Oh please, ja dat lijkt me veruit het beste.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:19 schreef Adothehague het volgende:
Ik vind het wel goed dat Brian overal boven staat, en straks de deur uitstapt met de instelline "Fock iedereen"
Dat zijn spelers onderling Noekje.....Geen enkel familielid van Brian heeft zich verlaagd tot dit soort acties....quote:Op woensdag 23 april 2008 20:18 schreef noekje het volgende:
Ah mooi, hij is weer bezig!
.....
Wel mooi!![]()
Dan te bedenken wat die creeps allemaal op het bed bij Huub en Lieke hebben gedaan. Eén klein dingetje en hij wil zelfmoord plegen! Wanneer komt Bram weer terug en mag Theo dan ook mee?
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:19 schreef Adothehague het volgende:
Ik vind het wel goed dat Brian overal boven staat, en straks de deur poort uitstapt met de instelline "Fock iedereen"
Ja er zijn beelden van als je de moeite zou nemen dit topic door te lezen.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:20 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik maak uit deze zin op, dat Bram het gedaan heeft. Zijn daar beelden van?
Er is met deze actie weldegelijk iets bereikt. Brain uit zich op een manier, die niet zo netjes is, dus er gaan zeker weer een aantal fans afhaken.
even iets na boven scrollen staat zo'n bewegende plaatje op page 1.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:20 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik maak uit deze zin op, dat Bram het gedaan heeft. Zijn daar beelden van?
Er is met deze actie weldegelijk iets bereikt. Brain uit zich op een manier, die niet zo netjes is, dus er gaan zeker weer een aantal fans afhaken.
Het kost hem wel wat moeite, maar hij kan het idd wel.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:19 schreef Adothehague het volgende:
Ik vind het wel goed dat Brian overal boven staat, en straks de deur uitstapt met de instelline "Fock iedereen"
Het vergif dat in de taart zat begint bij Amanda al te werken zo te zien...quote:Op woensdag 23 april 2008 20:21 schreef tho_Omas het volgende:
Amanda vindt de taart ineens niet lekker. Wat een kutkleuter.
Nee hoor, men zou na het diner ook gewoon weg, de rest zit toch gewoon na in de chill? Brian en Amanda zijn para, what else is new?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:22 schreef tipsch het volgende:
Is het nou zo dat het feestje gestaakt wordt, omdat Brian over de rooie is?
Nee die gaan meteen over op t extremere werk. Slaan enzoquote:Op woensdag 23 april 2008 20:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zijn spelers onderling Noekje.....Geen enkel familielid van Brian heeft zich verlaagd tot dit soort acties....
Oh? Had Joris dan toch iets te vereffenen, volgens Brian?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:20 schreef Shayndel het volgende:
hij denkt dat het Joris was
Ze ziet een beetje grijs, met flinke blauwe wallen onder haar ogen.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het vergif dat in de taart zat begint bij Amanda al te werken zo te zien...
En spugenquote:Op woensdag 23 april 2008 20:25 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Nee die gaan meteen over op t extremere werk. Slaan enzo
"Ze kunnen het verbaal niet af." zeggen ze dan.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:25 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Nee die gaan meteen over op t extremere werk. Slaan enzo
Sorry, wie zijn de rest skattie?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee hoor, men zou na het diner ook gewoon weg, de rest zit toch gewoon na in de chill? Brian en Amanda zijn para, what else is new?
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het kost hem wel wat moeite, maar hij kan het idd wel.
Goed om dat agressieregulerende proces van dichtbij te mogen meemaken, hij past duidelijk cognitieve technieken toe.
dat is toch haar normale uiterlijk??quote:Op woensdag 23 april 2008 20:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze ziet een beetje grijs, met flinke blauwe wallen onder haar ogen.
Ik was voordat de OP klaar was al in deze topic, dus was er al voorbij.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja er zijn beelden van als je de moeite zou nemen dit topic door te lezen.
Ik ben bang dat zijn cognitieve technieken hem niet gaan redden dit keer, hij zal enige hulpmedicatie nodig hebbenquote:Op woensdag 23 april 2008 20:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het kost hem wel wat moeite, maar hij kan het idd wel.
Goed om dat agressieregulerende proces van dichtbij te mogen meemaken, hij past duidelijk cognitieve technieken toe.
? Joris heeft eerder deze dag zijn speelgoedomroeper afgepakt en nu verdenkt brian hem dus. Maar hij heeft niets gedaan. Het was namelijk Bram.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Oh? Had Joris dan toch iets te vereffenen, volgens Brian?![]()
Jaap, Huub en Claire toch?quote:
Ik heb nog nooit zo lang zitten kijkenquote:Op woensdag 23 april 2008 20:27 schreef noekje het volgende:
Nep of niet dit hele huwelijk. Voor de streamers was het leuk!
Een van de betere toneelstukjes, zoiets?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:27 schreef noekje het volgende:
Nep of niet dit hele huwelijk. Voor de streamers was het leuk!
Ongelooflijk dat ze dat doen.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:28 schreef Dark het volgende:
Brian gaat controleren of het bed al verschoont is door zijn discipelen van de productie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |