Zo laat?quote:Op zondag 27 april 2008 17:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet je nog toen ik zei dat ik net mn ontbijt had
Ojaaquote:Op zondag 27 april 2008 17:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet je nog toen ik zei dat ik net mn ontbijt had
Ook laatquote:Op zondag 27 april 2008 17:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was om een uur of 1, dus dan vind ik de lunch mooi optijd
Vroeg voor mijn doen op zondagquote:
Dat zou ik echt niet reddenquote:Op zondag 27 april 2008 17:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Vroeg voor mijn doen op zondag
Het was al uitzonderlijk dat ik voor 12en uit bed was. Hield het weleens tot half 5 uit
Heiliger Scheisse dude!quote:Op zondag 27 april 2008 17:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Vroeg voor mijn doen op zondag
Het was al uitzonderlijk dat ik voor 12en uit bed was. Hield het weleens tot half 5 uit
Inderdaad! Had eigenlijk de hele week vrij, maar ga gewoon maandag en dinsdag heenquote:Op zondag 27 april 2008 17:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar is de zondag toch voor
Komende week gelukkig maar 2 dagen stage
Lekker toch? Zondag manquote:
Ja, maar op zondag mag datquote:Op zondag 27 april 2008 17:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaa maar dan voel ik me zo nutteloos hahaha
Nou, als ze nou nog een paar doelpunten maken is het veilig. Anders moeten ze nog de hele tijd uitkijken voor de 1-1quote:
Iddquote:Op zondag 27 april 2008 18:23 schreef Yesse het volgende:
Dat haar van Mols is eigenlijk echt hilarisch, doet me denken aan die reclame van "gebruik niet de shampoo van je vriendin"![]()
Dat snappen ze niet in VBLquote:Op zondag 27 april 2008 18:25 schreef Yesse het volgende:
Eigenlijk is dat best wel raar. (ook andersom)
Je kaarten annuleren en weer opnieuw bestellenquote:Op zondag 27 april 2008 18:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Godver, bestel ik kaarten voor Wâldrock, vergeet ik het vinkje bij de annuleringsverzekering weg te halen, zonde van de 5 euro die ik nu extra betaald heb.
Dat kan natuurlijk niet. Die verzekering is kut en keert alleen in bepaalde gevallen uit.quote:Op zondag 27 april 2008 18:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kaarten annuleren en weer opnieuw bestellen
Heb je toch nog iets met die 5 euro gedaan
Oh, ik dacht juist dat je met een annuleringsverzekering altijd mocht annuleren, en zonder verzekering in speciale gevallenquote:Op zondag 27 april 2008 18:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat kan natuurlijk niet. Die verzekering is kut en keert alleen in bepaalde gevallen uit.
Zelfgemaakte patat uit de oven en koude krootjesquote:Op zondag 27 april 2008 19:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Waren de pannenkoeken lekker, of was het iets anders
Spannend....!!quote:Op zondag 27 april 2008 20:06 schreef Yesse het volgende:
Feyenoord - Roda JC
De bekerfilnale. 2-0 geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |