Doe je goedquote:Op zondag 27 april 2008 11:38 schreef Yesse het volgende:
[..]Ik ga straks ook maar even lekker in de tuin zitten met mn laptopje
bikstelquote:Op zondag 27 april 2008 11:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was om 9 uur al wakkerMaar ik ben nog maar wel even blijven liggen tot 10 uur
quote:Op zondag 27 april 2008 11:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Doe je goed
Zou het zo ook doen, maar mijn internetkabel reikt niet zover
Ik wil ook wel draadloos hier, ben nu afhankelijk van ouders of broertje die achter de pc zitten [één aansluiting die we moeten delen]...quote:Op zondag 27 april 2008 11:50 schreef Yesse het volgende:
[..]Draadloos
![]()
Ik heb nu Orange, en die heeft gewoon goed bereik buitenin tegenstelling tot mn Planet Internet die ik eerst had
Jij ook man!quote:
Dat is inderdaad wel irritant. Wij hebben 3 computers op dezelfde aansluiting.. Ik zit nu op mn PC en die heeft het draadjequote:Op zondag 27 april 2008 11:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik wil ook wel draadloos hier, ben nu afhankelijk van ouders of broertje die achter de pc zitten [één aansluiting die we moeten delen]...
Meestal gaat het wel, maar soms moeten ze er net bij als ik hier zit
Haal gewoon ff routertje danquote:Op zondag 27 april 2008 11:54 schreef Deansensitized het volgende:
Ik wil ook wel draadloos hier, ben nu afhankelijk van ouders of broertje die achter de pc zitten [één aansluiting die we moeten delen]...
Meestal gaat het wel, maar soms moeten ze er net bij als ik hier zit
Inderdaadquote:Op zondag 27 april 2008 12:32 schreef Piles het volgende:
Wat zijn jullie er vroeg bij vandaag
Maar goed dat ik om 12 ipv 3 uur uit bed gekomen ben
quote:Op zondag 27 april 2008 12:32 schreef Piles het volgende:
Wat zijn jullie er vroeg bij vandaag
Maar goed dat ik om 12 ipv 3 uur uit bed gekomen ben
quote:Op zondag 27 april 2008 12:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
400
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tvp voor deze mooie zondag morgen waar ik toch een beste kater heb na gisteravond, nou ja gisteravond, vanochtend 6 uur...
Wat is er mis aan 6 uurquote:Op zondag 27 april 2008 12:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
400
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tvp voor deze mooie zondag morgen waar ik toch een beste kater heb na gisteravond, nou ja gisteravond, vanochtend 6 uur...
het grote probleem is... dat ik nu al wakker ben doordat de fucking zon in mn kamer schijnt...!quote:Op zondag 27 april 2008 12:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat is er mis aan 6 uurDat is een teken dat het gezellig was
![]()
Ik lag er half 6 in en ik was 9 uur wakker door de zonquote:Op zondag 27 april 2008 12:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het grote probleem is... dat ik nu al wakker ben doordat de fucking zon in mn kamer schijnt...!en ik dus niet meer kan slapen...
en dat ik nog steeds het gevoel heb dat ik dronken ben...
daar is dus het verschil al he...quote:Op zondag 27 april 2008 12:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik lag er half 6 in en ik was 9 uur wakker door de zondus niet zeuren Ik ben alleen niet dronken
Ja daar kun je goed lazerus van worden jahquote:Op zondag 27 april 2008 12:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daar is dus het verschil al he...ik had gewoon af moeten blijven van die laatste fles wodka...
jepquote:Op zondag 27 april 2008 12:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja daar kun je goed lazerus van worden jah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |