wohooooquote:
Waarom bevooroordeeld.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:45 schreef bvvt het volgende:
mwahhh,
ik denk dat het boek een betere uitleg geeft dan mijn bevooroordeelde mening
Geen idee wat de week brengtquote:Op donderdag 24 april 2008 10:56 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!
WB, ergens volgende week SMR raggen?
quote:Bikefreak schreef op 23 april 2008 @ 19:49:
Op 2e pinksterdag (alleen die dag) staat er een bij Van der Heijden in Den Bosch.
Deze gaat daarna naar een volgende dealer.
Ze zouden ca. 3-4 weken later eigen modellen krijgen voor de verkoop. Hiermee is wel een proefrit mogelijk.
En wat stelt het voorquote:Op donderdag 24 april 2008 11:46 schreef Roderick2085 het volgende:
Had misschien nog wel mooier gekund, maar ik ben aardig tevreden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:24 schreef bvvt het volgende:
En wat stelt het voor
Je nieuwe voorspatbord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde spatbordquote:Op donderdag 24 april 2008 12:24 schreef bvvt het volgende:
[..]
En wat stelt het voor
Je nieuwe voorspatbord?
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Zat echt een scheur inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hem dus ingekort
een centimeter of 5 gok ik
![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Was toch afgebroken bij zijn natuur onderzoek langs de dijk???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
reeds beantwoord door de betreffendeOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Dat wordt vast leuk regenrijden.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:12 schreef Roderick2085 het volgende:
Zat echt een scheur inIk heb hem dus ingekort
een centimeter of 5 gok ik
Volgens mij valt het niet eens zoveel op, maar was te lui om de hoes eraf te halen, dus die pic moet nog ff wachtenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat wordt vast leuk regenrijden.![]()
Maar toffe oplossingmet gesloten beurs
, hoe staat het op de motor?
Uhm, geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 24 april 2008 13:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat wordt vast leuk regenrijden.![]()
Maar toffe oplossingmet gesloten beurs
, hoe staat het op de motor?
En wat zit er voor een gare voorband op.Macadam.
![]()
Godzamme!quote:Op donderdag 24 april 2008 13:50 schreef Roderick2085 het volgende:
Volgens mij valt het niet eens zoveel op, maar was te lui om de hoes eraf te halen, dus die pic moet nog ff wachten![]()
Edit !!quote:
Had geen zin om te editten, dit was snellerquote:Op donderdag 24 april 2008 13:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Godzamme!![]()
![]()
Maar niet zo snel reageren, ik was nog niet klaar.
[..]
Edit !!![]()
![]()
Er moet ook nog gewerkt worden.![]()
![]()
Die magbij voorkeuralleen als achterband.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:38 schreef Roderick2085 het volgende:
Had geen zin om te editten, dit was sneller
Maar speciaal voor jou ff gekeken, het is een bt20
quote:De loopbaan en CV van een Bridgestone motorband: de BT-020 NT
Bridgestone Battlax BT-011 F en BT-020 R/Suzuki Bandit650S/2007-model
V: 120/60-17 A: 160/60-17
Even voor alle duidelijkheid, "F" staat voor "Front" en "R" staat voor "Rear" oftewel voor en achter. Lang geleden werd de eerste BT-020 geproduceerd door Bridgestone. Veel motorrijders weten niet dat de ene BT-020 absoluut de andere niet is. Vroeger had je bv. eerst de BT-020 maar niet lang daarna kreeg je de NT-uitvoering. Wat betekent NT? De toevoeging NT staat voor New Technology. Een term die verwijst naar de trukendoos die Bridgestone opengetrokken heeft om de nieuwe doelstellingen die zij zagen in 'de' sport/tourband te verwezenlijken. Betere stabiliteit, meer grip, betere handeling en een verbeterd loopvlak. Hiervoor is gebruik gemaakt van 3D CTDM, de geavanceerde computertechniek om 3D-simulaties van de te ontwikkelen band te maken. Daarnaast zit in deze BT-020 NT, net als in de BT-020 en BT-011 een mono-belt spiraal (doorlopende gordel uit 1 stuk) en dit zorgt voor stabiliteit, beter gezegd rechtuit stabiliteit.
NT= een nieuwe opbouw van die draad. De draad van de monospiraal zelf is ook weer opgebouwd uit vijf afzonderlijke staaldraden ingebed in rubber. De vijf staaldraden zijn in een helix-vorm om elkaar heen geweven, waarbij het tussenliggende rubber ervoor zorgt dat ze elkaar nooit kunnen raken. Hierdoor ontstaat er geen onderlinge wrijving als gevolg van de vervorming van de band wat betekent dat de band koeler blijft, minder in druk varieert en dus ook weer meer stabiliteit van de MSB-constructie op zich. Terwijl de stabiliteit dus nog weer toegenomen moet zijn, geeft deze HTSPC-MSB constructie tegelijkertijd een betere flexibiliteit en schokabsorptie van het loopvlak. Het loopvlak van de NT heeft een andere vorm gekregen wat meer rechtuit stabiliteit geeft. Het is ook een band die op veel typen motorfietsen gemonteerd kan worden, omdat hij stiekem sportiever is dan hij eigenlijk bedoeld is. Even opletten: New Technology staat niet op de band, de band is voorzien van een "U" op de band (Note: de "U"-aanduiding staat alleen op de achterband, de voorband heeft geen speciale aanduiding). Zo heb je bv. een speciaal voor de Yamaha FJR1300 ontwikkelde BT-020 -N en die is toch echt totaal anders dan de BT-020 -M voor een BMW K1200 LT ook al zijn het vergelijkbare typen motoren.
Verrassend
Na een aantal slechte ervaringen met BT-020's - onder de Yamaha FZ6N Black Edition en de Triumph Sprint ST (versie 2005) - was ik zeer verrast over het goede weggedrag van de BT-011/BT-020-combinatie op deze nieuwe Bandit650S. Toen ik bij BV Nimag wegreed had ik niet gekeken welke banden eronder de nieuwe Bandit650S lagen. Vaak kun je ook beter niet kijken want je laat je er onbewust 9 van de 10 keer toch door beïnvloeden. De rit naar huis was me erg goed bevallen en ik had tot op dat moment nog geen enkele klacht over de BT-011/BT-020-combinatie kunnen noteren. Het stuurgedrag is uitermate neutraal en ook tijdens een paar hogesnelheidsbochten op de snelweg voelde de combinatie BT-011/BT-020 heel goed aan.
Tot op de mm
Hoe kan het toch dat sommige banden zo goed bij een bepaalde motor passen? Ik heb daar niet echt een goede verklaring voor maar de combinatie BT-011 F/BT-020 R en de Suzuki Bandit650S is een hele goede. Zodra je met koude banden de eerste mooie bocht induikt voelt het direct heel erg vertrouwd aan. Het insturen gaat makkelijk en licht zonder dat je de bocht invalt. Je hebt echt het gevoel dat je deze Bandit650S tot op de mm nauwkeurig in de bocht kan leggen.
Grip?
Wel daar heb je bij deze BT-011 F/BT-020 R combinatie niet over te klagen. Ik heb een aantal keren een motor getest waarmee ik van achteren echt alle kanten op gleed met een BT-020 (ouder type!) eronder maar de BT-020 op deze Bandit650S heeft grip te over. Juist omdat de nieuwe Bandit650S zo goed en makkelijk stuurt ga je er verschrikkelijk mee de beest lopen uithangen. Veel meer nog dan met bv. een snelle Supersport. Een week lang heb ik echt van alles geprobeerd om de Bandit650S uit balans te brengen door bv. met koude banden al behoorlijk door te harken, maar wat ik ook probeerde de BT's gaven werkelijk geen krimp. Behoorlijk verrassend al met al deze BT-020 van achteren. Uiteraard heb ik aan Bridgestone gevraagd wat de reden is van de montage van de BT-011 voor en de BT-020 achter. Het antwoord dat ik kreeg was: "Het idee achter de montage van de sportieve BT-011 aan de voorkant en de sport/tour BT-020 aan de achterkant is de wens om een wat sportiever stuurgedrag te creëren dan met BT-020's voor én achter mogelijk is. De af-fabriek gemonteerde types zijn echter niet meer opgenomen in het Nederlandse standaard assortiment. Omdat de veel modernere en ook sportief sturende BT-021 zelfs beter is dan de BT-011, beveelt Bridgestone voor de Bandit 650S motor de BT-021 als voorband aan. De combinatie BT-021 F/BT-020 R zal dan ook perfect functioneren.
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:56 schreef stinkie het volgende:
En binnen 5 fucking minuten overboden. Zit die josti te f5 ofzo
kloterig prijs opdrijvertje
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:46 schreef Roderick2085 het volgende:
Had misschien nog wel mooier gekund, maar ik ben aardig tevreden
[ afbeelding ]
Zo'n smerige opkoper, van Rotterdam tot Limburg, overal staat ie als hoogste biederquote:Op donderdag 24 april 2008 15:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
2 jaar geleden bijna zo'n ding gekocht voor €500,-
Zat alleen geen kuip op. En ik had toch geen zin.![]()
niet zeiken, een beller is sneller.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zo'n smerige opkoper, van Rotterdam tot Limburg, overal staat ie als hoogste bieder
Dacht dat er gewerkt moest wordenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die magbij voorkeuralleen als achterband.![]()
[..]
Komt nogquote:Op donderdag 24 april 2008 15:08 schreef ikookhier het volgende:
[..]heeft u ook een foto van de zijkant ?
Ik denk een dromer, want wat is er heerlijker dan shoppen zonder geld uit te geven.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:12 schreef stinkie het volgende:
Zo'n smerige opkoper, van Rotterdam tot Limburg, overal staat ie als hoogste bieder
dus -> bellenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk een dromer, want wat is er heerlijker dan shoppen zonder geld uit te geven.
Die fiets of een ander, maakt me vrij weinig uit.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:33 schreef Cageon het volgende:
[..]
dus -> bellen
Tenzij je natuurlijk de fiets eigenlijk niet echt wilt hebben![]()
En dan vertel je wat Patrick zojuist gezegd heeft.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
Die fiets of een ander, maakt me vrij weinig uit.
Alleen als ik bel is het eerste dat ik te horen krijg "er is wel al 800 geboden hoor"
Vorige motoren betaalde ik gewoon de vraagprijs. Alleen toen had ik ze ook nodig voor ww verkeer. Nu niet, dus ik heb geen haastquote:Op donderdag 24 april 2008 15:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
En dan vertel je wat Patrick zojuist gezegd heeft.
mgoed ik trek me nooit wat aan van biedingen, ik ga er heen zonder pr afspraken, ga kijken en doe dan wel een tegenbod. Maargoed, ik ga vaak ook nooit riant onder de vr. pr. zitten. Als ik t te duur vind ga ik al niet kijken.
I see, nou succes danquote:Op donderdag 24 april 2008 15:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
Vorige motoren betaalde ik gewoon de vraagprijs. Alleen toen had ik ze ook nodig voor ww verkeer. Nu niet, dus ik heb geen haast
Ach ja, vaak kijken op MP, en een zekere dag zit er een knaller tussenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:47 schreef stinkie het volgende:
Vorige motoren betaalde ik gewoon de vraagprijs. Alleen toen had ik ze ook nodig voor ww verkeer. Nu niet, dus ik heb geen haast
Bellen en handelen, straks heb je gewoon een knappe motor voor €600.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:33 schreef Cageon het volgende:
dus -> bellen
Tenzij je natuurlijk de fiets eigenlijk niet echt wilt hebben![]()
schop de scootert naar buiten en de triumph naar binnen? Owja @ work enzulksquote:Op donderdag 24 april 2008 15:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
For sale.![]()
tering, het giet hier pijpestelen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Arme Triumph!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:59 schreef Cageon het volgende:
schop de scootert naar buiten en de triumph naar binnen? Owja @ work enzulks
Posbank. Laatste keer was ook leuk he?quote:Hier schijnt de zon en kwil de moto pakken om ff de posbank op te gaan, schijnt nieuw asfalt te liggen.
Maarja kan me geld niet hersenloos in de tank blijven gooien
Nais, wanneer ga je dr heen?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:24 schreef Roderick2085 het volgende:
Zo, hostels in Japan en Hongkong zijn geboekt
posbank is leuk met een SM en nu mss met dit nieuwe asfalt met de TL ook wel leuk.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:19 schreef Patrick281 het volgende:
Posbank. Laatste keer was ook leuk he?
Maar nu nog even nietquote:Nieuw asfalt = + grind.![]()
![]()
wtf!?!?!?!?!quote:Op donderdag 24 april 2008 18:52 schreef RobDrop het volgende:
Teeveepee![]()
Ik heb trouwens sinds een paar dagen een nieuwe motor!Het is geen Duc geworden, maar een Harley Davidson XL883 van 2004 met weinig kilometers.
Ik kreeg afgelopen weekend tijdens het proefrijden geen goed gevoel bij de 749, een soort van voorgevoel dat je er bang van wordt, en heb hem gecancelled.
Hehehe, hij staat nog in dezelfde staat als dat ik hem ophaalde, dus ik ben niks verloren!quote:Op donderdag 24 april 2008 18:56 schreef Cageon het volgende:
[..]
wtf!?!?!?!?!
TVP's plaatsen met een HD? Ga gauw fietsen
mjeh ok, ik vind het een vreemde stap zo in eens. Maar als jij je er fijn bij voelt, des te beter.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:08 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Hehehe, hij staat nog in dezelfde staat als dat ik hem ophaalde, dus ik ben niks verloren!![]()
De reden dat ik voor een HD heb gekozen heeft voor een groot gedeelte ook te maken met het ongeluk wat ik heb gehad met de MV, dus het was zeker een bewuste keuze.
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:56 schreef Cageon het volgende:
[..]
wtf!?!?!?!?!
TVP's plaatsen met een HD? Ga gauw fietsen
Sportieve gastquote:Op donderdag 24 april 2008 19:08 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Hehehe, hij staat nog in dezelfde staat als dat ik hem ophaalde, dus ik ben niks verloren!![]()
De reden dat ik voor een HD heb gekozen heeft voor een groot gedeelte ook te maken met het ongeluk wat ik heb gehad met de MV, dus het was zeker een bewuste keuze.
Hij had zichzelf net met 100 euro overboden (Lmc430)quote:Op donderdag 24 april 2008 14:54 schreef stinkie het volgende:
http://link.marktplaats.nl/164764849
Bod gedaan
Het was sterker dan ikzelf
Een 1200 kitje ligt in de planning, eerst maar eens die zolder afmaken wat ik al maanden aan mijn wederhelft beloof...quote:Op donderdag 24 april 2008 19:17 schreef Rib-i het volgende:
Hola
[..]
Leg eerst even uit hoe het er hier aan toe gaat
Doe ik ook altijd![]()
[..]
Sportieve gast
Al had je beter voor een zwaardere sportster kunnen gaan
Om je argumenten eventueel kracht bij te zetten kan je zeggen dat de ijstijd eraan komtquote:Op donderdag 24 april 2008 19:29 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Een 1200 kitje ligt in de planning, eerst maar eens die zolder afmaken wat ik al maanden aan mijn wederhelft beloof...![]()
Alhoewel, het wordt mooi weer van het weekend, daar heb ik wel een terrasje en 3 dagen ruzie voor over!
En ik maar denken dat niemand dat zou radenquote:
Ik ga even al mijn vrije dagen en weekenden op terrasbezoek inplannen!quote:Op donderdag 24 april 2008 19:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Om je argumenten eventueel kracht bij te zetten kan je zeggen dat de ijstijd eraan komt
http://www.telegraaf.nl/b(...)lijkt_voorbij__.html
Met een harley moet je idd niet teveel rijden. Kost je een berg aan onderdelen.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:53 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Ik ga even al mijn vrije dagen en weekenden op terrasbezoek inplannen!
Dat is toch DE vrouwen HD.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:52 schreef RobDrop het volgende:
Teeveepee![]()
Ik heb trouwens sinds een paar dagen een nieuwe motor!Het is geen Duc geworden, maar een Harley Davidson XL883 van 2004 met weinig kilometers.
Ik kreeg afgelopen weekend tijdens het proefrijden geen goed gevoel bij de 749, een soort van voorgevoel dat je er bang van wordt, en heb hem gecancelled.
quote:Op donderdag 24 april 2008 19:20 schreef Rib-i het volgende:
Hij had zichzelf net met 100 euro overboden (Lmc430)
Waarschijnlijk verkoopt hij de motor aan zijn alter ego
Ah, je bent nu op RTL4.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:29 schreef RobDrop het volgende:
Een 1200 kitje ligt in de planning, eerst maar eens die zolder afmaken wat ik al maanden aan mijn wederhelft beloof...![]()
Alhoewel, het wordt mooi weer van het weekend, daar heb ik wel een terrasje en 3 dagen ruzie voor over!
Bij Motorplus zeggen ze dat het blokgladjes en geen eindschot, injectieaan/uit en de versnellingsbakwil er niet in van de Duc beter zijn. De KTM heeft het beste afgewogen pakket qua handeling.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:35 schreef Cageon het volgende:
"Why buy one?
It's cheaper than a ducati
it's better than a ducati"
ach t zal ws vele malen beter zijn dan bij mijn fiets en geen italiaan. Vind t nu al super sexy.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bij Motorplus zeggen ze dat het blokgladjes en geen eindschot, injectieaan/uit en de versnellingsbakwil er niet in van de Duc beter zijn. De KTM heeft het beste afgewogen pakket qua handeling.
19 mei, 3 weekjesquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:52 schreef RobDrop het volgende:
Teeveepee![]()
Of gewoon een zwaardere HDquote:Op donderdag 24 april 2008 19:17 schreef Rib-i het volgende:
Hola
[..]
Leg eerst even uit hoe het er hier aan toe gaat
Doe ik ook altijd![]()
[..]
Sportieve gast
Al had je beter voor een zwaardere sportster kunnen gaan
waar het hart vol van is...quote:Op donderdag 24 april 2008 21:06 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, wat hebben we ineens allemaal veel verstand van Harleys!!!!![]()
![]()
![]()
@Cageon, gas moet ook niet los.
Ach, ik ben gediplomeerd lasser (MIG en TIG) en hou wel van een beetje plaatwerken.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:49 schreef Roderick2085 het volgende:Van een Duc naar een Harley
![]()
[..]
Of gewoon een zwaardere HDPersoonlijk vind ik een sportster gewoon net niks
Roderick is er niet vies van.quote:
We hebben bijna een jaar naar een goede lasser gezocht. Net eentje aangenomen.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:23 schreef RobDrop het volgende:
Ach, ik ben gediplomeerd lasser (MIG en TIG) en hou wel van een beetje plaatwerken.![]()
Helaas heb ik ook centen voor de verbouwing nodig, en dat is even prioriteit nummer 1.
Ik hou me aanbevolen, mag ik dan op de KS80 komen?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:30 schreef Patrick281 het volgende:
We hebben bijna een jaar naar een goede lasser gezocht. Net eentje aangenomen.![]()
Als die niet bevalt, ben je dan beschikbaar? Zonder HD graag.
Nais men, voor school toch?quote:
Niet swaffelen tegen de Chinese Muur he?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:39 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nais men, voor school toch?
Is wel een trend met scholen volgens mij om studenten die kant op te sturen, maatje van me zit nu 2 weken in China. Ik ga in Oktober 2 weken naar China
Nou kzit in Chongqing dan, volgens mij is daar geen chinese muurquote:Op donderdag 24 april 2008 21:45 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Niet swaffelen tegen de Chinese Muur he?
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:52 schreef RobDrop het volgende:
Teeveepee![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:23 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Ach, ik ben gediplomeerd lasser (MIG en TIG) en hou wel van een beetje plaatwerken.![]()
Helaas heb ik ook centen voor de verbouwing nodig, en dat is even prioriteit nummer 1.
Ik vat emquote:Op donderdag 24 april 2008 22:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
voor oudjes
HD
snap je hem nou eindelijk![]()
fuck..quote:Op donderdag 24 april 2008 22:57 schreef Snelwagen het volgende:
O no![]()
Happy hardcore 1 tm 9 gedownload, old skool
quote:
Neh, doe momenteel geen schoolquote:Op donderdag 24 april 2008 21:39 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nais men, voor school toch?
Is wel een trend met scholen volgens mij om studenten die kant op te sturen, maatje van me zit nu 2 weken in China. Ik ga in Oktober 2 weken naar China
Dit is pas knallenquote:Op donderdag 24 april 2008 22:57 schreef Snelwagen het volgende:
O no![]()
Happy hardcore 1 tm 9 gedownload, old skool
Das voor pussiesquote:Op donderdag 24 april 2008 22:59 schreef Cageon het volgende:
[..]
fuck..
Download dan thunderdome ofzo.
Ja idd. Heb ik ook, ook al ben ik nog niet zo oud.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:59 schreef Gawaine het volgende:
[..]
't jaar dat ik m'n motor rijbewijs haalde![]()
Best grappigbepaalde periodes in je leven met de bijbehorende muziek koppelen
Thunderdome 7 hier, Met de slangen kop op de 2 cd's verspreid.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Das voor pussies![]()
![]()
Volgens mij heb ik nog een thunderdome CD thuis liggen
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:04 schreef Cageon het volgende:
[..]
Thunderdome 7 hier, Met de slangen kop op de 2 cd's verspreid.
Dude, er is maar 1 goede mod van HL, en das CSquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:03 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ja idd. Heb ik ook, ook al ben ik nog niet zo oud.
Maar de tijden dat ik tot diep in de nacht aan t gamen was bijvoorbeeld, koppel ik aan wat muziek van die tijd.
Evenals de muziek van vroeger die me vader regelmatig draaide toen ik nog een ukkie was.
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:12 schreef Gawaine het volgende:
[..]
mwah, leuk man
schuifelen op de lagere schoolvakantie![]()
3 dagen héél ver weg.......Lunteren.....3 kwartier rijden
quote:En deze toen nog knappe meid kwam bij ins in een tent optreden![]()
quote:Bonnie (sober for once), way back in 1970
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:20 schreef Cageon het volgende:
zijn er eigenlijk tekenfilms met motoren als hoofd onderwerp?
Dude de bikermice's from marsquote:Op donderdag 24 april 2008 23:20 schreef Cageon het volgende:
zijn er eigenlijk tekenfilms met motoren als hoofd onderwerp?
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:38 schreef Cageon het volgende:
is iedereen de boes boes aflevering aan t kijken ofzo?
quote:
Hirshi Ali woonde toen nog in Somaliëquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:12 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Toen je nog gewoon in 3 kwartier in Amsterdam kon zijn via de A2
Streekbussen met je brommertje voorbij reed op de dijk ipv fietsers en nordic walkers
Tof.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:03 schreef Cageon het volgende:
Evenals de muziek van vroeger die me vader regelmatig draaide toen ik nog een ukkie was.
Dat zal t waarschijnlijk zijn iddquote:Op donderdag 24 april 2008 23:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ze zijn gewend om na Boes naar bed te gaan ?
Nee hoor, ik heb mijn bod terug getrokken. Als hij dat nu ook doet, bied ik weer op nieuwquote:Op donderdag 24 april 2008 19:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hij had zichzelf net met 100 euro overboden (Lmc430)
Waarschijnlijk verkoopt hij de motor aan zijn alter ego
Wat is je dat waard?quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:20 schreef stinkie het volgende:
http://link.marktplaats.nl/165062802
iemand zin om te sleutelen voor me?
Mijn eerste idee was ook alleen het slangetje. Maar ik ben daar wat wantrouwend in. Voor het zelfde geld zijn het de carbs zelfquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
Wat is je dat waard?![]()
Maar dat kun je toch wel zelf? Slangetje vervangen en klaar, me dunkt. (Als ik moet geloven wat hij er over zegt natuurlijk)
Met die oude bakken weet je dat nooit, misschien is groot onderhoud wel het minste, carbs afstellen, kleppen, nokkenasketting...... blijft een grote gok en bron van ergenis.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:37 schreef stinkie het volgende:
Mijn eerste idee was ook alleen het slangetje. Maar ik ben daar wat wantrouwend in. Voor het zelfde geld zijn het de carbs zelf
Een probleem met de benzinetoevoer kan ook versleten vlotter/naalden zijn en verdroogde rubbers.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
Wat is je dat waard?![]()
Maar dat kun je toch wel zelf? Slangetje vervangen en klaar, me dunkt. (Als ik moet geloven wat hij er over zegt natuurlijk)
quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:54 schreef Patrick281 het volgende:
Zo was er vorig jaar nog een Transalp op MF. Leek me niet eens een koopje, maar ze liepen er warm voor.
Bleek een debacle na aanschaf door de sleutelaar.
owjaquote:Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
succesquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:28 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ga naar huis, kreeg om 12.00 een sms dat e.a. misschien begonnen was.
Ben benieuwd wat ik aantref.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:28 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Is dat een goed iets?quote:
Iedere bezoeker kan wel een 5 liter kannetje afgewerkte olie meenemen hoor.quote:
Net onder Rotterdam, waar Lee Towers vandaan komt.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tof.Pappa.
![]()
Gelukkig krijgt Nick ook alleen maar kwaliteit.![]()
MoggûH.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:28 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Veel sterkte en succes!quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:43 schreef Patrick281 het volgende:
Vriendinnetje heeft nog geen echte weeen, wel pijn.
Ze is net op bed gaan liggen, ik ga d'r maar even steunen.
En ik zou vanavond gaan sporten!![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:17 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Net onder Rotterdam, waar Lee Towers vandaan komt.![]()
Tiefusteringcholera, net terug uit Gorinchem, druuuuuukkkk op de A15, gaat iedereen naar de camping of zo?
Ik wilde vanavond even naar de Horn-ajajippiejippiejee-bach gaan, maar ik denk dat ik dat toch eventjes morgenochtend ga doen...
Zoals Rib-i al zeiquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is dat een goed iets?
[..]
Iedere bezoeker kan wel een 5 liter kannetje afgewerkte olie meenemen hoor.![]()
Vriendinnetje heeft nog geen echte weeen, wel pijn.
Ze is net op bed gaan liggen, ik ga d'r maar even steunen.
En ik zou vanavond gaan sporten!![]()
8. Messages.fok.nl / Privéberichtenquote:
Er komen steeds meer auto gasten tot inkeer zo te zien.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:30 schreef arnold-d het volgende:
Ik heb er een motor bij gekocht!!
een Honda CB350F, uit 1974![]()
niet met een mooie lak erop,.. alles is helaas zwart gespoten etc.
maar goed genoeg om te leren motor-rijden als ik mijn rijbewijs heb
quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:39 schreef bvvt het volgende:
[..]
Er komen steeds meer auto gasten tot inkeer zo te zien.
Zou het dan toch nog goed komen hier op FOK?
Moet verdomme nog wachten, kwart voor 2 vannacht mag ze vermoedelijk pas gaan persen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:39 schreef Roderick2085 het volgende:Je krijgt een sms'je dat e.a. misschien begonnen is en vervolgens blijf je nog 3,5 uur op je werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren een flinke reportage over de steeds populairder wordende motorscooters.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:07 schreef Gawaine het volgende:
Zij die alleen een motor aanschaffen om tussen de files door te rijden.![]()
Jaren hebben ze zitten godverren op fora's én in de auto tegen motorrijders en nu willen
ze er allemaal een alleen omdat het zo makkelijk tussen de files door gaat![]()
Ik hoop dat de meesten hem na een jaar al in de schuur tussen al die nutteloos geworden
surfplanken parkeren![]()
Een motorrijder wordt je niet, de ron98 moet gvd vanaf je geboorte al door je aderen pompen
![]()
Twee doorgewinterde motorrijders gingen een flinke proefrit maken, en beide waren ze positief verbaast!![]()
Ik heb inmiddels een bod, inruil van een SV1000 uit 2003. Moet relatief weinig bijbetalen.![]()
Stel je niet aan, ik moest 48 uur wakker blijvenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moet verdomme nog wachten, kwart voor 2 vannacht mag ze vermoedelijk pas gaan persen.![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
Stel je niet aan, ik moest 48 uur wakker blijven
[..]
quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moet verdomme nog wachten, kwart voor 2 vannacht mag ze vermoedelijk pas gaan persen.![]()
Ik had wel een complete lasagna voor mijzelf, en het pakje koekjes bij de eenzame koffie, warme chocomel, chips. Het leven als aankomende pappa is hard.
Succes dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Gisteren een flinke reportage over de steeds populairder wordende motorscooters.![]()
Twee doorgewinterde motorrijders gingen een flinke proefrit maken, en beide waren ze positief verbaast!![]()
Ik heb inmiddels een bod, inruil van een SV1000 uit 2003. Moet relatief weinig bijbetalen.![]()
[..]
Kan de komende 6 weken gewoon niet trainen
![]()
Gefeliciteerdquote:
Verkoop je die aan Rib-iquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:46 schreef Patrick281 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:50 schreef RobDrop het volgende:
LOL!!!De Grote Beurt aan het kijken, de auto is in de aflevering nog niet klaar, of hij staat alweer op Marktplaats......
![]()
http://auto.marktplaats.nl/renault/165352965-renault-megane-cabrio-uit-de-grote-beurt-van-veronica.html?return=eJwtjs0OgjAQhN%2BFBI7QH7iUEKNvUqFCQ6GbdlHU%2BO5uxdPM7HzZXa24elvF2qgEFyqLRod%2BaidEUFU1ezBruegwIzitMZarqw6khAlOu%2Bt4McQOfS7PubzARsrIDPYYOCR9WSAbb0OkwBOGf2yh4rxuiwm2T%2FSeAMabOpXuSamWkklJaX5QupvgV9vrXDSCjcGj%2Bbmr2QKtvPiYzorCjvQWwNaxAmPHs%2FbzBZ%2B%2FRgI%3D&thumb_click=1#photo
Wanneer worden ze nou eens wijs, dat dit gewoon niet werkt auto verkrachten en ermee voor lul rijden?
Joel Quint Bart.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:11 schreef Gawaine het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd
![]()
![]()
![]()
vertel vertel wat is het geworden ?
quote:
quote:
quote:
Supersnel.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:12 schreef bvvt het volgende:
![]()
damn dude - das snel
Alles ook goed met mama?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:12 schreef bvvt het volgende:
[..]
8. Messages.fok.nl / Privéberichten
a. Het PM-systeem is een systeem waarmee gebruikers direct berichten kunnen sturen aan
andere gebruikers. Dit systeem draait op messages.fok.nl en is geïntegreerd op alle
onderdelen van het FOK.nl domein.
b. Gebruiker dient er rekening mee te houden dat het te allen tijde mogelijk is dat de beheerders
(admins) van FOK! deze berichten inzien indien er sprake is van verdenking van een
strafbaar feit, misbruik van het systeem of er, ons inziens, andere dringende redenen zijn
deze in te zien. Het PM-systeem is géén vervanging voor externe chat en mailsystemen en is
nadrukkelijk NIET privé. Verzonden berichten kunnen worden ingezien door de afzender,
ontvanger en sitebeheerders en admins.
Gefeliciteerd!!!quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:29 schreef Rib-i het volgende:
Niet doenZijn niet zo betrouwbaar
Wat is het adres![]()
Fok! MC voorzitter 2028.quote:
Top. Alsof ze niets gedaan heeft.quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:05 schreef RobDrop het volgende:
Gefeliciteerd!!!![]()
Alles goed met de moeder?
Tnx.quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:20 schreef Den_Haag het volgende:
FELI WB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een babyquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
gefeliciteerd.man
![]()
Wat is het geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T viel mij ook al op dat ze evenveel haar hebbenquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:55 schreef Cageon het volgende:
woessaah vette shit hoor WB
Die SV dus![]()
Leuk jochiej, lijkt die op zijn vader?
quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
T viel mij ook al op dat ze evenveel haar hebben
neeeehquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:06 schreef Geerd het volgende:
Liefhebbers om nog even te KBen?
geweldig man feliquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:00 schreef Patrick281 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Piccies nog van gisteravond. Je herkent hem nu al niet meer terug.![]()
I got good footagequote:
in afwezigheid bij dezequote:
goed weertje morgquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hoe laat waar
Moet natuurlijk ruim van tevoren vertrekken
@Dome??quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
goed weertje morgwij vertrekken op tijd 11u is het doel
weet overigens niet wat we gaan doen, deze route is evt een optie:
[ afbeelding ]
met de laatste ontwikkelingen is een bezoekje aan een fraai KB ook een mogelijkheid
Ja ben nu al mijn nest uit gekomen.quote:
Breezahquote:Op zondag 27 april 2008 03:32 schreef Geerd het volgende:
Wat krijgen die kleine porrewortels tegenwoordig toch allemaal voor pestvoer, en maar schudden met die uiers.
Dat was in mijn tijd nog wel anders.
quote:Op zondag 27 april 2008 09:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
heb me wekker niet voor niks gezet hey
nee om 12u weten we t wel?quote:Op zondag 27 april 2008 09:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]niet voor niks heren
![]()
![]()
ik zeg 12uwe weten toch nog niet wat we gaan doen
quote:Op zondag 27 april 2008 09:59 schreef Geerd het volgende:
Ik heb de route iig al 2x geprint.:P
quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
goed weertje morgwij vertrekken op tijd 11u is het doel
weet overigens niet wat we gaan doen, deze route is evt een optie:
[ afbeelding ]
met de laatste ontwikkelingen is een bezoekje aan een fraai KB ook een mogelijkheid
wij zijn om 12u uit domequote:
Hoe laat vertrekt uwes van huisquote:Op zondag 27 april 2008 09:59 schreef Geerd het volgende:
Ik heb de route iig al 2x geprint.:P
Ga het proberenquote:Op zondag 27 april 2008 10:52 schreef Cageon het volgende:
[..]
wij zijn om 12u uit dome
11:30 @ shell dieren bij t station
Waar later @ mac of @ shell?quote:Op zondag 27 april 2008 10:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ga het proberenkan zijn dat ik iets later ben
Tssssssquote:
die nick (+UI) van jou doet ook wat met de verbeelding zegquote:Op zondag 27 april 2008 10:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tssssss
Net zo weinig haar als zijn pap !Van harte PEP !
Houd je mond !quote:Op zondag 27 april 2008 10:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
die nick (+UI) van jou doet ook wat met de verbeelding zeg![]()
Hey ondeugend komt ook weer eens kijkenquote:
ok zie ik je straksquote:Op zondag 27 april 2008 11:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ga nu weg, ik gok op +_ 3 kwartier![]()
Ja RB vertelde me van een baby dus moest wel even langs he.quote:Op zondag 27 april 2008 11:05 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hey ondeugend komt ook weer eens kijken
Heb je nu al eens een motor gehaald? Of mag je nog steeds zo af en toe die van RB lenen?
big twins zijn vermoeiend iddquote:Op zondag 27 april 2008 11:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja RB vertelde me van een baby dus moest wel even langs he.
Vrijdag nog lekker gereden op de SV.
Wel was ik bekaf... was alweer even geleden.
hehehehquote:Op zondag 27 april 2008 11:16 schreef ondeugend het volgende:
@ Bvvt...
Ik rijd te weinig ... het kunnen gebruiken van de SV heel af en toe bevalt me prima.
Nog een motor erbij en ik houd geen tuin meer over ook.
Nee het is wel goed zo.
Gewoon net als mij doen, vroeger stond de fiets lekker warm in de woonkamer!quote:Op zondag 27 april 2008 11:16 schreef ondeugend het volgende:
@ Bvvt...
Ik rijd te weinig ... het kunnen gebruiken van de SV heel af en toe bevalt me prima.
Nog een motor erbij en ik houd geen tuin meer over ook.
Nee het is wel goed zo.
avond! Goeie shit vandaag weerquote:
Wa heb je aangetikt op 348??quote:Op zondag 27 april 2008 19:00 schreef Cageon het volgende:
[..]
avond! Goeie shit vandaag weer![]()
![]()
![]()
Ben niet veel later dan jij thuis, zegt wel wat over mijn snelheid
Ik zou voor de FZR gaan!quote:Op zondag 27 april 2008 18:24 schreef stinkie het volgende:
http://link.marktplaats.nl/161381342
vs.
http://link.marktplaats.nl/164764849
Helaas geentijd om ergenste gaan kijken komende dagen, dus eens zien wat er deze week nog bijkomt stiekem lijkt die fzr me wel wat
lang niet de snelheid die ik eerder vandaag heb geredenquote:
Dat gaat geen probleem worden heb ik wel gemerkt op de laatste dijkquote:Op zondag 27 april 2008 21:02 schreef koffiekoekje het volgende:
Ook weer thuisMoet me natuurlijk wel als laatste melden
![]()
Opdracht voor de volgende keer, Geerd bijhouden
Goeie picsquote:Op zondag 27 april 2008 20:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Kort verslagje, pics zeggen meer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat Geerd hier nou doet...
[ afbeelding ]
ready..
[ afbeelding ]
volgens mij mag je daar niet in jongens
zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
snelheid&hellingshoek is OK==> Cageon na gister links ook rechts nu op de grond gezet
[ afbeelding ]
afgelopen week was mijn grondspeling binnen
[ afbeelding ]
duurt heel wat langer voor mijn stepjes aan de grond zitten![]()
vandaag op KBG mijn knie tegen de tank aangehouden, ga niet na elke rit nwe sliders aanschaffenextra speling resulteerde in een nieuwe tak van sport: dembersliden
wat wel de grens is te noemen denk ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ook Geerd reed de tourende andere supersport zoek
[ afbeelding ]
....resultaat: stepje&rempedaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wederom geslaagd![]()
van KK alleen vids available
Dan wachten we ffquote:Op zondag 27 april 2008 21:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
komt een ftp aan, incl. vids--> ff wachten op Cageon
Zie t morgen dan welquote:Op zondag 27 april 2008 22:36 schreef Cageon het volgende:
doe me best heren, moet nog ff checken.
Wil zelf nog hosting aanschaffen, maar moet nog ff zien hoe/wat.
Tijdelijk kan ik hopelijk wel ff wat anders regelen.
Anders kom jij weer als een duveltje uit de doos.quote:Op zondag 27 april 2008 10:57 schreef ondeugend het volgende:
Tssssss
Net zo weinig haar als zijn pap !Van harte PEP !
Ja papaquote:Op zondag 27 april 2008 23:10 schreef Patrick281 het volgende:
Tering die picsik denk dat jullie een maatje te groot voor me worden.
Derde zelfs.quote:
Standby, een Senseo is zo snel paraat als een vrijgezel met watchervideo.com.quote:Wanneer is deklaar?
tering, jij konijnquote:Op zondag 27 april 2008 23:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Derde zelfs.En het voelt kut als het niet wil slapen.
Zoals nu en de komende zes uur vermoed ik.![]()
Geld dat ook als er in eens 3 man op de stoep staat?quote:[..]
Standby, een Senseo is zo snel paraat als een vrijgezel met watchervideo.com.
quote:
Geen idee, ben momenteel een gevaar op de weg. (quote:WB, jij gaat deze week nog rijden? of te druk met voor de vrouw zorgen?
Het is geen kunst.quote:
Niet meer dan twee zware jongens tegelijk naar binnen.quote:Geld dat ook als er in eens 3 man op de stoep staat?
Idd!!quote:
En met maximaal 3000 toeren door de straat zekerquote:Op maandag 28 april 2008 18:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Maar hoe zit het dan met de koppeling.
En waar lektíe dan.![]()
[..]
Geen idee, ben momenteel een gevaar op de weg. ()
![]()
Vrijdag, zaterdag of zondag zou ik toch wel wat kunnen plannen.Niet meer dan 1-2 uurtjes that is.
![]()
[..]
Het is geen kunst.![]()
[..]
Niet meer dan twee zware jongens tegelijk naar binnen.![]()
quote:[..]
Idd!!![]()
Net klaar met een mailing. Maar dan thuis.![]()
Geboortekaartjes, tik even 300 euro af.![]()
Was een mooie aanbetaling op een carbon gitaar geweest.
wat vaker meetenquote:Op zondag 27 april 2008 23:10 schreef Patrick281 het volgende:
Tering die picsik denk dat jullie een maatje te groot voor me worden.
wat dat betreft was een volgende cam van entree tot exit (nja 50% - 70% vd bocht) nog mooier geweest.quote:Op maandag 28 april 2008 19:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
wat vaker meeten
wanneer kan de senseo aangezet worden![]()
pics laat mooie analyses toe; wegpositie van insturen, kijkrichting, etc. etc.
harder insturenquote:Op maandag 28 april 2008 19:48 schreef Cageon het volgende:
[..]
wat dat betreft was een volgende cam van entree tot exit (nja 50% - 70% vd bocht) nog mooier geweest.![]()
Als jij wat later begint met remmenquote:
quote:Op maandag 28 april 2008 20:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
remmen![]()
heb je heel niet nodig op KBG
![]()
Nog steeds rond de koppelingscilinderquote:Op maandag 28 april 2008 18:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Maar hoe zit het dan met de koppeling.
En waar lektíe dan.![]()
Echt welquote:Op maandag 28 april 2008 22:57 schreef Cageon het volgende:
krijgen de mensen nou niet een keer zin om ook te meeten als ze de pics + filmpjes zien?
check z'n profielquote:
Beterquote:Op maandag 28 april 2008 20:15 schreef Cageon het volgende:
en zo nemen wij een KB
-kleine edit voor t ploatje
Ja hoor, alleen ga ik voorlopig niet zo door de bochtquote:Op maandag 28 april 2008 22:57 schreef Cageon het volgende:
krijgen de mensen nou niet een keer zin om ook te meeten als ze de pics + filmpjes zien?
kwestie van tijdKilometersquote:Op maandag 28 april 2008 23:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen ga ik voorlopig niet zo door de bocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |