quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:07 schreef LeChiffre04 het volgende:
ik denk dat de pats graag meyo willen hebben
Zie je weer waar het inzicht zit hequote:Op zaterdag 26 april 2008 22:07 schreef LeChiffre04 het volgende:
ik denk dat de pats graag meyo willen hebben
precies wat je zei, waarschijnlijk wou er niemand traden met de pats, maar ik denk dat ze meyo gewoon absoluut wouden hebbenquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:14 schreef Guard het volgende:
[..]heel goed, vind het wat hoog voor Mayo
Op ESPN welquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:22 schreef Guard het volgende:
heb trouwens nog geen beelden gezien van spelers thuis, die al nagelbijtend met de hele family gespannen naar de buis kijken
Ik hoop het toch van niet....quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Panthers zullen wel voor een WR gaan of niet? Thomas of Sweed??
Grote kans op ja.. of mss Otah/Albert als ze voor een OT zouden gaanquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:29 schreef Plastic_Power het volgende:
Gaan de Bears nu Mendenhall draften?
ik denk en hoop dat ze voor OT gaan. williams of misschien wel albertquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:29 schreef Plastic_Power het volgende:
Gaan de Bears nu Mendenhall draften?
De Bears hebben ook een RB nodig, maar die kunnen ook wel hulp gebruiken op de o-linequote:Op zaterdag 26 april 2008 22:30 schreef LeChiffre04 het volgende:
mayock voorspelt mendenhall naar arizona
Hij heeft toch het American football uitgevonden?quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:34 schreef Guard het volgende:
weer een hoop clichees van BB, waarom interviewen ze die man nog?
haha wtfquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:31 schreef LeChiffre04 het volgende:
[..]
ik denk en hoop dat ze voor OT gaan. williams of misschien wel albert
BB zat erbij alsof er al een hele selectie in zijn naus zat!quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:36 schreef Guard het volgende:
Mayock kruipt nog wat dieper in de naus van BB
Ik hoop van welquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:38 schreef Guard het volgende:
Lions nu...
het zal toch geen WR worden.....![]()
haha, nou ik had veel mocks gezien en gelezen dat williams hun favoriet was daarom gokte ik het daar maar op:P maar misshien moet ik maar gaan soliciteren voor nfl network of espn voor de draft van volgend jaarquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:37 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha wtfje hebt er wel verstand van eh!! ze vinden williams dus beter dan Albert of Otah
Cardinals gaan voor Rogers-Cromartie..quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:44 schreef LeChiffre04 het volgende:
trade yessssssssss![]()
chiefs gaan echt niet voor mendenhall als nu de cardinals het maar niet gaan verpesten voor mij
Wat denk je dan, dat ze Jones gaan picken?quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:44 schreef LeChiffre04 het volgende:
trade yessssssssss![]()
chiefs gaan echt niet voor mendenhall als nu de cardinals het maar niet gaan verpesten voor mij
CB, jenkins drc misschien.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat denk je dan, dat ze Jones gaan picken?
ik zeg niet dat het een obvious pick is. maar ik ben al een maand lang of langer 100% mendenhall. best een lastige keuze, ga je voor need of bpa. need is cb en bpa is mendenhall. maar ik denk als ze cb willen mischien wel proberen om een down-trade te makenquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:47 schreef Guard het volgende:
Cardinals doen er wel lang over een obvious pick, willen ze ook traden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |