quote:Op donderdag 24 april 2008 18:56 schreef DANILXL het volgende:
wat is rickrollen?
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:55 schreef zjroentje het volgende:
't gaat te fur.
Verkapte post hoe naai je een ander een ban aan.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:56 schreef DANILXL het volgende:
wat is rickrollen?
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:56 schreef DANILXL het volgende:
wat is rickrollen?
mooi. het werkt dusquote:Op donderdag 24 april 2008 19:16 schreef Brullemans het volgende:
Wat is dat toch voor hype op internet met dat Rck and Roll filmpje . Ik wordt tegenwoordig gewoon echt agressief als ik die kop van die vent weer zie. Heeft me al een beeldscherm gekost.
O krijg je daar tegenwoordig een ban voorquote:Op donderdag 24 april 2008 19:31 schreef the_jasper het volgende:
die versie met die muppets is ook grappig
owja ban voor duplicaat, lol!
Rickrollen is vrouwelijk?quote:
Nu klikte ik nietquote:Op donderdag 24 april 2008 20:21 schreef NDAsilenced het volgende:
In dit topic hadden ze het er ook al over:
http://forum.fok.nl/topic/1128691
Da's de verkeerde link, je vergeet een streepjequote:Op donderdag 24 april 2008 20:29 schreef SuperShark het volgende:
Een tweedekamerlid van de PVV is in de tweede kamer gerickrolled:
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_deeppockets&task=catShow&id=7&Itemid=53
Inderdaad, dat werkt veel beterquote:Op donderdag 24 april 2008 20:36 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Da's de verkeerde link, je vergeet een streepje
Dit is de goede:
[url=FLIKKER_EEN_EIND_OP_MET_JE_KUT_GRAP_JES]http://www.pvv.nl/index.php?option=com_deeppockets&task=catShow&id=7&Itemid=53[/url]
mijn lolligeirritanterickrolkutgrap werkt niet ..quote:Op donderdag 24 april 2008 20:38 schreef The_Terminator het volgende:
Even voordat iemand lollig denkt te zijn; de irritante variant van het rickroll grapje mag achterwege gelaten worden. De youtube linkjes boeien niet.
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:29 schreef SuperShark het volgende:
Een tweedekamerlid van de PVV is in de tweede kamer gerickrolled:
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_deeppockets&task=catShow&id=7&Itemid=53
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:28 schreef bleiblei het volgende:
Shit hey, ik word te oud voor die internet grappen.
Mag ik een voorbeeld?quote:Op donderdag 24 april 2008 20:38 schreef The_Terminator het volgende:
Even voordat iemand lollig denkt te zijn; de irritante variant van het rickroll grapje mag achterwege gelaten worden. De youtube linkjes boeien niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
Haha, te laat!quote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 22:37 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Mag ik een voorbeeld?Nee, dat levert een ban op. De irritante versie laat een venster over je scherm springen met dat Rickroll filmpje. Als je het al voorelkaar krijgt het venster te sluiten krijg je eerst nog een stuk of 100 javascript alerts te zien die de hele songtekst is stukjes geknipt weergeven. Het duurt fucking lang voordat je het gesloten kan krijgen en die kutmuziek gaat al die tijd gewoon door in de achtergrond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:21 schreef NDAsilenced het volgende:
In dit topic hadden ze het er ook al over:
http://forum.fok.nl/topic/1128691
Prima, stuur ik jou een cd-rom met daarop de geschreven tekst: 'Voor jou lieverd, kusjes Janine.', kijk nu denk jij dat je vriend vreemdgaat en stopt de cd-rom in je drive om uit te zoeken wat er wel niet op die cd staat. Omdat je autorun aan hebt staan (alleen nerds kunnen dat uitschakelen), gaat de cd-rom automatisch afspelen en laat een niet te sluiten venster zien met die kutmuziek en filmpje in de achtergrond. Je speakers uitzetten heeft geen zin aangezien hij ook afspeelt over je PC Speaker (alleen nerds weten hoe de PC Speaker uit te schakelen is) is er maar een mogelijkheid, en dat is de pc uitschakelen. Door al dat proberen heb je toch zeker een halve minuut naar die rommel moeten luisteren, en ben je behoorlijk ge-rickrolled.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:52 schreef BlueMage het volgende:
Ik zou eigenlijk best wel via de post gerickrolled willen worden, is minder irritant dan online.
M.
Leuke theorie, alleen jammer dat ik geen vriend heb.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Prima, stuur ik jou een cd-rom met daarop de geschreven tekst: 'Voor jou lieverd, kusjes Janine.', kijk nu denk jij dat je vriend vreemdgaat en stopt de cd-rom in je drive om uit te zoeken wat er wel niet op die cd staat. Omdat je autorun aan hebt staan (alleen nerds kunnen dat uitschakelen), gaat de cd-rom automatisch afspelen en laat een niet te sluiten venster zien met die kutmuziek en filmpje in de achtergrond. Je speakers uitzetten heeft geen zin aangezien hij ook afspeelt over je PC Speaker (alleen nerds weten hoe de PC Speaker uit te schakelen is) is er maar een mogelijkheid, en dat is de pc uitschakelen. Door al dat proberen heb je toch zeker een halve minuut naar die rommel moeten luisteren, en ben je behoorlijk ge-rickrolled.
Ach grote grutjes toch, dat is vervelend, en dan moet jij helemaal zo lopen klikken met je muis?quote:Op donderdag 24 april 2008 22:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, dat levert een ban op. De irritante versie laat een venster over je scherm springen met dat Rickroll filmpje. Als je het al voorelkaar krijgt het venster te sluiten krijg je eerst nog een stuk of 100 javascript alerts te zien die de hele songtekst is stukjes geknipt weergeven. Het duurt fucking lang voordat je het gesloten kan krijgen en die kutmuziek gaat al die tijd gewoon door in de achtergrond.
Blij dat ik die nog nooit tegen gekomen ben.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, dat levert een ban op. De irritante versie laat een venster over je scherm springen met dat Rickroll filmpje. Als je het al voorelkaar krijgt het venster te sluiten krijg je eerst nog een stuk of 100 javascript alerts te zien die de hele songtekst is stukjes geknipt weergeven. Het duurt fucking lang voordat je het gesloten kan krijgen en die kutmuziek gaat al die tijd gewoon door in de achtergrond.
In dat geval stuur ik het als liefdesbriefquote:Op donderdag 24 april 2008 23:09 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Leuke theorie, alleen jammer dat ik geen vriend heb.![]()
(maar stuur toch maar, haal ik ook de FP)
M.
Kak in je nek vlerrukquote:Op donderdag 24 april 2008 19:16 schreef Brullemans het volgende:
Wat is dat toch voor hype op internet met dat Rck and Roll filmpje . Ik wordt tegenwoordig gewoon echt agressief als ik die kop van die vent weer zie. Heeft me al een beeldscherm gekost.
Je kan die gewoon met taak beindigen stoppenquote:Op donderdag 24 april 2008 23:17 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Blij dat ik die nog nooit tegen gekomen ben.
De laatste x dat ik dat had, zat ik op zo'n dichtgetimmerde computer dat zelfs dat niet meer lukte.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je kan die gewoon met taak beindigen stoppenMaar dan ben je wel al je tabs kwijt
Die is geniaalquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |