Gewoon gek dus.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goeie prik Peter. Ik kijk daar ook aandachtig naar. Die gast heeft vermoedelijk redelijk veel hulp gezocht/gehad en hij weet donders goed waar het probleem zit. Punt is dat hij er naar alle waarschijnlijkheid niet zo heel veel aan kan doen, behalve dan geleerde technieken toepassen. Een gevalletje van foute schakelingetjes bovenin...
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jaap, Huub en Claire toch?
Die hebben geen problemen met elkaar, Jaap heeft net ook gewoon met Huub staan praten.
Omdat DGK_REDACTIE en de productie de konten kussen van A en B!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:30 schreef RSie het volgende:
waarom is dat bed schoon?????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
Ze zullen wel niet meer naar boven mogenquote:Op woensdag 23 april 2008 20:31 schreef Starlie het volgende:
Ow ja, Amanda mag weer lekker gaan liggen..!??? Laat ze gewoon boven ff lekker verhaal gaan halen, is er tenminste weer eens wat aktie..
de febo leeft dus onder de terror van brianquote:Op woensdag 23 april 2008 20:31 schreef beequeen het volgende:
Brian: Ik hoef maar een woord uit te spreken als ik in beeld ben "safety". Need I say more.... de FEBO is als de dood voor die psychopaat.
Geen punt toch, er even naast gekeken, kan iedereen overkomen.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:27 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik was voordat de OP klaar was al in deze topic, dus was er al voorbij.
Neem me niet kwalijk.
Ik volg alles op de voet. Er kan wel mij ook wel eens iets ontschieten.
Maar, de beelden gezien. Leuk!!!
Nee, en wees God dankbaar dat jij geen last hebt van hoogtevrees, engtevrees, smetvrees, pleinvrees of een andere stoornis die iedereen kan hebben of kan overkomen. Brian is alles behalve gek, een fors probleem heeft hij daarentegen wel.quote:
Niks aparts.quote:
kijk jij niet een beetje teveel amerikaansefilms?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:33 schreef Kinga het volgende:
Had Claire uberhaupt iets nieuws, ouds, geleend en blauws?
of het rottingsproces van al die lagen make-up?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:33 schreef Ziet het volgende:
heeft amanda een waterpok op haar wang of is het gewoon vuil?
Komt van de meth, je ziet ze ook regelmatig freebasen onder het dekbed.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:33 schreef Ziet het volgende:
Ketchup in hun bed doet dit dus al bij ze...compleet over de rooie...Amanda heeft eens ketschup over Lieke heen gespoten..ze liep een uur met die fles in haar handen te wachten op een mooi moment...en een lol dat ze toen hadden..pff..arrogante eikels zijn het...quote:Op woensdag 23 april 2008 20:14 schreef beequeen het volgende:
Oeh, lekker snel Prospera.![]()
Echt hè, over de rooie van een beetje ketchup in je bed. Hij is dus bang dat hij buiten ook gaat flippen. Gaan er bij Amanda geen alarmbellen af?
De bruiloften waar ik geweest ben, was dat heel normaal...quote:Op woensdag 23 april 2008 20:34 schreef RSie het volgende:
[..]
kijk jij niet een beetje teveel amerikaansefilms?
Is dat echt zo? Is me nog nooit opgevallen, maar ik ga er eens op lettenquote:Op woensdag 23 april 2008 20:30 schreef elcastel het volgende:
Wat me opvalt is dat Amanda altijd een keiharde scheet laat als ze d'r kastdeur dichtdoet.
Een dikke etterpuistquote:Op woensdag 23 april 2008 20:33 schreef Ziet het volgende:
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:32 schreef akveor het volgende:Ik ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
jammer dat blaffende honden dan weer niet bijten.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:34 schreef elcastel het volgende:
Brian : Hup, doe die jurk weg.
Amanda : ik kan die jurk niet meer zien.
Brian : Hup, doe die jurk weg.
Amanda : Woef.
Perfecte relatie
Budget was op na het speelgoed voor Jaap en Brian.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:36 schreef Katewalker het volgende:
Is de bruiloft nu afgelopen..er hoort toch nog een feestje te komen..muziek en dansen enzo..
als flens slim is,snippert ze een uitje,pakt de mayo,en zegt zoooo amanda nu ben je pas speciaal!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:36 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slet moet haar jurk laten zien aan flens van rat
Tssk net alsof ketchupvlekken niet te verwijderen zijnquote:Op woensdag 23 april 2008 20:36 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slet moet haar jurk laten zien aan flens van rat
Ach, we hadden gisteren streamlocks voor minder......door anderenquote:Op woensdag 23 april 2008 20:37 schreef cobain94 het volgende:
Wat een beetje ketchup al niet kan doen met twee mensen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |