wohooooquote:
Waarom bevooroordeeld.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:45 schreef bvvt het volgende:
mwahhh,
ik denk dat het boek een betere uitleg geeft dan mijn bevooroordeelde mening
Geen idee wat de week brengtquote:Op donderdag 24 april 2008 10:56 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!
WB, ergens volgende week SMR raggen?
quote:Bikefreak schreef op 23 april 2008 @ 19:49:
Op 2e pinksterdag (alleen die dag) staat er een bij Van der Heijden in Den Bosch.
Deze gaat daarna naar een volgende dealer.
Ze zouden ca. 3-4 weken later eigen modellen krijgen voor de verkoop. Hiermee is wel een proefrit mogelijk.
En wat stelt het voorquote:Op donderdag 24 april 2008 11:46 schreef Roderick2085 het volgende:
Had misschien nog wel mooier gekund, maar ik ben aardig tevreden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:24 schreef bvvt het volgende:
En wat stelt het voor
Je nieuwe voorspatbord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde spatbordquote:Op donderdag 24 april 2008 12:24 schreef bvvt het volgende:
[..]
En wat stelt het voor
Je nieuwe voorspatbord?
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Zat echt een scheur inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hem dus ingekort
een centimeter of 5 gok ik
![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Was toch afgebroken bij zijn natuur onderzoek langs de dijk???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
reeds beantwoord door de betreffendeOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Dat wordt vast leuk regenrijden.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:12 schreef Roderick2085 het volgende:
Zat echt een scheur inIk heb hem dus ingekort
een centimeter of 5 gok ik
Volgens mij valt het niet eens zoveel op, maar was te lui om de hoes eraf te halen, dus die pic moet nog ff wachtenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat wordt vast leuk regenrijden.![]()
Maar toffe oplossingmet gesloten beurs
, hoe staat het op de motor?
Uhm, geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 24 april 2008 13:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat wordt vast leuk regenrijden.![]()
Maar toffe oplossingmet gesloten beurs
, hoe staat het op de motor?
En wat zit er voor een gare voorband op.Macadam.
![]()
Godzamme!quote:Op donderdag 24 april 2008 13:50 schreef Roderick2085 het volgende:
Volgens mij valt het niet eens zoveel op, maar was te lui om de hoes eraf te halen, dus die pic moet nog ff wachten![]()
Edit !!quote:
Had geen zin om te editten, dit was snellerquote:Op donderdag 24 april 2008 13:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Godzamme!![]()
![]()
Maar niet zo snel reageren, ik was nog niet klaar.
[..]
Edit !!![]()
![]()
Er moet ook nog gewerkt worden.![]()
![]()
Die magbij voorkeuralleen als achterband.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:38 schreef Roderick2085 het volgende:
Had geen zin om te editten, dit was sneller
Maar speciaal voor jou ff gekeken, het is een bt20
quote:De loopbaan en CV van een Bridgestone motorband: de BT-020 NT
Bridgestone Battlax BT-011 F en BT-020 R/Suzuki Bandit650S/2007-model
V: 120/60-17 A: 160/60-17
Even voor alle duidelijkheid, "F" staat voor "Front" en "R" staat voor "Rear" oftewel voor en achter. Lang geleden werd de eerste BT-020 geproduceerd door Bridgestone. Veel motorrijders weten niet dat de ene BT-020 absoluut de andere niet is. Vroeger had je bv. eerst de BT-020 maar niet lang daarna kreeg je de NT-uitvoering. Wat betekent NT? De toevoeging NT staat voor New Technology. Een term die verwijst naar de trukendoos die Bridgestone opengetrokken heeft om de nieuwe doelstellingen die zij zagen in 'de' sport/tourband te verwezenlijken. Betere stabiliteit, meer grip, betere handeling en een verbeterd loopvlak. Hiervoor is gebruik gemaakt van 3D CTDM, de geavanceerde computertechniek om 3D-simulaties van de te ontwikkelen band te maken. Daarnaast zit in deze BT-020 NT, net als in de BT-020 en BT-011 een mono-belt spiraal (doorlopende gordel uit 1 stuk) en dit zorgt voor stabiliteit, beter gezegd rechtuit stabiliteit.
NT= een nieuwe opbouw van die draad. De draad van de monospiraal zelf is ook weer opgebouwd uit vijf afzonderlijke staaldraden ingebed in rubber. De vijf staaldraden zijn in een helix-vorm om elkaar heen geweven, waarbij het tussenliggende rubber ervoor zorgt dat ze elkaar nooit kunnen raken. Hierdoor ontstaat er geen onderlinge wrijving als gevolg van de vervorming van de band wat betekent dat de band koeler blijft, minder in druk varieert en dus ook weer meer stabiliteit van de MSB-constructie op zich. Terwijl de stabiliteit dus nog weer toegenomen moet zijn, geeft deze HTSPC-MSB constructie tegelijkertijd een betere flexibiliteit en schokabsorptie van het loopvlak. Het loopvlak van de NT heeft een andere vorm gekregen wat meer rechtuit stabiliteit geeft. Het is ook een band die op veel typen motorfietsen gemonteerd kan worden, omdat hij stiekem sportiever is dan hij eigenlijk bedoeld is. Even opletten: New Technology staat niet op de band, de band is voorzien van een "U" op de band (Note: de "U"-aanduiding staat alleen op de achterband, de voorband heeft geen speciale aanduiding). Zo heb je bv. een speciaal voor de Yamaha FJR1300 ontwikkelde BT-020 -N en die is toch echt totaal anders dan de BT-020 -M voor een BMW K1200 LT ook al zijn het vergelijkbare typen motoren.
Verrassend
Na een aantal slechte ervaringen met BT-020's - onder de Yamaha FZ6N Black Edition en de Triumph Sprint ST (versie 2005) - was ik zeer verrast over het goede weggedrag van de BT-011/BT-020-combinatie op deze nieuwe Bandit650S. Toen ik bij BV Nimag wegreed had ik niet gekeken welke banden eronder de nieuwe Bandit650S lagen. Vaak kun je ook beter niet kijken want je laat je er onbewust 9 van de 10 keer toch door beïnvloeden. De rit naar huis was me erg goed bevallen en ik had tot op dat moment nog geen enkele klacht over de BT-011/BT-020-combinatie kunnen noteren. Het stuurgedrag is uitermate neutraal en ook tijdens een paar hogesnelheidsbochten op de snelweg voelde de combinatie BT-011/BT-020 heel goed aan.
Tot op de mm
Hoe kan het toch dat sommige banden zo goed bij een bepaalde motor passen? Ik heb daar niet echt een goede verklaring voor maar de combinatie BT-011 F/BT-020 R en de Suzuki Bandit650S is een hele goede. Zodra je met koude banden de eerste mooie bocht induikt voelt het direct heel erg vertrouwd aan. Het insturen gaat makkelijk en licht zonder dat je de bocht invalt. Je hebt echt het gevoel dat je deze Bandit650S tot op de mm nauwkeurig in de bocht kan leggen.
Grip?
Wel daar heb je bij deze BT-011 F/BT-020 R combinatie niet over te klagen. Ik heb een aantal keren een motor getest waarmee ik van achteren echt alle kanten op gleed met een BT-020 (ouder type!) eronder maar de BT-020 op deze Bandit650S heeft grip te over. Juist omdat de nieuwe Bandit650S zo goed en makkelijk stuurt ga je er verschrikkelijk mee de beest lopen uithangen. Veel meer nog dan met bv. een snelle Supersport. Een week lang heb ik echt van alles geprobeerd om de Bandit650S uit balans te brengen door bv. met koude banden al behoorlijk door te harken, maar wat ik ook probeerde de BT's gaven werkelijk geen krimp. Behoorlijk verrassend al met al deze BT-020 van achteren. Uiteraard heb ik aan Bridgestone gevraagd wat de reden is van de montage van de BT-011 voor en de BT-020 achter. Het antwoord dat ik kreeg was: "Het idee achter de montage van de sportieve BT-011 aan de voorkant en de sport/tour BT-020 aan de achterkant is de wens om een wat sportiever stuurgedrag te creëren dan met BT-020's voor én achter mogelijk is. De af-fabriek gemonteerde types zijn echter niet meer opgenomen in het Nederlandse standaard assortiment. Omdat de veel modernere en ook sportief sturende BT-021 zelfs beter is dan de BT-011, beveelt Bridgestone voor de Bandit 650S motor de BT-021 als voorband aan. De combinatie BT-021 F/BT-020 R zal dan ook perfect functioneren.
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:56 schreef stinkie het volgende:
En binnen 5 fucking minuten overboden. Zit die josti te f5 ofzo
kloterig prijs opdrijvertje
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:46 schreef Roderick2085 het volgende:
Had misschien nog wel mooier gekund, maar ik ben aardig tevreden
[ afbeelding ]
Zo'n smerige opkoper, van Rotterdam tot Limburg, overal staat ie als hoogste biederquote:Op donderdag 24 april 2008 15:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
2 jaar geleden bijna zo'n ding gekocht voor ¤500,-
Zat alleen geen kuip op. En ik had toch geen zin.![]()
niet zeiken, een beller is sneller.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zo'n smerige opkoper, van Rotterdam tot Limburg, overal staat ie als hoogste bieder
Dacht dat er gewerkt moest wordenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die magbij voorkeuralleen als achterband.![]()
[..]
Komt nogquote:Op donderdag 24 april 2008 15:08 schreef ikookhier het volgende:
[..]heeft u ook een foto van de zijkant ?
Ik denk een dromer, want wat is er heerlijker dan shoppen zonder geld uit te geven.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:12 schreef stinkie het volgende:
Zo'n smerige opkoper, van Rotterdam tot Limburg, overal staat ie als hoogste bieder
dus -> bellenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk een dromer, want wat is er heerlijker dan shoppen zonder geld uit te geven.
Die fiets of een ander, maakt me vrij weinig uit.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:33 schreef Cageon het volgende:
[..]
dus -> bellen
Tenzij je natuurlijk de fiets eigenlijk niet echt wilt hebben![]()
En dan vertel je wat Patrick zojuist gezegd heeft.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
Die fiets of een ander, maakt me vrij weinig uit.
Alleen als ik bel is het eerste dat ik te horen krijg "er is wel al 800 geboden hoor"
Vorige motoren betaalde ik gewoon de vraagprijs. Alleen toen had ik ze ook nodig voor ww verkeer. Nu niet, dus ik heb geen haastquote:Op donderdag 24 april 2008 15:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
En dan vertel je wat Patrick zojuist gezegd heeft.
mgoed ik trek me nooit wat aan van biedingen, ik ga er heen zonder pr afspraken, ga kijken en doe dan wel een tegenbod. Maargoed, ik ga vaak ook nooit riant onder de vr. pr. zitten. Als ik t te duur vind ga ik al niet kijken.
I see, nou succes danquote:Op donderdag 24 april 2008 15:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
Vorige motoren betaalde ik gewoon de vraagprijs. Alleen toen had ik ze ook nodig voor ww verkeer. Nu niet, dus ik heb geen haast
Ach ja, vaak kijken op MP, en een zekere dag zit er een knaller tussenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:47 schreef stinkie het volgende:
Vorige motoren betaalde ik gewoon de vraagprijs. Alleen toen had ik ze ook nodig voor ww verkeer. Nu niet, dus ik heb geen haast
Bellen en handelen, straks heb je gewoon een knappe motor voor ¤600.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:33 schreef Cageon het volgende:
dus -> bellen
Tenzij je natuurlijk de fiets eigenlijk niet echt wilt hebben![]()
schop de scootert naar buiten en de triumph naar binnen? Owja @ work enzulksquote:Op donderdag 24 april 2008 15:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
For sale.![]()
tering, het giet hier pijpestelen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Arme Triumph!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:59 schreef Cageon het volgende:
schop de scootert naar buiten en de triumph naar binnen? Owja @ work enzulks
Posbank. Laatste keer was ook leuk he?quote:Hier schijnt de zon en kwil de moto pakken om ff de posbank op te gaan, schijnt nieuw asfalt te liggen.
Maarja kan me geld niet hersenloos in de tank blijven gooien
Nais, wanneer ga je dr heen?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:24 schreef Roderick2085 het volgende:
Zo, hostels in Japan en Hongkong zijn geboekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |