Bron?quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:00 schreef Sackboy het volgende:
Bart Smit heeft dus alle pre-orders verstuurd, zo lijkt het![]()
Er is overigens een nieuwe officiele trailer op Gametrailers gezet.
Tja er gaan toch echt geruchten dat sommige winkels hem morgen al in de verkoop gooien..quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:01 schreef Messenga het volgende:
Hij mag bij geen enkele winkel voor de 29ste verkocht worden. Als dat wel gebeurd riskeert dat bedrijf 10k per verkocht item
Ik mag 'm ook nog niet lenen, ookal komt ie morgen binnen
Deze users:quote:
quote:Krijg net van Bart Smit een mailtje dat de Limited Edition die ik gisteren besteld heb, verzonden is .
Met een beetje geluk heb ik hem morgen dan binnen .
quote:me too, me too.. Special Edition FTW
Nogal onverwacht, maar hoop hem morgen ook te hebben.
op Xboxworld, en:quote:Ik keek net bij me status van BS maar blijk dat mijn GTA ook verzonden is ben benieuwd wanneer ik hem ontvangt.
op Fok!quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:44 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Bart Smit heeft mijn normale versie ook net verstuurd
M'n baas belde ook al. Mits de regiomanager ja zegt verkoopt FRS 'm vanaf morgen ook.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja er gaan toch echt geruchten dat sommige winkels hem morgen al in de verkoop gooien..
MM gast zei net ook tegen me, als andere winkels hem eerder verkopen, gaan wij er direct achteraan.
En geloof me, morgen gaan er een paar winkels over de schreef, en dan barst de hel los woooooooooooooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:15 schreef ScarFace- het volgende:
Haha dat plaatje en daar voor michelle, is verwijdert
Pardon? Ga jij even bepalen wat ik wel en niet mag posten?quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:21 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Lees de topics eens door in plaats van alleen een nutteloze tvp te plaatsen.
Mooiste trailer die ik in een hele lange tijd heb gezien, echt heel goed gedaan. De muziek, de sfeer.. Alles.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:00 schreef Sackboy het volgende:
Bart Smit heeft dus alle pre-orders verstuurd, zo lijkt het![]()
Er is overigens een nieuwe officiele trailer op Gametrailers gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |