quote:Op donderdag 24 april 2008 23:38 schreef Cageon het volgende:
is iedereen de boes boes aflevering aan t kijken ofzo?
quote:
Hirshi Ali woonde toen nog in Somaliëquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:12 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Toen je nog gewoon in 3 kwartier in Amsterdam kon zijn via de A2
Streekbussen met je brommertje voorbij reed op de dijk ipv fietsers en nordic walkers
Tof.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:03 schreef Cageon het volgende:
Evenals de muziek van vroeger die me vader regelmatig draaide toen ik nog een ukkie was.
Dat zal t waarschijnlijk zijn iddquote:Op donderdag 24 april 2008 23:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ze zijn gewend om na Boes naar bed te gaan ?
Nee hoor, ik heb mijn bod terug getrokken. Als hij dat nu ook doet, bied ik weer op nieuwquote:Op donderdag 24 april 2008 19:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hij had zichzelf net met 100 euro overboden (Lmc430)
Waarschijnlijk verkoopt hij de motor aan zijn alter ego
Wat is je dat waard?quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:20 schreef stinkie het volgende:
http://link.marktplaats.nl/165062802
iemand zin om te sleutelen voor me?
Mijn eerste idee was ook alleen het slangetje. Maar ik ben daar wat wantrouwend in. Voor het zelfde geld zijn het de carbs zelfquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
Wat is je dat waard?![]()
Maar dat kun je toch wel zelf? Slangetje vervangen en klaar, me dunkt. (Als ik moet geloven wat hij er over zegt natuurlijk)
Met die oude bakken weet je dat nooit, misschien is groot onderhoud wel het minste, carbs afstellen, kleppen, nokkenasketting...... blijft een grote gok en bron van ergenis.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:37 schreef stinkie het volgende:
Mijn eerste idee was ook alleen het slangetje. Maar ik ben daar wat wantrouwend in. Voor het zelfde geld zijn het de carbs zelf
Een probleem met de benzinetoevoer kan ook versleten vlotter/naalden zijn en verdroogde rubbers.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
Wat is je dat waard?![]()
Maar dat kun je toch wel zelf? Slangetje vervangen en klaar, me dunkt. (Als ik moet geloven wat hij er over zegt natuurlijk)
quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:54 schreef Patrick281 het volgende:
Zo was er vorig jaar nog een Transalp op MF. Leek me niet eens een koopje, maar ze liepen er warm voor.
Bleek een debacle na aanschaf door de sleutelaar.
owjaquote:Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
succesquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:28 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ga naar huis, kreeg om 12.00 een sms dat e.a. misschien begonnen was.
Ben benieuwd wat ik aantref.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:28 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Is dat een goed iets?quote:
Iedere bezoeker kan wel een 5 liter kannetje afgewerkte olie meenemen hoor.quote:
Net onder Rotterdam, waar Lee Towers vandaan komt.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tof.Pappa.
![]()
Gelukkig krijgt Nick ook alleen maar kwaliteit.![]()
MoggûH.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:28 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Veel sterkte en succes!quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:43 schreef Patrick281 het volgende:
Vriendinnetje heeft nog geen echte weeen, wel pijn.
Ze is net op bed gaan liggen, ik ga d'r maar even steunen.
En ik zou vanavond gaan sporten!![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:17 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Net onder Rotterdam, waar Lee Towers vandaan komt.![]()
Tiefusteringcholera, net terug uit Gorinchem, druuuuuukkkk op de A15, gaat iedereen naar de camping of zo?
Ik wilde vanavond even naar de Horn-ajajippiejippiejee-bach gaan, maar ik denk dat ik dat toch eventjes morgenochtend ga doen...
Zoals Rib-i al zeiquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is dat een goed iets?
[..]
Iedere bezoeker kan wel een 5 liter kannetje afgewerkte olie meenemen hoor.![]()
Vriendinnetje heeft nog geen echte weeen, wel pijn.
Ze is net op bed gaan liggen, ik ga d'r maar even steunen.
En ik zou vanavond gaan sporten!![]()
8. Messages.fok.nl / Privéberichtenquote:
Er komen steeds meer auto gasten tot inkeer zo te zien.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:30 schreef arnold-d het volgende:
Ik heb er een motor bij gekocht!!
een Honda CB350F, uit 1974![]()
niet met een mooie lak erop,.. alles is helaas zwart gespoten etc.
maar goed genoeg om te leren motor-rijden als ik mijn rijbewijs heb
quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:39 schreef bvvt het volgende:
[..]
Er komen steeds meer auto gasten tot inkeer zo te zien.
Zou het dan toch nog goed komen hier op FOK?
Moet verdomme nog wachten, kwart voor 2 vannacht mag ze vermoedelijk pas gaan persen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:39 schreef Roderick2085 het volgende:Je krijgt een sms'je dat e.a. misschien begonnen is en vervolgens blijf je nog 3,5 uur op je werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren een flinke reportage over de steeds populairder wordende motorscooters.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:07 schreef Gawaine het volgende:
Zij die alleen een motor aanschaffen om tussen de files door te rijden.![]()
Jaren hebben ze zitten godverren op fora's én in de auto tegen motorrijders en nu willen
ze er allemaal een alleen omdat het zo makkelijk tussen de files door gaat![]()
Ik hoop dat de meesten hem na een jaar al in de schuur tussen al die nutteloos geworden
surfplanken parkeren![]()
Een motorrijder wordt je niet, de ron98 moet gvd vanaf je geboorte al door je aderen pompen
![]()
Twee doorgewinterde motorrijders gingen een flinke proefrit maken, en beide waren ze positief verbaast!![]()
Ik heb inmiddels een bod, inruil van een SV1000 uit 2003. Moet relatief weinig bijbetalen.![]()
Stel je niet aan, ik moest 48 uur wakker blijvenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moet verdomme nog wachten, kwart voor 2 vannacht mag ze vermoedelijk pas gaan persen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |