In Engeland blijkbaar al wel.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:29 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
Al embargo's gebroken ergens? Yes!
quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:31 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Beantwoord je nou je eigen vraag? Zo ja, waar dan
geluid van een 360 is echt zwaar kutquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:36 schreef Edwinuss het volgende:
sackboy, dat over het geluid van je xbox..
Ben jij echt zoon mierenneuker? Alsof jij je geluid uit hebt staan van je tv omdat anders je pa en ma horen dat je na 10 uur in de avond nog speelt, terwijl je om half 9 al moest slapen?
Superknurft, vanmiddag even stad in? Rond kijken voor die game? Ben nu nog aan het werk
Dat is pop-up toch? Pop-in is volgens mij dat textures van veraf heel slecht zijn en plotseling scherp worden naarmate je dichterbij komt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat er ineens een reclamebord/gebouw/persoon/auto verschijnt in je scherm die er eerst nog niet was, zeg maar.
Volgens impressies van de 360 versie op Neogaf is de pop-in op de 360 absoluut niet storend.
dat was inderdaad dom..quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:41 schreef jorienvdherik het volgende:
ach gta had altijd wel last dat als je een auto zag voor je, en je ging je omdraaien dat de auto weg was
quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:41 schreef jorienvdherik het volgende:
ach gta had altijd wel last dat als je een auto zag voor je, en je ging je omdraaien dat de auto weg was
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat is pop-up toch? Pop-in is volgens mij dat textures van veraf heel slecht zijn en plotseling scherp worden naarmate je dichterbij komt.
Nee.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:36 schreef Edwinuss het volgende:
Ben jij echt zoon mierenneuker?
Oh oke, maar wat is dan het verschil tussen pop-in en pop-up?quote:
Mwa ze gaan hem vandaag niet verkopen, we kunnen beter maandag gaan kijken, dan zit er meer kans inquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:36 schreef Edwinuss het volgende:
Ben jij echt zoon mierenneuker? Alsof jij je geluid uit hebt staan van je tv omdat anders je pa en ma horen dat je na 10 uur in de avond nog speelt, terwijl je om half 9 al moest slapen?
Superknurft, vanmiddag even stad in? Rond kijken voor die game? Ben nu nog aan het werk
waarom is rockstar zo kut met die releasequote:Op zaterdag 26 april 2008 11:48 schreef DaMook het volgende:
Nou hier in het dorp willen ze hem nog geen van alle verkopen. Nog 1 winkel waar de telefoon niet opgenomen werd, dalijk nog even proberen.
Ja, je krijgt hem de 29ste pas denk ikquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:50 schreef Sangers het volgende:
Ik heb mijn GTA IV LE besteld bij BartSmit.com, en kreeg gister een mailtje dat die verstuurd was. Nu las ik ergens anders dat dit een fout was in het systeem van Bartsmit, en dat iedereen daarna een mailtje had ontvangen dat het een fout was. Nu heb ik helemaal helemaal geen mail gehad over een 'fout'.. Heeft iemand opheldering over dit kwestie?
bij jou komt er nog postquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:55 schreef Sangers het volgende:
Nee,In mjn wijk komt de post pas rond 15.30
Nee geen antwoord, helaas, meer een wensquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:31 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Beantwoord je nou je eigen vraag? Zo ja, waar dan
las het jaquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:10 schreef MMaRsu het volgende:
Intertoys in Beuningen heeft hem vandaag al verkocht, probeer hier je voordeel mee te doen!!!
quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:13 schreef Gamer_V het volgende:
Dat zeuren om het uitprinten van een bon,
*plaatje van royal sadness*
Ik geef je heel weinig kans.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:04 schreef RonBroek het volgende:
Heeft iemand hem al ergens zien liggen? Ik denk dat ik stiekem ergens in Hilversum ga kijken of ze hem hebben.
kan toch ook nog die vage cd winkel zijn ?quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:24 schreef Sackboy het volgende:
Maar die Intertoys in Beuningen heeft ze dus allemaal verkocht. Dus als je nu naar een andere Intertoys gaat en die baliemensen laat bellen naar Beuningen om het te bevestigen.. maak je misschien een kans?
quote:
Nu pas, de mijne staat er al maanden opquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:22 schreef Bastard het volgende:
Ik heb trouwens GTA4 op de verjaardagskalender gezet
Oh, maar MMarsu zegt net dat het de Intertoys isquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kan toch ook nog die vage cd winkel zijn ?
was zijn bron danquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:26 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh, maar MMarsu zegt net dat het de Intertoys is
quote:Net Beuningen gebeld; UITVERKOCHT, maar kan bevestigen dat het spel verkocht is. Mijn jacht gaat door!!
quote:Bevestiging Druten is ook uitverkocht... Intertoy's gaat los! Wees er snel bij!
Bij mij ook, dus ik blijf vol goede moed met m'n controller in m'n hand op de bank zittenquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:55 schreef Sangers het volgende:
Nee,In mjn wijk komt de post pas rond 15.30
Heb ik ook net gedaan, maar ze zeiden dat ze hem nog niet eens binnen haddenquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
*belt de plaatselijke intertoys
same hierquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:32 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heb ik ook net gedaan, maar ze zeiden dat ze hem nog niet eens binnen hadden
Ze verkochten hem pas vanaf Dinsdag, ik heb hem maar besproken zodat ik in ieder geval Dinsdag verzekerd ben van een copie.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
*belt de plaatselijke intertoys
Fijn voor je....quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:44 schreef -Jewcookie- het volgende:
Heb hem maar ff uitgezet. Ga de hele tijd dood als ik een berg gasten moet knallen en vervolgens voor de politie moet vluchten..![]()
No offense, maar dat verhaal kennen we nu wel en hebben we hier nou al vaak genoeg gehoord. Feit is dat sommige zaken hier en daar al wat exemplaren verkopen, en wij willen hem gewoon zo snel mogelijk hebben.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:47 schreef Slomy het volgende:
Ik heb jaren bij de Intertoys gewerkt en wij gooiden een spel (en zeker niet zo'n grote launch als gta met enorme boetes wanneer ie eerder in de verkoop gaat) nooit eerder in de verkoop. Tenzij andere ketens hem ook begonnen te verkopen. Dus wanneer Dixons, Bart Smit, FRS etc hem in de verkoop gooiden (eerder en daarmee dus ook het embargo schonden) dan gooiden wij hem ook in de verkoop. Misschien kan je ze dus op zo'n manier omlullen, maar dat lukt vrijwel niet via de telefoon denk ik. Langsgaan en dan keihard beweren dat ze bij de Dixons al de verkoop in zijn gegaan maar nu al uitverkocht kan misschien wel helpen.
Ik weet dat iedereen het spel zosnel mogelijk wilt spelen, maar deze paar dagen moeten ook nog wel lukken. Je moet het ook eens van de andere kant zien. Wij kregen werkelijk waar enorme boetes wanneer we een spel eerder de verkoop in gooiden. Daarbij kregen we verdere toptitels van het betreffende bedrijf (Sony, Rockstar, Nintendo, EA etc voor zover deze dan embargo's hebben) niet of pas weken later uitgeleverd en sneden we onszelf dus enorm in onze vingers en liepen nog eens gigantische omzet mis.
Vind het minder, die 2 sterretjes zijn lastig kwijt te raken en als je een cop knalt heb je er 3. Ga je helemaal zuur.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:48 schreef Un4 het volgende:
Fijn voor je....
Klopt natuurlijk. Feit is dat je dus bij Rockstar moet gaan zeuren dat zij gewoon niet van dit soort dingen verzinnen. Of het spel pas gewoon uitleveren op de 29ste. Of het spel uitleveren en meteen de verkoop ingooien. Nie the tspel 4 dagen vantevoren uit gaan leveren en dan gaan wachten tot het fout gaat, want dat gaat het uiteindelijk toch. Gewoon een smerige truuk om op een vreemde manier nog wat extra geld te verdienen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
No offence, maar dat verhaal kennen we nu wel en hebben we hier nou al vaak genoeg gehoord. Feit is dat sommige zaken hier en daar al wat exemplaren verkopen, en wij willen hem gewoon zo snel mogelijk hebben.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:44 schreef -Jewcookie- het volgende:
Stelletje desperado's...
Heb hem maar ff uitgezet. Ga de hele tijd dood als ik een berg gasten moet knallen en vervolgens voor de politie moet vluchten..![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:57 schreef jorienvdherik het volgende:
ga lekker weg joh
heb je gamertag bij microsoft doorgegeven
Niemand, omdat d game nog niet uit is, begone.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:02 schreef -Mo- het volgende:
Heb het gevoel dat mijn 'relatie' met Michelle van één kant komt. Wie ervaart dit ook zo?
zie daar nog een bekende van me uit mijn lijstquote:Op zaterdag 26 april 2008 13:07 schreef freak1 het volgende:
jewcookie heeft zelf zijn gamertag al opgegeven aan rockstar en microsoft door online te spelen![]()
http://www.mygamercard.net/leaderboard.php?g=475&c=19&p=1
kom je volgende week ook even stoer vertellen hoe je gebanned bent?
ik zeg bye bye, zwaai zwaaiquote:Op zaterdag 26 april 2008 13:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zie daar nog een bekende van me uit mijn lijst
door die usa release hadden we hem donderdag al moeten hebbenquote:Op zaterdag 26 april 2008 13:12 schreef freak1 het volgende:
[..]
ik zeg bye bye, zwaai zwaai
het domme is dus, dat rockstar wekenlang heeft geroepen dat iedereen getracked gaat worden door die social club, en dan alsnog als speler beweren dat microsoft het niet kan zien, hoe dom ben je dan
het is gewon teveel moeite om iedereen tegelijk te bannen.. wie hem voor vrijdag heeft gespeeld heeft een kopie, het spel was nog niet beschikbaar.. vanaf vandaag komen ze in gamestores , dus dan is er al een kans.. maar voor vrijdag online = ban
"ten thousand people are calling me with a duke nukem soundboard"quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:20 schreef SuperShark het volgende:
Hahahaha check deze livestream http://www.justin.tv/naggerrguy
Die gast heeft net z'n mobiele nummer gezegd, voor als mensen verzoekjes hebben, en nu wordt hij om de 5 minuten gerickrolled op z'n telefoon![]()
"This goddamn rickrollin' me has to stop Oh my gaaawd"
Waarschijnlijk krijgen ze hem nu ook niet meer binnenquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:32 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heb ik ook net gedaan, maar ze zeiden dat ze hem nog niet eens binnen hadden
quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:20 schreef SuperShark het volgende:
Hahahaha check deze livestream http://www.justin.tv/naggerrguy
Die gast heeft net z'n mobiele nummer gezegd, voor als mensen verzoekjes hebben, en nu wordt hij om de 5 minuten gerickrolled op z'n telefoon![]()
"This goddamn rickrollin' me has to stop Oh my gaaawd"
-edit- Nu ook nog mensen die bellen met Duke Nukem soundboards, en een of andere vage pedofiel
Mij ook opgevallen, zal wel geen bug zijnquote:Op zaterdag 26 april 2008 13:38 schreef trance_fan het volgende:
Voor de mensen die de streams en filmpjes hebben gekeken. (waaronder ook ik)
Is het jullie al opgevallen dat als je dood gaat en "respawn" bij een ziekenhuis dat je dan nog steeds je wapens hebt. heb het al in 1 of 2 filmpjes gezien.
Kan iemand dat confirmen of dit een bug is of dat het echt zo is.
Zal tot dinsdag bij m'n brievenbus campen totdat de game er is.
En na dinsdag, is dit topic verlaten :pquote:Op zaterdag 26 april 2008 13:47 schreef ryangozer het volgende:
Als je ziet hoe snel de topics nu al gaan, moet je voorstellen vanaf maandag dan hebben vast wel een hoop winkels m al. Elke 5 minuten een nieuw topic
zo oneerlijk hequote:Op zaterdag 26 april 2008 13:43 schreef freak1 het volgende:
lokale gamestore in utrecht verkoopt hem nu ook...
[ afbeelding ]
als ik het spel heb verdwijn ik een week lang van de wereld, geen tv, geen pc, geen telefoon, niks!quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:51 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
En na dinsdag, is dit topic verlaten :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |