Je herkend hun stemmen welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:49 schreef Salamander het volgende:
Het schijnt de directors cut te zijn maar ik heb niet echt dingen gezien die me niet bekend voorkwamen. Misschien wat overgangen tussen de afleveringen zoals de Star Wars tekst? En een paar reclames tussendoor natuurlijk.
Wie weet bedanken ze Battlestar Galactica weer net zoals bij de Peabodys. Zal wel niet maar het was wel erg cool van ze.
quote:
Jep, 8 oktober is episode 1208quote:Op zondag 14 september 2008 12:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
in oktober, dacht ik.
1208 ja.quote:Op zondag 14 september 2008 12:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
1208?Wat een pauze
Lijkt wel een jaar.
Een beetje niks gezegde previewquote:
Retorische vraag?quote:
Kan ookquote:
ja en dan wordt hij in de nacht van woensdag op donnerstag uitgezonden, dus misschien nog een half nachtje extra dormiren.quote:
Op zich zegt ie niks, maar aan de andere kant vind ik `m toch boeiend. Hopen dat het een goed begin wordt dan maar.quote:
Ja ik dacht er net aan, meestal staan ze pas donderdag ochtend rond 06:00 onze tijd onlinequote:Op maandag 6 oktober 2008 20:07 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
ja en dan wordt hij in de nacht van woensdag op donnerstag uitgezonden, dus misschien nog een half nachtje extra dormiren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |