Het is echt waar wat Huub laatst zei, ze halen je neer tot hun niveau en winnen het daar op ervaring, echt een terechte winnaar die Brian, precies wat je je voorstelt bij een miljonair.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
lees net bij home dat bram onder beveiliging de villa moest verlaten de familie van de rat stond hem op te wachten te erg is dat
die familie van die rat...is het ergste van het ergste....
mede "familieleden opwachten door de ratten achterban" hoe ziek zijn die lui.
dreigen, dreigen, dreigen.....wapens, mishandelingen, oplichting, geweld...
dit is hun leven....
te triest voor woorden....maar het is het enige wat ze hebben, hun agressie.
Dat zal toch niet waar zijn? ............toch?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
lees net bij home dat bram onder beveiliging de villa moest verlaten de familie van de rat stond hem op te wachten te erg is dat
dit is hun leven....
Je hebt gelijk maar ik moest denken aan de animatiefilm van De Grote Boze Wolf. Dat is toch van Disney?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:53 schreef RSie het volgende:
[..]
Disney? Ik moet direct denken aan dat nummer van The Three little piggies van ergens begin jaren 90!
Ik dacht aan:quote:Op woensdag 23 april 2008 20:52 schreef beequeen het volgende:
I love Disney, I hate Brian.
Amanda mag zo slapen, ach gossie. Het kind zal wel moe zijn, die slabek heeft de hele dag niet stilgestaan.
ja wel die denken puur aan de centen niet aan eht spel dus ja ik geloof het die relatieveren niet zag je wel met kenniet tochquote:Op woensdag 23 april 2008 20:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik geloof er eigenlijk niks van. Zo achterlijk zijn ze toch niet?
Toch?
Dat heeft die familie dan snel gedaan...Briam deed die aktie een kwartiertje voordat hij weg ging dacht ik...quote:Op woensdag 23 april 2008 20:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
dit is hun leven....
almere eemnes is 20 minquote:Op woensdag 23 april 2008 21:00 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat heeft die familie dan snel gedaan...Briam deed die aktie een kwartiertje voordat hij weg ging dacht ik...
Toch wel ben ik bang.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:57 schreef noekje het volgende:
Ik geloof er eigenlijk niks van. Zo achterlijk zijn ze toch niet?
Toch?
Ja, die dus!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:53 schreef RSie het volgende:
Disney? Ik moet direct denken aan dat nummer van The Three little piggies van ergens begin jaren 90!
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht aan:
Een continue afgang, deze indewattenleggerij.
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:53 schreef RSie het volgende:
[..]
En de familie van Brian streamt ook, misschien dat ze er ook al wel waren om zonodig in te grijpen, daar zou ik niet van opkijken.quote:
toch blijkt het waar te zijnquote:Op woensdag 23 april 2008 20:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat zal toch niet waar zijn? ............toch?
Wow, lekker dit.quote:
Dit is in mij optiek je eerste zinnige reply en dat bedoel ik geenszins lullig, zo ervaar ik het.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, en wees God dankbaar dat jij geen last hebt van hoogtevrees, engtevrees, smetvrees, pleinvrees of een andere stoornis die iedereen kan hebben of kan overkomen. Brian is alles behalve gek, een fors probleem heeft hij daarentegen wel.
Ik vind het vooral jammer dat het dan bij woorden blijft. Daarbij, die gaat er never nooit niet uit. Hij chanteert alleen erg graag.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:05 schreef Marrije het volgende:
Wat ik wel jammer vond van de reactie van Brian, was dat ie zei dat ie eerder naar huis zou gaan, mét Amanda, als ze elkaar maar hadden en dan zouden ze de hele teringzooi achter zich laten.
Zó erg was het nou allemaal ook weer niet.
welke haren?quote:Op woensdag 23 april 2008 21:06 schreef Dementor het volgende:
dellie staat onder de douche maar haren wassen ho maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |