duh !quote:Op woensdag 23 april 2008 20:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Een tandarts is het vast niet. Ze is ineens zo vrolijk??
I love Disney, I hate Brian.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:48 schreef Copycat het volgende:
And I'm huffing, I'm puffing, I blow your house down!
Ziek.
Dat zit achter op je hoofd toch ?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:51 schreef kahaarin het volgende:
Geloofwaardige bron? Zou me iig niets verbazen als dit waar is, Kenniet heeft al laten zien dat hij het relativeringsvermogen van zijn broer mist.
Disney? Ik moet direct denken aan dat nummer van The Three little piggies van ergens begin jaren 90!quote:
Ja, Brian bezit dat in ruime matequote:Op woensdag 23 april 2008 20:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Geloofwaardige bron? Zou me iig niets verbazen als dit waar is, Kenniet heeft al laten zien dat hij het relativeringsvermogen van zijn broer mist.
Mee mag, waarheen?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dit slaat werkelijk alles , wedden dat Brian mee mag?
Scherp+1quote:
Wat IS dat toch met die twee. Wáárom mogen zij alles flikken. Ik ben zo benieuwd naar de reden. Redactie moet toch haast bedreigd of gechanteerd worden met iets.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:43 schreef beequeen het volgende:
Ach, Amanda komt terug van achter en mag morgen naar de tandarts.......ik moet braken.![]()
![]()
![]()
Onverhuld.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:43 schreef Laagveld het volgende:
Amanda komt terug van Febo, vrolijk: Schat, ik ga morgen naar de tandarts
Puur een businessplan waarmee ze werken, brian's singles en dellie's paaldansoptredens gaan na de kooi gewoon door.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat IS dat toch met die twee. Wáárom mogen zij alles flikken. Ik ben zo benieuwd naar de reden. Redactie moet toch haast bedreigd of gechanteerd worden met iets.
Ow ja wacht. Op een gek die iedereen uitmoordt daar natuurlijk
En een familie die zwaar gewelddadig wordt zodra iemand iets terug doetquote:Op woensdag 23 april 2008 20:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat IS dat toch met die twee. Wáárom mogen zij alles flikken. Ik ben zo benieuwd naar de reden. Redactie moet toch haast bedreigd of gechanteerd worden met iets.
Ow ja wacht. Op een gek die iedereen uitmoordt daar natuurlijk
Wie zijn dat?quote:
Ik geloof er eigenlijk niks van. Zo achterlijk zijn ze toch niet?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
lees net bij home dat bram onder beveiliging de villa moest verlaten de familie van de rat stond hem op te wachten te erg is dat
die familie van die rat...is het ergste van het ergste....
mede "familieleden opwachten door de ratten achterban" hoe ziek zijn die lui.
dreigen, dreigen, dreigen.....wapens, mishandelingen, oplichting, geweld...
dit is hun leven....
te triest voor woorden....maar het is het enige wat ze hebben, hun agressie.
LOLquote:Op woensdag 23 april 2008 20:51 schreef kahaarin het volgende:
Toch.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik geloof er eigenlijk niks van. Zo achterlijk zijn ze toch niet?
Toch?
welke Home?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
lees net bij home dat bram onder beveiliging de villa moest verlaten de familie van de rat stond hem op te wachten te erg is dat
die familie van die rat...is het ergste van het ergste....
mede "familieleden opwachten door de ratten achterban" hoe ziek zijn die lui.
dreigen, dreigen, dreigen.....wapens, mishandelingen, oplichting, geweld...
dit is hun leven....
te triest voor woorden....maar het is het enige wat ze hebben, hun agressie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |