zou goed kunnen. De TE is een belangrijk onderdeel van de offense van mike holmgren.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Seahawks kunnen veel kanten opgaan.. gokje op een TE --> Dustin Keller
en wat een anti WR stemming!! er staan nog 6 WR die je kon terug vinden in de top40 prospects
Philips zal wel een prooi worden van de Texans nuquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:56 schreef Guard het volgende:
hmm ik vind het nog steeds niets dat de Panthers geen 2nd round pick hebben, ze hadden voor Henne kunnen gaan of Brohm, of misschien wel Philips, nu is het niets
quote:Op zondag 27 april 2008 00:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Seahawks alsnog Dustin Keller, TE?
Flowers zou het meest logisch zijn....quote:Op zondag 27 april 2008 00:11 schreef Playmaker het volgende:
Hmmm,Cason naar de Chargers.Ben benieuwd wie de Pack nu gaan draften.Flowers?Misschien Keller?
49'ers gaan voor een WRquote:Op zondag 27 april 2008 00:14 schreef Sloppy het volgende:
een 1st round zonder wr?
Jij wil wel heel graag een WR zien, je roept het al een paar pagina's langquote:
quote:Op zondag 27 april 2008 00:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Jij wil wel heel graag een WR zien, je roept het al een paar pagina's lang
Dan wordt het Davis of Bennettquote:Op zondag 27 april 2008 00:22 schreef Sloppy het volgende:
ik gok op TE voor pack
Brohm?quote:Op zondag 27 april 2008 00:26 schreef LeChiffre04 het volgende:
jets misschien wel QB
blijf je niet ztten tot een WR wordt gekozen?quote:Op zondag 27 april 2008 00:31 schreef Tazmaniac het volgende:
WR!!!!!
blijven jullie trouwens voor de 2e ronde.. ik ben beetje lam gezeten!?
haha godverdomme ja.. ik w8 op een WR!!quote:Op zondag 27 april 2008 00:36 schreef Sloppy het volgende:
[..]
blijf je niet ztten tot een WR wordt gekozen?
ik wacht sowieso tot dat de cardinals zijn geweestquote:Op zondag 27 april 2008 00:31 schreef Tazmaniac het volgende:
WR!!!!!
blijven jullie trouwens voor de 2e ronde.. ik ben beetje lam gezeten!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |