Kijk!quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Daar kan ik wél mee leven.
Ach, je weet maar nooit natuurlijkquote:Op vrijdag 25 april 2008 01:10 schreef k_man het volgende:
Nou ja, niet veel, maar toch zeker enkele. Het lijkt me sterk dat dit topic over tien dagen nog open is.
Kijk, dat bedoel ik. 'n Ontspannen, tolerantie grondhouding.quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:52 schreef Lienekien het volgende:
Ach, Gellius.
Hooikoorts? Ik heb gisteravond een enorme niesbui gehad.quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:19 schreef Lienekien het volgende:
Hatsjoe.
Ik overweeg het aanbreken daarvan te bespoedigen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:47 schreef dwerg het volgende:
Goedemiddag Lienekien. Bijna weekend.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:44 schreef Lienekien het volgende:
Leuk, zo'n middelbare school in je buurt. Dat ze dan hun eindexamenstunt beginnen met HEEL HARD in een microfoon te tetteren.
Bij ons valt het i.h.a. ook altijd wel meequote:Op vrijdag 25 april 2008 12:57 schreef Lienekien het volgende:
Ach. Ach! We hadden er nauwelijks overlast van.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:05 schreef Gellius het volgende:
Let op:
Met het plaatsen van dit bericht verklaar ik accoord (!) te gaan met hun algemene voorwaarden en P(!)olicy
Auw. mijn ogen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ah, dus je weet ook dat het 'akkoord' is en niet 'accoord'.
Akkoord!
Ja, als je nu naar bed gaat, is er toch wel sprake van een zondagochtend??quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:16 schreef thaleia het volgende:
OCHTEND?
Als ik dan toch zo'n kast in elkaar moet zetten, dan inderdaad het liefst om 23.00 op zaterdagavond. En als het gelukt is, dan een beetje voldaan met een glas wijn ernaar gaan zitten kijken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:19 schreef thaleia het volgende:
Ik verwacht dat ik nog een paar uur lang niet kan slapen als ik nu naar bed ga.
De kast it shall be.
Ik mag over 2 maanden een extra kamer in gaan richten, en ondanks mijn totale gebrek aan smaak heb ik daar toch wel zin in.quote:Op maandag 28 april 2008 12:56 schreef Claudia_x het volgende:
Gefeliciteerd met je Senseo, dwerg.
Wat is het toch fijn om nieuwe spulletjes te hebben, hè?
Mooi. Je bent me waarschijnlijk al voorbij, als ik je een beetje ken.quote:Op maandag 28 april 2008 13:03 schreef Claudia_x het volgende:
Hierbij wil ik Z nog een keer bedanken voor zijn hulp met statistiek, lange tijd geleden. Ik heb de smaak nu echt te pakken en ik vind het heel erg leuk.
Dat vind ik wel weer creatief. Misschien ga ik het op de lengte van de auteursnaam doen.quote:Op maandag 28 april 2008 19:07 schreef Z het volgende:
Ik was zaterdag op een feestje en de boekenkast aldaar was op kleur gesorteerd.
Nonfictie en studieboeken staan hier per onderwerp bij elkaarquote:Op maandag 28 april 2008 22:22 schreef DaMart het volgende:
De non-fictie staat bij mij ook apart van de fictie, nog steeds op grootte gesorteerd. En mijn Lijsters staan ook apart, net als mijn studieboeken.
En in een volgend huis wil ik ergens een kastenwand voor alle boeken, met zo'n trappetje om bij de bovenste planken te komen.
Dat ben ik ook van plan. Totdat ik pakweg 64 boeken overhoud. En als ik dan een boek er écht bij wil hebben zal ik een ander boek moeten wegdoen.quote:Op maandag 28 april 2008 23:07 schreef mane het volgende:
Dat gezegd hebbende. Mijn verzameling is de laatste twee jaar nogal geslonken, omdat ik op de minimalistische toer ben gegaan. Boeken die geen echte waarde voor me hebben, breng ik naar De Slegte.
Hmm, dat vind ik dan weer een regel waar ik kriebelig van word. Dan word het een opgelegde discipline. Het gaat bij mij nu op een natuurlijke manier. Zo eens in de zoveel maanden ga ik die kasten weer eens door. En dan denk ik bijvoorbeeld: hmm, De Wetten van Connie Palmen, dat vind ik eigenlijk maar een kutboek. Of: Giphart, dat heb ik nu wel gezien, weg ermee! Enzovoorts. Ik geef ook vaak boeken weg aan vrienden, die iets willen lezen. Mar ik recenseer sinds een half jaartje boeken voor een historisch tijdschrift. Dat zijn over het algemeen mooie boeken, die ik meestal wel wil houden. Die mogen de boekenkast dan ook in.quote:Op maandag 28 april 2008 23:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat ben ik ook van plan. Totdat ik pakweg 64 boeken overhoud. En als ik dan een boek er écht bij wil hebben zal ik een ander boek moeten wegdoen.
Puik plan!quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:36 schreef NoCigar het volgende:
Trouwens vroeger zette ik de boeken die ik nog moest lezen achterstevoren in mijn boekenkast, eigenlijk geen gek idee.
Alhoewel hier volgens mij erg onbekend heeft Haugen wel de Noorse en Duitse jeugdboekenprijs gewonnen voor dit boek, zo lees ik op de kaft. Hij studeerde Duits en kunstgeschiedenis aan de universiteit in Oslo.quote:Joachim is bang. Hij is bang in het trappenhuis met de bruine vlek op de vierde trede en het kijkgaatje met het heksenoog. Hij is bang, 's avonds, als de nachtvogels herrie maken in zijn kast. Hij hoort ze duidelijk, al zeggen zijn ouders dat ze er niet zijn...
quote:' Dear John:
I want a man who knows what love is all about. You are generous, kind, thoughtful. People who are not like you admit to being useless and inferior. You have ruined me for other men. I yearn for you. I have no feelings whatsoever when we’re apart. I can be forever happy--will you let me be yours? Gloria'
quote:' Dear John:
I want a man who knows what love is. All about you are generous, kind, thoughtful people, who are not like you. Admit to being useless and inferior. You have ruined me. For other men, I yearn. For you, I have no feelings whatsoever. When we’re apart, I can be forever happy. Will you let me be? Yours, Gloria'
Het is een van de dingen in de WESTERSE TRADITIES waar ik lang mee heb geworsteld. tot voor kort, ik denk dat het een maandje of twee geleden is, deed ik dat ook nooit. sterker nog: ik begon geen enkele tekst met ik. nu is het zo dat bijna alles wat ik te vertellen heb en wat ik wíl vertellen over mijzelf gaat dus was ik genoodzaakt de eerste zin van al mijn teksten aan te passen tot vreselijke gedrochten enkel om te voorkomen dat de zin met 'ik' zou beginnen. daar ben ik mee opgehouden en ik zal je zeggen: het bevalt mij wonderwel. fuck it baby, fuck it. komisch is het wellicht te vermelden dat ik er tot voor kort dus minder moeite mee had vrouwen met dijbenen zo dik als mijn borstkas te beffen en mensen met vlindermessen te lijf te gaan dan een tekst met 'ik' te beginnen. dat is natuurlijk gekkigheid, dus daar ben ik dan ook maar mee opgehouden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:24 schreef Mainport het volgende:
Een brief met ik beginnen.
Van mij mag alles. Ik heb gisteravond van alles en nog wat gedronken (behalve rosé en Martini), ik heb geen kater maar ik denk wel: dit nooit meer.quote:Op woensdag 30 april 2008 05:11 schreef JAM het volgende:
wat hebben jullie toch allemaal tegen martini? nou ja, jij en mane dan alvast. als ik het nu DRY VERMOUTH noem,- mag het dan weer wel? hè? hè?
Jammer genoeg is het nooit prof.dr mr. Hassan of zoiets. Die zou zich wel onderscheiden op de markt.quote:Op woensdag 30 april 2008 08:13 schreef Z het volgende:
Prof. Hassan
Zo heel af en toe kijk ik wel eens in deze reeks...quote:Op woensdag 30 april 2008 12:41 schreef mane het volgende:
[..]
Van mij mag alles. Ik heb gisteravond van alles en nog wat gedronken (behalve rosé en Martini), ik heb geen kater maar ik denk wel: dit nooit meer.
Door jou was ik even ongerust, maar we hebben voor volgende week eigenlijk redelijk gemakkelijk een huisje kunnen reserveren, tussen Straatsburg en Colmar.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:58 schreef Gellius het volgende:
Nee, ik denk altijd: voorlopig dit even nooit meer.
Ze heeft de boeken op kleur gesorteerd?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:29 schreef Z het volgende:
Er is hier sprake van een kleien huwelijkscrisis. Is dat bij jou ook al het geval geweest gellius?
In ieder geval ben ik van mening dat iedere vrouw recht heeft op een mooie jurk, bij iedere feestelijke gelegenheid die zich ook maar voordoet.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:47 schreef Z het volgende:
Er komt geen trouwjurk. Het wordt een bescheiden gebeuren, en dat maakt het allemaal wat ingewikkeld.
Tis pas acht uur he...quote:Op zondag 4 mei 2008 19:47 schreef Thisbe het volgende:
Verkeerde opvoeding Z.
O, IR, je mag me wel héél rap gaan feliciteren met mijn verjaardag!
We hebben vandaag restjes Chinees van gisteren gegeten, in Groningen.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:06 schreef Z het volgende:
Gaat er nog iemand naar de Chinezen in Groningen?
Nou, het is natuurlijk niet echt tof om zo op de valreep dan maar door ene Stali gefeliciteerd te worden, de wens is echter wel heel uitzonderlijk, ik wens je namelijk nog vele goede jaren.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:47 schreef Thisbe het volgende:
Verkeerde opvoeding Z.
O, IR, je mag me wel héél rap gaan feliciteren met mijn verjaardag!
Ik was vanmorgen netjes om 7 uur op mijn werk.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:33 schreef Z het volgende:
Hebben jelui dan allemaal vakantie?
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:59 schreef mane het volgende:
Onderwijs hè.
Ik heb nu ruim een week helemaal niets gedaan, behalve eten&drinken in grote hoeveelheden, wandelen langs het strand, op terassen zitten, lang uitslapen, films kijken, met vrienden en familie afspreken, muziek luisteren, tijdschriftjes en kranten lezen. Ik snak naar iets nuttigs.. En ik ga ook maar eens hardlopen, denk ik.
Ah, die naam herken ik nog wel van last.fmquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:29 schreef ShadyLane het volgende:
Intussen heb ik even een nieuwe account aangemaakt. Je moet toch wat.
't Is wat hè.quote:
Bofkont!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:18 schreef dwerg het volgende:
Ik heb vanavond in de tuin (gekleed in korte broek en blauwe polo, met de blote voeten in badslippers) genoten van een koude maaltijdsalade met o.a. groene olijven, komkommer en salami.
Een balkon, maar dan ingebouwd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:29 schreef Lienekien het volgende:
Hoe moet/mag ik me dat voorstellen, een waranda?
Ja, ik ook. Verban mij maar naar St.Helena. Geen probleem. Alleen af en toe wat aanvoer van drank, eten en boeken graag.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:28 schreef Gellius het volgende:
Ik zou dat gemakkelijk een leven lang volhouden.
Ik wist niet dat je daar kan lunchen. Ik had het idee dat daar alleen met intellectuele grondredenen heel hard gedronken werd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, paps belde daarnet, die heb ik al heel lang niet gezien en is straks in amsterdam, dus dat wordt gezellig lunchen inEik en Linde
.
Voor mij zo nu en dan een baaltje koloniale tabak erbij graag. Het is slecht, ik weet het.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:31 schreef mane het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Verban mij maar naar St.Helena. Geen probleem. Alleen af en toe wat aanvoer van drank, eten en boeken graag.
Je kan dr best goed lunchen. Ik zit er nog wel eens op zaterdagmiddag met wat vrienden, en dan is de vaste clientele ook nog wel redelijk nuchter (en kan je een gratis vertederingsconcert van de legendarische Julius Vischjager meemaken). Maar ik heb er ook wel eens een afstudeerfeestje meegemaakt waarbij de meeste aanwezige vrouwen (tussen de 18 en de 80) naar de bar trokken om om Ramses Shaffy heen te gaan hangen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:35 schreef Z het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je daar kan lunchen. Ik had het idee dat daar alleen met intellectuele grondredenen heel hard gedronken werd.
Bestaat er eigenlijk al tabak met een bio-keurmerk? Lijkt me een gat in de markt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:37 schreef Gellius het volgende:
[..]
Voor mij zo nu en dan een baaltje koloniale tabak erbij graag. Het is slecht, ik weet het.
Meer dan tien jaar geleden heeft mijn vader vanuit mexico een hangmat voor me meegenomen en tot de dag van vandaag heb ik er nog nooit ingelegen. Walgelijk, meneer de voorzitter.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:52 schreef mane het volgende:
Ik wil op St.Helena ook een hangmat, bedenk ik me nu.
Blijkbaar! Frollo en Lienekien waren er ook bij.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:00 schreef Gellius het volgende:
Jij droomt van TTK-ers?
Het is een wonderlijk soort 'weten' in dromen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zag 'gewoon' mensen waarvan ik meteen wist dat het Lienekien, Frollo en Z waren, hoewel ik ze alledrie nog nooit heb gezien.
Pope?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:32 schreef ShadyLane het volgende:
Een nieuw klepje voor het vriesvak in mijn koelkast (die nog geen 200 euro kostte) kost 43,99 exclusief BTW.
Frollo?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:38 schreef Frollo het volgende:
Hebben jullie het altijd over mij of alleen in dit deeltje dat ik toevallig inkijk?
Ik heb bruin haar.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb jij bruin haar, Frollo?
Ik wel. Zo'n figuur dat voor de klas staat als het geen vakantie is.quote:
Oh bah.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:29 schreef Lienekien het volgende:
Verdorie. Bericht dat een collega van mijn kamer gisteren een herseninfarct heeft gehad.
Ja. Mijn maag ging om een heleboel redenen in een knoop. Ik kan zo een handvol mensen in mijn omgeving opnoemen die in de afgelopen jaren een beroerte hebben gehad en daar goed en minder goed en één helemaal niet uitgekomen is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:37 schreef mane het volgende:
Dat is schrikken, Lienekien.
Pardon, maar het strand bij matig tot slecht weer is natuurlijk van Mij. Dat dat even duidelijk is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:19 schreef mane het volgende:
Van al die blote, meestal nog erg witte danwel verbrande mensen op het strand kun je ook goed oudtestamentisch gruwelen.
Het strand is bij minder mooi weer veel: Fijner. Leger. Mooier. Rustiger. Minder chaotisch. Meer van Mij.
Grmbl.
Maar ik mag niet zeuren natuurlijk..
Tssss. Ik ben toch altijd eerder. En wie het eerst komt...quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:51 schreef Gellius het volgende:
Pardon, maar het strand bij matig tot slecht weer is natuurlijk van Mij. Dat dat even duidelijk is.
Da's klote.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:29 schreef Lienekien het volgende:
Verdorie. Bericht dat een collega van mijn kamer gisteren een herseninfarct heeft gehad.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:36 schreef Thisbe het volgende:
Ik droom weleens van IR. De laatste keer verscheen hij naakt, met lang haar en psalmen zingend voor mij.
Je kent me goed he.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:36 schreef Thisbe het volgende:
Ik droom weleens van IR. De laatste keer verscheen hij naakt, met lang haar en psalmen zingend voor mij.
Gut, daar heb ik er denk ik ook nog wel eentje van liggen, van toen ik kunstgeschiedenis studeerde.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
William J.R. Curtis, Modern architecture since 1900.
Maar deze is new and improved.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:23 schreef Gellius het volgende:
[..]
Gut, daar heb ik er denk ik ook nog wel eentje van liggen, van toen ik kunstgeschiedenis studeerde.
Ik zou het niet zo formuleren. Het hangt even af van de context waarin je het wilt gebruiken. Ik zou eerder kiezen voor iets als 'product van inferieure kwaliteit'.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:15 schreef UncleSam het volgende:
Even een vraag voor de taalkundigen:
Wat is nou het tegenovergestelde van "kwalitatief hoogstaand product"? kwalitatief laagstaand product?
Eerlijk? Ik vind 'kwalitatief hoogstaand rapport' niks. Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Benoem eens wat dan 'kwalitatief hoogstaand' is aan dat rapport waar iets langer aan doorgewerkt wordt. Meer analyses, meer literatuuronderzoek...?quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:18 schreef UncleSam het volgende:
XXX streeft echter naar een kwalitatief hoogstaand rapport dat iets later op wordt geleverd, dan een (....) die wel (.. op tijd af is..)
Maar zo kreet sláát nergens op in Nederland, vind ik. Als ze nu eens een pand naast een politiebureau in pak 'm beet Libië of Noord Korea of zoiets zouden kraken en met zo'n kreet versieren, dat zou nog 'ns wat wezen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:07 schreef ShadyLane het volgende:
Er werd hier laatst smalend gesproken over krakers he. Ik moet toch zeggen dat ik het best lollig vind dat de jongste kraakactie hier in Nijmegen een groot pand betreft DIRECT NAAST centrale politiebureau Op 5 meter afstand staat nu 'police partout, justice nil part' gekalkt, en 's middags zitten ze lekker op een oud bankstel in de zon buiten, naast de lunchende agenten.
Ik heb er geen belangstelling voor. Ik denk ook niet dat je er nog veel voor krijgt, het is nieuw toch een tamelijk goedkoop boek?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
k_man, ik heb hier een prachtig boek liggen van William J.R. Curtis, Modern architecture since 1900. Belang bij? Ik heb er niets meer aan en wil het verkopen.
Ik zeg: De Slegte. Krijg je er misschien nog een paar euro's voor. Daar kun je dan misschien een flesje wijn van kopen. Altijd leuk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:12 schreef k_man het volgende:
Ik heb er geen belangstelling voor. Ik denk ook niet dat je er nog veel voor krijgt, het is nieuw toch een tamelijk goedkoop boek?
Ja, wel samen met ene Isobel, maar die hoor je nauwelijks.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:16 schreef ShadyLane het volgende:
Hee, staat Mark Lanegan op de luisterpaal? Mooi, dan zet ik Mauro nu ook even uit.
Ja mijn smaak is natuurlijk onovertroffen, maar mijn kennis van nieuwe muziek bepaald niet. Ik weet echter wel dat mensen tot tranen toe geroerd waren door het concert van Scott Matthew, en dat staat op Fabchannel. Heb het zelf ook nog niet gehoord.
*meldt*quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:22 schreef mane het volgende:
En tja. Meneer Barman. Ik ken geen vrouw die hem niet leuk vindt.
Ik weet niet wat jij onder goedkoop verstaat, maar helaas zijn studieboeken van 40 euro voor mij best veel geld. Vooral omdat de kans dat ik het ooit nog in zal zien vrij klein is, nu het tentamen gehaald is...quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb er geen belangstelling voor. Ik denk ook niet dat je er nog veel voor krijgt, het is nieuw toch een tamelijk goedkoop boek?
Hee, je hebt een foto in het fotoboek! Stoer.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:34 schreef ShadyLane het volgende:
Ken je trouwens het duet van Lanegan met PJ Harvey, mane? Zo nee, wat is je e-mailadres?
Mijn studieboeken doe ik niet weg inderdaad. Ik heb dat megadikke boek van Palmer nog staan (ook handig als naslagwerk nu) en als ik daar inkijk, zie ik allemaal keurige potloodstrepen en trefwoorden in de kantlijn staan. En dan ben ik ontroerd vanwege de werklust&toewijding die ik als negentienjarige had.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:37 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb al mijn studieboeken gehouden, en ze staan keurig op een plank. Ze vertegenwoordigen toch een beetje waar ik me zes jaar voor heb ingespannen. Zonde om ze voor een paar euro te verpatsen (had ik dan toen moeten doen, nu krijg ik er natuurlijk niks meer voor).
Ik houd van een beetje zelfingenomen types, maar zo zelfingenomen komt hij op mij nooit over.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:28 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
*meldt*
Zelfingenomen interessantdoenerig typje. Althans, zo komt ie over. Ik ken de beste man natuurlijk niet.
Ik begrijp dat het niet geleid heeft tot meer belangstelling voor architectuur.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet niet wat jij onder goedkoop verstaat, maar helaas zijn studieboeken van 40 euro voor mij best veel geld. Vooral omdat de kans dat ik het ooit nog in zal zien vrij klein is, nu het tentamen gehaald is...
Palmer!quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:48 schreef mane het volgende:
[..]
Mijn studieboeken doe ik niet weg inderdaad. Ik heb dat megadikke boek van Palmer nog staan (ook handig als naslagwerk nu) en als ik daar inkijk, zie ik allemaal keurige potloodstrepen en trefwoorden in de kantlijn staan. En dan ben ik ontroerd vanwege de werklust&toewijding die ik als negentienjarige had..
Dat is allemaal leuk en aardig, maar ik heb weer een topbaan voor je en je leest je personal messages niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:47 schreef Gellius het volgende:
Ah, ik heb de wijnrode. Geen idee in wiens gezelschap het zich bevindt, ik heb alleen, bij wijze van insidersgrapje, mijn Nesciootjes 'naast Dante' staan.
Op mij ook niet. Ik vind hem vooral dom.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:53 schreef mane het volgende:
[..]
Ik houd van een beetje zelfingenomen types, maar zo zelfingenomen komt hij op mij nooit over.
Ontgaat me hier nu een subtiele ironie of ben je echt oliedom, DO?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kan je een seriemoordenaar verwijten dat ie een seriemoordenaar is?
Heb je al een kamer?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Zal ik hier weer eens gaan meeposten voor een tijdje?
Ik ben olieDOm.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:23 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ontgaat me hier nu een subtiele ironie of ben je echt oliedom, DO?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |