Ja, bij die missies dus welquote:Op donderdag 24 april 2008 17:18 schreef NED het volgende:
[..]
Ik dacht dat er nergens loadingscreens zouden zijn?!
naaien ze je ook, ja met 1 laadscherm zou je heel spel uit kunnen spelenquote:Op donderdag 24 april 2008 17:24 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, bij die missies dus welAls hij gewoon met z'n auto rondcrosst dan niet.
Kijk naar de stream mee, die gast gamed ook op een 360.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:29 schreef peristilius het volgende:
Weet iemand in watvoor situaties de 360 versie precies allemaal moet laden en hoe lang ongeveer? Wil wel weten of het echt vervelend is of ik hier met muggenzifters te maken heb.
Daar kun je het spel op installeren.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:32 schreef Nuna het volgende:
Maar hij speelt op de Xbox he, volgens mij heb je die laadschermen dus niet op de playstation.
Klopt maar daar moet je 5 minuten installeren.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:32 schreef Nuna het volgende:
Maar hij speelt op de Xbox he, volgens mij heb je die laadschermen dus niet op de playstation.
Die scooterquote:Op donderdag 24 april 2008 17:49 schreef NED het volgende:
Whehehe, hendig sjieke slip met zn scooter![]()
Boeiend, dit is het GTA IV topic.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:52 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat kon met Saint's Row ook al...
Ik vind dat wel boeiend, dat is de enige andere next gen GTA kloon die ik ken. Interessant om te vergelijken.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Boeiend, dit is het GTA IV topic.
gast, en loop jij ff tegen een muur aan..quote:Op donderdag 24 april 2008 17:56 schreef jorienvdherik het volgende:
ja gedownload
opbokke toma
ga tekenen
toma loopt beetje te pronken ow over 2 uur heb ik me download jullie niet, zeg dan niksquote:Op donderdag 24 april 2008 18:23 schreef Nuna het volgende:
Goh, het niveau stijgt met de minuut..
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
toma loopt beetje te pronken ow over 2 uur heb ik me download jullie niet, zeg dan niks
tja , Microsoft weet precies hoe het werkt, en de release date zal toch wel gebroken worden. daarom is het uitleveren van de spellen zo gepland dat niemand hem voor maandag kan hebben. dan weten ze zeker dat ze de downloaders hebben, en vanaf maandag zouden ze er gewoon teveel mensen mee duperen.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:30 schreef -Menn0- het volgende:
Bart Smit hier weet precies hoe het werkt met het embargo..... Lekker kut dusLas dat Microsoft vanaf maandag niet meer zou controleren wie er online is dus misschien dat hij maandag al in de winkel ligt
Iedereen trapt er nog in ook op Neogafquote:Op donderdag 24 april 2008 18:39 schreef devv05 het volgende:
Nou onze gephotoshopte brief heet de internationale gamespers gehaald
hij stond al op gtaforums tochquote:Op donderdag 24 april 2008 18:39 schreef devv05 het volgende:
Linkje?quote:Op donderdag 24 april 2008 18:39 schreef devv05 het volgende:
quote:6:57xyber:Blow it up!
6:57mamma1:how does the healt system work... is it like the previous games og like cod where it generate over time
6:58elcubanito813: 6:58crailz:I think u should go blow something up. retardo
6:58emil31:regardez, je ne sais pas si c'est un fake ou pas http://i27.tinypic.com/27ywepc.jpg
6:58theicon16:<["<]
6:58mikewill57:added u as a fave, great channel and stream thanks for this bud
quote:I hope I get a email back from Take2 about this. Though I honestly think they wont even bother. I extremely hope its true but I have this distinct feeling its bogus & someone sitting behind there computer is having a hell of a laugh. Well looks like I'll be waiting in line for the midnight release. I can't wait to get my hands on this.
Voor zover je dit gamemedia kunt noemen.. de serieuzere gamesites melden het (nog) niet. Wie doet even nieuwssubmit op Fok!Games?quote:Op donderdag 24 april 2008 18:59 schreef Sackboy het volgende:
Kun je nagaan hoe dom al die gamemedia is![]()
Zelfs de spelfout (seperate) staat er nog in
Door: KaiShockWave (Geregistreerd ) Op 24-04-2008 16:49quote:Op donderdag 24 april 2008 18:57 schreef devv05 het volgende:
Whaha ook Nederlandse sites nemen het over, vraag niet wat voor, maar toch
http://www.ps3tournament.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=520&Itemid=99
aww dat is zieligquote:Op donderdag 24 april 2008 19:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Door: KaiShockWave (Geregistreerd ) Op 24-04-2008 16:49
YES YES YES YES YES!
Door: KaiShockWave (Geregistreerd ) Op 24-04-2008 17:00quote:Op donderdag 24 april 2008 19:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
aww dat is zielig
blij gemaakt met een dode mus
dat wel natuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2008 19:08 schreef DrDentz het volgende:
betrouwbare bron toch
quote:I just called 11 different Gamestops in Michigan and Illinois and they all said that it has got to be a fake. There is no way what so ever that this would happen. They haven't heard anything about it and none of them have even got the games in yet.
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:39 schreef devv05 het volgende:
straks gaan ze die maker hier nog pakkenquote:Op donderdag 24 april 2008 19:15 schreef Sackboy het volgende:
Ook allemaal mensen die Take Two gaan bellen
Wasn't me.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:16 schreef Gamer_V het volgende:
Wie heeft er een handtekening onder die brief gezet? TAKE TWO LEGAL TEAM, ATTACK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |