quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
Stel je niet aan, ik moest 48 uur wakker blijven
[..]
quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moet verdomme nog wachten, kwart voor 2 vannacht mag ze vermoedelijk pas gaan persen.![]()
Ik had wel een complete lasagna voor mijzelf, en het pakje koekjes bij de eenzame koffie, warme chocomel, chips. Het leven als aankomende pappa is hard.
Succes dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Gisteren een flinke reportage over de steeds populairder wordende motorscooters.![]()
Twee doorgewinterde motorrijders gingen een flinke proefrit maken, en beide waren ze positief verbaast!![]()
Ik heb inmiddels een bod, inruil van een SV1000 uit 2003. Moet relatief weinig bijbetalen.![]()
[..]
Kan de komende 6 weken gewoon niet trainen
![]()
Gefeliciteerdquote:
Verkoop je die aan Rib-iquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:46 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb inmiddels een bod, inruil van een SV1000 uit 2003. Moet relatief weinig bijbetalen.![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:50 schreef RobDrop het volgende:
LOL!!!De Grote Beurt aan het kijken, de auto is in de aflevering nog niet klaar, of hij staat alweer op Marktplaats......
![]()
http://auto.marktplaats.nl/renault/165352965-renault-megane-cabrio-uit-de-grote-beurt-van-veronica.html?return=eJwtjs0OgjAQhN%2BFBI7QH7iUEKNvUqFCQ6GbdlHU%2BO5uxdPM7HzZXa24elvF2qgEFyqLRod%2BaidEUFU1ezBruegwIzitMZarqw6khAlOu%2Bt4McQOfS7PubzARsrIDPYYOCR9WSAbb0OkwBOGf2yh4rxuiwm2T%2FSeAMabOpXuSamWkklJaX5QupvgV9vrXDSCjcGj%2Bbmr2QKtvPiYzorCjvQWwNaxAmPHs%2FbzBZ%2B%2FRgI%3D&thumb_click=1#photo
Wanneer worden ze nou eens wijs, dat dit gewoon niet werkt auto verkrachten en ermee voor lul rijden?
Joel Quint Bart.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:11 schreef Gawaine het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd
![]()
![]()
![]()
vertel vertel wat is het geworden ?
quote:
quote:
quote:
Supersnel.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:12 schreef bvvt het volgende:
![]()
damn dude - das snel
Alles ook goed met mama?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:12 schreef bvvt het volgende:
[..]
8. Messages.fok.nl / Privéberichten
a. Het PM-systeem is een systeem waarmee gebruikers direct berichten kunnen sturen aan
andere gebruikers. Dit systeem draait op messages.fok.nl en is geïntegreerd op alle
onderdelen van het FOK.nl domein.
b. Gebruiker dient er rekening mee te houden dat het te allen tijde mogelijk is dat de beheerders
(admins) van FOK! deze berichten inzien indien er sprake is van verdenking van een
strafbaar feit, misbruik van het systeem of er, ons inziens, andere dringende redenen zijn
deze in te zien. Het PM-systeem is géén vervanging voor externe chat en mailsystemen en is
nadrukkelijk NIET privé. Verzonden berichten kunnen worden ingezien door de afzender,
ontvanger en sitebeheerders en admins.
Gefeliciteerd!!!quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:29 schreef Rib-i het volgende:
Niet doenZijn niet zo betrouwbaar
Wat is het adres![]()
Fok! MC voorzitter 2028.quote:
Top. Alsof ze niets gedaan heeft.quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:05 schreef RobDrop het volgende:
Gefeliciteerd!!!![]()
Alles goed met de moeder?
Tnx.quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:20 schreef Den_Haag het volgende:
FELI WB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een babyquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
gefeliciteerd.man
![]()
Wat is het geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T viel mij ook al op dat ze evenveel haar hebbenquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:55 schreef Cageon het volgende:
woessaah vette shit hoor WB
Die SV dus![]()
Leuk jochiej, lijkt die op zijn vader?
quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
T viel mij ook al op dat ze evenveel haar hebben
neeeehquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:06 schreef Geerd het volgende:
Liefhebbers om nog even te KBen?
geweldig man feliquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:00 schreef Patrick281 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Piccies nog van gisteravond. Je herkent hem nu al niet meer terug.![]()
I got good footagequote:
in afwezigheid bij dezequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |