Die is al voor de Vikes gereserveerdquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Als het de #32 pick overall is hoor je me niet klagen
nee joh, cardinalsquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:22 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Die is al voor de Vikes gereserveerd
Mendenhall zal nu trouwens wel bij de Cowboys terecht komen.. als die hem ook laten lopen weet ik het ook niet meer!!quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:22 schreef LeChiffre04 het volgende:
detroit lions fans zijn ook behoorlijk pissed. zat net even op een forum van hun te kijken. ze waren al boos dat ze mendenhall niet kozen met de 15th pick, daarna dachten ze dat ze geluk hadden dat ze hem alsnog konden nemen, en dan kiezen ze cherlius ofzoiets hahaha. ik zou ook wel pissed zijn. matt millen
quote:
Jerry Jones heeft een man crush op Felix Jones dus ik denk dat ze voor hem gaan.Er was zelfs sprake dat ze voor hem zouden uptraden,dus alles verloopt perfect voor de Cryboys.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:25 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Mendenhall zal nu trouwens wel bij de Cowboys terecht komen.. als die hem ook laten lopen weet ik het ook niet meer!!
Met die pick zou ik ook niet blij zijn, Otah was toch wel beter in mijn ogenquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:22 schreef LeChiffre04 het volgende:
detroit lions fans zijn ook behoorlijk pissed. zat net even op een forum van hun te kijken. ze waren al boos dat ze mendenhall niet kozen met de 15th pick, daarna dachten ze dat ze geluk hadden dat ze hem alsnog konden nemen, en dan kiezen ze cherlius ofzoiets hahaha. ik zou ook wel pissed zijn. matt millen
I'm getting the hang of itquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Baker of Balmer?
LOL dat was alweer twee uur geleden, helemaal vergetenquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:30 schreef LeChiffre04 het volgende:
ze hebben ryan toch al??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |