Keith Rivers wordt vaak genoemd de laatste dagenquote:
Zeer scherpquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:48 schreef LeChiffre04 het volgende:
ik denk dat de pats een trade gaan maken of cornerback
Nou,zo spectaculair zijn die CB's niet hoor.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:52 schreef rgras het volgende:
Een CB lijkt mij onwaarschijnlijk met alle CB's die ze de afgelopen tijd hebben binnen gehaald.
mayock is tot nu toe right on the moneyquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:56 schreef Guard het volgende:
mayock is vastbesloten, Harvey naar Jacksonville
Het is ook maar van 7 naar 10... dat is een minder verschil dan van 1 naar 4 bijvoorbeeld...quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:57 schreef LeChiffre04 het volgende:
niet echt veel value voor de patriots, een extra 3rd round pick
Beat you to itquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:02 schreef LeChiffre04 het volgende:
nu bengals, ik zeg rivers
Moeten dan wel teams zijn die naar 10 willen, die zijn er niet veel denk ik...quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:02 schreef Tazmaniac het volgende:
toch Harvey.. die hadden ze op oude plek idd nooit gekregen
Benieuwd of de Patriots hun 10e weer weg doen...
ik verwacht toch wel een trade, de pats hoeven er ook niet al te veel voor te hebben denk ik. ik heb het gevoel dat zij de speler die ze willen hebben ook nog met de 20 tot 25e plek kunnen krijgenquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Moeten dan wel teams zijn die naar 10 willen, die zijn er niet veel denk ik...
Wie wil er traden dan? De Bills gaan waarschijnlijk voor een WR, en niemand wil die, dus wie wil er voor de Bills komen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:06 schreef LeChiffre04 het volgende:
[..]
ik verwacht toch wel een trade, de pats hoeven er ook niet al te veel voor te hebben denk ik. ik heb het gevoel dat zij de speler die ze willen hebben ook nog met de 20 tot 25e plek kunnen krijgen
misshien seatlle, eagles.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Wie wil er traden dan? De Bills gaan waarschijnlijk voor een WR, en niemand wil die, dus wie wil er voor de Bills komen?
Denver gaat voor een o-line speler maar daar blijven er nog welk een paar goede van over...
Nee de Patriots picken nu, en waarschijnlijk Albert
Seattle kunnen blijven waar ze zijn en krijgen dan waarschijnlijk hun opvolger voor Alexander, Steward.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:07 schreef LeChiffre04 het volgende:
ik denk dat de pats graag meyo willen hebben
Zie je weer waar het inzicht zit hequote:Op zaterdag 26 april 2008 22:07 schreef LeChiffre04 het volgende:
ik denk dat de pats graag meyo willen hebben
precies wat je zei, waarschijnlijk wou er niemand traden met de pats, maar ik denk dat ze meyo gewoon absoluut wouden hebbenquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:14 schreef Guard het volgende:
[..]heel goed, vind het wat hoog voor Mayo
Op ESPN welquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:22 schreef Guard het volgende:
heb trouwens nog geen beelden gezien van spelers thuis, die al nagelbijtend met de hele family gespannen naar de buis kijken
Ik hoop het toch van niet....quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Panthers zullen wel voor een WR gaan of niet? Thomas of Sweed??
Grote kans op ja.. of mss Otah/Albert als ze voor een OT zouden gaanquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:29 schreef Plastic_Power het volgende:
Gaan de Bears nu Mendenhall draften?
ik denk en hoop dat ze voor OT gaan. williams of misschien wel albertquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:29 schreef Plastic_Power het volgende:
Gaan de Bears nu Mendenhall draften?
De Bears hebben ook een RB nodig, maar die kunnen ook wel hulp gebruiken op de o-linequote:Op zaterdag 26 april 2008 22:30 schreef LeChiffre04 het volgende:
mayock voorspelt mendenhall naar arizona
Hij heeft toch het American football uitgevonden?quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:34 schreef Guard het volgende:
weer een hoop clichees van BB, waarom interviewen ze die man nog?
haha wtfquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:31 schreef LeChiffre04 het volgende:
[..]
ik denk en hoop dat ze voor OT gaan. williams of misschien wel albert
BB zat erbij alsof er al een hele selectie in zijn naus zat!quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:36 schreef Guard het volgende:
Mayock kruipt nog wat dieper in de naus van BB
Ik hoop van welquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:38 schreef Guard het volgende:
Lions nu...
het zal toch geen WR worden.....![]()
haha, nou ik had veel mocks gezien en gelezen dat williams hun favoriet was daarom gokte ik het daar maar op:P maar misshien moet ik maar gaan soliciteren voor nfl network of espn voor de draft van volgend jaarquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:37 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha wtfje hebt er wel verstand van eh!! ze vinden williams dus beter dan Albert of Otah
Cardinals gaan voor Rogers-Cromartie..quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:44 schreef LeChiffre04 het volgende:
trade yessssssssss![]()
chiefs gaan echt niet voor mendenhall als nu de cardinals het maar niet gaan verpesten voor mij
Wat denk je dan, dat ze Jones gaan picken?quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:44 schreef LeChiffre04 het volgende:
trade yessssssssss![]()
chiefs gaan echt niet voor mendenhall als nu de cardinals het maar niet gaan verpesten voor mij
CB, jenkins drc misschien.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat denk je dan, dat ze Jones gaan picken?
ik zeg niet dat het een obvious pick is. maar ik ben al een maand lang of langer 100% mendenhall. best een lastige keuze, ga je voor need of bpa. need is cb en bpa is mendenhall. maar ik denk als ze cb willen mischien wel proberen om een down-trade te makenquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:47 schreef Guard het volgende:
Cardinals doen er wel lang over een obvious pick, willen ze ook traden?
* Tazmaniac tooquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:52 schreef Guard het volgende:
Ze moeten wel RB nemen, James is bijna 30 en die gaat bergafwaarts, maar mayock denk toch CB
Beetje voorbarig...quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:46 schreef LeChiffre04 het volgende:
chiefs tot nu toe een zeer goede draft!
absoluutquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:53 schreef Guard het volgende:
oeh De Lions krijgen zomaar Mendenhall in hun schoot geworpen
Alle picks zijn voorbarig,van #1 tot #ik-weet-niet-hoeveel,want ze hebben nog niks laten zien in de NFL.Maar als je ziet wat ze nodig hadden dan hebben ze gewoon goed gedraft.quote:
Helaas is er niet een echt een goede WR beschikbaarquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:06 schreef Playmaker het volgende:
Normaal picken de Eagles een OL in de first round,dus ik ben benieuwd wat ze nu doen.Ze zouden wel een goede WR kunnen gebruiken.
drie RB's in de first round in twee jaar?quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:10 schreef LeChiffre04 het volgende:
panthers die gaan voor mendenhall!
ja was ff vergeten dat ze stewart al gedraft haddenquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:11 schreef Guard het volgende:
[..]
drie RB's in de first round in twee jaar?
dat zou toch ziek zijn! wat een offense zouden die dan hebben! maar ik verwacht nog een trade van de seahawks voor mendenhallquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:12 schreef Sloppy het volgende:
mendenhall naar dallas?
Jenkins, Talib gaat pas morgen gedraft wordenquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:15 schreef Tazmaniac het volgende:
Bucs gaan voor een WR of een CB, toch?
Dus aan de ene kant Sweede/Thomas/Jackson tegenover Talib
Iddquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:17 schreef Playmaker het volgende:
Wow,de Panthers geven een hoop op voor die pick!
Als het de #32 pick overall is hoor je me niet klagenquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:16 schreef LeChiffre04 het volgende:
wordt een leuke draft voor jouw panthers volgend jaar guardweg 1st round pick
Die is al voor de Vikes gereserveerdquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Als het de #32 pick overall is hoor je me niet klagen
nee joh, cardinalsquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:22 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Die is al voor de Vikes gereserveerd
Mendenhall zal nu trouwens wel bij de Cowboys terecht komen.. als die hem ook laten lopen weet ik het ook niet meer!!quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:22 schreef LeChiffre04 het volgende:
detroit lions fans zijn ook behoorlijk pissed. zat net even op een forum van hun te kijken. ze waren al boos dat ze mendenhall niet kozen met de 15th pick, daarna dachten ze dat ze geluk hadden dat ze hem alsnog konden nemen, en dan kiezen ze cherlius ofzoiets hahaha. ik zou ook wel pissed zijn. matt millen
quote:
Jerry Jones heeft een man crush op Felix Jones dus ik denk dat ze voor hem gaan.Er was zelfs sprake dat ze voor hem zouden uptraden,dus alles verloopt perfect voor de Cryboys.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:25 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Mendenhall zal nu trouwens wel bij de Cowboys terecht komen.. als die hem ook laten lopen weet ik het ook niet meer!!
Met die pick zou ik ook niet blij zijn, Otah was toch wel beter in mijn ogenquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:22 schreef LeChiffre04 het volgende:
detroit lions fans zijn ook behoorlijk pissed. zat net even op een forum van hun te kijken. ze waren al boos dat ze mendenhall niet kozen met de 15th pick, daarna dachten ze dat ze geluk hadden dat ze hem alsnog konden nemen, en dan kiezen ze cherlius ofzoiets hahaha. ik zou ook wel pissed zijn. matt millen
I'm getting the hang of itquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Baker of Balmer?
LOL dat was alweer twee uur geleden, helemaal vergetenquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:30 schreef LeChiffre04 het volgende:
ze hebben ryan toch al??
ik had hetzelfde ik dacht ook aan brohm. gebeurde me net ook al bij de panthers, ik dacht dat ze voor mendenhall gingen terwil ze stewart al gedraft haddenquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:31 schreef Guard het volgende:
[..]
LOL dat was alweer twee uur geleden, helemaal vergeten
Oorzaak misschien toch dat ie maar een big season had, en dat de meeste teams daarom toch wat terughoudend zijn...quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:39 schreef Playmaker het volgende:
Mendenhall is really dropping!
Parker is geen RB die een running game in zijn eentje kan dragen,dus op zich is dit geen rare pick.Vooral nu de goede OL van de board zijn.De Steelers gaan weer terug naar hun running game.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:45 schreef Tazmaniac het volgende:
rare pick van de steelers!!
Titans gaan voor een WR of voor Kentwan Balmer, DT
Ik weet het echt niet meer nu...quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Seahawks kunnen veel kanten opgaan.. gokje op een TE --> Dustin Keller
zou goed kunnen. De TE is een belangrijk onderdeel van de offense van mike holmgren.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Seahawks kunnen veel kanten opgaan.. gokje op een TE --> Dustin Keller
en wat een anti WR stemming!! er staan nog 6 WR die je kon terug vinden in de top40 prospects
Philips zal wel een prooi worden van de Texans nuquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:56 schreef Guard het volgende:
hmm ik vind het nog steeds niets dat de Panthers geen 2nd round pick hebben, ze hadden voor Henne kunnen gaan of Brohm, of misschien wel Philips, nu is het niets
quote:Op zondag 27 april 2008 00:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Seahawks alsnog Dustin Keller, TE?
Flowers zou het meest logisch zijn....quote:Op zondag 27 april 2008 00:11 schreef Playmaker het volgende:
Hmmm,Cason naar de Chargers.Ben benieuwd wie de Pack nu gaan draften.Flowers?Misschien Keller?
49'ers gaan voor een WRquote:Op zondag 27 april 2008 00:14 schreef Sloppy het volgende:
een 1st round zonder wr?
Jij wil wel heel graag een WR zien, je roept het al een paar pagina's langquote:
quote:Op zondag 27 april 2008 00:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Jij wil wel heel graag een WR zien, je roept het al een paar pagina's lang
Dan wordt het Davis of Bennettquote:Op zondag 27 april 2008 00:22 schreef Sloppy het volgende:
ik gok op TE voor pack
Brohm?quote:Op zondag 27 april 2008 00:26 schreef LeChiffre04 het volgende:
jets misschien wel QB
blijf je niet ztten tot een WR wordt gekozen?quote:Op zondag 27 april 2008 00:31 schreef Tazmaniac het volgende:
WR!!!!!
blijven jullie trouwens voor de 2e ronde.. ik ben beetje lam gezeten!?
haha godverdomme ja.. ik w8 op een WR!!quote:Op zondag 27 april 2008 00:36 schreef Sloppy het volgende:
[..]
blijf je niet ztten tot een WR wordt gekozen?
ik wacht sowieso tot dat de cardinals zijn geweestquote:Op zondag 27 april 2008 00:31 schreef Tazmaniac het volgende:
WR!!!!!
Dit word de round dat de Pack in bussiness komen dus ik blijf zeker kijken.quote:Op zondag 27 april 2008 00:35 schreef Tazmaniac het volgende:
ik noem hem the sweedequote:Op zondag 27 april 2008 00:43 schreef Guard het volgende:
tis Sweed geen Sweede
Nice catches.Vooral die play tegen Talib was lekker.quote:
ik gok davisquote:Op zondag 27 april 2008 01:20 schreef Tazmaniac het volgende:
ow en daarna de 1e pick van de eagles?? toch?
DeSean Jackson.. ooit zal ie toch gepicked moeten worden hahahahaquote:
nope it's Royalquote:Op zondag 27 april 2008 01:23 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
DeSean Jackson.. ooit zal ie toch gepicked moeten worden hahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |