In Engeland blijkbaar al wel.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:29 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
Al embargo's gebroken ergens? Yes!
quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:31 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Beantwoord je nou je eigen vraag? Zo ja, waar dan
geluid van een 360 is echt zwaar kutquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:36 schreef Edwinuss het volgende:
sackboy, dat over het geluid van je xbox..
Ben jij echt zoon mierenneuker? Alsof jij je geluid uit hebt staan van je tv omdat anders je pa en ma horen dat je na 10 uur in de avond nog speelt, terwijl je om half 9 al moest slapen?
Superknurft, vanmiddag even stad in? Rond kijken voor die game? Ben nu nog aan het werk
Dat is pop-up toch? Pop-in is volgens mij dat textures van veraf heel slecht zijn en plotseling scherp worden naarmate je dichterbij komt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat er ineens een reclamebord/gebouw/persoon/auto verschijnt in je scherm die er eerst nog niet was, zeg maar.
Volgens impressies van de 360 versie op Neogaf is de pop-in op de 360 absoluut niet storend.
dat was inderdaad dom..quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:41 schreef jorienvdherik het volgende:
ach gta had altijd wel last dat als je een auto zag voor je, en je ging je omdraaien dat de auto weg was
quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:41 schreef jorienvdherik het volgende:
ach gta had altijd wel last dat als je een auto zag voor je, en je ging je omdraaien dat de auto weg was
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat is pop-up toch? Pop-in is volgens mij dat textures van veraf heel slecht zijn en plotseling scherp worden naarmate je dichterbij komt.
Nee.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:36 schreef Edwinuss het volgende:
Ben jij echt zoon mierenneuker?
Oh oke, maar wat is dan het verschil tussen pop-in en pop-up?quote:
Mwa ze gaan hem vandaag niet verkopen, we kunnen beter maandag gaan kijken, dan zit er meer kans inquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:36 schreef Edwinuss het volgende:
Ben jij echt zoon mierenneuker? Alsof jij je geluid uit hebt staan van je tv omdat anders je pa en ma horen dat je na 10 uur in de avond nog speelt, terwijl je om half 9 al moest slapen?
Superknurft, vanmiddag even stad in? Rond kijken voor die game? Ben nu nog aan het werk
waarom is rockstar zo kut met die releasequote:Op zaterdag 26 april 2008 11:48 schreef DaMook het volgende:
Nou hier in het dorp willen ze hem nog geen van alle verkopen. Nog 1 winkel waar de telefoon niet opgenomen werd, dalijk nog even proberen.
Ja, je krijgt hem de 29ste pas denk ikquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:50 schreef Sangers het volgende:
Ik heb mijn GTA IV LE besteld bij BartSmit.com, en kreeg gister een mailtje dat die verstuurd was. Nu las ik ergens anders dat dit een fout was in het systeem van Bartsmit, en dat iedereen daarna een mailtje had ontvangen dat het een fout was. Nu heb ik helemaal helemaal geen mail gehad over een 'fout'.. Heeft iemand opheldering over dit kwestie?
bij jou komt er nog postquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:55 schreef Sangers het volgende:
Nee,In mjn wijk komt de post pas rond 15.30
Nee geen antwoord, helaas, meer een wensquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:31 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Beantwoord je nou je eigen vraag? Zo ja, waar dan
las het jaquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:10 schreef MMaRsu het volgende:
Intertoys in Beuningen heeft hem vandaag al verkocht, probeer hier je voordeel mee te doen!!!
quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:13 schreef Gamer_V het volgende:
Dat zeuren om het uitprinten van een bon,
*plaatje van royal sadness*
Ik geef je heel weinig kans.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:04 schreef RonBroek het volgende:
Heeft iemand hem al ergens zien liggen? Ik denk dat ik stiekem ergens in Hilversum ga kijken of ze hem hebben.
kan toch ook nog die vage cd winkel zijn ?quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:24 schreef Sackboy het volgende:
Maar die Intertoys in Beuningen heeft ze dus allemaal verkocht. Dus als je nu naar een andere Intertoys gaat en die baliemensen laat bellen naar Beuningen om het te bevestigen.. maak je misschien een kans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |