schreef Bravebart het volgende:
Maargoed, half 12 inmiddels, tijd om te slapen
Foei!quote:Op zondag 27 april 2008 22:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, want zelf steel ik bij mn oma internet van de buren
Beter dan via internet de oma van je buren pikken toch?quote:Op zondag 27 april 2008 22:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, want zelf steel ik bij mn oma internet van de buren
quote:
quote:Op zondag 27 april 2008 22:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
Beter dan via internet de oma van je buren pikken toch?
quote:Op zondag 27 april 2008 22:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
Beter dan via internet de oma van je buren pikken toch?
Ik vind hem eerder depressiefquote:Op zondag 27 april 2008 22:28 schreef G.Fawkes het volgende:
Op de een andere manier vind ik deze zin heel mooi:
Nondum amabam, et amare amabam
Ik had niet lief, zelfs niet wanneer ik verlangde lief te hebben
dan kan hij nog wel heel erg mooi zijn.quote:
Omdat het leven veel leuker is halfvol dan half leegquote:Op zondag 27 april 2008 22:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
dan kan hij nog wel heel erg mooi zijn.
waarom zou je het glas altijd halfvol moeten zien?
Even een disclaimer vooral: Ga mezelf niet in de polsen snijden ofzo. Ik ben vrijelijk aan het filosoferen.quote:Op zondag 27 april 2008 22:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat het leven veel leuker is halfvol dan half leeg![]()
Truste
Theo zei ooit, het is veel makkelijker negatief ingesteld te zijn. Of je verwachting kloppen of het valt mee. Beide keren valt het mee.quote:Op zondag 27 april 2008 22:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat het leven veel leuker is halfvol dan half leeg![]()
Truste
He manquote:
Geen verwachtingen = geen dromen = geen resultaat..quote:Op zondag 27 april 2008 22:37 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Even een disclaimer vooral: Ga mezelf niet in de polsen snijden ofzo. Ik ben vrijelijk aan het filosoferen.
Als je geen verwachtingen van het leven hebt, kun je niet teleurgesteld raken. En zal elke meevaller je blijdschap bezorgen. Klinkt als een mooi recept, niet?
En weltrusten![]()
quote:Op zondag 27 april 2008 22:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
Geen verwachtingen = geen dromen = geen resultaat..
Als je geen verwachtingen hebt in het leven, zal je dus ook nooit wat bereiken
quote:
komt wel goed vanavondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |