Nu weet ik het zeker! Ik koop de PS3-versie voor de singleplayer, en de X360-versie voor multiplayer!quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:35 schreef Chocobo het volgende:
IGN has published the first online review of Grand Theft Auto IV, revealing, among other things, which version of the game looks better. Don't shoot the messenger(s):
For those wanting to know which version looks better, the edge goes to the PS3. The textures and framerate are comparable, but the PS3 has far less pop-in. The 360 has richer colors, but the PS3 has better anti-aliasing making it look a little cleaner. Because GTA IV can preload onto the PS3 hard drive, the in-game loads are faster. Don't worry Xbox owners, the load times are rarely more than 30 seconds and don't occur very often. The slight visual edge goes to PS3, but the 360 is no slouch. Either version will do you proud.
Ik vind een stabiele en sterke framerate erg belangrijk in games,.... ik ga voor de PS3 versie. Die 5 minute install werpt vruchten af! Helemaal voor pop-ups!quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker! Ik koop de PS3-versie voor de singleplayer, en de X360-versie voor multiplayer!
The winning combination
Alsof ze je kunnen verbieden om de game te kopen bij henquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:38 schreef Kadesh het volgende:
Ik heb net de Media Markt maar weer eens voor de 45ste keer gebeld, ze zeiden als ik nog 1 keer zou bellen dan zetten ze met op de zwarte lijst en kan ik de game helemaal niet meer mag kopen.
Wat ben jij dan een triest geval zeg.... Stalken om een game, for fuck's sake. Get a life.quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:38 schreef Kadesh het volgende:
Ik heb net de Media Markt maar weer eens voor de 45ste keer gebeld, ze zeiden als ik nog 1 keer zou bellen dan zetten ze met op de zwarte lijst en kan ik de game helemaal niet meer mag kopen.
jammer dat mensen het halve verhaal maar vertellen van die bart smit actie..quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
toch vaag dat bart smit gister gta heeft verstuurd dan
quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:46 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Alsof ze je kunnen verbieden om de game te kopen bij hen
Terechtquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:38 schreef Kadesh het volgende:
Definitief de PS3-versie dusquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:35 schreef Chocobo het volgende:
IGN has published the first online review of Grand Theft Auto IV, revealing, among other things, which version of the game looks better. Don't shoot the messenger(s):
For those wanting to know which version looks better, the edge goes to the PS3. The textures and framerate are comparable, but the PS3 has far less pop-in. The 360 has richer colors, but the PS3 has better anti-aliasing making it look a little cleaner. Because GTA IV can preload onto the PS3 hard drive, the in-game loads are faster. Don't worry Xbox owners, the load times are rarely more than 30 seconds and don't occur very often. The slight visual edge goes to PS3, but the 360 is no slouch. Either version will do you proud.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:25 schreef Sackboy het volgende:
Is deze HD gameplay video al voorbij gekomen? Echt prachtig, die geluiden op de achtergrond, die details, zelfs een of ander insect die voorbij vliegt rond 00:31
Netjes!!! Bleh, zal echt tot dinsdag middag moeten wachten, gepre-ordert bij Xboxhome..quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:25 schreef Sackboy het volgende:
Is deze HD gameplay video al voorbij gekomen? Echt prachtig, die geluiden op de achtergrond, die details, zelfs een of ander insect die voorbij vliegt rond 00:31
Als reviewer moet je gewoon kritisch zijn en je niet door de hype laten lijden, voor zover dat bij GTA IV nog mogelijk is. Het is vast een enorm goede game daar twijfel ik niet aan, maar zolang er minpunten aanzitten geef ik geen 10.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:37 schreef dragonbulls het volgende:
[..]
Jammer dat jou glas altijd half "leeg" is!
Dan betekend een 10 dus voor jou wel iets wat perfect is.quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als reviewer moet je gewoon kritisch zijn en je niet door de hype laten lijden, voor zover dat bij GTA IV nog mogelijk is. Het is vast een enorm goede game daar twijfel ik niet aan, maar zolang er minpunten aanzitten geef ik geen 10.
ligt 29-4 naast gta4quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:00 schreef latin_LiZzY het volgende:
Iemand dit boek al ergens zien liggen? Is er niet een Ako ofzo die een stapel in het magazijn heeft liggen?
http://www.play.com/Books(...)y-Guide/Product.html
haha zat hetzelfde te denken, ik denk alleen dat er een iets langer embargo op de game komt en in dit geval niet van take2 maar vanuit onze geweldige regering.quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:27 schreef 7nightwing7 het volgende:
Ik ga gewoon vandaag de MediaMarkt overvallen in GTA stijl, wie gaat er mee ?
Ach, das bijzaak. In the prison hebben ze ook wel een xbox of ps3quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:28 schreef dragonbulls het volgende:
[..]
haha zat hetzelfde te denken, ik denk alleen dat er een iets langer embargo op de game komt en in dit geval niet van take2 maar vanuit onze geweldige regering.
nee aleen een gamecube!!quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:32 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Ach, das bijzaak. In the prison hebben ze ook wel een xbox of ps3
Vreemd dat de vestigingen dit niet weten dan niet waar?quote:
Volgens mij hebben we het hier over games en niet over films, ik recenseer geen films.quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dan betekend een 10 dus voor jou wel iets wat perfect is.
Wow dat betekend dus dat jij nooit een film een 10 zou geven omdat er altijd wel iets beter kan? gelukkig leef ik niet zo
vestigingen krijgen geen brief, alleen het hoofdkantoor. dat het hoofdkantoor slecht communiceerd.quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Vreemd dat de vestigingen dit niet weten dan niet waar?
Dat meen je toch niet serieusquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker! Ik koop de PS3-versie voor de singleplayer, en de X360-versie voor multiplayer!
The winning combination
Jawelquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet serieus![]()
Speel gewoon ook de SP op de 360 zo erg zal het nu ook weer niet zijn
Met de PS3 versie kun je toch ook gewoon online.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
JawelAch, die X360 versie heb ik toch voor 33 euro, en maakt multiplayer een stuk relaxter. De singleplayer speel ik op de PS3 omdat die beter loopt en omdat mijn X360 zo'n baggerherrie maakt.
En zo ben ik tenminste niet GTA-loos als ik de RROD krijg
Wat betekend pop-in eigenlijk?quote:"but the PS3 has far less pop-in."
quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:24 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Met de PS3 versie kun je toch ook gewoon online.
tja mars18, sommige achievements moeten ook gewoon flauw zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:28 schreef jorienvdherik het volgende:
wel jammer dat er een achivement is dat je de story binnen 30 uur moet uitspelen
Beantwoord je nou je eigen vraag? Zo ja, waar danquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:29 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
Al embargo's gebroken ergens? Yes!
Dat er ineens een reclamebord/gebouw/persoon/auto verschijnt in je scherm die er eerst nog niet was, zeg maar.quote:
quote:Okay guys, I'm back from my mini session. Played the 360 version, and yes it is the GOTF. Seriously guys, clear your schedules. You guys know that I've been there from day one since the hype thread just chomping at the bit for next-gen GTA. We all said the things we'd like to see, the things we hoped were fixed, and worried about framerate collectively.
I did see some pop-in, never once saw the framerate stutter. When I saw the pop in I wasn't playing at the time, and when I was playing it wasn't distracting if it was happening. The city, the textures, the lighting... gorgeous. Oh, before I forget, I kept the soundtrack a secret to myself and I'm glad I did. Every genre I heard had spectacular music. I didn't hear too much, but the songs I did hear were AAA.
In Engeland blijkbaar al wel.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:29 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
Al embargo's gebroken ergens? Yes!
quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:31 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Beantwoord je nou je eigen vraag? Zo ja, waar dan
geluid van een 360 is echt zwaar kutquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:36 schreef Edwinuss het volgende:
sackboy, dat over het geluid van je xbox..
Ben jij echt zoon mierenneuker? Alsof jij je geluid uit hebt staan van je tv omdat anders je pa en ma horen dat je na 10 uur in de avond nog speelt, terwijl je om half 9 al moest slapen?
Superknurft, vanmiddag even stad in? Rond kijken voor die game? Ben nu nog aan het werk
Dat is pop-up toch? Pop-in is volgens mij dat textures van veraf heel slecht zijn en plotseling scherp worden naarmate je dichterbij komt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat er ineens een reclamebord/gebouw/persoon/auto verschijnt in je scherm die er eerst nog niet was, zeg maar.
Volgens impressies van de 360 versie op Neogaf is de pop-in op de 360 absoluut niet storend.
dat was inderdaad dom..quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:41 schreef jorienvdherik het volgende:
ach gta had altijd wel last dat als je een auto zag voor je, en je ging je omdraaien dat de auto weg was
quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:41 schreef jorienvdherik het volgende:
ach gta had altijd wel last dat als je een auto zag voor je, en je ging je omdraaien dat de auto weg was
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat is pop-up toch? Pop-in is volgens mij dat textures van veraf heel slecht zijn en plotseling scherp worden naarmate je dichterbij komt.
Nee.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:36 schreef Edwinuss het volgende:
Ben jij echt zoon mierenneuker?
Oh oke, maar wat is dan het verschil tussen pop-in en pop-up?quote:
Mwa ze gaan hem vandaag niet verkopen, we kunnen beter maandag gaan kijken, dan zit er meer kans inquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:36 schreef Edwinuss het volgende:
Ben jij echt zoon mierenneuker? Alsof jij je geluid uit hebt staan van je tv omdat anders je pa en ma horen dat je na 10 uur in de avond nog speelt, terwijl je om half 9 al moest slapen?
Superknurft, vanmiddag even stad in? Rond kijken voor die game? Ben nu nog aan het werk
waarom is rockstar zo kut met die releasequote:Op zaterdag 26 april 2008 11:48 schreef DaMook het volgende:
Nou hier in het dorp willen ze hem nog geen van alle verkopen. Nog 1 winkel waar de telefoon niet opgenomen werd, dalijk nog even proberen.
Ja, je krijgt hem de 29ste pas denk ikquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:50 schreef Sangers het volgende:
Ik heb mijn GTA IV LE besteld bij BartSmit.com, en kreeg gister een mailtje dat die verstuurd was. Nu las ik ergens anders dat dit een fout was in het systeem van Bartsmit, en dat iedereen daarna een mailtje had ontvangen dat het een fout was. Nu heb ik helemaal helemaal geen mail gehad over een 'fout'.. Heeft iemand opheldering over dit kwestie?
bij jou komt er nog postquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:55 schreef Sangers het volgende:
Nee,In mjn wijk komt de post pas rond 15.30
Nee geen antwoord, helaas, meer een wensquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:31 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Beantwoord je nou je eigen vraag? Zo ja, waar dan
las het jaquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:10 schreef MMaRsu het volgende:
Intertoys in Beuningen heeft hem vandaag al verkocht, probeer hier je voordeel mee te doen!!!
quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:13 schreef Gamer_V het volgende:
Dat zeuren om het uitprinten van een bon,
*plaatje van royal sadness*
Ik geef je heel weinig kans.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:04 schreef RonBroek het volgende:
Heeft iemand hem al ergens zien liggen? Ik denk dat ik stiekem ergens in Hilversum ga kijken of ze hem hebben.
kan toch ook nog die vage cd winkel zijn ?quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:24 schreef Sackboy het volgende:
Maar die Intertoys in Beuningen heeft ze dus allemaal verkocht. Dus als je nu naar een andere Intertoys gaat en die baliemensen laat bellen naar Beuningen om het te bevestigen.. maak je misschien een kans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |