Spannend....!!quote:Op zondag 27 april 2008 20:06 schreef Yesse het volgende:
Feyenoord - Roda JC
De bekerfilnale. 2-0 geworden
Nee, en niet om aan te zien, en saai.quote:
quote:Op zondag 27 april 2008 20:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, en niet om aan te zien, en saai.
Dat is juist het mooiste van voetbalquote:Op zondag 27 april 2008 20:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En de reactie van het publiek, daar kijk ik niet voor.
Dat dacht ik zelf ook...vandaar dat het ook sarcastisch was....quote:Op zondag 27 april 2008 20:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, en niet om aan te zien, en saai.
Ga dan in het stadion kijken, dan kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar op tv kijken hoe in het stadion gereageerd wordt op een wedstrijd... nee, niet mijn ding.quote:
Zou ik ook wel willen maar ik ken niet zoveel Feyenoordersquote:Op zondag 27 april 2008 20:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ga dan in het stadion kijken, dan kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar op tv kijken hoe in het stadion gereageerd wordt op een wedstrijd... nee, niet mijn ding.
Je hoeft er toch ook maar 1 te kennen?quote:Op zondag 27 april 2008 20:31 schreef Yesse het volgende:
Zou ik ook wel willen maar ik ken niet zoveel Feyenoorders
Dat stadion is een prima plek om er meer te leren kennen.quote:Op zondag 27 april 2008 20:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen maar ik ken niet zoveel Feyenoorders
inderdaad!!quote:Op zondag 27 april 2008 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En laten we het over de scheids maar niet hebben
Neequote:
Bwhehequote:
Geen burenquote:Op zondag 27 april 2008 21:14 schreef Yesse het volgende:
De zomer komt er weer aan, gaan de buren weer in de tuin zitten![]()
Je zeurt er hier toch overm is dat geenn gezeur.quote:Op zondag 27 april 2008 21:31 schreef Yesse het volgende:
Wij zeuren niet tegen de burenIk vind het alleen irritant
Wij schorpi's mogen zeurenquote:Op zondag 27 april 2008 21:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je zeurt er hier toch overm is dat geenn gezeur.
Jij bent mn buurman toch nietquote:Op zondag 27 april 2008 21:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je zeurt er hier toch overm is dat geenn gezeur.
Uuuuuuuuh jawel.quote:
Zo praat ik niet hoorquote:Op zondag 27 april 2008 21:54 schreef G.Fawkes het volgende:
hallo!
alle feyenoorders gefeliciteerd!
wel even plaatsvervangend schaamte om deze heren:
Zo praat ik ook niet heurquote:Op zondag 27 april 2008 21:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zo praat ik niet hoor
Ohja wel mooie plaatjes zitten erbij
Gister Textures, Bossk en Mindscanquote:
Die heb ik al gesproken vanuit Dortmund, Rome en nu zit ie in Athenequote:Op zondag 27 april 2008 22:03 schreef G.Fawkes het volgende:
Moest Bart niet op vakantie trouwens?
Maar ik kom ook niet uit Rotterdamquote:Op zondag 27 april 2008 22:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Zo praat ik ook niet heur
Moest Bart niet op vakantie trouwens?
Frankfurt toch?quote:Op zondag 27 april 2008 22:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Die heb ik al gesproken vanuit Dortmund, Rome en nu zit ie in Athene
net op tijdquote:Op zondag 27 april 2008 22:07 schreef PieterBas het volgende:
Kan ik vandaag toch nog numero 400 mee pakken..
Ben de hele dag op pad geweest.. nu lekker in bad en in bedquote:
Dus als ik het goed begrijp is hij aan het reageren op vakantie?quote:Op zondag 27 april 2008 22:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar ik kom ook niet uit Rotterdam![]()
Die zit al in AtheneHeeft ie denk ik 3 pagina's geleden gezegd
gehackt?quote:Op zondag 27 april 2008 22:08 schreef Bravebart het volgende:
Hihi, router gehackt en WLAN enabled![]()
Jullie zijn nog niet van me af![]()
Mwa, semi gehackt.quote:
Eigenlijk niet zo netjesquote:Op zondag 27 april 2008 22:08 schreef Bravebart het volgende:
Hihi, router gehackt en WLAN enabled![]()
Jullie zijn nog niet van me af![]()
je hebt het wachtwoord gehad van een ober?quote:
Ajawelquote:
Ja, die van de vrachtwagen was gevallen...quote:Op zondag 27 april 2008 22:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
je hebt het wachtwoord gehad van een ober?
Valt nog steeds onder computervredebreukquote:
Ik snap het nietquote:Op zondag 27 april 2008 22:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
AjawelWant de afspraak was niet dat er een wachtwoord op zou staan, dus als dat wel zo is, fix ik het zelf wel
de ober was van de vrachtwagen gevallen?quote:Op zondag 27 april 2008 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, die van de vrachtwagen was gevallen...
quote:
quote:Op zondag 27 april 2008 22:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
de ober was van de vrachtwagen gevallen?
Ik ben maar een domme toerist, ik snap dat allemaal niet...quote:Op zondag 27 april 2008 22:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Valt nog steeds onder computervredebreuk
Dat zeiden die vliegtuigspotters in Griekenland toen ook jaquote:Op zondag 27 april 2008 22:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben maar een domme toerist, ik snap dat allemaal niet...
Dat wordt brommen in een Griekse celquote:Op zondag 27 april 2008 22:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]Bij de huurovereenkomst staat dat er wireless internet aanwezig was. Dat was ook zo, maar beveiligd en nergens was het wachtwoord te vinden. Dus ik heb mn macje even bedraad aan de router gehangen, configuratie aangepast zodat de WLAN enabled was, zodat ik nu wel wireless kan internetten, zoals de afspraak was
Doen we daar de meet welquote:Op zondag 27 april 2008 22:21 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat wordt brommen in een Griekse cel
Ik snap hetquote:Op zondag 27 april 2008 22:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]Bij de huurovereenkomst staat dat er wireless internet aanwezig was. Dat was ook zo, maar beveiligd en nergens was het wachtwoord te vinden. Dus ik heb mn macje even bedraad aan de router gehangen, configuratie aangepast zodat de WLAN enabled was, zodat ik nu wel wireless kan internetten, zoals de afspraak was
Dat wordt idd omrijden met de roadtrip maarja athene is ook gezelligquote:
en nu moet je het nog even afkeurenquote:
quote:Op zondag 27 april 2008 22:20 schreef Bravebart het volgende:
Maargoed, half 12 inmiddels, tijd om te slapen
Foei!quote:Op zondag 27 april 2008 22:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, want zelf steel ik bij mn oma internet van de buren
Beter dan via internet de oma van je buren pikken toch?quote:Op zondag 27 april 2008 22:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, want zelf steel ik bij mn oma internet van de buren
quote:
quote:Op zondag 27 april 2008 22:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
Beter dan via internet de oma van je buren pikken toch?
quote:Op zondag 27 april 2008 22:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
Beter dan via internet de oma van je buren pikken toch?
Ik vind hem eerder depressiefquote:Op zondag 27 april 2008 22:28 schreef G.Fawkes het volgende:
Op de een andere manier vind ik deze zin heel mooi:
Nondum amabam, et amare amabam
Ik had niet lief, zelfs niet wanneer ik verlangde lief te hebben
dan kan hij nog wel heel erg mooi zijn.quote:
Omdat het leven veel leuker is halfvol dan half leegquote:Op zondag 27 april 2008 22:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
dan kan hij nog wel heel erg mooi zijn.
waarom zou je het glas altijd halfvol moeten zien?
Even een disclaimer vooral: Ga mezelf niet in de polsen snijden ofzo. Ik ben vrijelijk aan het filosoferen.quote:Op zondag 27 april 2008 22:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat het leven veel leuker is halfvol dan half leeg![]()
Truste
Theo zei ooit, het is veel makkelijker negatief ingesteld te zijn. Of je verwachting kloppen of het valt mee. Beide keren valt het mee.quote:Op zondag 27 april 2008 22:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat het leven veel leuker is halfvol dan half leeg![]()
Truste
He manquote:
Geen verwachtingen = geen dromen = geen resultaat..quote:Op zondag 27 april 2008 22:37 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Even een disclaimer vooral: Ga mezelf niet in de polsen snijden ofzo. Ik ben vrijelijk aan het filosoferen.
Als je geen verwachtingen van het leven hebt, kun je niet teleurgesteld raken. En zal elke meevaller je blijdschap bezorgen. Klinkt als een mooi recept, niet?
En weltrusten![]()
quote:Op zondag 27 april 2008 22:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
Geen verwachtingen = geen dromen = geen resultaat..
Als je geen verwachtingen hebt in het leven, zal je dus ook nooit wat bereiken
quote:
komt wel goed vanavondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |