Nou,zo spectaculair zijn die CB's niet hoor.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:52 schreef rgras het volgende:
Een CB lijkt mij onwaarschijnlijk met alle CB's die ze de afgelopen tijd hebben binnen gehaald.
mayock is tot nu toe right on the moneyquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:56 schreef Guard het volgende:
mayock is vastbesloten, Harvey naar Jacksonville
Het is ook maar van 7 naar 10... dat is een minder verschil dan van 1 naar 4 bijvoorbeeld...quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:57 schreef LeChiffre04 het volgende:
niet echt veel value voor de patriots, een extra 3rd round pick
Beat you to itquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:02 schreef LeChiffre04 het volgende:
nu bengals, ik zeg rivers
Moeten dan wel teams zijn die naar 10 willen, die zijn er niet veel denk ik...quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:02 schreef Tazmaniac het volgende:
toch Harvey.. die hadden ze op oude plek idd nooit gekregen
Benieuwd of de Patriots hun 10e weer weg doen...
ik verwacht toch wel een trade, de pats hoeven er ook niet al te veel voor te hebben denk ik. ik heb het gevoel dat zij de speler die ze willen hebben ook nog met de 20 tot 25e plek kunnen krijgenquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Moeten dan wel teams zijn die naar 10 willen, die zijn er niet veel denk ik...
Wie wil er traden dan? De Bills gaan waarschijnlijk voor een WR, en niemand wil die, dus wie wil er voor de Bills komen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:06 schreef LeChiffre04 het volgende:
[..]
ik verwacht toch wel een trade, de pats hoeven er ook niet al te veel voor te hebben denk ik. ik heb het gevoel dat zij de speler die ze willen hebben ook nog met de 20 tot 25e plek kunnen krijgen
misshien seatlle, eagles.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Wie wil er traden dan? De Bills gaan waarschijnlijk voor een WR, en niemand wil die, dus wie wil er voor de Bills komen?
Denver gaat voor een o-line speler maar daar blijven er nog welk een paar goede van over...
Nee de Patriots picken nu, en waarschijnlijk Albert
Seattle kunnen blijven waar ze zijn en krijgen dan waarschijnlijk hun opvolger voor Alexander, Steward.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |