quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:29 schreef heemskerkb het volgende:
Op zondag 20 april 2008 20:00 schreef heemskerkb het volgende:
Hoi,
ik heb nu al een paar keer een heel gaaf happy gospelachtig nummer gehoord. ik kon alleen een beetje van de songtekst meekrijge..."open up"...en "falling" het is gezongen door een man en volgens mij een vrij nieuw nummer.
weet iemand dit toevallig?
echt niemand?
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:32 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het is een duet en het klinkt als jimmy eat world aan de happy pills met een meisje erbij.
Maar ik weet niet of het wel van hen is en ook niet hoe het heet?
dat waren ze volgens mij, voorzover ik kan zien is de rest in het vorige topic beantwoord. Zoniet, graag zelf nog een keer je zoekmuzieksherlockszoek plaatsenquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:31 schreef ThijsThijs het volgende:
Welk liedje hoor je hier op de achtergrond in dit filmpje?
http://www.firebox.com/video/1448
staat ook nog openquote:Op woensdag 23 april 2008 19:31 schreef alors het volgende:
oke, ik heb hier een vage omschrijving van iets wat ik alweer een tijd geleden op de radio hoorde.
Het is een redelijk bekend achtergrondmuziekje. Het is grotendeels of geheel instrumentaal, maar ik geloof dat er in het begin gezongen of gepraat wordt. Volgens mij waren het 3 tonen die je vrijwel het hele nummer hoort. Ik geloof dat de presentator nog iets zei over een brug.. dat het in een film gebruikt werd wanneer iemand op een brug reed (in Amerika) en/of dat het nummer de titel had van/met een brug.
je helpt jezelf door je zoekpost hier nog een keer neer te zetten. UIt ervaring kan ik je vertellen dat de zoekers meestal niet meer oude topics in gaan neuzenquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:06 schreef ThijsThijs het volgende:
ook tvp voor mij aangezien ik nog niet weet wat de titel van het liedje is dat ik zoek
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:28 schreef hansjes het volgende:
Ik was gisteren ergens (rond een uur of elf in de ochtend denk ik) en toen was er een liedje op de radio waarvan ik wil weten welke het is.
Ik kan er bijzonder weinig over vertellen, maar misschien dat iemand weet welke ik bedoel.
Het heeft een beetje sprookjesachtige sfeer en het refrein heeft de zinnen 'where do you go' en 'and leave me alone' erin.
Nadat het nummer af was kwam Stef Bos met 'Papa'.
Ik weet dus ook niet eens welke zender het was.
Het is een long shot, maargoed, wie weet...
Die is het nietquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:47 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Peter Sarstedt - Where Do You Go To (My Lovely)?
Jaren 50, ouwe meuk!!!quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:52 schreef heaven7 het volgende:
Ik zoek de titel en artiest van een liedje uit de jaren 50, gezongen door een man die zingt over een heleboel 'kisses'Iets van dat ie een vrouw had ontmoet ofzo en dat ze zo kon kussen oid.. Was op de radio maar ben het helemaal kwijt..
Walkurenritt?, (walküre van Wagner)quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:02 schreef alors het volgende:
[..]
staat ook nog open
En het was dus niet Bridge over troubled water.
Helaas, dat is hem nietquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:43 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Walkurenritt?, (walküre van Wagner)
let me think about it - Ida corr vs fedde la grandquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:59 schreef ThijsThijs het volgende:
Op zaterdag 26 april 2008 19:31 schreef ThijsThijs het volgende:
Welk liedje hoor je hier op de achtergrond in dit filmpje?
http://www.firebox.com/video/1448
quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:22 schreef Mindstate het volgende:
Ik zoek het nummer dat als achtergrondmuziek wordt gebruikt van de Amstelcommercial over die topwedstrijden en amstellovitch. Zit ook stukje italiaanse rap in als ik het niet verkeerd heb.
Die had kaassoufle al voor me gevonden. Het was 'fascination' van Alphabeat. En met die clip erbij had ik het nooit als jimmy eat world-achtig omschreven! Wel grappig dat een clip je gevoel bij een nummer zo verandert.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:32 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het is een duet en het klinkt als jimmy eat world aan de happy pills met een meisje erbij.
Maar ik weet niet of het wel van hen is en ook niet hoe het heet?
Bedankt!quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:38 schreef Curiosity het volgende:
[..]
let me think about it - Ida corr vs fedde la grand
Then I kissed her van de Beach boys? Is niet van de jaren '50, maar werd in die jaren wel gezongen door the Crystals; Then he kissed me.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:52 schreef heaven7 het volgende:
Ik zoek de titel en artiest van een liedje uit de jaren 50, gezongen door een man die zingt over een heleboel 'kisses'Iets van dat ie een vrouw had ontmoet ofzo en dat ze zo kon kussen oid.. Was op de radio maar ben het helemaal kwijt..
quote:Op zondag 27 april 2008 10:51 schreef P3pper het volgende:
Ik zoek hoe dat nummer heet, wat nu op dit moment op sbs6 bij een aankondiging van het Peter R de Vries programma gedaaid wordt op de achtergrond.
De aankondiging gaat over een meisje dat na een hardcore feest dood gevonden was.
Iemand een idee? (is volgens mij hardcore nummer)
quote:Op zondag 27 april 2008 12:19 schreef JunkieXL het volgende:
hee deze zoek ik ook net, het is het liedje wat op de achtergrond draait van deze promo:
http://www.peterrdevries.nl/video/promo27-04-08.wmv
Bedankt voor het meedenken maar helaas is dat hem ook nietquote:Op zondag 27 april 2008 13:23 schreef Tokse het volgende:
[..]
Then I kissed her van de Beach boys? Is niet van de jaren '50, maar werd in die jaren wel gezongen door the Crystals; Then he kissed me.
Moeilijk hoor!quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:52 schreef heaven7 het volgende:
als je op more info had gedrukt had je dit wellicht gezien:quote:Op zondag 27 april 2008 17:46 schreef sizzler het volgende:
Hoe heet het nummer dat ze hier spelen????
Ik ken het alleen van een reclame?
quote:The song they play is Palladio by Karl Jenkins.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:25 schreef kvd het volgende:
TVP
Soms is het zó simpel!quote:Op zondag 27 april 2008 17:51 schreef alors het volgende:
[..]
als je op more info had gedrukt had je dit wellicht gezien:
[..]
Moest meteen denken aan Lola van The Knks, waarom weet je zo zeker dat het jaren 50 is?quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:52 schreef heaven7 het volgende:
Als ik google, kom ik uit bij de Blackhawks-I Need You All The Time, Wat er ook op lijkt zijn de Korgis danwel Krezip met "Everybody's Got To Learn Sometime".quote:Op zondag 27 april 2008 19:45 schreef mstr het volgende:
Ik gok een jaren 70/80/90 liedje, die je nog regelmatig hoort, met de tekst: "I need you all the time"
Het bleek dat ik afgelopen week, alleen dat stukje van het liedje zong. Dat is bij iemand blijven hangen, maar we weten beiden niet van welk nummer het nou is.
Iemand énig idee?
Hij werd tussen 00.00 en 01.00 gedraaid op Q-music afgelopen zaterdag. Misschien dat iemand daar wat mee kan.
INXS - Need you tonight?quote:Op zondag 27 april 2008 19:45 schreef mstr het volgende:
Ik gok een jaren 70/80/90 liedje, die je nog regelmatig hoort, met de tekst: "I need you all the time"
Het bleek dat ik afgelopen week, alleen dat stukje van het liedje zong. Dat is bij iemand blijven hangen, maar we weten beiden niet van welk nummer het nou is.
Iemand énig idee?
Hij werd tussen 00.00 en 01.00 gedraaid op Q-music afgelopen zaterdag. Misschien dat iemand daar wat mee kan.
wel goede nummers maarquote:Klinkt qua tekst wel erg als:
Manu Chao - Bongo Bong - Video Clip
Of wellicht:
Manu Chao - Me gustas tu
Geeft niks, we zoeken gewoon verder:-) Onbekend lijkt me stug hoor, iemand zal het heus kennen:-Dquote:Op zondag 27 april 2008 16:02 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Bedankt voor het meedenken maar helaas is dat hem ook nietMisschien was het ook wel een onbekend nummer.
Edit: Ah, al gevonden zie ikquote:Op zondag 27 april 2008 20:52 schreef Ericzor het volgende:
[..]
wel goede nummers maar
die zijn het niet. Er wordt ook geen woord engels in gesproken
trompettendeuntje begint zo
ti tii ta du ta ta ta ..ta
Die van die Blackhawks was het sowieso niet.quote:Op zondag 27 april 2008 19:54 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Als ik google, kom ik uit bij de Blackhawks-I Need You All The Time, Wat er ook op lijkt zijn de Korgis danwel Krezip met "Everybody's Got To Learn Sometime".
Vertel de redactie dan maar dat het Rafael Frost - Run To You (The Scumfrog Remix) is.quote:Op maandag 28 april 2008 11:53 schreef deejaylethal het volgende:
Ik zoek het nummer dat je in de reclame van TMF radio hoort... Kan er niet opkomen, wie kan me helpen.
(red. Het is niet The Creeps)
Daar zal je hier geen antwoord op krijgen. Dit is voor als je een specifiek nummer zoekt waarvan je naam en titel vergeten bent. Of, zoals iin de OP van dit topic staat:quote:Op maandag 28 april 2008 13:03 schreef the__watcher het volgende:
help ik zoek liedjes die te plaatsen zijn bij bepaalden landen..
ik zoek dus liedjes die echt passen bij:
Egypte, Griekenland en China
(walk like an egyptian, zorba's dance en china girl)
in die richting bedoel ik.. Alvast bedankt
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
JAJAJA DAT IS EM! Mijn heldquote:Op zondag 27 april 2008 17:30 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Moeilijk hoor!
"Kisses sweeter than wine" van Jimmie Rodgers, wellicht?
Dat zeiden ze op de radio en dat had ik dan weer wel onthoudenquote:Op zondag 27 april 2008 19:36 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Moest meteen denken aan Lola van The Knks, waarom weet je zo zeker dat het jaren 50 is?
En het nummer is hier te horen vanaf 40 minuten, op het moment dat Daan Schuurmans zoals gewoonlijk de oude snoepert uithangt en de secretaresse zoent.quote:sometimes when the rain falls down on my face
i dream of a place where you are with me
i wish i was getting closer to you
it's like a shadow (...?...) (couldn't understand a few words)
i don't wanna feel so sad anymore
i wish i was getting closer to you
could i, could i make you, love me (fading)
Thnxquote:Op maandag 28 april 2008 20:49 schreef bartrid het volgende:
Dat is inderdaad van Resident Evil, als ik me niet vergis de main title theme:
http://www.amazon.com/Res(...)icture/dp/B000062Y7M
Is in opdracht voor de reclame gemaakt en is geen geheel liedje, daarom wordt het ook niet uitgebracht, zo laat Pickwick weten..quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:29 schreef albeeert het volgende:
Het liedje dat je op de achtergrond hoor bij de nieuwe Pickwick Reclame... ??
quote:Op maandag 28 april 2008 11:53 schreef deejaylethal het volgende:
Ik zoek het nummer dat je in de reclame van TMF radio hoort... Kan er niet opkomen, wie kan me helpen.
(red. Het is niet The Creeps)
Even een toevoeging op mezelf. Ik zag de reclame vandaag en onder deze reclame zat Pryda - Pjanoo. Als het goed is, is het 1 van de 2quote:Op maandag 28 april 2008 12:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Vertel de redactie dan maar dat het Rafael Frost - Run To You (The Scumfrog Remix) is.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:55 schreef Vivi het volgende:
Ik zoek een nummer van twee minderjarige blonde dozen, 1 staat achter een keybord en ze hebben zwarte kleren aan, en 1 heeft krullen en de ander niet.
Anyone?
Metallica!!!!! Wherever I May Roam!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:33 schreef Arjann87 het volgende:
Het begin stukje van het volgende liedje zoek ik. Het origineel dus.
(Hij is zo bekend, maar ik kom er maar niet op!)
http://soundclick.com/share?songid=6157805
Dank jequote:
Ahaa! Bedankt!quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:47 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Metallica!!!!! Wherever I May Roam!!!![]()
![]()
FloRida ft. T-Pain - Lowquote:Op woensdag 30 april 2008 11:54 schreef Exterminator het volgende:
Ben ook op zoek naar 'n nummer maar ik weet totaal niet meer hoe het nummer gaat.
Zag het nummer eergisteren op TV en qua clip en muziekstijl laat het me een beetje denken aan: Usher - Yeah
Weet iemand toevallig welk nummer ik bedoel?
Alvast bedankt!
quote:Op woensdag 30 april 2008 12:41 schreef Ablaze het volgende:
Oke, ik zoek een suf rapnummer uit 1996/1997.
In de videoclip worden beelden afgewisseld van een maanwandeling? en een operazangeres die iets zingt wat sterk lijkt op het refrein van Quiereme van Julio Iglesias.
Succes
Thans, jullie zijn geweldig (snel)quote:
iemand?quote:Op maandag 28 april 2008 00:49 schreef jorienvdherik het volgende:
hoop dat jullie weten wie dit is + titel alvast bedankt
quote:Op woensdag 30 april 2008 21:14 schreef Dionny0 het volgende:
ik weet de titel van het liedje dat ik zoek.. appart, niet?
Namelijk : (somewhere) over the rainbow
Nu wil het zo zijn dat ene soort van veel artiesten dit nummer hebben gecovered.
De versie die ik zoek was vandaag nog op TV, aan het eind van een film. Over een zwarte jongen en zijn studie. die uiteindelijk een huis erft.
Het is "acoustisch", en met piano geloof ik.
Een "diepe" stem had het.
iemand, misschien?
quote:Op woensdag 30 april 2008 21:20 schreef Baret-V2 het volgende:
Goeiendag,
Ik zoek dus een nummer en ik zal ik even zeggen wat ik weet over het nummer
j'taime, en dat is alles dat ik er van weet. Ik hoort het af en toe op slamfm maar ik heb nooit geweten welke het nou is.
Dat zal de Switch Remix wel zijnquote:Op woensdag 30 april 2008 21:34 schreef Baret-V2 het volgende:
Dat is hem, alleen klinkt het wel wat anders dan op de radio.
dank uquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:09 schreef RSie het volgende:
[..]
R.o.o.s. - instant moments.
er is ook een leuke hardere versie van: T.U.L.P. - instant coffee
Tiga - you gonna want mequote:Op donderdag 1 mei 2008 19:24 schreef dennus2007 het volgende:
Op het eind vanaf 2:45 begint een gave beat.
Iemand enig idee welke dit is?
Lastig he, even een verhaaltje typenquote:
Bedoel je misschien deze?quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:09 schreef BobdG het volgende:
Ik zoek een dance nummer wat "vaak" op 538 te horen is, de titel is iets met "we talk" of "we talked".
Iemand een idee?
Bedankt voor je snelle reactie!quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bedoel je misschien deze?
Sia - The Girl You Lost To Cocaine (Stonebridge Edit)
Niet meer informatie?quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:22 schreef BobdG het volgende:
[..]
Bedankt voor je snelle reactie!Maar dit is niet het nummer wat ik bedoel.
Het nummer dat ik bedoel gaat ook meer iets richting de elektro. Zonder vocal,
Hmzquote:
sander kleinenberg - this is miamiquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:31 schreef Sanderrrr het volgende:
Weet iemand wat hier gedraaid wordt? The_Terminator, van wie het filmpje is, weet het niet omdat het op een online radio was.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:43 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ik zoek even andersom.
Ik heb een nummer maar ik weet niet meer bij wat het hoort.
Het is het nummer van Allerliefste de titel is Vogelvrij.
Klinkt zo bekent of het is een cover ergens van wie o wie?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:33 schreef BobdG het volgende:
[..]
Hmz
Was vanavond om 19:40u op radio 538,
de artiest/titel werd erbij verteld maar daar verstond ik alleen "we talk", "we talked", het klonk als talks.
artiest kon ik helaas niet verstaan.
Ik heb op 538 gezocht maar daar kan ik geen playlist vinden van vanavond, en met die titel kom ik ook niet ver.
Ben nu aan het zoeken op dancetunes.nl .
Het is een vrij standaard elektro nummer, met hoge tonen die steeds een beetje omlaag gepitcht worden. En een stevige beat eronder.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:40 schreef nijnja het volgende:
Ik weet het zeker, de intro van dit nummer is ook van een ander nummer, nu wil ik weten welke, wie helpt mij?
Klik
(intro, dus tot de zang)
Niet toevallig deze:quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:36 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Zojuist gehoord op CAZ-radio.
Een nummer dat zomers aandoet met trompetten, tombones etc.
Qua lyrics heb ik natuurlijk weer weinig meegekregen
"keep me hanging on" is wel blijven hangen, maar daar kan ik weinig mee vinden. Ik was eerst aan het denken aan een remix van The Supremes, maar die kan ik zo snel niet vinden.
Helaas niet, is een nieuw nummerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet toevallig deze:
of deze:
(die dame ziet er iig wel zomers uit...:P )
Toch niet Alphabeat - Fascination? Klikquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:38 schreef BlackSheep het volgende:
Ik heb er weer es eentje. Deze keer weet ik er helaas vrijwel niets meer van.
Ik herinner me alleen de clip nog. Een man in blauw en een vrouw in geel (of andersom), vrij simpele clip, aanstekelijk deuntje.
Was vorige week volgens mij superclip op TMF (ja ik weet het)
Hoe doe je het toch! Ik dank u zeerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:46 schreef Koepert het volgende:
[..]
Toch niet Alphabeat - Fascination? Klik
Kun je 'm misschien ergens anders uploaden? Rapidshare.. is klote hierquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:33 schreef m-kay het volgende:
Iemand enig idee welke plaat dit is? Erg vette plaat in een Erick E set op Fresh FM.
http://rapidshare.com/fil(...)2008-ID.wav.mp3.html
http://www.speedyshare.com/745540288.htmlquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kun je 'm misschien ergens anders uploaden? Rapidshare.. is klote hier
Het is Groovenatics - Bust A Move (Veron Remix)quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:42 schreef m-kay het volgende:
[..]
http://www.speedyshare.com/745540288.html
Tadaa..
zo wat gaat dit topic snel :pquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:19 schreef Flaccid het volgende:
http://www.speedyshare.com/863919267.html
http://www.speedyshare.com/591506753.html
http://www.speedyshare.com/535341270.html
Heb wat kunnen opnemen... Het zijn 2 songs, 1tje heb ik 2 sampletjes van..
Nee, is geen rap of hiphopmeuk. Gewoon een popliedje...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 07:42 schreef BrandX het volgende:
weet je iets meer, soort muziek ofzo? (hoewel het bijna aanvoelt als een of ander rapnummer)
Wilde gokjes: Miami van Will Smith, Me Julie van Shaggy of alles van Puff Daddyquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:49 schreef Radegast het volgende:
Ik heb nog wel een kansloze opgave..![]()
Ik zoek een nummer waarvan ik de artiest niet weet, de titel van het nummer ook niet en ook de tekst kan ik me niet meer herinneren.![]()
Het enige wat ik me kan herinneren is de videoclip, een jacht met allemaal mooie vrouwen erop..
Gebroeders Ko - Ik Heb Een Bootquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:49 schreef Radegast het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik de artiest niet weet, de titel van het nummer ook niet en ook de tekst kan ik me niet meer herinneren.![]()
Het enige wat ik me kan herinneren is de videoclip, een jacht met allemaal mooie vrouwen erop..
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:49 schreef Radegast het volgende:
Zo weinig informatie, maar zo typerendquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:26 schreef Amadeo het volgende:
Weet iemand misschien hoe het liedje heet dat in dit filmpje gebruikt wordt? Klik
al die mobieltjes in dat clippiequote:Op zondag 4 mei 2008 05:58 schreef Ballistic het volgende:
voor de hardcore kenners, iemand enig idee hoe het nummer heet @ 1.50?
bvd!
nee, het is een prehistorich beest, die de hele tijd een weg naar voren loopt, net als the riddle inderdaad, maar is anders getekend, meer computer achtig. ik kom niet op de naamquote:Op zondag 4 mei 2008 00:05 schreef Radegast het volgende:
gigi d'agostini - the riddle?
quote:Op zondag 4 mei 2008 05:58 schreef Ballistic het volgende:
voor de hardcore kenners, iemand enig idee hoe het nummer heet @ 1.50?
bvd!
Google > Limewire > Download > Installatie > Mother's Finest erg laagdrempelig downloaden.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:25 schreef sir_Tachyon het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van de band Mother Finest of Modest finest ofzoiets. En het nummer heeft een hele gave bassolo erin. Ik heb al zitten zoeken maar zonder resultaat.
Fatboy Slim - Right Here, Right Nowquote:Op zondag 4 mei 2008 11:07 schreef roediej het volgende:
[..]
nee, het is een prehistorich beest, die de hele tijd een weg naar voren loopt, net als the riddle inderdaad, maar is anders getekend, meer computer achtig. ik kom niet op de naam
Klinkt rockabilly zoals Stray Cats danwel Brian Setzer orchestra, ik ga er eens op zoeken.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:36 schreef Myster_E het volgende:
Help ik zoek het nummer wat gebruikt wordt als intro van dit filmpje.![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:05 schreef NordicBlue het volgende:
Hey, iemand enig idee wat voor muziek de marine gebruikt in zijn reclames?
Zoals in bv. http://werkenbijdemarine.(...)mmercials/film02.swf
Gemaakt voor de marine of wat?
Dat stukje wat je in de paar laatste seconde hoort hoor je in alle reclames van de marine
Thx in advance
Blueboy - Remember Mequote:
Bedoelde het plaatje ervoor!quote:
Die was niet meer op de live(internet)stream te horenquote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 21:14 schreef Bioman_1 het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een nummer van Elvis Presley, Het gaat om een live-uitvoering van dit nummer. Tijdens die nummer gebeurt er iets (ik weet niet meer wat), waardoor Elvis de slappe lach krijgt en eigenlijk de rest van het nummer niet meer kan stoppen met lachen.
Iedereen die dit ooit gehoord heeft, weet vast wat ik bedoelMaar welk nummer is dit?
Deze misschien? Klik en luisterquote:Op zondag 4 mei 2008 21:14 schreef Bioman_1 het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een nummer van Elvis Presley, Het gaat om een live-uitvoering van dit nummer. Tijdens die nummer gebeurt er iets (ik weet niet meer wat), waardoor Elvis de slappe lach krijgt en eigenlijk de rest van het nummer niet meer kan stoppen met lachen.
Iedereen die dit ooit gehoord heeft, weet vast wat ik bedoelMaar welk nummer is dit?
Elvis Presley - Are You Lonesome Tonight (Laughing Version '69)quote:Op zondag 4 mei 2008 21:14 schreef Bioman_1 het volgende:
werkelijk geen idee... Misschien dat je het in DEF eens kan proberen?quote:Op zondag 4 mei 2008 19:53 schreef NordicBlue het volgende:
Ik heb eigenlijk nog geen antwoord kunnen vinden op deze vraag, behalve mensen die zeggen gebruik google, wat ik al gedaan heb...
[..]
Ik denk dat het opdrachtmuziek is.. of een tune speciaal gemaakt voor de KMquote:Op zondag 4 mei 2008 21:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
werkelijk geen idee... Misschien dat je het in DEF eens kan proberen?
tis maar een suggestie omdat hier niemand het lijkt te weten...
Dat is dus Scala..quote:Op maandag 5 mei 2008 10:52 schreef ryangozer het volgende:
Hoe heet het officiele nummer van het zanggedeelte van deze?
Toch kan ik niks vinden op alleen scala - I fail, iets meer info? Wat is de officiele titel dan?quote:
Klik hierquote:Op maandag 5 mei 2008 11:53 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Toch kan ik niks vinden op alleen scala - I fail, iets meer info? Wat is de officiele titel dan?
Debonair Samir - Samir's Theme (Tomcio's Rumble Edit)quote:Op maandag 5 mei 2008 12:53 schreef satecl het volgende:
Ik hoorde gister in een club een remix van Samirs Theme... Opeens kwam de Theme Song van Rocky er tusssen door... ik heb hem al vaker gehoord, maar kan hem niet vinden... iemand wel??
Even een geluidsopname van m'n telefoon omgezet/online gezet.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:35 schreef Impry het volgende:
Gisterenavond gehoord op 100% NL (weet niet of het ook NL's nummer is, draaien ook wel eens wat buitenlands)
Het is een voornamelijk muzikaal nummer, het begint met wat Italiaans (ofzo) gepraat, dan komt er een muzikaal stuk met piano, viool, dwarsfluit, cello, accordeon en na een tijdje een zachte drum.
Iemand een idee waar het over gaat?
Iron Butterfly - In a gadda da vida?quote:Op maandag 5 mei 2008 13:40 schreef starla het volgende:
-Heel verhaal-
Thx voor de reply...maar het is hem niet. Het nummer heeft een lager tempo en 'dragged' een beetje voort. Dit nummer is ook iets progressiever dan het nummer dat ik zoek.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Iron Butterfly - In a gadda da vida?
Kun je je wat tekstflarden herinneren misschien?
Snowy White - Bird of Paradise?quote:Op maandag 5 mei 2008 14:46 schreef starla het volgende:
[..]
Thx voor de reply...maar het is hem niet. Het nummer heeft een lager tempo en 'dragged' een beetje voort. Dit nummer is ook iets progressiever dan het nummer dat ik zoek.
Neen, ik kan me geen tekst meer herinneren, is het echt veel te lang geleden voor.
quote:Op maandag 5 mei 2008 15:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dit zal wel bij het rijtje horen waar ik niet mee aan zou mogen komen
Ben ook bang dat het nooit gaat lukken.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kun je misschien het liedje neurien en dan ergens uploaden?
[ afbeelding ]
Noem nog eens wat bands/artiesten/nummers die qua stijl in de buurt van het nummer komen. En nogmaals; fluit of neurie het nummer als dat mogelijk is?quote:Op maandag 5 mei 2008 15:31 schreef starla het volgende:
Ben ook bang dat het nooit gaat lukken.
Ja heel aardig echt waar maar nu weet ik nogsteeds niet hoe dat nummer heet.quote:
Waarschijnlijk is het alleen voor dit nummer gebruikt, omdat het ook een samenwerkingsverband is met Regi. Het enige wat je nu nog kunt doen is Regi Penxten een mailtje te sturen van hoe het zitquote:Op maandag 5 mei 2008 15:58 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Ja heel aardig echt waar maar nu weet ik nogsteeds niet hoe dat nummer heet.
Heel gek, maar ik heb ookquote:Op maandag 5 mei 2008 15:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Noem nog eens wat bands/artiesten/nummers die qua stijl in de buurt van het nummer komen. En nogmaals; fluit of neurie het nummer als dat mogelijk is?
Ik denk dat ik dit nummer wel ken, maar geen idee welk nummer je bedoelt.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:40 schreef starla het volgende:
Ok, ik ga nu iets doen waar ik persoonlijk een hekel aan heb: hulp vragen bij een nummer waar ik veel te weinig van af weet. Voor nu ben ik dus even de pot, straks weer de ketel.
Ik hoorde héééééél lang geleden (jaar of 8 a 10 terug) een keer een nummer op de radio dat ik wel mooi vond. Niets meer aan gedaan, punt. Maar wat gebeurde er 3 a 4 jaar terug? Inderdaad, ik hoorde het nummer weer op de radio. Ik raadpleegde meteen mijn vader die nogal een muziekkenner is. We kwamen er samen niet uit en besloten zelfs de radio, (2 was het volgens mij en nog specifieker: het steenen tijdperk. Ik zie op de site dat ze nu wél een playlist online hebben, maar goed...) een mailtje te sturen met het verzoek of zij ons de playlist van de hele dag konden mailen. Je raadt het al....no reply.
Wat ik nog over het nummer weet:
- Het is een rauw, gitaarrock nummer, maar niet uptempo.
- Ik denk afkomstig uit eind jaren '60 t/m mid jaren '70.
- Het is geen hele bekende band want dan had ik het wel geweten, kom dus niet aan met Led Zeppelin, the Who, CCR, Lovin Spoonful, T-Rex, 10CC, Deep Purple....you get the picture.
- Heel specifiek deed het nummer mij denken aan Python Lee Jackson & Rod Stewart - In A Broken Dream. (wel frappant, want dat was het eerste wat ik tegen m'n vader zei: het lijkt een beetje op dat nummer qua zangpartij, ritme etc.)
- Het nummer heeft dus normale zang, bas, gitaar, drums etc. wat erop lijkt te wijzen dat het een band is.
Ik zit dus al 10 jaar met dit nummer in m'n hoofd, maar ik heb nog hoop!
Duurde ook 5 jaar voordat ik Peter Gabriel's Solsbury Hill wist te plaatsen.
HILFE!!!!
Helaas....quote:Op maandag 5 mei 2008 16:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit nummer wel ken, maar geen idee welk nummer je bedoelt.
Heel wilde gok:
Kun je iets zeggen over de stem? dan kan ik wat gerichter gaan denken.....quote:Op maandag 5 mei 2008 16:27 schreef starla het volgende:
[..]
Helaas....![]()
Maar ik denk inderdaad dat aardig wat mensen het nummer kennen, het klinkt heel bekend in de oren.
Een betrekkelijk lage rauwe mannenstem, maar niet zo erg als la Tom Waitsquote:Op maandag 5 mei 2008 16:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Kun je iets zeggen over de stem? dan kan ik wat gerichter gaan denken.....
Beetje zoals Leon Russel?quote:Op maandag 5 mei 2008 16:35 schreef starla het volgende:
[..]
Een betrekkelijk lage rauwe mannenstem, maar niet zo erg als la Tom Waits
Er wordt volgens mij ook niet hoog gezongen in het nummer.
ja, of Rod Stewartquote:
Maar je weet zeker dat het niet Rod Stewart was? (of the Faces). Ik ga hier nog even over nadenken.......quote:
Weet je dat zeker? Het kan toch zijn dat het nummer van een bekende artiest is zonder dat je dat al die tijd geweten hebt? En daarbij, wij weten niet wat jij al dan niet kent.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:33 schreef starla het volgende:
Nee, moet 'relatief' onbekend zijn. Zo'n nummer die veel mensen wel (her)kennen, maar niet weten wat de artiest is, zoals ik![]()
Neen, dat weet ik niet zeker, maar ik zou wel een bekende stem herkennen.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Het kan toch zijn dat het nummer van een bekende artiest is zonder dat je dat al die tijd geweten hebt? En daarbij, wij weten niet wat jij al dan niet kent.
Niemand?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:17 schreef WRNL het volgende:
vanaf 3 minuten, van welke film komt het muziek vandaan?
dat is dus:quote:Op maandag 5 mei 2008 13:54 schreef Impry het volgende:
[..]
Even een geluidsopname van m'n telefoon omgezet/online gezet.
Hier is hij 24 uur te downloaden
Fantastisch zeg!quote:Op maandag 5 mei 2008 19:03 schreef RSie het volgende:
[..]
dat is dus:
vorige topic was ik hier zelf naar op zoek (en vond hem gek genoeg ook terwijl ik hem echt al jarenlang zoek)
Kylie Minogue - In My Arms?quote:Op maandag 5 mei 2008 20:33 schreef Leatherneck het volgende:
Ik zoek een club achtig nummertje. Een terugkerend stukje uit de lyrics is: "How does it feel in my armssss", wat overigens ten gehore wordt gebracht door vrouwelijke vocalen.
Iemand een idee?
quote:Op maandag 5 mei 2008 19:12 schreef Impry het volgende:
Fantastisch zeg!Thanks, wat een uniek nummer/meesterwerk.
quote:Op maandag 21 april 2008 22:41 schreef Arcee het volgende:
Max.
Prachtig nummer.
Mooi om de opbouw van het nummer in deze live-versie te zien:
En dan misschien nog de Chris Lake Vocal Mixquote:
Dit nummer komt al meer dan 10 jaar zo af en toe in mijn hoofd op en steeds zat ik mij af te vragen welk nummer het was. niemand wist welke ik bedoelde maar op een dag zette mijn schoonmoeder de CD van Paolo Conte op met het bekende "it's wonderfull" maar om naar dat nummer te komen moest er eerst wat doorgezapt worden. toen hoorde ik Max voorbij komen en was zo blij als een kind!quote:Op maandag 5 mei 2008 19:12 schreef Impry het volgende:
[..]
Fantastisch zeg!Thanks, wat een uniek nummer/meesterwerk.
het intro deed me gelijk aan deze denken?quote:Op maandag 5 mei 2008 13:40 schreef starla het volgende:
Ok, ik ga nu iets doen waar ik persoonlijk een hekel aan heb: hulp vragen bij een nummer waar ik veel te weinig van af weet. Voor nu ben ik dus even de pot, straks weer de ketel.
Ik hoorde héééééél lang geleden (jaar of 8 a 10 terug) een keer een nummer op de radio dat ik wel mooi vond. Niets meer aan gedaan, punt. Maar wat gebeurde er 3 a 4 jaar terug? Inderdaad, ik hoorde het nummer weer op de radio. Ik raadpleegde meteen mijn vader die nogal een muziekkenner is. We kwamen er samen niet uit en besloten zelfs de radio, (2 was het volgens mij en nog specifieker: het steenen tijdperk. Ik zie op de site dat ze nu wél een playlist online hebben, maar goed...) een mailtje te sturen met het verzoek of zij ons de playlist van de hele dag konden mailen. Je raadt het al....no reply.
Wat ik nog over het nummer weet:
- Het is een rauw, gitaarrock nummer, maar niet uptempo.
- Ik denk afkomstig uit eind jaren '60 t/m mid jaren '70.
- Het is geen hele bekende band want dan had ik het wel geweten, kom dus niet aan met Led Zeppelin, the Who, CCR, Lovin Spoonful, T-Rex, 10CC, Deep Purple....you get the picture.
- Heel specifiek deed het nummer mij denken aan Python Lee Jackson & Rod Stewart - In A Broken Dream. (wel frappant, want dat was het eerste wat ik tegen m'n vader zei: het lijkt een beetje op dat nummer qua zangpartij, ritme etc.)
- Het nummer heeft dus normale zang, bas, gitaar, drums etc. wat erop lijkt te wijzen dat het een band is.
Ik zit dus al 10 jaar met dit nummer in m'n hoofd, maar ik heb nog hoop!
Duurde ook 5 jaar voordat ik Peter Gabriel's Solsbury Hill wist te plaatsen.
HILFE!!!!
Kan iemand mij hier nog mee helpen? Ik weet niet meer hoe het nummer gaat maar het is in ieder geval een lang nummer en de baspartij is in het begin redelijk simpel en aan het eind van het nummer is hij totaal niet meer te volgen. Ik zou zweren dat het iets met Mother of Modest finest is maar bind me er niet op vast.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:25 schreef sir_Tachyon het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van de band Mother Finest of Modest finest ofzoiets. En het nummer heeft een hele gave bassolo erin. Ik heb al zitten zoeken maar zonder resultaat.
De band heeft Mother's Finest.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:44 schreef sir_Tachyon het volgende:
[..]
Kan iemand mij hier nog mee helpen? Ik weet niet meer hoe het nummer gaat maar het is in ieder geval een lang nummer en de baspartij is in het begin redelijk simpel en aan het eind van het nummer is hij totaal niet meer te volgen. Ik zou zweren dat het iets met Mother of Modest finest is maar bind me er niet op vast.
Iemand?
Thx, maar...quote:Op maandag 5 mei 2008 22:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
het intro deed me gelijk aan deze denken?
Of anders iets van Nick Cave & the bad seeds? kan dat?
Het is ook niet Nick Cavequote:Op maandag 5 mei 2008 13:40 schreef starla het volgende:
Dat is 'm! Thanks beide.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
En dan misschien nog de Chris Lake Vocal Mix
Ik zou niet weten of dit hem is... want ik kan m nergens vindenquote:Op maandag 5 mei 2008 12:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Debonair Samir - Samir's Theme (Tomcio's Rumble Edit)
Het is 'm welquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik zou niet weten of dit hem is... want ik kan m nergens vinden
is ook wel een bekende, denk ikquote:Op maandag 5 mei 2008 23:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
De band heeft Mother's Finest.
Een van hun bekendste nummers is Baby Love
Fonzerelli - Moonlight Partyquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:03 schreef Whatashockr het volgende:
VRIENDEN
Ik zou het niet snel vragen maar k zit er al 2 dagen mee.
Het is een behoorlijk recent dance nummer, vrij druk en redelijk snel. En redelijk vaak wordt een tekst herhaald met het woord "moonlight", beetje gepitchte vrouwenstem volgens mij.
Tis vaag maar ik hoor m zo in mn hoofd? Anyone?
Dat ik het beschreef was ik al bang dat het op dat Fonzarelli ging lijken, geweldig nummer trouwens!!quote:
Reclame niet gekeken maar googlen op reclame, milner en muziek en ik kom op http://jaap.wordpress.com(...)t-de-milner-reclame/ uit.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:02 schreef W00fer het volgende:
Hoe heet het nummer uit de nieuwe Milner reclame.
HIER te zien
Je hebt dus niet de recentste reclamemuziek te pakkenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:16 schreef bartrid het volgende:
[..]
Reclame niet gekeken maar googlen op reclame, milner en muziek en ik kom op http://jaap.wordpress.com(...)t-de-milner-reclame/ uit.
Ik zie nu ook de datum ja. Maar goed, met wat handiger googlen zou het toch wel moeten lukkenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je hebt dus niet de recentste reclamemuziek te pakken
Ik heb het al geprobeerd, maar de muzieklyrics die ten gehore wordt gebracht komt met niks overeen. Evenmin alleen de reclame, de vorige met de schone jongedame krijg je wel te zien (uit 2005 alweer)...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:26 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik zie nu ook de datum ja. Maar goed, met wat handiger googlen zou het toch wel moeten lukken
Is inderdaad lastiger dan ik dacht, op de tekst vind ik helemaal niks en bij de Ster staat ook niks. Mailtje naar Milner danquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:31 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik heb het al geprobeerd, maar de muzieklyrics die ten gehore wordt gebracht komt met niks overeen. Evenmin alleen de reclame, de vorige met de schone jongedame krijg je wel te zien (uit 2005 alweer)...
Als je nu je post even quote luizakquote:
De redactie en ik zijn u dankbaar!quote:Op maandag 28 april 2008 12:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Vertel de redactie dan maar dat het Rafael Frost - Run To You (The Scumfrog Remix) is.
Ik heb het even nagevraagd, maar het komt niet bekend voorquote:Op woensdag 7 mei 2008 00:20 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Bij deze:
http://www.speedyshare.com/535341270.html
H2O - what its gonna bequote:Op woensdag 7 mei 2008 18:03 schreef zquing het volgende:
ongeveer een half uurtje geleden bij fresh fm
je hoort zowel een man als een vrouw
de vrouw zingt onderandere "i just want to talk to you and tell you how u feel"
weet iemand welk liedje dit is?
Laatste keer: ech niemand?quote:Op maandag 5 mei 2008 18:51 schreef WRNL het volgende:
[..]
Niemand?
Iemand weet zeker wel hoe dit nummer heet?
://wrnl.hyves.net/
quote:
Op YouTube vast wel, niet hierquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:20 schreef zquing het volgende:
[..]
![]()
als iemand nog toffe mixjes ervan heeft
quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
# Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
ik vroeg ook niet om mp3 linkjes...... Maar gewoon toffe youtube mixjesquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Derde reactie onder het filmpje:
[..]
Bedoel je nu dat hij slecht is in comments lezen of ik...quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja dat zei ik ook al direct onder zijn post. Comments lezen is dan ook best lastig!
quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat hij slecht is in comments lezen of ik...
Klinkt als een remix vanquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:16 schreef Electro-Worm het volgende:
Hoe heet dit rock nummer, moet je ff doorspoelen naar 1 minuut.
http://community.guinness(...)DEO/117524/7691.html
quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Bij dit filmpje zit een super droog liedje.
Weet iemand toevallig hoe het heet?
bedankt.
Mij nóg meer aan deze:quote:Op maandag 5 mei 2008 22:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
het intro deed me gelijk aan deze denken?
hartstikke bedankt!quote:
Kan je dat stukje er niet ff uitknippen? Hoeven wij niet allemaal die set te downloadenquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:31 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Ik zoek de naam van het nummer dat Vato gebruikt in zijn "electromix juni 2006". Het bewuste stuk begint op 9.30. Wie helpt?
Lele - skinnyjeans?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:33 schreef SterkStaaltje het volgende:
Hoe heet het nummer, volgens mij van de jeugd van tegenwoordig, dat over die kakker gaat,...
Nee het gaat echt over een kakker, met z'n studie financiering en jaarclub etc hoorde hem vandaag voor het eerstquote:
Heb je verschillende programma's voor, ik gebruik zelf Goldwave: http://www.goldwave.com/release.phpquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:39 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Zou ik graag voor jullie doen. Maar ik weet zo niet hoe?
Rick Astley - Never Gonna Give You Upquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:14 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Heb je verschillende programma's voor, ik gebruik zelf Goldwave: http://www.goldwave.com/release.php
Ik heb nog een vraagje voor een liedje, weet iemand toevalilg welke dit is?
Het was niet serieusquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:31 schreef n0r het volgende:
[..]
Rick Astley - Never Gonna Give You Up
Beetje fout wel
Het corps van tegenweurdigquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:33 schreef SterkStaaltje het volgende:
Hoe heet het nummer, volgens mij van de jeugd van tegenwoordig, dat over die kakker gaat,...
iets andere tekst maar die was t! tnx!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Amy MacDonald - This Is The Life
Fragment opnemen is nog niet gelukt. Ik weet wel dat het nummer dat ik zoek een soort hiphop intro heeft en dan ineens hoor je keiharde electro/house. Nummer wordt nogal eens gedraait in kroegen ed.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:31 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Ik zoek de naam van het nummer dat Vato gebruikt in zijn "electromix juni 2006". Het bewuste stuk begint op 9.30. Wie helpt?
back by any demand - sander van Doorn ?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:28 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
[..]
Fragment opnemen is nog niet gelukt. Ik weet wel dat het nummer dat ik zoek een soort hiphop intro heeft en dan ineens hoor je keiharde electro/house. Nummer wordt nogal eens gedraait in kroegen ed.
Deze dus niet:quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:19 schreef bierjoost het volgende:
Een dance nummer waarin de tekst "we gonna do a song that your never heard before". En het is niet die ene bekende (waar ik overigens ook niet op de naam kan komen). De tekst gaat verder dan alleen heard before, namelijk ook felt before en verder.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:37 schreef Adidah het volgende:
Ik zoek een trance nummer wat lijkt op DJ Fait - Shining Star, maar dan zonder zang. De melodie gaat net als in het eerder genoemde nummer op het ritme van de beat, en ze gebruiken beiden vrijwel identieke synthesizer geluiden. De akkoorden (melodie) zijn echter wel iets anders.
Ik heb ooit eens aan iemand gevraagd van wie dit nummer is, en die zei DJ Costa of zoiets. Maar ik heb tot op heden dagen niets onder deze naam gevonden wat op het gezochte nummer lijkt.
Juanes - La Camisa Negraquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik hoorde vanochten op 3FM een vrolijk zomers spaanstalig nummer waar ze af en toe "come on baby" doorheen zingen. Weet iemand welk nummer dit is?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:12 schreef ghizzer het volgende:
erg melodieus en het zou zomaar kunnen dat het uit portugal komt. zingt ook nog een man in mee. iemand enig idee?
Moet zijn: 10CC - Dreadlock Holiday!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:45 schreef Cardinoz het volgende:
hoe heet dat nummer ook alweer van bob marley van 'i don't like reagea, i love it'
alvast bedankt
Justice - Phantomquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:50 schreef Dennehy het volgende:
Iemand een idee?
Klinkt als een soort vage Daft Punk mix, maar kan er niks van vinden.
zou ook iets van kraftwerk kunnen zijn, maar weet niet welke hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:50 schreef Dennehy het volgende:
Iemand een idee?
Klinkt als een soort vage Daft Punk mix, maar kan er niks van vinden.
Even wat beeld erbij, het is wel in de periode van Marley bijdeweg.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:55 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik dacht eerst ook dat het van Bob Marley was
Het ringt ergens een vaag belletje... ben hard aant peinzenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:19 schreef bierjoost het volgende:
Een dance nummer waarin de tekst "we gonna do a song that your never heard before". En het is niet die ene bekende (waar ik overigens ook niet op de naam kan komen). De tekst gaat verder dan alleen heard before, namelijk ook felt before en verder.
Geen dankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |