And I'm huffing, I'm puffing, I blow your house down!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:31 schreef mazaru het volgende:
En hij blaast, en hij puft, en hij steunt.
En hij kan zijn tablet niet vinden
Als ze nou heel rap een caravan in de tuin zetten, dan verlaat Huub de Villa ook nietquote:Op woensdag 23 april 2008 20:40 schreef akveor het volgende:
Nou gooi er maar een stemming in voor de huwelijksnacht.....
[ afbeelding ]
Wat is dit voor 'n laffe onzin!? Wat komt goed? Er valt niets goed te maken, kut-FEBO. Niets compenseren, opdonderen.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:45 schreef JEEtjuuh het volgende:
ze mogen in bad en naar bed , del heeft iets gedeald achter rat vraagt ik ook jaja zegt mannie komt allemaal goed.
Een tandarts is het vast niet. Ze is ineens zo vrolijk??quote:Op woensdag 23 april 2008 20:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Zal wel een codewoord voor shrink zijn....
ze hoeven haar frikandel ook niet open te snijden,ze kan zo de frituur in...die snee heeft ze van nature alquote:
We wachten op de jagerquote:Op woensdag 23 april 2008 20:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
And I'm huffing, I'm puffing, I blow your house down!
Ziek.
En dat is natuurlijk belangrijker dan de wensen van een bruidspaar op hun huwelijksdag, Brian over de zeik kunnen ze niet gebruiken.......quote:Op woensdag 23 april 2008 20:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Welk feest? Ze gaan film kijken om Brian zoet te houden. Die wil nl film kijken.
Ach, je raakt eraan gewend hequote:Op woensdag 23 april 2008 20:43 schreef beequeen het volgende:
Ach, Amanda komt terug van achter en mag morgen naar de tandarts.......ik moet braken.![]()
![]()
![]()
Dar verklaart een hoop van de paranoia, iig.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:35 schreef elcastel het volgende:
Komt van de meth, je ziet ze ook regelmatig freebasen onder het dekbed.
Je bent een skattie, hij is helemaal top.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:48 schreef Prospera het volgende:
OP is klaar en je kan al zo weer met een nieuwe beginnen![]()
Eerst ff teruglezen
Waar lees je dat dan?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik lees net dat bram ondr beveiliging is afgevoerd omdat de familie van brian hem stonden op te wachten
Precies.... Brian moet wel de langstzittende blijven....quote:Op woensdag 23 april 2008 20:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Als ze nou heel rap een caravan in de tuin zetten, dan verlaat Huub de Villa ook niet
bron??quote:Op woensdag 23 april 2008 20:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik lees net dat bram ondr beveiliging is afgevoerd omdat de familie van brian hem stonden op te wachten
Zeg wat!?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
Geloofwaardige bron? Zou me iig niets verbazen als dit waar is, Kenniet heeft al laten zien dat hij het relativeringsvermogen van zijn broer mist.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
Dit slaat werkelijk alles , wedden dat Brian mee mag?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat is dit voor 'n laffe onzin!? Wat komt goed? Er valt niets goed te maken, kut-FEBO. Niets compenseren, opdonderen.
Wat is het toch een zootje trailertrash die Kubatzenquote:Op woensdag 23 april 2008 20:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |