Jij hebt zeker die films vroeger gekeken? Want ik keek ze alle 4 in 2 weken ofzo en ik vond deel 4 niet slechter hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:25 schreef Wheelgunner het volgende:
Het was trouwens ook wel een tegenvaller die laatste Indy film hoor, bah.
Jup, die eerdere films waren onderdeel van mijn jeugd, dus misschien heb ik een andere kijk erop.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij hebt zeker die films vroeger gekeken? Want ik keek ze alle 4 in 2 weken ofzo en ik vond deel 4 niet slechter hoor
Woensdagavond 22:00 in de USA, donderdag ochtend 04:00 lokale tijd hier dusquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:24 schreef RickoKun het volgende:
Op IMDB krijgt de laatste indy dan ook een 6,9
Op welke dag komt er telkens een nieuwe aflevering?
Mjah, een leuke Southpark was een onderdeel van mijn jeugd, maar het begint er steeds meer op te lijken dat Matt en Trey een stelletje jankzakken zijn geworden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:40 schreef Wheelgunner het volgende:
Jup, die eerdere films waren onderdeel van mijn jeugd, dus misschien heb ik een andere kijk erop.
Ja hè, die gezichtsuitdrukkingen van Spielberg en Lucas gecombineerd met hun grunts, wtf!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
Maar die Indy raping shit vond ik stiekem wel disturbing...![]()
Of voor de eisen van fundamentalisten.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat dat betreft laten Matt en Trey zelf zich niks opleggen. Het is alleen Comedy Central zelf dat soms zwicht voor klagende sterren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |