De kneuzenkermis!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:36 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slet moet haar jurk laten zien aan flens van rat
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:37 schreef cindy10 het volgende:
[..]
als flens slim is,snippert ze een uitje,pakt de mayo,en zegt zoooo amanda nu ben je pas speciaal!
het rottingsproces is in werking gesteldquote:
[..]
als flens slim is,snippert ze een uitje,pakt de mayo,en zegt zoooo amanda nu ben je pas speciaal!
Dat was vroeger zo..Na de komst van de ¤ kan dat niet meer uit..quote:Op woensdag 23 april 2008 20:36 schreef Katewalker het volgende:
Is de bruiloft nu afgelopen..er hoort toch nog een feestje te komen..muziek en dansen enzo..
[..]
Tja idd, ze laten zelfs hun ondergoed stomen, het feest was al voorbij dus wat het drama nu is, schiet mij maar lek, ik weet het niet.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
Tssk net alsof ketchupvlekken niet te verwijderen zijn
Met een beetje leuk knip en plakwerk, kan de FEBO een leuke uitzending maken!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:35 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ketchup in hun bed doet dit dus al bij ze...compleet over de rooie...Amanda heeft eens ketschup over Lieke heen gespoten..ze liep een uur met die fles in haar handen te wachten op een mooi moment...en een lol dat ze toen hadden..pff..arrogante eikels zijn het...
Dat ga je niet menen, wil hij dat doen? En ze staan erboven en shit en zoquote:Op woensdag 23 april 2008 20:39 schreef tutjehola het volgende:
Loopt Brian nou te zoeken waar de beveiliging is om vervolgens die wijn over de jurk van Claire te moppen?
Hoort de masterbedroom niet bij het meest echte, lees getrouwde, stel van de kooi?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:40 schreef akveor het volgende:
Nou gooi er maar een stemming in voor de huwelijksnacht.....
[ afbeelding ]
Ah hebben we een nieuwe code?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:40 schreef mazaru het volgende:
Het is toch te gek voor woorden dat die gevaarlijke gek een code afspreekt met de redactie om aan te geven wanneer die gevaarlijk gaat worden
Nee, dan zegt die 'safety'quote:Op woensdag 23 april 2008 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
On Topic: Brian maar zingen: Hans Nijman, Hans Nijman. Heeft ie hulp nodig?
Safety. Makkelijk te onthouden als safety-code.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah hebben we een nieuwe code?![]()
Wat is het dit keer: Huub?
Ik bescherm je wel!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:41 schreef Nostalgist het volgende:
Ik vind Brian eng. Ben bang voor heel nare scenes.....
Die jongen staat op ontploffen....
die ogen staan niet goed in elk geval.....quote:Op woensdag 23 april 2008 20:41 schreef Nostalgist het volgende:
Ik vind Brian eng. Ben bang voor heel nare scenes.....
Die jongen staat op ontploffen....
Volgens die rat is het 1 focking woord!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah hebben we een nieuwe code?![]()
Wat is het dit keer: Huub?
*PROEST* Mijn koffie,.. wat doe je!!!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:37 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mag huub dan ook mee...vrees dat brian vannacht de tanden uit zn bekkie ramt...quote:Op woensdag 23 april 2008 20:43 schreef beequeen het volgende:
Ach, Amanda komt terug van achter en mag morgen naar de tandarts.......ik moet braken.![]()
![]()
![]()
Dan mag brian zeker mee om haar handje vast te houden......quote:Op woensdag 23 april 2008 20:43 schreef beequeen het volgende:
Ach, Amanda komt terug van achter en mag morgen naar de tandarts.......ik moet braken.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik bescherm je wel!![]()
Claire en Huub zijn lief zo.
Godsallemachtig!!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:43 schreef Laagveld het volgende:
Amanda komt terug van Febo, vrolijk: Schat, ik ga morgen naar de tandarts
Zal wel een codewoord voor shrink zijn....quote:Op woensdag 23 april 2008 20:43 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
Dat gebeurt dan tijdens een SL en binnen het uur heeft Huub een kunstgebit. Wat we niet zien is nooit gebeurd....je weetzzzz.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:44 schreef cindy10 het volgende:
mag huub dan ook mee...vrees dat brian vannacht de tanden uit zn bekkie ramt...
[..]
Mij lijkt het wel grappig als die zo hard getrapt was door 1 van de gasten, dat de volle 23 centimeter via zijn amandelen zijn mond uit zou schieten.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:44 schreef joep.t het volgende:
Brian heeft zo te zien wel een flink klokkenspel zijn daar foto"s van?(Ben verder compleet hetero maar vindt het wel geinig)
Welk feest? Ze gaan film kijken om Brian zoet te houden. Die wil nl film kijken.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:45 schreef cobain94 het volgende:
Begint het feest om 21:00 uur?
ja dat is waar,we moeten maar goed in de gaten houden of huub morgen veel vloeibaar voedsel eetquote:Op woensdag 23 april 2008 20:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gebeurt dan tijdens een SL en na een uur heeft Huub een kunstgebit. Wat we niet zien is nooit gebeurd....je weetzzzz.
I know.quote:
And I'm huffing, I'm puffing, I blow your house down!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:31 schreef mazaru het volgende:
En hij blaast, en hij puft, en hij steunt.
En hij kan zijn tablet niet vinden
Als ze nou heel rap een caravan in de tuin zetten, dan verlaat Huub de Villa ook nietquote:Op woensdag 23 april 2008 20:40 schreef akveor het volgende:
Nou gooi er maar een stemming in voor de huwelijksnacht.....
[ afbeelding ]
Wat is dit voor 'n laffe onzin!? Wat komt goed? Er valt niets goed te maken, kut-FEBO. Niets compenseren, opdonderen.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:45 schreef JEEtjuuh het volgende:
ze mogen in bad en naar bed , del heeft iets gedeald achter rat vraagt ik ook jaja zegt mannie komt allemaal goed.
Een tandarts is het vast niet. Ze is ineens zo vrolijk??quote:Op woensdag 23 april 2008 20:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Zal wel een codewoord voor shrink zijn....
ze hoeven haar frikandel ook niet open te snijden,ze kan zo de frituur in...die snee heeft ze van nature alquote:
We wachten op de jagerquote:Op woensdag 23 april 2008 20:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
And I'm huffing, I'm puffing, I blow your house down!
Ziek.
En dat is natuurlijk belangrijker dan de wensen van een bruidspaar op hun huwelijksdag, Brian over de zeik kunnen ze niet gebruiken.......quote:Op woensdag 23 april 2008 20:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Welk feest? Ze gaan film kijken om Brian zoet te houden. Die wil nl film kijken.
Ach, je raakt eraan gewend hequote:Op woensdag 23 april 2008 20:43 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
Dar verklaart een hoop van de paranoia, iig.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:35 schreef elcastel het volgende:
Komt van de meth, je ziet ze ook regelmatig freebasen onder het dekbed.
Je bent een skattie, hij is helemaal top.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:48 schreef Prospera het volgende:
OP is klaar en je kan al zo weer met een nieuwe beginnen![]()
Eerst ff teruglezen
Waar lees je dat dan?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik lees net dat bram ondr beveiliging is afgevoerd omdat de familie van brian hem stonden op te wachten
Precies.... Brian moet wel de langstzittende blijven....quote:Op woensdag 23 april 2008 20:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Als ze nou heel rap een caravan in de tuin zetten, dan verlaat Huub de Villa ook niet
bron??quote:Op woensdag 23 april 2008 20:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik lees net dat bram ondr beveiliging is afgevoerd omdat de familie van brian hem stonden op te wachten
Zeg wat!?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
Geloofwaardige bron? Zou me iig niets verbazen als dit waar is, Kenniet heeft al laten zien dat hij het relativeringsvermogen van zijn broer mist.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
Dit slaat werkelijk alles , wedden dat Brian mee mag?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat is dit voor 'n laffe onzin!? Wat komt goed? Er valt niets goed te maken, kut-FEBO. Niets compenseren, opdonderen.
Wat is het toch een zootje trailertrash die Kubatzenquote:Op woensdag 23 april 2008 20:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
duh !quote:Op woensdag 23 april 2008 20:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Een tandarts is het vast niet. Ze is ineens zo vrolijk??
I love Disney, I hate Brian.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:48 schreef Copycat het volgende:
And I'm huffing, I'm puffing, I blow your house down!
Ziek.
Dat zit achter op je hoofd toch ?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:51 schreef kahaarin het volgende:
Geloofwaardige bron? Zou me iig niets verbazen als dit waar is, Kenniet heeft al laten zien dat hij het relativeringsvermogen van zijn broer mist.
Disney? Ik moet direct denken aan dat nummer van The Three little piggies van ergens begin jaren 90!quote:
Ja, Brian bezit dat in ruime matequote:Op woensdag 23 april 2008 20:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Geloofwaardige bron? Zou me iig niets verbazen als dit waar is, Kenniet heeft al laten zien dat hij het relativeringsvermogen van zijn broer mist.
Mee mag, waarheen?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dit slaat werkelijk alles , wedden dat Brian mee mag?
Scherp+1quote:
Wat IS dat toch met die twee. Wáárom mogen zij alles flikken. Ik ben zo benieuwd naar de reden. Redactie moet toch haast bedreigd of gechanteerd worden met iets.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:43 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
Onverhuld.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:43 schreef Laagveld het volgende:
Amanda komt terug van Febo, vrolijk: Schat, ik ga morgen naar de tandarts
Puur een businessplan waarmee ze werken, brian's singles en dellie's paaldansoptredens gaan na de kooi gewoon door.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat IS dat toch met die twee. Wáárom mogen zij alles flikken. Ik ben zo benieuwd naar de reden. Redactie moet toch haast bedreigd of gechanteerd worden met iets.
Ow ja wacht. Op een gek die iedereen uitmoordt daar natuurlijk
En een familie die zwaar gewelddadig wordt zodra iemand iets terug doetquote:Op woensdag 23 april 2008 20:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat IS dat toch met die twee. Wáárom mogen zij alles flikken. Ik ben zo benieuwd naar de reden. Redactie moet toch haast bedreigd of gechanteerd worden met iets.
Ow ja wacht. Op een gek die iedereen uitmoordt daar natuurlijk
Wie zijn dat?quote:
Ik geloof er eigenlijk niks van. Zo achterlijk zijn ze toch niet?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
lees net bij home dat bram onder beveiliging de villa moest verlaten de familie van de rat stond hem op te wachten te erg is dat
die familie van die rat...is het ergste van het ergste....
mede "familieleden opwachten door de ratten achterban" hoe ziek zijn die lui.
dreigen, dreigen, dreigen.....wapens, mishandelingen, oplichting, geweld...
dit is hun leven....
te triest voor woorden....maar het is het enige wat ze hebben, hun agressie.
LOLquote:Op woensdag 23 april 2008 20:51 schreef kahaarin het volgende:
Toch.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik geloof er eigenlijk niks van. Zo achterlijk zijn ze toch niet?
Toch?
welke Home?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
lees net bij home dat bram onder beveiliging de villa moest verlaten de familie van de rat stond hem op te wachten te erg is dat
dit is hun leven....
Het is echt waar wat Huub laatst zei, ze halen je neer tot hun niveau en winnen het daar op ervaring, echt een terechte winnaar die Brian, precies wat je je voorstelt bij een miljonair.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
dit is hun leven....
Dat zal toch niet waar zijn? ............toch?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
dit is hun leven....
Je hebt gelijk maar ik moest denken aan de animatiefilm van De Grote Boze Wolf. Dat is toch van Disney?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:53 schreef RSie het volgende:
[..]
Disney? Ik moet direct denken aan dat nummer van The Three little piggies van ergens begin jaren 90!
Ik dacht aan:quote:Op woensdag 23 april 2008 20:52 schreef beequeen het volgende:
I love Disney, I hate Brian.
Amanda mag zo slapen, ach gossie. Het kind zal wel moe zijn, die slabek heeft de hele dag niet stilgestaan.
ja wel die denken puur aan de centen niet aan eht spel dus ja ik geloof het die relatieveren niet zag je wel met kenniet tochquote:Op woensdag 23 april 2008 20:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Toch?
Dat heeft die familie dan snel gedaan...Briam deed die aktie een kwartiertje voordat hij weg ging dacht ik...quote:Op woensdag 23 april 2008 20:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
dit is hun leven....
almere eemnes is 20 minquote:Op woensdag 23 april 2008 21:00 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat heeft die familie dan snel gedaan...Briam deed die aktie een kwartiertje voordat hij weg ging dacht ik...
Toch wel ben ik bang.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:57 schreef noekje het volgende:
Toch?
Ja, die dus!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:53 schreef RSie het volgende:
Disney? Ik moet direct denken aan dat nummer van The Three little piggies van ergens begin jaren 90!
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht aan:
Een continue afgang, deze indewattenleggerij.
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:53 schreef RSie het volgende:
[..]
En de familie van Brian streamt ook, misschien dat ze er ook al wel waren om zonodig in te grijpen, daar zou ik niet van opkijken.quote:
toch blijkt het waar te zijnquote:Op woensdag 23 april 2008 20:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat zal toch niet waar zijn? ............toch?
Wow, lekker dit.quote:
Dit is in mij optiek je eerste zinnige reply en dat bedoel ik geenszins lullig, zo ervaar ik het.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, en wees God dankbaar dat jij geen last hebt van hoogtevrees, engtevrees, smetvrees, pleinvrees of een andere stoornis die iedereen kan hebben of kan overkomen. Brian is alles behalve gek, een fors probleem heeft hij daarentegen wel.
Ik vind het vooral jammer dat het dan bij woorden blijft. Daarbij, die gaat er never nooit niet uit. Hij chanteert alleen erg graag.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:05 schreef Marrije het volgende:
Wat ik wel jammer vond van de reactie van Brian, was dat ie zei dat ie eerder naar huis zou gaan, mét Amanda, als ze elkaar maar hadden en dan zouden ze de hele teringzooi achter zich laten.
Zó erg was het nou allemaal ook weer niet.
welke haren?quote:Op woensdag 23 april 2008 21:06 schreef Dementor het volgende:
dellie staat onder de douche maar haren wassen ho maar.
Zou ik ook doen, als ik wist dat ik keer op keer volop tegemoet werd gekomen.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:07 schreef noekje het volgende:
Ik vind vooral jammer dat het dan bij woorden blijft. Daarbij, die gaat er never nooit niet uit. Hij chanteert alleen erg graag.
Daar geloof ik dus ook nix van. Kenny met zijn klappertjespistool ????????quote:Op woensdag 23 april 2008 20:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
voor herhaling vatbaar dusquote:Op woensdag 23 april 2008 21:10 schreef Lady-night het volgende:
Ik snap nu wel dat er veel afgeblazen wordt door achter tegen die twee.....mijn god een beetje ketchup en dan dit??/ Doodeng zeg
Maar dan moet er toch iets zijn waardoor hij kán chanteren? Anders begrijp ik het niet.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat het dan bij woorden blijft. Daarbij, die gaat er never nooit niet uit. Hij chanteert alleen erg graag.
Hij hoeft alleen maar te dreigen met opstappen, Amanda doet dat al tijden en het werkt!quote:Op woensdag 23 april 2008 21:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar dan moet er toch iets zijn waardoor hij kán chanteren? Anders begrijp ik het niet.
Hij gaat anders zelfmoord plegen of iemand vermoorden.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar dan moet er toch iets zijn waardoor hij kán chanteren? Anders begrijp ik het niet.
hadden ze maar 220 volt op dat ding gezet....quote:Op woensdag 23 april 2008 21:15 schreef Dementor het volgende:
Dellie zoent de plasma.
Alles naar wens trash prinses ?
Wat kunnen kleine dingen BQ toch blij maken.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:20 schreef Lady-night het volgende:
Brian pakt de mand met post en cadeaus, Amanda was al blij, maar helaas alleen voor H&C
Dat denk ik dan ook.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:12 schreef -Blurk- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |