Japan heeft het ook al eens geprobeert in de serie, dus waarom nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:15 schreef Quyxz_ het volgende:
Dit klinkt wel lachen.Cartman denkt dus dat China de VS wil gaan overnemen.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:23 schreef sjeppert het volgende:
cartman met butters aan zijn zijde moet wel een goede op opleveren
TSSSSSK zet dat in de spoiler!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Geniale aflevering.
Cartman, die denkt dat China de VS willen veroverenCartman en Butters vermomt als Chinezen in dat restaurant
Butters, die iedereen in zijn lul schiet
Indy die verkracht wordt door Spielberg en Lucas.
Echt meesterlijk.
Hoezo? Aflevering is al geweest. Mensen betreden dit topic dus op eigen risico.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
TSSSSSK zet dat in de spoiler!!!
Anyhows, wel geniaal die raping scenes
Moet 'm nog kijken - daarom dit topic ook maar niet gelezen...quote:Hoezo? Aflevering is al geweest. Mensen betreden dit topic dus op eigen risico.
thoughquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:22 schreef Voltreffer het volgende:
Was wel leuk, niks speciaals trough.
dat dusquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:42 schreef slindenau het volgende:
Twee vrij magere verhaallijnen helaas...hopenlijk wordt het beter volgende week.
Omdat het formaat waarop het gemaakt wordt nog steeds zoals vanouds is..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:23 schreef RaymanNL het volgende:
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom ze Southpark nog niet in breedbeeld uitzenden
Cartoons zijn er toch niet echt in 16:9? Simpsons, Family Guy, South Park, allemaal 4:3 toch?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:23 schreef RaymanNL het volgende:
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom ze Southpark nog niet in breedbeeld uitzenden
Sowieso is DSRquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:23 schreef RaymanNL het volgende:
Nou Kenny is al tientallen keren doodgegaan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar eigenlijk klopt het niet he. George Lucas en Steven Spielberg waren al doodgegaan in Free Hat!
Nee dat is iedere keer een nieuw kind, zoals uitgelegd in Cartman joins NAMBLAquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou Kenny is al tientallen keren doodgegaan?
north american marlon brandon look alikesquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee dat is iedere keer een nieuw kind, zoals uitgelegd in Cartman joins NAMBLA
Jij hebt zeker die films vroeger gekeken? Want ik keek ze alle 4 in 2 weken ofzo en ik vond deel 4 niet slechter hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:25 schreef Wheelgunner het volgende:
Het was trouwens ook wel een tegenvaller die laatste Indy film hoor, bah.
Jup, die eerdere films waren onderdeel van mijn jeugd, dus misschien heb ik een andere kijk erop.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij hebt zeker die films vroeger gekeken? Want ik keek ze alle 4 in 2 weken ofzo en ik vond deel 4 niet slechter hoor
Woensdagavond 22:00 in de USA, donderdag ochtend 04:00 lokale tijd hier dusquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:24 schreef RickoKun het volgende:
Op IMDB krijgt de laatste indy dan ook een 6,9
Op welke dag komt er telkens een nieuwe aflevering?
Mjah, een leuke Southpark was een onderdeel van mijn jeugd, maar het begint er steeds meer op te lijken dat Matt en Trey een stelletje jankzakken zijn geworden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:40 schreef Wheelgunner het volgende:
Jup, die eerdere films waren onderdeel van mijn jeugd, dus misschien heb ik een andere kijk erop.
Ja hè, die gezichtsuitdrukkingen van Spielberg en Lucas gecombineerd met hun grunts, wtf!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
Maar die Indy raping shit vond ik stiekem wel disturbing...![]()
Of voor de eisen van fundamentalisten.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat dat betreft laten Matt en Trey zelf zich niks opleggen. Het is alleen Comedy Central zelf dat soms zwicht voor klagende sterren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |